BK mainostaa Double Cheese Bacon 2 eurolla. Kävin eile ja ei kuulemma ole olemassakaan tuollaista tarjousta vaikka netissä kauppaavat:
http://bk-emea-prd.s3.amazonaws.com/sites/burgerking.fi/files/carousel/BK_KingiDiili_1800x760_Kesakuu.jpg
Tilalle tarjosivat Bacon Kingiä melkein 8 eurolla.
Kaveri sano että oli ite käyny jo maanantaina ja sama juttu ei ole tuollaista tarjousta olemassa ja oli kuulemma sinne sähkäriäkin laittanut mutta BK ei vastannu mitään. Huijaavat ja sitten vaikenevat.
Burger King huijaa tarjouksella jota ei ole
13
188
Vastaukset
- Anonyymi
Just ostin vaasan BK:sta tuon Doule Cheese Baconin kahdella eurolla.
- Anonyymi
Ei ehkä kannata käydä Seinäjoen BK:ssa, jos ne siellä ei edes tiedä mitä niillä on myynnissä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehkä kannata käydä Seinäjoen BK:ssa, jos ne siellä ei edes tiedä mitä niillä on myynnissä.
Mene takaisin vankilaan pössö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehkä kannata käydä Seinäjoen BK:ssa, jos ne siellä ei edes tiedä mitä niillä on myynnissä.
Ei kannata sun käydä, ei sielä muitakaan enää käy. Suositaan omien kylien grillejä ja paikallisia yrittäjiä.
- Anonyymi
Oli saanut Hesassakin muttei Seinäjoella. Ja ne kusettaa siellä muutenkin kun burgerit aina kylmiä.
- Anonyymi
älä mee pökö
- Anonyymi
seinäjokisia on helppo kusettaa kun ne ei osaa laskea
- Anonyymi
on teilläkin huolen aiheet...mutta puolet seinäjoki palstan jutuista liittyy syömiseen.
- Anonyymi
Burger King tekee sinustakin homin:
https://www.mediapost.com/publications/article/355601/queen-for-a-day-why-burger-king-proudly-planted-o.html
Suomi saa homomainetta maailmalla kun Burger King sanoo että pysy poissa ellet ole homostelija. - Anonyymi
Ja tästä 2€ pienestä jutusta pitää tehdä joku isokin numero? Onko noin tylsä elämä vai kevyt lompakko?
- Anonyymi
katoppa tän sjk.palstan juttuja vuosi taappäin ruokaan ja lähinnä sen haukkumiseen keskittyy 60%
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
katoppa tän sjk.palstan juttuja vuosi taappäin ruokaan ja lähinnä sen haukkumiseen keskittyy 60%
Joo katoin. Kaikki vain keksittyjä juttuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511