Pro Alajärvi-liikkeen järven kierto

Anonyymi

Kovakuntoisia kavereita nämä kunnanjohtajat, Leijonanmielikin kylmiltään tuommoisen urakan helteessä suoritti.

Pro Alajärvi-liikkeen täytyy nyt vastata jotenkin vähän vaativammalla tempauksella osoittaakseen uskottavuutensa?

24

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kovakuntoisia kavereita nämä kunnanjohtajat, Leijonanmielikin kylmiltään tuommoisen urakan helteessä suoritti. Onko lähtenyt matkalaukun kanssa vääpeli.

      • Anonyymi

        Eikös tämä leijonanmieli ole siellä vimpelis ,eikä alajärvellä vaikka täällä joku eredyttävästi näin kirjoiteleekin.


    • Anonyymi

      Milloin kuntaliitosvouhottajat starttaa järven ympäri?

      • Anonyymi

        Kuntajohtajien kannattaa käyttää voimavaransa kuntien talouden hoitoon. Sen verran vapaassa pudotuksessa ne ovat.


      • Anonyymi

        Kiertääkö kuntaliitosvouhottajat Alajärven keltasinisissä verkkareissa. Onko tietoa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiertääkö kuntaliitosvouhottajat Alajärven keltasinisissä verkkareissa. Onko tietoa ?

        Hei , voit katsoa kuvan essonbaari palstalta . Näet hurjan liikuntasuorituksen tehneiden maaliintulovarustuksen. Lisä info että ne kukkapuskat ei olleet mukana vaan vasta ruutulipulle tultaessa. Kova suoritus pojilta. Koetappa itse tuossa helteessä.


      • Anonyymi

        Jotain täytyy tehdä että olemassa on vielä järven ympäryskunnat. Maailma muuttuu vaikka kuinka irvailet puskista et voi mitään et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei , voit katsoa kuvan essonbaari palstalta . Näet hurjan liikuntasuorituksen tehneiden maaliintulovarustuksen. Lisä info että ne kukkapuskat ei olleet mukana vaan vasta ruutulipulle tultaessa. Kova suoritus pojilta. Koetappa itse tuossa helteessä.

        Joo oli varmasti kova suoritus tuo. Mutta kun ihan vaan kaikenlaiseksi pelleilyksi menny touhut. Keskitytään vaan kaikkeen turhanpäiväseen showmeininkiin. Ja mitä kuntaliitoksiin tulee niin niitähän on tulossa. Maailma kun vaan muuttuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiertääkö kuntaliitosvouhottajat Alajärven keltasinisissä verkkareissa. Onko tietoa ?

        alajärven kunnanjohtaja voisi kiertää kyyjärven kunnanjohtajan kanssa alajärven ympäri.


    • Anonyymi

      Kertokaa nyt tietämättömälle kesäasukkaalle mikä on pro Alajärvi-liike?

      • Anonyymi

        Kuntaliitosvouhottajia kutsutaan myös pro Alajärveksi. Heidät tunnistaa esimerkiksi Vimpeliä ja kunnanjohtoa mollaavista kirjoituksista.


      • Anonyymi

        Onko tuo liike järjestäytynyt jollakin tavalla ja pitääkö se julkisia palevereita. ? Onko sillä omia facebook-sivua ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo liike järjestäytynyt jollakin tavalla ja pitääkö se julkisia palevereita. ? Onko sillä omia facebook-sivua ?

        Vimpelin Vedon pelit on pelattu osa porukkaa jo lähtenyt muihin seuroihin ja mitä jutttelin parinhäiskän kanssa ovat myös lähdössä. HURJAN KOVA KIERTO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo liike järjestäytynyt jollakin tavalla ja pitääkö se julkisia palevereita. ? Onko sillä omia facebook-sivua ?

        Ei ne mitään saa aikaiseksi vaikka uho on kova. Vuodesta toiseen horisevat että kuntaliitos tulee ensi vuonna. Ei ole tullut eikä ole tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne mitään saa aikaiseksi vaikka uho on kova. Vuodesta toiseen horisevat että kuntaliitos tulee ensi vuonna. Ei ole tullut eikä ole tulossa.

        Kyllä TMP:llä on pallo hanskassa ja hän tuntee asijat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä TMP:llä on pallo hanskassa ja hän tuntee asijat.

        Mikä tai kuka se TMP on? Ennen se oli hesalainen mainio pesäpalloseura joka väliin päihitti Vedon tullen mennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä TMP:llä on pallo hanskassa ja hän tuntee asijat.

        Taisit meinata TPM:ää vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit meinata TPM:ää vai mitä?

        Pikku linnut lauloi että vimpelin keppijoukkueesta olisi lähtenyt jos useita kepin lyöjiä ja 5 muuta lähdössä kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku linnut lauloi että vimpelin keppijoukkueesta olisi lähtenyt jos useita kepin lyöjiä ja 5 muuta lähdössä kanssa?

        Koivunen jaksaa kun on riittävästi juottopisteitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku linnut lauloi että vimpelin keppijoukkueesta olisi lähtenyt jos useita kepin lyöjiä ja 5 muuta lähdössä kanssa?

        Jos tätä menoa Vedon joukkuea hajoaa muihin seuroihin, tynkäjoukkea tiiossa, nyt kuulemma oltas hakemassa lisä pelaajia muista joukkueista mutta kun kapitaali on vähissä ei voi luvata suuria panoksia, ja muiden pelaajien palkkoja maksamatta miksi VEDON kassa on näin huonossa hapessa, kyllä sovitut pelaaja maksut pitää suorittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku linnut lauloi että vimpelin keppijoukkueesta olisi lähtenyt jos useita kepin lyöjiä ja 5 muuta lähdössä kanssa?

        Jaahas, Pro Alajärven johtava ornitologi väittää ymmärtävänsä pikkulintujen laulua.


      • Anonyymi

        esim Vimpeliä jonka tulot on romahtanut tulojen muutenkin olleet tappio jakautuman puolella, nyt korona hoiti loputkin tulot hurjasti tappio linjalle. Miten voidaan syöttää näin kovaa valhetta, ihan kauheeta täytys tieto perustua tutkimuksiin. NÄILLÄ MENNÄÄN. Pitäs kirjotella vain tietoa perustuvia eikä mutuja kuten NÄILLÄ MENNÄÄN taas kirjoittaa. Tosiasiassa maakunnassa on vain kolme kuntaa joiden verotulot ovat kasvaneet koronasta huolimatta, eli Vimpeli, Ilmajoki ja Seinäjoki.


    • Kunnon pelle sakkia olette ja kaiken lisäksi suvakkeja

    • Anonyymi

      Ei noilla muuta tekemistä olekaan pikkukunnissaan.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe