Aina yksin

Anonyymi

Olen 20 ikäinen nainen. Olen vakava, pohdiskeleva ja filosofinen tyyppi. Sen vuoksi olen kärsinyt yksinäisyydestä aina. Ikinä en ole kokenut ystävyyttä tai rakkautta. Kukaan ei koskaan tule elämääni millään tavalla. Netistä yrittänyt löytää ystäviä ja kumppania mutta aina päättynyt kyyneliin. Lopulta olen alkanut ymmärtää. Minua ei kukaan tule rakastamaan. Minä olen tuomittu, kirottu aina yksin kulkemaan. Aina katsotaan kieroon ja aina vaan tulee uutta paskaa. Eikä kukaan koskaan sano edes heipä hei. Itsariakin yksinäisyyden vuoksi yritin, kaduin kuitenkin ja pelastin itse itseni. En jaksa tällaista. Koen etten voi koskaan olla minä. En voi koskaan olla vain minä. En kelpaa, en ole osallinen. En ole muuta kuin sivusta katsoja, kummitus. Oksettava olo, kun tietää miten kaikki on ja tulee todennäköisesti jatkumaan.

39

1541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä oon humanistien tyyppi, viihdyn tosi yssikseen koska vapaus on hienoa.

      • Anonyymi

        "Mä oon humanistien tyyppi, viihdyn tosi yssikseen koska vapaus on hienoa." tunnut kyllä pilkkaajalta, ainakin jos aloituksen luit ja YMMÄRSIT!


    • Anonyymi

      Tervetuloa joukkoon. Niin minunkin elämä menee ja tässä sitä vaan rämmitään eteenpäin. Kyllä se elämä näinkin kuluu kunnes hauta kutsuu. Sama polku kaikille, toisille enemmän yhteiseloa kuin toisille.

      • Anonyymi

        Näinhän se on, paha on olemassa. Siinä se syy,yksin välttyy monelta huonolta asialta.


    • Anonyymi

      Kun etsii maanisesti ystävyyttä ja rakkautta, sitä ei saa. Se pakenee kuin hiekka sormien lomasta, kun puristat kätesi nyrkkiin.

      Rakkautta ja ystävyyttä saa vastalahjaksi, kun alkaa ensin itse sitä jakamaan.

      Rakkaus ja ystävyys menestyvät vain vapaudessa, ei pakotettuna eikä vaatimuksina.

      • Anonyymi

        Aika täyttä tuubaa tuokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika täyttä tuubaa tuokin.

        Klo 19:56 kommentti on täyttä asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika täyttä tuubaa tuokin.

        Itse asiassa täyttä totta.

        Se vaan ei ole ihan helppo toteuttaa, jos on ahdistunut tai muuten toimintakyvytön, huono-itsetuntoinen ihminen.


    • Anonyymi

      En usko, että kyse on niinkään filosofisuudestasi.
      Tekstistäsi ainakin huomaa minäkeskeisyyden. Mitäpä jos yrittäisit olla kiinnostunut muista ihmisistä ja unohtaisit epävarmuutesi edes pieneksi hetkeksi? Eivät muut niitä huomaa.

      • Anonyymi

        Sinun tekstistäsi huomaa selkeän muiden syyllistämisen. Mitäpä jos yrittäisit olla vähemmän hyödytön? Muut huomaa kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun tekstistäsi huomaa selkeän muiden syyllistämisen. Mitäpä jos yrittäisit olla vähemmän hyödytön? Muut huomaa kyllä.

        Sinähän tässä syyllistit ja hyökkäsit vaikka kerroin oman mielipiteeni ongelmaan. Mikä sai sinut siis syyllistämään minua? Kannattaa vakavasti joskus harkita että voisiko itsessä olla jotain vikaa, vaikka se aina vähän satuttaakin. Syystä, sillä siitä alkaa kasvu.

        En ole ainakaan niin hyödytön kuin sinä, etten perustelisi näkökantaani. Yhtä tyhjän kanssa kommenttisi jonka tarkoitus on vain aiheuttaa pahaa mieltä. Se kertoo sinusta riittävästi joten en ota enää kantaa sinun pahan mielen tuottamuksiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun tekstistäsi huomaa selkeän muiden syyllistämisen. Mitäpä jos yrittäisit olla vähemmän hyödytön? Muut huomaa kyllä.

        aloittaja saa vastauksen ongelmaan ja randomi hyökkää mieluummin muita ihmisiä vastaan kuin on valmis katsomaan peiliin koska joku vastauksessa triggeröi...hieno” ihminen XD


      • Anonyymi

        Ai Sinäkin olet näitä että jos joku kertoo itsestään niin se on heti minä keskeistä se on vähän pakko olla minä keskeinen kun kertoa itsestään Ymmärrätkö?


