Kara åke huittinen

Anonyymi

Olen aikeisa aloittaa uuren harrastuksen kara åke-laulannan parissa!
Onko huittisisa musisointiliikettä mistä voisin hankkia alan tarvikkeita, kuten nuattivihkon ja mikillävarustetun manknetovoonin?
Entä onko sellaista paaria missä voisin julkituora,eli esittää kappaleeni kansalaisille? Olen kara åkea laulanut jonkinverran omaksi ilokseni ollessani liätettä levittämäsä,mutta haluaisin tuotokseni tuora kansan keskuuteen!

10

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paas mennen kattoon mommolan motelliin, siä on kuulemma melkoset kekkerit, jolsei muuta, nii naistentansseisa ainaki. Vierailevina artisteina veisaatte siä utulan hemmon kans mettäkukkia juurineen alvusta loppuun ja lopusta alkuun.

• Anonyymi

mää meen heti jos paikallinen orkesteri on siellä keikalla tosin palataan vuoteen 1985

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mää meen heti jos paikallinen orkesteri on siellä keikalla tosin palataan vuoteen 1985

Motellissa soitti aikoinaan Monikin orkesteri lauttakylästä ollut kokoonpano .kuka muistaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Motellissa soitti aikoinaan Monikin orkesteri lauttakylästä ollut kokoonpano .kuka muistaa?

muistan kyllä ja ne naistentanssit mitä oli aikoinaan .eipä näkynyt siihen aikaan lietekuskia motelissa taisi olla siihen aikaan perunapellolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan kanssa hyvät oli tanssit motellissa .ja kyllä oman kylän orkestereita muistan mutta niistä aikaa motellin tansseista.mutta yksi orkesteri aina jäänyt mieleen lauttakylästä oli soittajat . arvata saa

• Anonyymi

En kyseistä orkesteria kyllä muista he varmasti soittivat varmaan enemmän rutavalla päin uskoisin oliko rummuista kukonharjun mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyseistä orkesteria kyllä muista he varmasti soittivat varmaan enemmän rutavalla päin uskoisin oliko rummuista kukonharjun mies?

Oli juu..rumbumiäs rutavalta! Kauppaa vastapäätä olevasta talosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli juu..rumbumiäs rutavalta! Kauppaa vastapäätä olevasta talosta.

Ei asunut rutavalla varma tieto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei asunut rutavalla varma tieto

Kuka rumpali lauttakylästä? Tiedän ja tunnen pari joka soitti aikoinaan motellissa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka rumpali lauttakylästä? Tiedän ja tunnen pari joka soitti aikoinaan motellissa .

Oliko keikyästä ?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      165
      6084
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1694
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1478
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1250
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      43
      859
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      28
      824
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      91
      785
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      759
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      709
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      218
      702
    Aihe