😍🐕🐾 koiran kanssa vaikka hieroin sitä märällä pyyhkeellä eilen ennen autoon tunkemista. Koko päivän se oli ollut kuumassa 29 asteen yksiössä juomatta, eikä vesi kelvannut millään. Pakko oli jotakin tehdä. Kai se siellä pienessä päässään ymmärsi, että se kastelu oli sille vain hyväksi.
Eläinten kanssa joutuu välillä yllättäviinkin tilanteisiin. Päivät eivät ole toistensa kaltaisia. Yhtenä päivänä viilennyspaikalla istuessani ennen lenkin aloittamista tuli siihen joku koiran ystävä rapsuttelemaan petoani. Jonkun sanan vaihdoimme siinä ja jotenkin tuli syntymävuodet puheeksi. Kai hän halusi omastaan kehuja, mutta tilanne kääntyikin hauskasti toisinpäin, kun hän alkoi ihmetellä minun syntymäaikaani. Ehkä sillä minun ja kaivatun ikäerolla ei ole suurta merkitystä, kun en tästä tämän enempää aikuistu. Höpsäkkä mikä höpsäkkä!
Ollaan kavereita tuon
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ikkunoihin saa sellaiset rullaverhot, joissa toinen puoli semmoista foliota. Se heijastaa auringonsäteet pois, niin asunto pysyy viileämpänä.
- Anonyymi
En tiennytkään. Hyvä idea tuo.
- Anonyymi
Joku parempi juomasysteemi, josta koira sais viiletä vettä ois varmaan hyvä. Vois maistuu paremmin.
- Anonyymi
Viilentäviä makuualustoja ja viilennysmantteleita myös olemassa. Eikö olisi jotakuta, joka voisi välillä hoitaa koiraa kotonasi tai ottaa hoitoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901