ja kuuntelin ihanaa ääntä kun vesi tippui räystäältä täysinäiseen vesisaaviin. Samalla mietin häntä. Mitä mies mahtaa puuhailla tähän aikaan illasta vai onko jo nukkumassa.
Pidin äsken ikkunaa auki
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattelee kaivattuaan tietenkin. Sulkee sitten silmänsä haaveiden uneen.
- Anonyymi
Mä mies en oikein väsy millään kun kaipaan vaan sitä naista, pitkä päivä takana ja paljon kaikkea aktiivisuutta. Tulkaa joku iskemään lekalla taju kankaalle, kiitos!
- Anonyymi
Espoo?
- Anonyymi
Kato tosta https://www.ilmatieteenlaitos.fi/sade-ja-pilvialueet?5KbKoVoJ00CslbCZf76dWe_q=lang=fi&map=suomen-etelaosa
Suomessa sataa, koko Suomessa. Ja etelä ei ole tuolla mitä kartta näyttää, etelä on vain eteläisimmällä rannikolla. - Anonyymi
Epsoossa asun. Nyt Pirkanmaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epsoossa asun. Nyt Pirkanmaalla.
Olet siis junantuomia ja asunto edelleen maalla kun Espoossa. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis junantuomia ja asunto edelleen maalla kun Espoossa. :D
Mökki tämä on. Kotoisin olen Kymenlaaksosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mökki tämä on. Kotoisin olen Kymenlaaksosta.
Siis junantuoma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis junantuoma.
Junantuoma, mutten toivottavasti löylynlyömä 😅
- Anonyymi
Kävin iltauinnilla, olipa vielä lämmin vesi. Nyt on raikas ja rento olo, sentään fillarointiakin tuli noin 6 km.
Ajattelen ja unelmoin meistä.
Hyvää yötä!- Anonyymi
Kivat kesäpuuhat sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivat kesäpuuhat sulla.
6 km polkupyärällä? Se on pikkulasten tai satavuotiaiden osalta hyvä suoritus, muuten alisuorittavaa peruskauraa.
- Anonyymi
Täällä lemmejoella kultaa höylään.
- Anonyymi
Viilaa kans!
- Anonyymi
Kohta menen nukkumaan sinä mielessä. Tänäänkin olit vieressäni tai niin kuvittelin taas. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Ei ole varmaa oliko juuri aloittaja, mutta joku kuitenkin.
- Anonyymi
Jaa eikö se pitämättä pysy auki?
- Anonyymi
Pysyyhän se jos laittaa helat kiinni, mutta kun roikuin ikkunasta ulkona niin en sitä tehnyt. Olin nukkumaan menossa enkä halunnut jättää ikkunaa yöksi auki kun oli kosteata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760