Käytkö sä täällä?

Anonyymi

Käytkö sä täällä, usein? En ole nähnyt sinua ja mietin, olet varmaan mennyt pois. Tuolla ulkomaailmassa sinuun törmää harvakseltaan, mutta mitään ei oikein voi jutella ja sitten tilanne on ohitse eikä mikään pääse alkamaan. Tylsää. Tylsää tosin on etsiä sinua täältäkin. Mutta, jos käyt täällä, niin terkkuja! Minä ajattelen sinua.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenelle ja kuka lähettää terkkuja?

      • Anonyymi

        Minä vain. Olen hieman liian ujo. Terkut menivät minua nuoremmalle naiselle, johon olen salaisesti ja epätoivoisesti ihastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vain. Olen hieman liian ujo. Terkut menivät minua nuoremmalle naiselle, johon olen salaisesti ja epätoivoisesti ihastunut.

        Kuinka paljon nuorempi nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon nuorempi nainen?

        En tiedä hänen tarkkaa ikäänsä. Paljon kuitenkin. Veikkaan yli 10 vuotta? Voi mennä veikkaus metsäänkin. Vaikea arvioida hänen ikäänsä, ihastuminen sekoittaa aistit jotenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä hänen tarkkaa ikäänsä. Paljon kuitenkin. Veikkaan yli 10 vuotta? Voi mennä veikkaus metsäänkin. Vaikea arvioida hänen ikäänsä, ihastuminen sekoittaa aistit jotenkin.

        Missä olette törmänneet harvakseltaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä hänen tarkkaa ikäänsä. Paljon kuitenkin. Veikkaan yli 10 vuotta? Voi mennä veikkaus metsäänkin. Vaikea arvioida hänen ikäänsä, ihastuminen sekoittaa aistit jotenkin.

        Yli 10 vuotta tarkoittaa siis mitä 12, 14, 16 vai enemmän? Tuollainen 12 tai14 vuotta ei ole ikäero eikä mikään.Tietäisitpä minun ja ihastukseni ikäeron.Tiedän muuten minkä ikäinen hän on.Puhutaan jo epätoivoisesta lukemasta.Tälle ihastumiselle vaan ei voi mitään kun se kohdalle osuu.Käyttäytymisellään voi tilanteeseen edes vähän vaikuttaa.Kyllähän tämä tunne joskus helpottaa kun jaksaa vaan odottaa ja pakko on jaksaa ei tässä muuta voi. Syksyllä viimeistään saattaa tilanteeseen tulla muutos ja tuleekin.Häntä en kyllä unohda koskaan.Mieheltä naiselle oli tämä vuodatus.


    • Anonyymi

      Kertoisitko vähän jotain tuntomerkkeja? ja missäpäin suomea?

    • Anonyymi

      Kauhea ristikuulustelu menossa täällä :(

    • Anonyymi

      Ensi kerralla kun nähdään sinun pitää näyttää että kiinnostaa, muuten jää vaan haaveiluksi ... :\

      • Anonyymi

        Ja miten sekin onnistuu? Olet kuin marmoriveistos; viileä, kaunis, etäinen ja jähmeä, ei sinuun tahdo saada kontaktia millään.


    • Anonyymi

      Siis et käy. Ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3865
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3032
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2960
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2808
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2754
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2505
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      277
      2325
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      216
      2025
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1957
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1917
    Aihe