Mikä kuukausi on sun lemppari kulta?

Anonyymi

Mä tykkään elokuusta. Kun on vielä lämpimät yöt ja silti jo pimeää. Jotenkin romanttista ja tunnelmallista. Syyskuu on yhtä hyvä, kuulas ilma ja lämmin viltti tuntuu ihanalle kuuman kesän jälkeen. Kuppi jotain kuumaa ja kulta kainaloon. Marraskuu on tuntunut tähän asti turhimmalta kuukaudesta, mutta ei enää. Marraskuussa "keksin" sut. Marraskuu on meidän kuukausi mulle. Rakastan sitäkin.

19

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä tykkään kanssa elokuusta, jo siksikin et silloin tapasin hänet ensimmäisen kerran. Pimeät yöt, raikkaus ja lämpö tulee elokuusta mieleen.

• Anonyymi

Ap: n kirjoitus on rakkauden täyttämä, lämminsävyinen, tuttu, kotoisa😘
      Minä pidän keväästä silloin kun kaikessa on vielä suuren odotuksen tuntua. Mutta myös syksyn kynttilöiden polttelut ja kotona hipsuttelu on mukavaa iltaisin.

• Anonyymi

Minä tykkään kaikista kuukausista. Jos on pakko valita lemppari, valitsen myös elokuun. Pidän myös elokuun lämmöstä ja hämäristä illoista.

Miten voi keksiä toisen? Tarjoitatko, että ihastuit silloin?

• Anonyymi

Ihastuin, sitä tarkoitin. Olin nähnyt aiemminkin, mutta silloin tapahtui "herätys".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastuin, sitä tarkoitin. Olin nähnyt aiemminkin, mutta silloin tapahtui "herätys".

Aikamoinen herätys olikin. Aamen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikamoinen herätys olikin. Aamen.

No oli se mulle. Mikään ei ole tuntunut olevan ennallaan sen herätyksen jälkeen :)

• Anonyymi

Aloittaja, tapasimmeko 13.11. viime vuonna?

• Anonyymi

Ei ollut 13.11. viime vuonna. Myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut 13.11. viime vuonna. Myöhemmin.

29.11?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

29.11?

Ei osu tuokaan päiväys

• Anonyymi

Rakas Moi. Elokuu on se meidän paras kuukausi.

• Anonyymi

Moi Rakas. On se varsinkin jos tulet viereen.

• Anonyymi

Silloin tapahtuu mitä, alkaako jokin? 🙂

• Anonyymi

Elokuu. Olen syntynyt elokuussa, 14. päivä, ja tykkään siitä myös lomakuukautena: lämpö, tummat illat, tähdenlennot, sadon kypsyminen, viljan tuoksu...

• Anonyymi

Rakastan huhtikuuta, "elämä" edessä.
      Syyskuu raskain syystä...

• Anonyymi

On totta että tuo alkusyksy on kyllä ihan mukavaa ja romanttista aikaa kun illat pimenee ja on vielä hyvät ilmat. Vastasin vain näin sivusta.

• Anonyymi

Mätäkuu

• Anonyymi

Siitä naistenviikkoko...👄💦💨💦

• Anonyymi

Kyllä elokuu on minustakin paras kuukausi. Silloin voi metsästää ja marjastaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      294
      4176
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2375
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe