Kuolema ja tuska unessa

Anonyymi

Näin unta, jossa lähdin saunomaan siskoni luokse, jossa tilanne oli se, että hänen mies eläisi viimeistä kokonaista päivää. Istuimme saunassa lauteilla siskoni kanssa ja mies siinä pyörätuolissa. Tunnelma muilla oli hitusen haikea, mutta kuitenkin suht normaali. Itse taas koin tuskaa ja surua, jota itse koin oikeassa elämässä oman mieheni kuoleman jälkeen. Heräsin tähän tuskaan.

Nukahdin sitten uudestaa ja oli seuraava päivä. Koko meidän perhe oli tämän siskon miehen sängyn ympärillä (ehkä makuuhuoneessa) ja kaikki itki. Tämä mies oli kuitenkin suht rauhallinen. Isäni juotti siskon miehelle hitusen myrkkyä ja antoi palan rinkelistä. Sen jälkeen mies alko sinertää ja kuoli. Siskoni kumartu miehensä päälle itkemään ja itse heräsin omaan itkuun. Koin sitä samaa tuskaa, mitä koin kun itse koin mieheni kuoleman.

Eli onko tämä joku oma surutyön käsittely vai voiko viitata johonkin ihan muuhun?

2

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuolema unissa tulee esim. pysähtyneenä kellona. Kuolemansymboleita on muitakin.
      Sisäinen mies, vammautunut, unessa ja hänen kuolemansa unessa on mielestäni enemmän kasvuun liittyvä juttu. Vanhan mieskuvan on 'kuoltava', jotta syntyy tilaa uudelle.
      Vahvat unet ovat yleensä kasvu-unia.

• Anonyymi

Kuolema on helpompi,kuin syntymä. Me meneme kotiin takisin,vaikka se ,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1167
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      90