Jos joku sattuu eksymään olemaan kanssani ja erehtyy tielleni parisuhde mielessä niin annan niin paljon rakkautta,hellyyttä,tukea ja intohimoa että pursuaa ja tulvii yli jos niin haluaa. Tietenkin kunnioittaen myös toisen yksinoloakin ja omaa aikaa (koska sitä välillä itsekin tarvitsen) Olen sisäisesti hyvin intohimoisen tulinen vaikkei sitä todellakaan ulkoapäin näy koska olen muuten aika sivistynyt,hieman varovainen ja kunniallinen ihminen joka näkyy muille ulkopuolelta. Tietysti joissakin on jotain joka sytyttää eri tavalla kuin muut. Onneksi pystyn kaiken tuon peittämään erityisen hyvin.
Ei ole pitkään aikaan tarvinnut
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toivotaan, että löydät sen oikean joka ymmärtää pursuiluasi niin ei mene hukkaan.
- Anonyymi
Kaunis kiitos sulle toivotuksesta. Ensiviikolla menen todennäköisesti paikkaan jossa voisi olla mahdollisuuksia,ei sitä ikinään tiedä jos vaikka onni on myöten tälläisissä jutuissa mutta ihan järjellä olen liikenteessä enkä kuitenkaan odota suuria.
- Anonyymi
Hyvin sinä markkinoit itseäsi, mutta oletko ihan varma siitä, että paikka on oikea? Kyllähän tuollainen mies kelpaa!
- Anonyymi
Olen nainen ja en oikein tiedä mitä tarkoitat "oikealla paikalla" kun ihmisiä voi tavata vaikka missä,ei minusta mikään paikka ole se kaikkein oikein. Enkä markkinoi vaan olen sellainen kun olen ja jos molemmin puolin sopivaa ei löydy tässä elämässä niin sitten on löytymättä ja sitten ei voi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen ja en oikein tiedä mitä tarkoitat "oikealla paikalla" kun ihmisiä voi tavata vaikka missä,ei minusta mikään paikka ole se kaikkein oikein. Enkä markkinoi vaan olen sellainen kun olen ja jos molemmin puolin sopivaa ei löydy tässä elämässä niin sitten on löytymättä ja sitten ei voi mitään.
Olisitpa juuri hän nainen, johon olen ihastunut. Vaun sinut haluaisin, vaikka en vielä hyvin tunnekaan sua. m->n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitpa juuri hän nainen, johon olen ihastunut. Vaun sinut haluaisin, vaikka en vielä hyvin tunnekaan sua. m->n
Ei kannata toivoa että olen, koska aloitukseni ei ole kellekään eikä ajateltu ketään erityistä. Toivottavasti saat haluamasi👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata toivoa että olen, koska aloitukseni ei ole kellekään eikä ajateltu ketään erityistä. Toivottavasti saat haluamasi👍
Ahaa. Lykkyä tykö sullekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770