Puoli hakee huomiota toiselta? Syystä että?
Miksi vastakkainen
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Naiset tarvii huomiota. Se voimaannuttaa kun pyllistelyä kireissä housuissa, rinnat pursuaa paidasta, lyhyen lyhyessä minihameessa, kaikki vain miehiä varten.
- Anonyymi
Puhuin miehestä joka hakee naisen huomiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuin miehestä joka hakee naisen huomiota.
Et puhunut. Olisi lukenut, että mies hakee, nyt ei lukenut joten nainen hakee, tyypillisesti huomiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et puhunut. Olisi lukenut, että mies hakee, nyt ei lukenut joten nainen hakee, tyypillisesti huomiota.
Puhuin puhuin..
- Anonyymi
Kun ei samakaan puoli kiinnosta
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Mä haluaisin antaa huomiota vaimolle (ei ole vaimoa mutta jos olisi). Koska vaimoaan kuuluu huomioida. Siitä vaimo tietää olevansa kallisarvoinen kullanmuru.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi yksi mies lähestyi minua viesteillä, koska sain aiemmin sellaisen kuvan, että hän ei pitäisi minusta yhtään..,
- Anonyymi
Hän tykästyi sinuun. Etkö huomannut kiinnostusta hänestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tykästyi sinuun. Etkö huomannut kiinnostusta hänestä?
En yhtään. Hän tuntuu tykkäävän melkein kaikista. En tuntenut, että olisin mitenkään erilainen muihin naisiin verrattuna. Lisäksi sanoi minusta tylysti eli en merkinnyt hänelle mitään. Miksi sitten myöhemmin lähestyy?
- Anonyymi
Miksi ette elä vaan kyselette outoja täällä.
- Anonyymi
Meinaatko, että kuolleet täällä chättäilee? Se olis outoa?
- Anonyymi
Kuka hakee keneltä huomiota?🤬Minua on syytetty ihan turhasta ja se saa nyt loppua .
Päiveekään en kuuntele enää julmuuksia- Anonyymi
Mistä syytelty?
- Anonyymi
Jos minä nyt tämän sanon sulle viimesen kerran
Että kun oon syntyny joskus viistoistavuotta sitten.
Ja mulla viiskymppisen luonne ja kokemus
Kyllä ne vanhemmat sen tietee.
Ja mä pysyn tiällä seurakunnassa seuraavaks ,se täyttee mun henkisen tarpeen mitä oon koko elämäni etsinyt.- Anonyymi
Hyvä juttu sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862