    • Anonyymi

      Jaahas, taas näitä. Minäpä kerron sinulle muutaman tarinan naisista, jotka olen kohdannut ja jotka eivät koskaan usko löytävänsä rakkautta.

      1. Nainen julisti olevansa niin ruma, ettei voisi kelvata kenellekkään. Hän lähetti yöllä viestejä, joissa kertoi olevansa liian ruma suhteeseen ja tekevänsä itsemurhan ulkonäkönsä vuoksi. Hän ei koskaan valittanut yksinäisyydestä, taikka suhteen kaipuusta, hän vain julisti olevansa niin ruma, ettei koskaan kelpaisi kenellekkään. Itse pidin tuota naista ihan nättinä ja seksikkäänä ja kerroin tuntevani vetoa häntä kohtaan, silloin olin kuulemma vain p***un perässä juokseva sika.

      2. Nainen jonka kohtasin ja joka ei koskaan usko löytävänsä rakkautta. Uskoo, että rakkauden täytyy iskeä kuin salama kirkkaalta taivaalta vähintään parien treffien jälkeen. Meillä oli parit oikein onnistuneet ja romanttiset treffit ja suukoteltiin ja halailtiin niin, että olisi tarvittu poliisit erottamaan meidät. Itse uskoin siihen, että olin vihdoin löytänyt ihmisen, jonka kanssa voisin ja haluaisin jakaa elämäni, mutta hänen mielestään hänellä itsellään ei ollut tarpeeksi vahvoja tunteita minua kohtaan, että hänestä olisi kannattanut alkaa seurustelemaan. Hänestä rakkaus on ilmeisesti sitä, että päivät huokaillaan ja yöt itketään jonkun perään ja jollei sellaisia tunteita ilmene parien treffien jälkeen, niin silloin ei kannata yrittääkään.

      3. Kertoi kanssa uskovansa, ettei koskaan löytäisi ketään ja kertoi olevansa hieman masentunutkin asian vuoksi. Itsekin myönsin voivani pahoin yksinäisyyden johdosta ja kerroin, hieman saman tyylisesti kuin ap, että jos tämä elämä pitää yksin viettää, niin eipä täällä sitten tee mieli kovin pitkään enään elämää pitkittää. Siitäpä sitten tietysti seurasi heti pakit, kun olin kuulemma liian; negatiivinen, näkö-alaton ja keskenkasvuinen. Hassua, että hänen profiilissaan luki, että hänet pitäisi hyväksyä sellaisenaan, mutta itselläni ei saisi olla mielipidettä siitä, että elämä on pa**aa, jos sen joutuu yksin viettämään.

      Onhan noita naisia tullut paljonkin vastaa, jotka kertovat, etteivät usko koskaan löytävänsä ketään, mutta nuo olivat räikeimmät esimerkit. Muut ovat aina kadonneet vähin äänin jonnekin, antamatta edes itselleen kunnollista mahdollisuutta tutustumiselle ja kipinän / rakkauden löytämiselle. Jos edes vähäsen viitsii panostaa seuran etsimiseen ja tutustumiseen, niin sen kumppanin löytymisen ei pitäisi olla mahdotonta, sen sijaan kaikki tuntuvat vain odottavan, että se sopiva tippuisi taivaasta syliin.

      • Anonyymi

        Hyviä esimerkkejä.
        Olet varmaan jo oppinut, että kun nainen valittaa olevansa yksinäinen tai että ei saa ketään niin hän tarkoittaa sillä vain niitä komeimpia ja kipinöivimpiä miehiä.
        Mullakin on tarjota esimerkkejä:
        Kävin tindertreffeillä naisen kanssa joka valitteli kasvokkain, että hän kohtaa vain seksin perässä olevia tai varattuja miehiä. Minä siinä vieressä ajattelin mielessäni että tässä on nyt sulla luotettava sinkkumies joka on parisuhteen perässä.
        Mitä tekee nainen? Antaa pakit.
        Nainen kohtaa seksin perässä olevia ja varattuja siksi, että vain he ylittävät hänen pinnallisen rimansa ja kaikkien muidenkin naisten ja kierre jatkuu.
        On helppo nähdä miksi naiset valittaa niin paljon "huonoista" miehistä koska me "ihan ok" miehet ei olla todellinen vaihtoehto.
        M34


