Rakkaalleni öitä

Anonyymi

Elämäni miehelle hyvää yötä. Oletkohan sä sitä huomennakin ja ensi viikolla? Haluatko vielä olla?

33

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluan keskittyä omaani, joten tämä oli tässä.

J

• Anonyymi

Aloitus oli elämäni nimettömälle, joten tämä ei ole ihan vielä tässä. Sorii :)

• Anonyymi

Sivusta kerron, että tämä ei ole oikea paikka keksittyä omaasi. Vinkkinä vaan tyhmemmälle.

• Anonyymi

Outo nimi kaivatullasi. Olen väärä mutta Öitä vaan sinnekin päin.

• Anonyymi

Kiitos ku yritit auttaa. Oon tosi hidas ja tyhmä ja siks en oikeen ite osaa näitä palstajuttui. Kiits.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta kerron, että tämä ei ole oikea paikka keksittyä omaasi. Vinkkinä vaan tyhmemmälle.

Juuri näin! 😂 Se oman suhteen hoito ei varmaan edisty täällä. Lisäksi taas paistaa läpi, että oli mustasukkainen vaimo asialla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin! 😂 Se oman suhteen hoito ei varmaan edisty täällä. Lisäksi taas paistaa läpi, että oli mustasukkainen vaimo asialla!

Tai sitten haluat kuvitella et se on vaimo. Sisimmässäsi pelkäät et se on mies. Sulla on melkoinen torjunta päällä. Et ymmärrä ei sanaa. Et ymmärrä pakkeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten haluat kuvitella et se on vaimo. Sisimmässäsi pelkäät et se on mies. Sulla on melkoinen torjunta päällä. Et ymmärrä ei sanaa. Et ymmärrä pakkeja.

En kaipaa jmiestä, oot vainoharhainen vaimo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Ehkä ei vaimo, mutta joku mustasukkainen tuo oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ymmärrä pakkeja? Nimettömänä jollain v*tun etukirjaimella? Pakit kohdistetaan jollekin eikä niitä anneta sokkona tuntemattomille. Herätys tyhmät nyt. Nuo ei ole pakit vaan pientä kiusantekoa jonkun J-miehen ihailijan toimesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se kuvittelet vaimoja kaikkialle. Sekö se on sun oma tilanteesi? pitää vaimoa pelätä ja sitä että käy käry? Varatun varareikä vai mikä oot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vainoharhainen on se joka tietää kuka kirjoittelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin tyhmän naisen kirjoitukset kyllä tunnistaa! Tsemppiä huonoon liittoosi! 👌😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä ketään huijaa 😂😂😂😂 tsemppiä!

• Anonyymi

Riippuu kuka kysyy ja keneltä ?

• Anonyymi

En tiedä kuka aloittaja on mutta tämä meneekin.
      Elämäni naiselle .
      Hyvää huomenta. 🌞

t.x.mies

• Anonyymi

Xmiehelle meni aloituskin. Elämäni Xlle. Mukavaa päivää sullekin.

• Anonyymi

En ymmärrä peliäsi, jota pelaat nykyisin? Ei kovin reilua, jos meistä tarkoitus tulla jotain vielä tulevaisuudessa?

• Anonyymi

En pelaa mitään. Miksi susta tuntuu siltä? Kerrotko?

• Anonyymi

Jaa - a, kannattaakohan vastaajan ( 10. 27 ) sanoa sanan puolikastakaan jonkun pelaamisesta, on nimittäin niin että vastaaja ei tiedä kuka ap on mutta se ei haittaa sen ihmisen syyttämistä
        jolla tämänkään aloituksen kanssa ei ole mitään tekemistä. Kukahan se onkaan reilu ja kuka ei.

• Anonyymi

Tällaisilla viesteillä muistaen ajattelet että olisi jotain vielä tulevaisuudessa ?
        En pelaa nykyisin enkä ole pelannut koskaan mutta sinä näytät pelaavan minunkin edestäni ja
        elävän mielikuvitusmaailmassa jossa minä olen syyllinen kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan. Reiluus ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa - a, kannattaakohan vastaajan ( 10. 27 ) sanoa sanan puolikastakaan jonkun pelaamisesta, on nimittäin niin että vastaaja ei tiedä kuka ap on mutta se ei haittaa sen ihmisen syyttämistä
        jolla tämänkään aloituksen kanssa ei ole mitään tekemistä. Kukahan se onkaan reilu ja kuka ei.

Aloittajan sanavalinnat on kyllä vähän outoja, tuosta voi saada parikin erilaista ajatusta mitä hän tarkoittaa

• Anonyymi

Uteliaisuudesta kysyn seuraavaa; puhutko sinä koskaan sille ihmiselle mitään jonka kanssa mielit jotakin tulevaisuudessa vai onko tämä pelkästään kiertotie hänelle vittuilemiseen tuntemattomien kautta.? Ei noin voi tulla koskaan yhtään mitään, suhteen perusta rakennetaan
        muunlaiselle jalustalle kuin haukkumiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajan sanavalinnat on kyllä vähän outoja, tuosta voi saada parikin erilaista ajatusta mitä hän tarkoittaa

Tuo viesti ei ollut aloittajalta vaan sivusta. Tiedoksi vaan. Joku muu tämän jo omi, pitäkööt.

• Anonyymi

Kauanko pitää olla täällä että tuossa on tulos ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pelaa mitään. Miksi susta tuntuu siltä? Kerrotko?

Oman merkityksen toiselle tunnistaa toisen teoista? Löytyykö kunnioitusta vai ei? Minun kohdallani ei löytynyt. Näin todettava olin silmin ym.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oman merkityksen toiselle tunnistaa toisen teoista? Löytyykö kunnioitusta vai ei? Minun kohdallani ei löytynyt. Näin todettava olin silmin ym.

Sori olisi pitänyt mainita, et sivusta kommentoin 10:27/ 15:18. Olen ollut aktiivinen, toinen passiivinen, jonka oletin johtuvan toisen arkuudesta ja herkkyydestä. Väärässä olin, olin varovainen, enkä halunnut olla toiselle haitta, jona kuitenkin minua piti. Selvisi kuitenkin lopulta, et turhia haaveilin, kun toisella oli omat pelit toisaalla. Olen pettynyt, mutten halua katkeroitua. Katse enempi tulevaan ja positiivisemmin.

• Anonyymi

Kuulkaa ihmiset hyvät, kannattaa aina miettiä ensin onko varaa asettaa kyseenalaiseksi toisen reiluutta ja verrata sitä omaan reiluuteen ja tehdä rehellinen johtopäätös, se on reiluutta, valitettavasti näin toimien ei ole olemassa tulevaisuutta kenenkään kanssa.

• Anonyymi

Kenen oletat pelailevan?

• Anonyymi

Tietysti kun olen sinun ja sinä olet minun.

• Anonyymi

voi hellanduudeli näitä puudeleita.

• Anonyymi

Niinpä tietysti. Miksi sitä edes epäilin.

• Anonyymi

Ihanat villit yöt Jmiehen kanssa... Terkkuja m-naiselle!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe