Minua hävettää olla ihastunut

Anonyymi

siihen mieheen. En tiedä miksi se tuntuu niin häveliäältä. Ehkä, koska hän on nuorempi. Ehkä vanhempaan, tai oman ikäiseen se ei tuntuisi niin hävettävältä.

20

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuinka paljon nuorempi?

• Anonyymi

Reilut kaksi vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reilut kaksi vuotta.

Ei tuossa ole mitään hävettävää. Älä huolehdi turhia!

• Anonyymi

Ei se ole oikeaa ihastumista, jos se jollain tapaa hävettää. Vai oletko sä se vaimo taas sotkemassa välejä?

• Anonyymi

Spekuloin että jonkun vaimo se on muttei kyseessä olevan miehen, vaan tyytymättömänä omaan liittoonsa haluaa kai sörkkiä muiden suhteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Spekuloin että jonkun vaimo se on muttei kyseessä olevan miehen, vaan tyytymättömänä omaan liittoonsa haluaa kai sörkkiä muiden suhteita.

No nyt oli ihme spekulointi. Mistä tuollaista edes tuli mieleen vai harrastatko itte samaa kun noin hyvin tiedät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt oli ihme spekulointi. Mistä tuollaista edes tuli mieleen vai harrastatko itte samaa kun noin hyvin tiedät?

Tuota... spekulointi ei ole tietämistä, en väittänyt tietäväni.

• Anonyymi

Täytyy olla trolli. Miksi kukaan häpeäisi ?!

• Anonyymi

ja vielä 2 vuotta? Ymmärtäisin, jos ovat 16 ja 18, mutta aikuisilla 2 vuotta ei ole mikään ikäero. Aloittaja on hyvin nuori oltava.

• Anonyymi

HUKKUNEITA SIKOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KÄKÄ

• Anonyymi

Trolllllli

• Anonyymi

Suotta teidän ikäeroa häpeät. On ihana olla ihastunut. Toinen herättää sinut tunteisiin jotka hyväilevät kuin kevyt ja lämmin tuuli, nauti siitä tunteesta. Iloitse ja anna ilosi näkyä maailmalle. Nämä ihanat tunteet tekevät elämisestä elämisen arvoisen, ravistelevat ihmistä, saavat huomaamaan elämän kauneuden. Ne jopa nuorentavat:) Ehkä hänkin on huomannut sinut ja ihastunut siihen elämäniloiseen olemukseesi, anna sen näkyä!:)

• Anonyymi

Tää on ihana viesti! -sivusta :)

• Anonyymi

Lopeta jo tuo trollaus, turhaan yrität sotkea niiden välejä.

• Anonyymi

Muaki hävettää ihastuminen itseäni paljon nuorempaan mieheen, joka ei todellakaan ole mun ikäisestä kiinnostunut, enkä ole edes hyvännäkönen kelvatakseni hänelle. Enää ei nähdä, eikä satuta kohikkain, voin unohtaa rauhassa koko ihastumiseni. Hyvä pointti on ettei se mies tainnut huomata mun tunteita häntä kohtaan.

• Anonyymi

Multa on kadoksissa minua vanhempi nainen. Ihastuin häneen todella, mutta kaikki jäi aivan kesken.

• Anonyymi

Itse en osaa hävetä tunteita nuorempaan mieheen, Enkä osaa yleensä ottaen hävetä tunteita. Miksi häpeää pitäisi olla vielä v. 2020?

Tuskin aloittajakaan häpeää, kuhan trollailee tylsää elää torjuakseen tai mustia sukkia valkaistakseen. S

• Anonyymi

Mitä hävettävää tuossa nyt on. Itse mä olen ihastunut varmaan 15 vuotta vanhempaan naiseen.

• Anonyymi

No ei tuossa ole mitään hävettävää.

• Anonyymi

Olipa puhetta, etten enää kommentoi, mutta kommentoin silti. Ikäero asiat riippuu hyvin henkilöistä itsestään ja miten kemia ja henkinen taso kohtaa, monesti se ei kohtaa valitettavasti näin, mutta joskus toinen voi olla henkiseltään tasolta kypsempi. Omalla tavallaan, en häpeisi kertoa toisen iästä tavallaan, koska sehän ei ole muiden ongelma. Aluksi se voi säikäyttää ympäristöä, mutta loppujen lopuksi muut sen hyväksyy ja unohtaa, eikä sillä ole merkitystä jos itse sen hyväksyy. Kun itse aikoinaan rakastuin huomattavasti nuorempaan, olin järkyttynyt ja ahdistunut, tuntui, etten halunnut puhua siitä kenellekään, mutta eipä se muille kuulu ja toiseksi eihän sellaisesta välttämättä ikinä mitään tule pitemmän päälle, mutta voihan sitä hetken kokeilla. Tuollainen alta 10v ei ole ollenkaan paha ikä ero siitä turhaan stressata, antaa mennä vaan😃 elämä on kuitenkin hetkiä, miks miettiä tuollaisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe