Vai onko talvi enempi teikäläisen vuodenaika?
Ootko kesänaisii?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Syksy syksy❤️ sivusta vaa
- Anonyymi
Eli oranssi väri ja tunnelmalliset syysillat kynttilän valossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli oranssi väri ja tunnelmalliset syysillat kynttilän valossa?
Aikalailla noin😃
- Anonyymi
Kevätnaikkonen olen, muuksi en muutu.
👄😊- Anonyymi
Viileä, vaaleanvihreä ja pirskahteleva?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viileä, vaaleanvihreä ja pirskahteleva?
🍾Oikeestaan juu
👄
- Anonyymi
Syksy ehdottomasti mullakin. Ja talvi ja kevät ja viileät kesät. Jos joudun oleen auringossa yli 22 ilman varjoa, niin tulen kärttyisäksi.
- Anonyymi
Kaikki vuodenajat ovat minua, mutta kevät ja kesä ovat erityisesti parasta aikaa tuuletuksin. Aurinkoinen ilma ja myös vesisade koskettavat minua.
Kesävarpain kävelyä hiekkarannalla : ) - Anonyymi
Kesä ja talvi on parasta aikaa. Syksy on kamalin, siis se sade ja alkava pimeys. Keväässäkin on hienoja puolia. Mutta talvella voi hiihtää, jos on paljon lunta ja nauttia pakkassäästö (tosin nykysestä loskatalvista en tykkää) ja kesällä nauttia mansikoista, uimisesta, vedessä touhuamisesta, auringosta ym.
- Anonyymi
Tykkään kaikista vuodenajoista. Loppukesä ja alkusyksy on mulle voimaannuttavaa aikaa. Talvella vaan pitäisi olla lunta. Kevät on kyllä suosikki silloin, kun se on onnistunut. Luonnon heräämistä on mukavaa seurata. En tiedä mitä tapahtui, mutta piti ottaa vähän lomaa loppukeväällä. Nyt olen ottanut jo ohjia taas omiin käsiin. Tulen kuntoon vähitellen. Ja varmasti.
- Anonyymi
Kesä ja talvi ovat mun suosikkeja. Kun ne ovat parhaimmillaan, sitä ei tahtoisi olla missään muussa hetkessä.
Siirtymävuodenajoissa on molemmissa puolensa, sekä hyvät että huonommat. Kevättä usein kyllä odottaa, koska silloin on tietyt omat jokavuotuiset jutut, ja luonnon muutosta on riemastuttavaa seurata. Ylipäänsä on hyvä löytää joka vuodenajalle ikiomat juttunsa, jotta osaa nauttia hetkestä. - Anonyymi
Kesä ehdottomasti. Mitä lämpöisempää, sitä parempi. Uimista, uimista ja uimista, mikäs sen ihanampaa onkaan. No tietysti, sen yhden erityisen miehen läsnäolo.. olisi kaikkein parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780