Vihreät Suomen rasistisin puolue

Anonyymi

Olen seurannut tuota vihreiden toimintaa 1980-luvun loppupuolelta lähtien. Puolue on mennyt koko ajan huonomapaan suuntaan. Ennen kunnioitettiin luontoarvoja, tasa-arvoa ja sukupuolivahemmistöjä ihan arvostavalla tavalla toisia ihmisiä polkematta. Viime vuosina ylimielisyys ja eräiden ihmisryhmien polkeminen on tullut tärkeimmäksi asiaksi.
Nyt tämä uusi juttu intersektionaalinen feminismi on keksitty uuden kastijärjestelmän luomiseksi. Ihmiset on lokeroitu eri kasteihin monella eri mittarilla. On naisia,miehiä,muunsukupuolisia, lesboja,homoja,transihmisiä, on mustaihoisia,"ruskeita" valkosia ja varmaan monia muitakin luokitusjärjestelmiä on, mutta nyt on tärkeää tehdä tarkka luokitusjärjestelmä,jossa jokaisella on oma paikkansa. Kyseessä tyypillinen kastijärjestelmä. ihmiset on luokiteltu ominaisuuksien mukaan,joita ei ole itse valittu. Uskonto on varmaan niitä harvoja ominaisuuksia,johon voi omalla valinnalla vaikuttaa.Tyypillistä on myös, että kastista ei pääse millään opilla irtautumaan.
Olen itse ollet ennen feministi,mutta en ole enää,kun vihreät ovat pilanneet koko käsitteen.
Vihreät puhuvat ylimieliseen tyyliin,korostavat omaa"tietämystään" . Se on vain tyhmänylpeyttä,joka perustuu toisten ihmisten polkemiseen ja ihmisarvon riistoon.
Vihreät ovat pahimpia vihapuhujia tässä maassa.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      pahin on rasismi suomalaisia kohtaan

    • Anonyymi

      Vihreät jakavat verorahoja ympäri maailmaa, mutta oma kansa on unohtunut.

      • Anonyymi

        Juurikin näin, OMAN maan kansalaisella jos ei ole varallisuutta, vaikkapa pitkäaikaistyötön.
        EI ole varaa terveydenhoitoon - vihreät ehdottaa paperittomillekin ilmaista terveydenhuoltoa / hammashuoltoa. Työttömällä näihin ei ole varaa ja sos toimen neuvo on jättää jotain laskuja maksamatta, kun rahat ei vaan riitä elämiseen


    • Anonyymi

      Vihreät eivät vaadi muuta kuin olla ainoa taho, joka määrittää eri käsitteiden sisällön. He päättävät kuka on rasisti ja kuka ei jne...

      Että mihin Vihreät on tullut? Alussa oli aitoa luonnonsuojeluhalua. Oli Linkolaa ja Komsia. Alussa ei edes Soininvaaraa sorsittu sivuraiteelle kuten nykyään. Luonnossuohelussa ollaan valmiita vastustamaan katkerasti ideologisista syistä maailman puhtainta energiamuotoa.

      Nyt on Iiris Suomelaa ja Emma Karia. Ohisalo säestää. Tason lasku on ollut dramaattinen. Piiska-Toukoakin alkaa olla ikävä. Nyt leijutaan jossain hörhölässä ja viritellään jotain utopioita.

    • Anonyymi

      sovinisteja

    • Anonyymi

      Tämä "ilmastonmuutos" on sitten Suomen valtioin ja suomalaisten ykkösasia?
      ...näin kirjattuna:

      Hallitusohjelman kirjaus ilmastopolitiikasta on seuraava: ”Hallitus toimii tavalla, jonka seurauksena Suomi on hiilineutraali vuonna 2035 ja hiilinegatiivinen nopeasti sen jälkeen. Tämä tehdään nopeuttamalla päästövähennystoimia ja vahvistamalla hiilinieluja.”

      Tuota sanovat "kunnianhimoiseksi " tavoitteeksi!

      Mikähän lie palkkio , se kunniako? Vai maksetaanko siitä joku Nobel ja kenen rahoista?

      Vihreät on yksisilmäinen liike, joka ei sovellu Suomen valtion hallintoon!

      Maatalouden edustajat muistuttavat, että Suomi on pohjoinen maa ja tarvitsee erikoisoikeudet. Ei tunnu pelkän peruskoulun käyneen jakeluun menevän. että Suomessa tarvitaan erikoisoikeudet myös muissa, etenkin energia-asioihin liittyvissä päätöksissä.
      Täällä, jos missä tarvitaan ydinvoimaa, hiilivoimaa sekä turvevoimaa, kun jo rakennettu vesivoima ei riitä!
      Oulun lääni ja siitä pohjoisemmaksi voidaan rakentaa edellleenasutuksi hoitamalla talven ja syksyn lämmitys kivihiilellä ja puuteollisuuden jätteellä, nykyaikaisin menetelmin ja laittein,

    • Anonyymi

      Vihreillä ei ole enää mitään tekemistä luonnonsuojelun kanssa. Nykyään heille ovat tärkeämpiä asioita terroristien ja homojen tukeminen sekä huumeiden käytön lisääminen. Siksi en ole enää aikoihin äänestänyt kyseistä hämäräporukkaa.

      • Anonyymi

        Olisi luotava uusi vihreä kansallisiin ja perinteisiin arvoihin nojautuva puolue. Nykyisiin epäloogisiin "vihreisiin" ei minkäänlaisia siteitä. Jo riittää vihreiden pelleily.


    • Anonyymi

      niin
      rasismi on laaja käsite

    • Anonyymi

      Rasismia ainakin miestä kohtaan on vihreissä. Hehän ovat sitä mieltä että mies on lähtökohtaisesti uhka naiselle. Tästä löytyy lisää asiaa Sebastian Tynkkysen kanavalta tubesta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1950
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      137
      1350
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1029
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      113
      917
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      761
    Aihe