Sujautan nopeasti mekon päälleni ja kävelen rantaan jätskitötterön ostoon, näin kuuman päivän nautinnoksi. Hän on vallannut ajatukseni muhkeasti koko päivän, näin on hyvä.
Jätskitauko....
12
59
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle miehelle menee ja minnepäin?
- Anonyymi
Alarantaan? 😊
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
No minne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minne?
Nainen voisi tulla sinne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen voisi tulla sinne
Missäs nainen luulet että oon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs nainen luulet että oon?
Ei vaan nainen voisi tulla sinne missä mies nyt on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan nainen voisi tulla sinne missä mies nyt on.
Voisit nainen kyllä tulla. Sitä kysyinkin että missä luulet että oon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit nainen kyllä tulla. Sitä kysyinkin että missä luulet että oon?
Ei kiinnosta vittuakaan missä sä oot.
- Anonyymi
Varo ettei mekon alta lentele koptereita
Mä söin äsken suklaatuutin.......
<3
🐷🐷🐷🐷- Anonyymi
Missä vaiheessa on päivän ohrapirtelökiintiö?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808