Ei sulla tarvi olla, jos et tunne samoin. Haluan sinut rakkaaksi vaimokseni. Lyhyessä ajassa sinä valloitit minut ja kaikki muutkin. Mikään asia minun elämässä ei ole niin tärkeä, kuin sinä olet. Sinä teet valinnan.
Mulla on kauhea ikävä sinua H nainen.
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älä vain vastaa tähän ikinä. Jos vastaat, niin omalla vastuulla.
- Anonyymi
Kaikki muutkin? Millä kirjaimella oma nimesi alkaa?
- Anonyymi
Ei saa vastata kuulemma:) rohkea rokan syö..
En ole H ,joten next? Kävisikö K tai C.P? - Anonyymi
Ketkä kaikki muut! Mikä polyamoria tämä on? XD
- Anonyymi
Mikset ottaisi yhteyttä häneen?
- Anonyymi
Siksi, koska en tullut kysyneeksi hänen elämäntilanteestaan, ts onko hänellä mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi, koska en tullut kysyneeksi hänen elämäntilanteestaan, ts onko hänellä mies.
Siinäpä pulma ⛈⁉️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä pulma...😯
⛈ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan ottaa yhteyttä ja kysyä? Itse olet vapaa?
Näettekö enää tulevaisuudessa muuten?
- Anonyymi
Olet ihana, ilomielin otan sinut miehekseni.
- Anonyymi
Meidän pitää näHdä nainen pian. Suunnaton iKävä sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän pitää näHdä nainen pian. Suunnaton iKävä sinua.
Alkaako sun nimi K kirjaimella?
- Anonyymi
Niin minäkin. Kukahan hänet saa?
- Anonyymi
Minullakin on kova ikävä yhtä miestä. Naimisiin en kyllä halua mennä. T. H
- Anonyymi
Eikös se ny joka naisen unelma oo ne häät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ny joka naisen unelma oo ne häät?
Ei tämän naisen.
- Anonyymi
Tämä tuli kovin yllättäen, pitäisikö meidän ensin tutustua.
- Anonyymi
Olen jo valinnut sut. Missä sä oikein luuraat kun et ole mun vieressä vieläkään.
Hoolta.- Anonyymi
Eri H kyseessä
- Anonyymi
Olet säälittävä. Osaisit edes kirjoittaa oikein loukkaukset mitä yrität sepustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri H kyseessä
Ja sinä tiedät kenestä täällä kirjoitetaan. Ootte niin naurettavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä tiedät kenestä täällä kirjoitetaan. Ootte niin naurettavia.
Olen itse H, vastasin Hlle osoitettuun viestiin enkä ole missään pöplässä. Siksi sanoin, että eri H. Hänhän kirjoitti mun kommenttiin. Tiedän kai missä olen itse ja missä en. Olet säälittävä itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse H, vastasin Hlle osoitettuun viestiin enkä ole missään pöplässä. Siksi sanoin, että eri H. Hänhän kirjoitti mun kommenttiin. Tiedän kai missä olen itse ja missä en. Olet säälittävä itse.
Tämä ketjun aloittaja ansaitsisi mitalin sitkeydestään. - H- 😉
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780