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä esimerkkejä.
        Olet varmaan jo oppinut, että kun nainen valittaa olevansa yksinäinen tai että ei saa ketään niin hän tarkoittaa sillä vain niitä komeimpia ja kipinöivimpiä miehiä.
        Mullakin on tarjota esimerkkejä:
        Kävin tindertreffeillä naisen kanssa joka valitteli kasvokkain, että hän kohtaa vain seksin perässä olevia tai varattuja miehiä. Minä siinä vieressä ajattelin mielessäni että tässä on nyt sulla luotettava sinkkumies joka on parisuhteen perässä.
        Mitä tekee nainen? Antaa pakit.
        Nainen kohtaa seksin perässä olevia ja varattuja siksi, että vain he ylittävät hänen pinnallisen rimansa ja kaikkien muidenkin naisten ja kierre jatkuu.
        On helppo nähdä miksi naiset valittaa niin paljon "huonoista" miehistä koska me "ihan ok" miehet ei olla todellinen vaihtoehto.
        M34

        Olen pahoillani että olet jostakin syystä noin vinoutunut katsontakannassasi naisia mutta eivät naiset todellakaan ole noin pinnallisia Tuo kertoo enemmän vain sinusta että sinä olet pinnallinen ihminen todennäköisesti


    • Anonyymi

      Omasta mielestäni nuo mainitsemasi piirteet eivät estä ystävyyttä. Ehkä rajoittavat, vaativat saman tyyppistä ihmistä.. ja onko niitä sitten harvassa, en osaa sanoa. Et siis ole vielä kohdannut kaltaistasi ihmistä? Varmasti kaikille löytyy joku jostain, toisille helpommin ja toisille vaikeammin. Ainoa, jota voi koittaa muuttaa, on itseä, jos haluaa sille tielle lähteä.

    • Anonyymi

      Ikävältä tuntui lukea tuo aloitus, tuli paha mieli puolestasi. Olen itse 52-vuotias mies ja osittain samoista syistä yksin. En ole ruma, olen komea, en ole tyhmä, olen fiksu. Minulla on kyllä paljon ystäviä, mutta elämäni rakkautta en ole vieläkään löytänyt. Yksi yritys kaatui tähän koronaeristykseen. Ei pelkkä somekanavien kautta viestiminen johda mihinkään suhteeseen. Oli välissä tietysti muitakin asiaa hankaloittavia tekiöitä, mutta kuitenkin. Tulee aina vain sellainen olo, ettei jostain syystä kelpaa. Tulee paha mieli, kun huomaa jälleen kerran tulleensa torjutuksi.
      Mikä tähän auttaisi? Sen kun tietäisikin.
      Itse kyllä haluaisin tavata vielä tuon naisen, mutta väkisin ei kannata, kun toinen ei osoita riittävää kiinostusta minua kohtaan.

      • Anonyymi

        Tiedän tunteen. Itsellänikin oli treffit sovittuna erään naisen kanssa, mutta sitten tuli corona ja päätettiin odotella coronan päättymistä ja tavata vasta sen jälkeen. No siinä alkoi sitten viestejä tulla yhä harvemmin, enkä viitsinyt olla enään yksin vastuussa tuttavuuden ylläpidosta, kun viestejä ei enään tullut.

        Ei sen viestittelyn luulisi paljoa vaivaa vaativan, jos kerran viestittely on sujunut mukavasti kuukausien ajan ja kummallakin on ollut hyvät fiilikset, mutta ilmeisesti se on kuitenkin liikaa vaadittu. Se on kyllä totta, ettei sitä yhteyden pitoa viitsi yksin ylläpitää, vaan kyllä sitä pitäisi olla itselläkin sellainen tunne, että sitä toistakin kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tunteen. Itsellänikin oli treffit sovittuna erään naisen kanssa, mutta sitten tuli corona ja päätettiin odotella coronan päättymistä ja tavata vasta sen jälkeen. No siinä alkoi sitten viestejä tulla yhä harvemmin, enkä viitsinyt olla enään yksin vastuussa tuttavuuden ylläpidosta, kun viestejä ei enään tullut.

        Ei sen viestittelyn luulisi paljoa vaivaa vaativan, jos kerran viestittely on sujunut mukavasti kuukausien ajan ja kummallakin on ollut hyvät fiilikset, mutta ilmeisesti se on kuitenkin liikaa vaadittu. Se on kyllä totta, ettei sitä yhteyden pitoa viitsi yksin ylläpitää, vaan kyllä sitä pitäisi olla itselläkin sellainen tunne, että sitä toistakin kiinnostaa.

        Kuolee kyllä nopeasti, jotenkin alkaa tuntua kornilta lähettää sydänviestejä ihmiselle, jota ei oikeastaan edes tunne. En laita kuin poikkeustapauksessa sydämiä muutenkaan mihinkään somekanavaan. Niiden liika käyttö on jotenkin vesittänyt koko sydän symbolin käytön.
        En viitsi myöskään kirjoittaa suurista tunteista ja vannoa rakkautta nettiviestin kautta. Haluaisin ensin tutustua ja kertoa sitten tunteista.
        Parikymppisenä oli helppo sanoa heti toisilla treffeillä että rakastaa toista. Enää ei pysty, kun tietää paremmin sen mitä rakkaus oikeasti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolee kyllä nopeasti, jotenkin alkaa tuntua kornilta lähettää sydänviestejä ihmiselle, jota ei oikeastaan edes tunne. En laita kuin poikkeustapauksessa sydämiä muutenkaan mihinkään somekanavaan. Niiden liika käyttö on jotenkin vesittänyt koko sydän symbolin käytön.
        En viitsi myöskään kirjoittaa suurista tunteista ja vannoa rakkautta nettiviestin kautta. Haluaisin ensin tutustua ja kertoa sitten tunteista.
        Parikymppisenä oli helppo sanoa heti toisilla treffeillä että rakastaa toista. Enää ei pysty, kun tietää paremmin sen mitä rakkaus oikeasti on.

        En minäkään sydämen kuvia taikka rakkauden julistuksia lähettele viesteissä. Eipä viestittelyllä oikeastaan edes voi herättää kovin suuria tunteita, vain sellaisen positiivisen kuvan ihmisestä, jonka haluaisi tavata.

        Minusta sillä viestin sisällöllä ei edes ole niin kauhean suurta merkitystä, vaan sillä, että sen viesti ylipäätään lähettää. Se, että saa viestin kertoo minun mielestäni siitä, että toinen on kiinnostunut sinusta ja haluaa kuulla sinusta. Ei niinkään sen viestin sisältö.

        Ennen yhteyden katkeamista sain viestissä vakuutteluja siitä, että kuinka hyvät fiilikset toisella oli minusta ja kuinka hän haluaisi tavata minut. Mutta minä tiesin jo edeltäkäsin, että kuinka tuo juttu tulisi päättymään. Koska minulle se, että sai viestin enään puolessa toista viikossa kertoi enemmän toisen kiinnostuksesta, kuin siihen viestiin kirjoitetut vakuuttelut.

        Ei sen tuttavuuden ylläpito kovin paljoa vaadi, vain sen, että kirjoittaa edes muutamia sanoja päivässä, koska ne viestit siinä merkkaavat, eikä se sisältö niinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään sydämen kuvia taikka rakkauden julistuksia lähettele viesteissä. Eipä viestittelyllä oikeastaan edes voi herättää kovin suuria tunteita, vain sellaisen positiivisen kuvan ihmisestä, jonka haluaisi tavata.

        Minusta sillä viestin sisällöllä ei edes ole niin kauhean suurta merkitystä, vaan sillä, että sen viesti ylipäätään lähettää. Se, että saa viestin kertoo minun mielestäni siitä, että toinen on kiinnostunut sinusta ja haluaa kuulla sinusta. Ei niinkään sen viestin sisältö.

        Ennen yhteyden katkeamista sain viestissä vakuutteluja siitä, että kuinka hyvät fiilikset toisella oli minusta ja kuinka hän haluaisi tavata minut. Mutta minä tiesin jo edeltäkäsin, että kuinka tuo juttu tulisi päättymään. Koska minulle se, että sai viestin enään puolessa toista viikossa kertoi enemmän toisen kiinnostuksesta, kuin siihen viestiin kirjoitetut vakuuttelut.

        Ei sen tuttavuuden ylläpito kovin paljoa vaadi, vain sen, että kirjoittaa edes muutamia sanoja päivässä, koska ne viestit siinä merkkaavat, eikä se sisältö niinkään.

        Toiset eivät vain viitsi nähdä mitään vaivaa ystävyyden eteen. Turha sitä on tietenkään ottaa henkilökohtaisesti. Harmittaa vain, kun ajattelee että toisen kanssa olisi voinut syntyä jotain. Mitä ihmiset nykyään oikein pelkäävät?
        Ollaan mieluiten yksin kotona, kuin jonkun kivan ihmisen seurassa.


