Hymyilyttää yks juttu😊
Mua alkoi tänään
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No, kerro uteliaalle!
- Anonyymi
Mielummin face to face 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielummin face to face 🤣
Aaa, okei. Eli ei mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aaa, okei. Eli ei mulle.
Ehkä oli..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä oli..
No etpä oo viel ainakaa tullu sanoo face to face..
- Anonyymi
Kerro ihmeessä mikä juttu.
- Anonyymi
Pitääkö tänne kommentoida jos hymyilyttää? En tiennyt tätä. Nyt tiedän.
- Anonyymi
hyvää yötä!....https://youtu.be/ZfBg7N-sf9A
ja rauhallista unta. - Anonyymi
Narsistejahan naurattaa kaikki niin kun saa leikkiä toisten kustannuksella.... ...
- Anonyymi
Äläpä yleistä.
- Anonyymi
Musta tuntuu ettei hymyilytä enää mikään..
Käsitin varmaan kaiken väärin 😞- Anonyymi
Oletko aloittaja? Miksi niin luulet?
- Anonyymi
En ole aloittaja..
Tuli sellainen tunne ettei eräs minua kaipaa vaikka jotenkin erehdyin luulemaan niin..
Luulin että haluaisi nähdä mutta ei kait sitten halunnutkaan..😞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja..
Tuli sellainen tunne ettei eräs minua kaipaa vaikka jotenkin erehdyin luulemaan niin..
Luulin että haluaisi nähdä mutta ei kait sitten halunnutkaan..😞Minä love mies yhäkin. Ymmärsin, että hän ei itse halua minun ikävöivän häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja..
Luulin että haluaisi nähdä mutta ei kait sitten halunnutkaan..😞Haluan haluan haluan. Tulet huomaamaan miten paljon. Ja kaipaan paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä love mies yhäkin. Ymmärsin, että hän ei itse halua minun ikävöivän häntä.
Nainen olen ja miestä kaipaan.
(sama kuin 23.32)
- Anonyymi
Samma häär 🤗
- Anonyymi
Kittilästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kittilästä?
PilluKaisaa kaipaat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818