Kolmas aalto jo tulossa

Anonyymi

Voi voi voi sentään!

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lappalaiset, pysykää siellä pohjoisessa lomallanne, älkääkä tuoko sitä koronaa tänne etelään!

• Anonyymi

Tuntureille on luvassa lunta, kaikki hiihtämään heti !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntureille on luvassa lunta, kaikki hiihtämään heti !

vähän hintsusti sitä tuli, mutta tuli kuitenkin

• Anonyymi

Sika-Amalian kuumat aallot tuli jo aiempina vuosikymmeninä vaihdevuosien aikoihin. Ei enää torttu kostunut mutta hyvä niin, sillä kuivassa on vähemmän hiivaa.

• Anonyymi

Numeromies kertoi joskus että Pattayalla turisteja vaanii palmurotat myrkkyhampaineen. Puissa kiipivät ja sieltä käsin sitten loikkaavat pallomahan selkään ja tulee hirmuinen tauti. https://aijaa.com/viODqU
      Kyllä hän ihan asiaa puhui. Siellä ne vaanii. Tämäkin onneton tyttöpolo joutunut vasten tahtoaan pallomahan kanssa matkustelemaan hienoissa hotelleissa ja maisemissa syöden parhaissa ravintoloissa. Siihen vielä päälle inhottavat kylpylät, hieronnat, kynsihoidot ja kaikkea muuta ikävää.. Uusia mekkojakin ostellaan hänelle vaikkei haluaisi tietenkään. Kova on kohtalo näillä resupettereiden uhreilla.

• Anonyymi

Ei ole tyttöpolo kommentoijan kanssa sanaakaan vaihtanut ja noita kuvia lappalaiset imuroi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tyttöpolo kommentoijan kanssa sanaakaan vaihtanut ja noita kuvia lappalaiset imuroi.

Iskikö senseihin naiskateus? Kyllä me varsin paljon juteltiin hänen kanssaan. Kierreltiin kaksi viikkoa pitkin ja poikin moottoripyörällä, junalla, minibussilla ja lennettiinkin yksi osuus. Minulla on paljon kuvia hänestä ja meistä. Hän oli norjalaisen kanssa kihloissa jo tuolloin, mutta se ei menoa haitannut. Sen jälkeen kun hän Norjaan muutti, en ole kuullut hänestä. Upeimmat illat vietettiin kelluvassa jokihotellissa, joka illalla aina laskettiin auringonlaskun aikaan virran mukana ohjatusti lipumaan ja ennen auringonnousua hinattiin takaisin.

44

• Anonyymi

Tuosta kirjoituksesta näkee miten pahasti pojun arvomaailma on vinossa, hän ostaa 30 eurolla seuraa itselleen kuvittelee olevansa hyväntekijä, joka vie taloudellisesti heikommassa asemassa olevan hienoihin hotelleihin, ja syöttää parhaissa hotelleissa mihin tällä naiselle ei olisi ikinä varaa, päälle vielä kylpylät, hieronnat, kysyhoidot ja kaikkea muuta ikävää, ja nainen maksaa se antamalla persettä tälle reppanalle, säälittävä mielisairas kakara.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iskikö senseihin naiskateus? Kyllä me varsin paljon juteltiin hänen kanssaan. Kierreltiin kaksi viikkoa pitkin ja poikin moottoripyörällä, junalla, minibussilla ja lennettiinkin yksi osuus. Minulla on paljon kuvia hänestä ja meistä. Hän oli norjalaisen kanssa kihloissa jo tuolloin, mutta se ei menoa haitannut. Sen jälkeen kun hän Norjaan muutti, en ole kuullut hänestä. Upeimmat illat vietettiin kelluvassa jokihotellissa, joka illalla aina laskettiin auringonlaskun aikaan virran mukana ohjatusti lipumaan ja ennen auringonnousua hinattiin takaisin.

44

Pattayan rakkaille kaikki on senseitä.
        Ammattikoulutasoista työpäällikköksi itseään nimittävän kirjoitteluita tuonkin tytön jo ollen kuinka mones kymmenes.
        Jos sun elämäs on kertakäyttörakkautta ja juttus anopalstalle noine alituisine kuvineen, niin nauti olemuksestas.
        Olen lukenut muitakin kirjoituksiasi jonka lopetat 22 tai 2010 ym. ja jne. sanojen ja asenteiden ollen samoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta kirjoituksesta näkee miten pahasti pojun arvomaailma on vinossa, hän ostaa 30 eurolla seuraa itselleen kuvittelee olevansa hyväntekijä, joka vie taloudellisesti heikommassa asemassa olevan hienoihin hotelleihin, ja syöttää parhaissa hotelleissa mihin tällä naiselle ei olisi ikinä varaa, päälle vielä kylpylät, hieronnat, kysyhoidot ja kaikkea muuta ikävää, ja nainen maksaa se antamalla persettä tälle reppanalle, säälittävä mielisairas kakara.

Moottoripyörällä, oliko vallan Ducati?
        Hienoissa hotelleissa .... muistan yhdenkin jossa kylpyamme.
        Paljon hällä valokuvia heistä kuten aina, vaan kuitenkin julkaisee faceiuroinnin ja tuo alituinen kateudesta kirjoittaminen osoittaa pojun olevan varvasaltaan kingi.

• Mä vein yhen akan kerran putkenpätkineen huvibuistoon. Osdin sille hattaran ja sanoin että sinä resupirkko sitten tarjoat hamppari ateriat seuraavaksi koska oon tasan arvoinen. Yritti maksattaa mulla vielä narun vedon ni lähin kävelemään ja huusin että piä putkenpätkäs sitte.. kiroilin tosi paljon kun rullasin tuolillani kotiin siitä sitten ja säästin pussi magsun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6094
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3043
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2213
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1827
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1788
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1783
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1532
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1529
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      49