Kuinka banaanilta 🍌 kuulostaa se, että laitan sinulle tämän viestin tällä tavalla...
Kysymys Sinulle iltaan
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärtänyt kysymystä?
- Anonyymi
Laittakaa suoraan ihmiselle itselleen. Näin tein itsekkin ja odottelen vastausta.
- Anonyymi
Jos haluat banaanin viestisi tulla kuulluksi, lisää siihen itse asian lisäksi tunnistamisen mahdollistavat tiedot. Nyt banaanit leviää maailmalle ilman määränpään tai lähettäjän osoitetta ja tietoa mitä niistä banaaneista halutaan.
- Anonyymi
Voitko lopettaa mun kiusaamisen????? jos esimerkiksi kiristää haluat niin kerro mulle mitä haluat????????????????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko lopettaa mun kiusaamisen????? jos esimerkiksi kiristää haluat niin kerro mulle mitä haluat????????????????
Arvaan että olet ehkä mustasukkainen minusta Jos esimerkiksi kirjoitan sen jätkän kanssa ja suostun treffeille????? siitäkö tässä on kyse????? ennen kuin KIRJOITIN sinulle siitä jätkästä äsken niin sitä ennen olit mulle vielä normaali!!!!! ja nyt uhkailet!!!!!!!!! niin kerro se johtuuko se siitä että et halua että menen treffeille???????? haluan aina ensin sinun varoitukset ennen kuin teet mitään tollasta että julkisesti kirjoittaa minusta mitään!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaan että olet ehkä mustasukkainen minusta Jos esimerkiksi kirjoitan sen jätkän kanssa ja suostun treffeille????? siitäkö tässä on kyse????? ennen kuin KIRJOITIN sinulle siitä jätkästä äsken niin sitä ennen olit mulle vielä normaali!!!!! ja nyt uhkailet!!!!!!!!! niin kerro se johtuuko se siitä että et halua että menen treffeille???????? haluan aina ensin sinun varoitukset ennen kuin teet mitään tollasta että julkisesti kirjoittaa minusta mitään!!!
Turhaan vaahtoat. Emme tunne toisiamme. Vaahtoat täysin sivulliselle.
- Anonyymi
Ihan ok, mutta kaipaan meidän kahden välistä keskustelua 🧤
- Anonyymi
Tällä palstalla kirjoittelu jos mikä on banaalia!
- Anonyymi
Mitä banaani sano vibraatorille?
Miksi sinä täriset, minuthan se aikoo syödä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760