    • Anonyymi

      Kumma, että muillakin on samoja kokemuksia. Tai joskus/usein/yleensä sitä luulee olevansa yksin tiettyjen ongelmien kanssa.

      Itse olen kai ok-näköinen, ainakin naiset joskus flirttailee tai näyttää muuten kiinnostuneelta. En kyllä mikään hollywood-tähti ole, mutta en ihan se suohirviökään kai. Ilmeisesti riittävän hyvän näköinen, että periaatteessa joku kiinnostuisi. Ulkonäköhän on tärkeää, kun minulla ei mitään erityistä muutakaan ole.

      Silti vuodesta toiseen olen sinkkuna ja syyt on hieman epäselvät. Muut varmasti ihmettelee ja miehenä sinkkuutta katsotaan nenää pitkin. Todella moni pitää minua vähempiarvoisena sinkkuuden takia. Osalle valehtelen ja heti tyyli muuttuu positiivisemmaksi. Raskasta tuo on. Joskus kaipaa parisuhdetta ja kaupan päälle muut pitää vähän pellenä, kun ei edes tyttöystävää löydä. Älkääkä vastatko takaisin, että vain kuvittelen tuon. En ole ihan teini enää ja tiedän kyllä miten nämä menee.

      Voimakkaat sosiaaliset ahdistukset, masennus, väsymys, yleinen ahdistus, tunne-elämän vauriot. Ne kai on suurin syy miksi kumppania on niin vaikea löytää. Käytännössä minun pitäisi aina olla jotain mitä en vain kykene olemaan. Joskus olen väsynyt ja en jaksa olla älyttömän hyvää juttuseuraa. Naiset ovat vielä huonompaa juttuseuraa ja minun on pidettävä keskustelua yllä ja mielellään saatava naiset nauramaankin. Ihmissuhteet ovat niin itsekeskeisiä. Minuakaan ei tulla yhtään vastaan vaan kiinnostus loppuu hyvin nopeasti, jos en pysty olemaan se mitä minun halutaan olevan. Tuo on tosi toispuoleista. Todella toispuoleista. Miehelle on valtavasti vaatimuksia mitä naiset itse eivät kykene lainkaan täyttämään, kuten tuo vitsien kertominen tai muu naurattaminen.

      No oli miten oli, ihmissuhteet on liian hankalia. Oikeaa kumppanuutta saa hankkimalla koiran. Muut ihmissuhtteet ovat saman tyylisiä kuin työsuhteet.

      • Anonyymi

        Ootko yrittänyt nettideittailua? Jos sun naama on niin komea että naiset flirttailee niin se voisi toimia sun kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko yrittänyt nettideittailua? Jos sun naama on niin komea että naiset flirttailee niin se voisi toimia sun kohdalla.

        Olen minä joskus ja se on oma tarinansa se. Sen verran haluan tehdä selväksi etten mikään malli ole.


      • Anonyymi

        Hyvin muotoiltu👍😊
        Lisäksi jos on 63 v ja työtön sekä vähävarainen vaikka ei ihan ”suohirviökään”niin näillä kriteereillä on luonnollisesti merkitystä.
        Moni tykkää matkustella ja elää vaurasta elämää.
        Itse toivoisin löytäväni naisen joka ei paljoa vaadi.
        Itselläni on ollut muutama hyvä ja pitkäaikainen suhde mutta olen osaltani itse syyllistynyt suhteiden päättymiseen ainakin näin kuvittelen😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin muotoiltu👍😊
        Lisäksi jos on 63 v ja työtön sekä vähävarainen vaikka ei ihan ”suohirviökään”niin näillä kriteereillä on luonnollisesti merkitystä.
        Moni tykkää matkustella ja elää vaurasta elämää.
        Itse toivoisin löytäväni naisen joka ei paljoa vaadi.
        Itselläni on ollut muutama hyvä ja pitkäaikainen suhde mutta olen osaltani itse syyllistynyt suhteiden päättymiseen ainakin näin kuvittelen😭

        No just joo... mutta ihan hyvä että kirjoitit.

        Millainen on "suohirviö" sinun mielikuvituksessasi?

        Älä menetä toivoasi Sinäkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minä joskus ja se on oma tarinansa se. Sen verran haluan tehdä selväksi etten mikään malli ole.

        Valehtelu kannattaa aina... siihen kai uskot?


    • Anonyymi

      Ikävä kuulla. Itse koen että en tule ikinä löytämään elämäni rakkautta mutta yritän koko ajan löytää sen. Faktahan on se ei kaikki ihmiset pidä toisistaan ilman mitään syytä, se kuuluu ihmisluontoon. Mutta se helpottais sua jos et välittäis kauheesti muista ihmisistä ja yrittäis vaan vielä :) tää mun neuvoni ei ehkä ole tosi hyvä mutta yritin tässä auttaa sua. Oot varmasti tosi kaunis nainen joka ansaitsee parempaa. T: 22-vuotias mies. <3 :)

    • Anonyymi

      Monesti mietin kans miksen kelpaa naisille. Vähän erikoinen yksinäinen tyyppi. Mut näillä mennään. Minkäs teet.

    • Anonyymi

      Tuossa tulikin hyviä vastauksia ja kokemuksia. Aloittajalle vinkki että M. Monroe ( se nainen) sanoi aikoinaan että “A smile is the best makeup a girl could wear”.

      Tuon voi tulkita niin että säälillä saa huomiota, mutta vähemmänkin kauniit kasvot ovat puoleensavetävät jos ne ovat iloiset.

      Ystävyys on kaksisuuntainen tie. Ei tietenkään kaikista joidenka kanssa juttelee tule kavereita, mutta lapsena yleensä osattiin vielä kysyä "tuletko leikkimään / pelaamaan kanssan?i".

      • Anonyymi

        Nykyään kysytään: "Aletaaks olee?"


      • Anonyymi

        Muutenkin vähän mietin että kukapa ei olisi kaunis hymyillessään ja onnellisena. Saa olla aika ilkeä jos puuttuu sellaisiin epäoleellisiin seikkoihin kun että kaikki eivät ole missitasoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään kysytään: "Aletaaks olee?"

        "Aletaaks olee?" viitannee seurusteluun. Vanhan vitsin mukaan meni seuraavasti "Saanko luvan, vai pitääkö tanssia ensin?"

        Mutta joo, jonkun pitää sanoa tai ehdottaa jotakin jotta voi tutustua toiseen ja katsoa onko edellytyksiä enemmälle tekemiselle tai olemiselle.

        Jos vain odottaa, niin ei tapahdu välttämättä mitään. Esimerkiksi facebook, niin 10 vuotta on mennyt ilman että kukaan olisi ehdottanut tapaamista kahvikupposen ääressä.

        Omat henkilökohtaiset käymiset olen pitkälti lopettanut koska yksipuolisina ne alkoivat tuntua, niin ne alkoivat tuntua vain yksipuolisilta, ei molemminpuolisilta. Jäljelle jäi tyhjä olo koska tiesin että jollen itse taas kutsu itseäni kylään jää se viimeiseksi tapaamiseksi.


      • Anonyymi

        "Tuossa tulikin hyviä vastauksia ja kokemuksia. Aloittajalle vinkki että M. Monroe ( se nainen) sanoi aikoinaan että “A smile is the best makeup a girl could wear”.

        Tuon voi tulkita niin että säälillä saa huomiota, mutta vähemmänkin kauniit kasvot ovat puoleensavetävät jos ne ovat iloiset.

        Ystävyys on kaksisuuntainen tie. Ei tietenkään kaikista joidenka kanssa juttelee tule kavereita, mutta lapsena yleensä osattiin vielä kysyä "tuletko leikkimään / pelaamaan kanssan?i"."

        Hienoja ajatuksia meille joit, kiitos! Vanhana miehenäkin sain tuosta oppia, kiitos!


    • Anonyymi

      Sinussa ei ole mitään vikaa, pikemminkin, pikemminkin päinvastoin. Olet todennäköisesti fiksumpi kuin ihmiset yleensä.

      Oletko kokeillut näitä vaihtoehtoja ?:

      https://kohdataan.fi

      https://www.kaverihaku.net

      Facebookista löytyy "Uusia Ystäviä" ryhmä.

    • Anonyymi

      Olen mies 38 vuotias. On meitä yksinäisiä. Ikinä ei ole ollut kavereita. Suhteet kestäneet vain vuoden korkeintaan jos nämä edes piti niitä suhteina.

    • Anonyymi

      Hyvin kirjoitettu, toivon, että jotakin joskus muuttuu siihen suuntaan, että saat ymmärryksen, että et ole kirottu.

      Muutosta voi tulla.

      • Anonyymi

        siis aloittajalle enkä pilkkaajille


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe