Mihin ihastuit hänessä ?

Anonyymi

Tai mikä teki suurimman vaikutuksen ja kerro myös kaipaatko naista vai miestä.

150

2317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naista kaipaa mies täällä.

      No, samansuuntaiset ajatukset, osittain myös harrastukset. On vetovoimaa, haluan häntä.

      En tiedä, saanko. Tuskin.

      • Anonyymi

        Tuskin, kun täällä kirjoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin, kun täällä kirjoitat.

        Oletpas sinä positiivinen. 😂 Voi hän saadakin, jos uskaltaa ottaa vastuuta suhteen syntymisestä. Palstalla voi olla tunteita käsitelläkseen, uusia näkökulmia löytääkseen ja samalla rohkeutta löytääkseen.


      • Anonyymi

        Saat varmasti. Näin siitä unta viime yönä.
        Tuleva naisesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas sinä positiivinen. 😂 Voi hän saadakin, jos uskaltaa ottaa vastuuta suhteen syntymisestä. Palstalla voi olla tunteita käsitelläkseen, uusia näkökulmia löytääkseen ja samalla rohkeutta löytääkseen.

        Järkevä kommentti. Hän nainen on fiksu, olisikohan juuri ikävöimäni nainen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkevä kommentti. Hän nainen on fiksu, olisikohan juuri ikävöimäni nainen...

        Ajattelin juuri samaa, että olipa harvinaisen järkevä kommentti. No onhan täällä paljon järkeviäkin kommentteja, onneksi. Tämä hyppäsi kuitenkin silmille positiivisuudellaan.


    • Anonyymi

      No se salamanisku silmiemme välillä meidän ensikohtaamisessa ja meinasi jalat mennä alta. Mä mies en ole taikauskoinen mutta ja mutta, aina kun nähdään, ollaan siinä hetkessä kumpikin kuin kotona ja sielun puolikkaat ovat löytäneet vastinkappaleensa.

      • Anonyymi

        Missä näette?


      • Anonyymi

        Koska tämä tapahtui? Tämä ensikohtaaminen...


      • Anonyymi

        Croco" oletko? Kuin salamanisku, kun katsoimme toisiamme silmiin. Ja jutut jatkuvat kuin ei olisi vuosiin nähty. "Nobi"


      • Anonyymi

        Sinäpä sen osaat sanoa hyvin. Tuolta se H:n kanssa myös tuntui. Ensi kohtaaminen sykähdytti ja tuntui jaloissa, mutta se hengen voimalla salpaava katse tapahtui reilu puoli vuotta myöhemmin.

        Hänessä olen kotona, hänellä on sydämeni puolikas, ensimmäinen ihminen kenen olen antanut katsoa noin syvään silmiin niin kauan ja ensimmäinen, joka haluaa sieluun asti nähdä ja näyttää samalla myös oman sielunsa. Vaikka en häntä saisi koskaan, en tule häntä koskaan unohtamaan. Ja jos saan, pidän hänestä hyvää huolta, tiedän että hänkin pitäisi minusta huolta, tukisin, hellisin, kunnioittaisin, olisin rehellinen ja avoin, pitäisin omalla aktiivisuudellani hänet rakastettuna ja rakasteltuna. 😁 ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tämä tapahtui? Tämä ensikohtaaminen...

        Tapahtui maaliskuussa 2019 ja sitten meni melkein vuosi kun nähtiin uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtui maaliskuussa 2019 ja sitten meni melkein vuosi kun nähtiin uudelleen.

        Sori. Maaliskuu 2009


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori. Maaliskuu 2009

        Ei, vaan viime vuoden maliskuussa.


    • Anonyymi

      Koko paketti vei jalat alta. Älä kysy miksi. Miestä kaipaan.

      • Anonyymi

        M-mieskö tempasi hurmaavalla olemuksellaan ja koko paketilla jalat alta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M-mieskö tempasi hurmaavalla olemuksellaan ja koko paketilla jalat alta?

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        No mikä kirjain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä kirjain?

        X Kirjain


      • Anonyymi

        Miksi et tee asialle mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M-mieskö tempasi hurmaavalla olemuksellaan ja koko paketilla jalat alta?

        Kyllä, M-mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et tee asialle mitään?

        Teen, kaikenlaista yrittänyt tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, M-mies.

        Etkö osaa kirjoittaa omia tunteitasi sanoiksi ja lainaat aina toiselta? Nuo sanat ei ollut M-miehelle. Kerro itse miksi häneen ihastuit. Omin sanoin kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        X Kirjain

        X kirjain täälläkin.


      • Anonyymi

        Sitähän se on. Sitä on vaikea selittää. Siinä tilanteessa tunne muistuttaa tilapäistä psykoosia. Jälkeen päin kun tunteet tasaantuu, toivoo vain, että näkisi kohteen jossain. m-n.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän se on. Sitä on vaikea selittää. Siinä tilanteessa tunne muistuttaa tilapäistä psykoosia. Jälkeen päin kun tunteet tasaantuu, toivoo vain, että näkisi kohteen jossain. m-n.

        Näkemistä odottaa, näkemistä pelkää, näkeminen satuttaa, näkemättömyys satuttaa myös. Tilapäinen psykoosipa hyvinkin. En tiedä miten tasaisena tilanne pysyy, kun taas näkee toista. Tai jos. Hyppääkö tunteet taas sinne jonnekin.. X-miehelle multa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkemistä odottaa, näkemistä pelkää, näkeminen satuttaa, näkemättömyys satuttaa myös. Tilapäinen psykoosipa hyvinkin. En tiedä miten tasaisena tilanne pysyy, kun taas näkee toista. Tai jos. Hyppääkö tunteet taas sinne jonnekin.. X-miehelle multa.

        Kyllä varmasti uusi kohtaaminen on helpompaa, vaikka ehkä sydän ylimääräisen voltin aluksi tekeekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, M-mies.

        Täällä myös eräs M saa aikaan lämpimiä tunteita, miehestä siis kyse.


    • Anonyymi

      Hän on ihanan miehekäs ja itsenäinen. Hyvä huumorintaju ja komeakin vielä ;) Koko paketti! ja kyllä, mies kyseessä.

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Vain olemalla hän. Hän oli jotain, jota olen tietämättäni odottanut. Ja siinä hän sitten istui, aivan varoittamatta. Aika vaan ei silloin ollut oikea. Tai niin haluan ajatella. Tuntuu että hänessä on kaikki, niin hyvässä kuin pahassakin. Vahva vetovoima hänen lähelleen.

      • Anonyymi

        Kuten myös. Allekirjoitan tämän, paitsi että hän useimmiten seisoo läsnäollessasi eikä istu. Hän, H-mies, on kyllä muullakin tavalla tehnyt vaikutuksen.


      • Anonyymi

        Kysymys: Näittekö sinun työpaikalla, nainen?


    • Anonyymi

      Ihastuin Hänen ystävällisyytensä ja siihen että meillä olisi hyvä diili sitten kun vapaudun tästä häkistä.


      🍬

      • Anonyymi

        Eikö olekkaan elinkautinen ♠️♥️♦️♣️


    • Anonyymi

      Meissä jotain samaa, mutta myös hänen erilaisuutensa viehättää. Tuntuu kuin ymmärtäisin itseänikin paremmin hänen kauttaan.

      • Anonyymi

        Ehkä N-miehestä haaveilet?


      • Anonyymi

        Oi, tuo kuulostaa hyvältä. Itsekin olen joutunut vähän enemmän tutkiskelemaan omaa itseäni. Hän on toiminut peilinä minulle. Sitä rakastuu samankaltaisuuteen, mutta erilaisuus viehättää myös, jos myöskin hämmentää hyvin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, tuo kuulostaa hyvältä. Itsekin olen joutunut vähän enemmän tutkiskelemaan omaa itseäni. Hän on toiminut peilinä minulle. Sitä rakastuu samankaltaisuuteen, mutta erilaisuus viehättää myös, jos myöskin hämmentää hyvin paljon.

        Niin minäkin miehen kautta.


    • Anonyymi

      Nainen osaa jutella ja on älykäs, osaava. Luonnonkaunis, minun kainaloon sopiva. Huumori on piste i:n päälle. Nauru ihmeellistä kujerrusta. Vau!

      • Anonyymi

        Vau itsellesi :)


    • Anonyymi

      Tämä on nyt vähän outoa, enkä kertoisi tätä hänelle, ainakaan heti. Ehkä ikinä.

      Hän ei ole yhtään minun tyyppinen mies. En ikinä ajatellut häntä siinä mielessä. Ajattelin, että hän on kova, itsevarma ja määrätietoinen. Hän on varmaan yleisyen mittareiden mukaan hyvännäköinen, mutta hän ei ole sen näköinen mies, jotka yleensä vetoavat minuun.

      Pääsin kuitenkin näkemään hänestä toista puolta ja siitä pidän. Huumorintajusta, pehmeydestä ja ystävällisyydestä. Ulkonäöstäkin löytyi piirteitä, joihin ihastuin.

      Ei todellakaan mitään rakkautta ensi silmäyksellä siis.

      • Anonyymi

        Kyllä ihmiset tajuavat kun oma ulkonäkö ei miellytä toista.


      • Anonyymi

        Puhut menneessä muodossa, miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut menneessä muodossa, miksi?

        What's past is past. Tuo kaikki tapahtui. Se, mitä tulee tapahtumaan, on toinen juttu.


    • Anonyymi

      Hänen mielensä joka on kuin avaruus, ääretön, kiehtova. Ei mikään kaavoihin kangistunut tapaus.

      • Anonyymi

        Naisenko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisenko?

        Kyllä


    • Anonyymi

      Hän tuntui kuin olisi oma veli,ehkä siksi jutusta ei tullutkaan mitään.miestä muistelen.

    • Anonyymi

      Hänessä oli jotakin mitä kenessäkään muussa ei ole ollut. Ainakin näin lyhyellä tuntemisella sanottuna.

      • Anonyymi

        Ja eräässä naisessa oli paljon piirteitä, joihin ihastuin. Viestistä tulisi suhteettoman pitkä, jos alkaisin niitä luetella.

        Pidin hänestä kokonaisuudessaan. Mitään ei tietenkään tapahtunut - tyypillistä minulle - mutta ikuinen kaipaus jäi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja eräässä naisessa oli paljon piirteitä, joihin ihastuin. Viestistä tulisi suhteettoman pitkä, jos alkaisin niitä luetella.

        Pidin hänestä kokonaisuudessaan. Mitään ei tietenkään tapahtunut - tyypillistä minulle - mutta ikuinen kaipaus jäi.

        Koska tapasit hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tapasit hänet?

        Oli joskus huhti-, toukokuussa. Nyt en enää näe. Hän lähti ja minä menetin sydämeni hänelle.

        Ehkä ainiaaksi...


    • Anonyymi

      Miehen nilkka housunpuntin ja kengän välissä hänen istuessaan tummansinisessä Astrassa.

    • Anonyymi

      Tuntui, että mies on sielunkumppani, samaa maata. n>m

    • Anonyymi

      Se miten oma kehoni reagoi hänen ääneensä ja olemukseensa. Ääni oli varmaan se säväyttävin juttu, vaikka muutenkin hän on kuin malli. Ulkonäkö kymppi plus, jos saa näin esineellistää miestä. Siksi tyydyinkin ihastelemaan häntä vain kaukaa ja salaa.

      • Anonyymi

        Miksi et mennyt lähemmäksi? Ei tuolla tavalla mitään saa aikaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et mennyt lähemmäksi? Ei tuolla tavalla mitään saa aikaiseksi.

        En ole ulkonäöllisesti hänen tasollaan. Jos nainen on "rumempi" ei se voi toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ulkonäöllisesti hänen tasollaan. Jos nainen on "rumempi" ei se voi toimia.

        Mistä tiedät, että se toinenkin pitää sinua rumana- itsesi lisäksi siis? Onko käyttäytynyt niin? Olen törmännyt naisiin, jotka eivät tajua kuinka upeita ovat, kuvittelevat olevansa ulkonäöllesti jollain "tasolla" eivätkä luota itseensä lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, että se toinenkin pitää sinua rumana- itsesi lisäksi siis? Onko käyttäytynyt niin? Olen törmännyt naisiin, jotka eivät tajua kuinka upeita ovat, kuvittelevat olevansa ulkonäöllesti jollain "tasolla" eivätkä luota itseensä lainkaan.

        Minulle on joskus eli aika usein kommentoitu ulkönäöstäni etten ole se kedon kaunein kukka, niin ei ole itseluottamus hyvä ainaakaan sen osalta. Mulle ulkönäöllä ei ole väliä miehessä, mutta huomaan kyllä, jos joku on täysi "kymppi," niin kuin hän. Kuulostaa pinnalliselta, mutta en oikeasti edes ole pinnallinen. Enkä tiedä mitä hän ulkonästäni ajattelee, mutta voin kuvitella aiemman palautteen perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on joskus eli aika usein kommentoitu ulkönäöstäni etten ole se kedon kaunein kukka, niin ei ole itseluottamus hyvä ainaakaan sen osalta. Mulle ulkönäöllä ei ole väliä miehessä, mutta huomaan kyllä, jos joku on täysi "kymppi," niin kuin hän. Kuulostaa pinnalliselta, mutta en oikeasti edes ole pinnallinen. Enkä tiedä mitä hän ulkonästäni ajattelee, mutta voin kuvitella aiemman palautteen perusteella.

        Jospa se ulkonäkö ei hänellekään merkitse kaikkea tai hän ei edes tiedosta olevansa mielestäsi hyvän näköinen? Tiedä sitten. Ota selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa se ulkonäkö ei hänellekään merkitse kaikkea tai hän ei edes tiedosta olevansa mielestäsi hyvän näköinen? Tiedä sitten. Ota selvää.

        Kiitokset rohkaisevista kommenteista, taidat olla positiivinen ihminen. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitokset rohkaisevista kommenteista, taidat olla positiivinen ihminen. 🙂

        Eipä kestä! Itsekin kamppailen itsetuntoni kanssa ulkonäkööni liittyen. En pidä itseäni komeana, vaikka kuulemma sellainen olenkin. Toivottavasti edes ihastukseni silmissä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kestä! Itsekin kamppailen itsetuntoni kanssa ulkonäkööni liittyen. En pidä itseäni komeana, vaikka kuulemma sellainen olenkin. Toivottavasti edes ihastukseni silmissä :)

        Nyt rupesi kiinnostamaan, että miltä näytät? Kun sinua on sanottu komeaksi, että minkälainen joittenkin toisten mielestä on hyvännäköinen 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt rupesi kiinnostamaan, että miltä näytät? Kun sinua on sanottu komeaksi, että minkälainen joittenkin toisten mielestä on hyvännäköinen 🙂

        Ihan tavalliselta, kai. Pitkä, tumma, ei yritä esittää mitään. Se taitaa olla jo paljon :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tavalliselta, kai. Pitkä, tumma, ei yritä esittää mitään. Se taitaa olla jo paljon :)

        Ok, kiitoksia kun kerroit 🙂 Se on kyllä hyvä piirre ihmisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, että se toinenkin pitää sinua rumana- itsesi lisäksi siis? Onko käyttäytynyt niin? Olen törmännyt naisiin, jotka eivät tajua kuinka upeita ovat, kuvittelevat olevansa ulkonäöllesti jollain "tasolla" eivätkä luota itseensä lainkaan.

        Hyvä kommentti. Ikivanhassa sananlaskussa sanotaan: Emme rakasta toista siksi, että hän on kaunis. Meidän mielestämme hän on kaunis, koska rakastamme häntä. Uskon, että tämä pitää aika hyvin paikkansa.


    • 1) Siihen, että hän ei arvostanut minua, vaan tunsi myötätuntoa ja halusi auttaa minua.

      ") Ja se että hänellä on niin pehmeä sydän ja on niin haavoittunut oloinen, vaikka yrittää olla kovis

      3) Hän on mies

      • Anonyymi

        Millä kirjaimellä miehen nimi alkaa? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä kirjaimellä miehen nimi alkaa? :)

        Miksi ExMorkkis vaihtaa uökonäköönsä? Oli ennen tumma ja uskovainen m-nainen joka haukkui meikkauksen ja nyt on ämmällä tuhti määrä pakkelia lärvissään

        Taitaa olka trolli


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä kirjaimellä miehen nimi alkaa? :)

        Nimi alkaa M kirjaimella


      • Anonyymi
        alias.K_._._._ kirjoitti:

        Nimi alkaa M kirjaimella

        Sulla on kylmä katse. Jäinen. Oletko kylmä sydäminen ja julman koston täyttämä tuomari?


      • Anonyymi
        alias.K_._._._ kirjoitti:

        Nimi alkaa M kirjaimella

        Nimesi lienee Janette?

        Arvelinkin sydämesi olevan jäähilemäinen täynnä kylmyyttä ja vihaa. Olet niin katkera kaikille palstalla kehutuille naisille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimesi lienee Janette?

        Arvelinkin sydämesi olevan jäähilemäinen täynnä kylmyyttä ja vihaa. Olet niin katkera kaikille palstalla kehutuille naisille

        Taas trollipösilöllä uusvanha katkeruuden ja rienauksen kohde höpöhöpöjutuilleen Olet kyllä säälittävä tapaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ExMorkkis vaihtaa uökonäköönsä? Oli ennen tumma ja uskovainen m-nainen joka haukkui meikkauksen ja nyt on ämmällä tuhti määrä pakkelia lärvissään

        Taitaa olka trolli

        Ja tässä saman kekkeruusin tunnelmia n reilu tunti sitten. Hyvin sulla pyyhkii👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tässä saman kekkeruusin tunnelmia n reilu tunti sitten. Hyvin sulla pyyhkii👍

        Janetten kylmän kateellisen katseen tunnistaa.

        Mahtaako kisata palstoilla kauniimpien naisten kanssa suosiosta ja haukkua kauniimmat!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on kylmä katse. Jäinen. Oletko kylmä sydäminen ja julman koston täyttämä tuomari?

        Joopa-joo
        ihan miten vaan *nauraa*


      • Anonyymi
        alias.K_._._._ kirjoitti:

        Joopa-joo
        ihan miten vaan *nauraa*

        Sama tähtisadetikku rölli Janette se siellä!

        Kuka nyt sen housuihin kakkaavan narkomaani tonis muka haluaa täältä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ExMorkkis vaihtaa uökonäköönsä? Oli ennen tumma ja uskovainen m-nainen joka haukkui meikkauksen ja nyt on ämmällä tuhti määrä pakkelia lärvissään

        Taitaa olka trolli

        En ole koskaan haukkunut meikkausta.
        En ole koskaan käyttänyt nimimerkkiä "Ex-morkkis".

        Sanavarastooni ei kuulu sana "morkkis".
        Meikannut olen aina 18-vuotiaasta asti. Uskossa ollut jo 25 vuotta.

        Tumma M-nainen,
        joka ei ole koskaan käyttänyt
        nimimerkkiä Ex-Morkkis


    • Anonyymi

      Kaipaan S- naista, vaikuttimet / ihastuminen suunnilleen tässä järjestyksessä

      - silmät
      - hymy
      - huumorintaju
      - luonne
      - sielunkumppanuus
      - kauneus, kasvot
      - sirous, kroppa
      - rivous

      • Anonyymi

        Realiteetit:

        Palstalta omittuja

        -huumorintaju
        -luonne
        -rivous
        -kropan mittasuhteet ja sirous
        -suelunkumppaniud

        Fakta mitä hänestä tiedät:

        -silmät
        -hymy


      • Anonyymi

        Eli sano vaan rehdisti:

        -ihastuin IRL hänen silmiin ja hymyyn

        Palstalla ihastuin usean eri kirjoittajan luonteeseen josta kokosin S-eukkoselle miellyttävän mielikuvitus luonteen ja käytöksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sano vaan rehdisti:

        -ihastuin IRL hänen silmiin ja hymyyn

        Palstalla ihastuin usean eri kirjoittajan luonteeseen josta kokosin S-eukkoselle miellyttävän mielikuvitus luonteen ja käytöksen

        Mutta noinhan Jeesuksenkin hahmo luotiin ja menekkiä on ollut ympäri maailman. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta noinhan Jeesuksenkin hahmo luotiin ja menekkiä on ollut ympäri maailman. :D

        Että morsiamia riittää...


      • Anonyymi

        Tämä viesti kiinnitti huomioni paitsi viestin sisällön, mutta myös lähetysajan puolesta. Sattumaako?

        - Eräs S-nainen


      • Anonyymi

        Kuulostat mieheltä, joka ei saa naista koskaan. Teet listoja tänne nettiin hänestä ja siihen se jää. Kun tulen 5 vuoden päästä lukemaan olet lisännyt pari ranskalaista viivaa listaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sano vaan rehdisti:

        -ihastuin IRL hänen silmiin ja hymyyn

        Palstalla ihastuin usean eri kirjoittajan luonteeseen josta kokosin S-eukkoselle miellyttävän mielikuvitus luonteen ja käytöksen

        Mitä vxttua sä piipität?


    • Anonyymi

      Vasemman Ukkovarpaan kynnen alla oleva jalkasieni. Miestä.

      • Anonyymi

        Mies varpaan kynnen alla???


    • Anonyymi

      En kaipaa ketään romanttisessa mielessä. Työntekijäksi.

    • Anonyymi

      Miehen hymy ja siinä samassa hetkessä kuvittelin miten hän nuolisi minulle aivan järisyttävän orgasmin.

      • Anonyymi

        Tää oli paha, tuota mäkin voin miettiä kun näen yhden körilään👍


    • Anonyymi

      Samankaltaisuuteen ja tiettyyn höpsöyteen. Sydämmellisyyteen ja positiivisuuteen jne..Kaunis on myös ja seksikäs. :)

      • Anonyymi

        Minä ootan portilla, sitkun pääset pois bosesta


      • Anonyymi

        Naisesta vai miehestä puhut? Kerro toki lisää?


    • Anonyymi

      Kauniit silmät ja ihastuttava ääni. Tietenkin kaunis nainen muutenkin ja itseäni vanhempi. S(m)

    • Anonyymi

      Ääähh... Kaikkeen! Mielettömän suloinen ilmestys

    • Anonyymi

      Tunnejälki , jätti minuun pysyvästi. Sydän jättää aina lyönnin välistä kun hän ohittaa minut autollaan. Tämä tapahtui vuosia.. kyllä vuosia sitten. Suhteemme ei voisi onnistua monestakin syystä. En tiedä onko hän varattu vai ei. Itse ole vapaa.
      Hän on mies.

      • Anonyymi

        Oletko täysin varma, ettei voisi toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko täysin varma, ettei voisi toimia.

        98% sen varma.


    • Anonyymi

      Mää oon tähän jo vastannu. Se mimmi on herkkä ja vahva samaan aikaan. Tunteisiin ja järkeen vetoava puhuessaan. Kauniskin. Mää myös mielellään piilottasin sen muilta, sillä toi provoajakin iski heti silmänsä siihe!

    • Anonyymi

      Nainen tietää kyllä 🙂

    • Anonyymi

      Ensi kertaa miestä suudellessa tunsin löytäneeni vihdoin kotiin.

      • Anonyymi

        Pyh. Se serotoniiniryöppy huijaa monet panemaan ja itsekin sitä kautta olen saanut. ;D
        Naisia riittää niin ettei aika riitä mutta tunteilujen kautta on vain kaipaamani rakastettuni ja ainoa jolle lupaan kaiken ja muut jää taakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyh. Se serotoniiniryöppy huijaa monet panemaan ja itsekin sitä kautta olen saanut. ;D
        Naisia riittää niin ettei aika riitä mutta tunteilujen kautta on vain kaipaamani rakastettuni ja ainoa jolle lupaan kaiken ja muut jää taakseni.

        Kuulostaa siltä, ettet todellakaan ole samaa kokenut. Toivottavasti joskus koet ja unohdat kyynisyytesi. 😊


    • Anonyymi

      En oikeestuan mihinkään.

      Oli poika jolle puhua ,,,,vaikutti vanhemmalta kuin ikäiseni.

      Mutta ei sitten ollutkaan.

      Kun nyt mietin ,,,,.

      Harmittee pirusti että mänin uskomaan häntä aikoinani.

      Mutta silti.

      Rakastan häntä.

      Se hän voi olla vaikka sinä tänä päivänä....,,,,

      Haluan niin kovasti sinua .

    • Anonyymi

      Miestä kaipaan.
      Viihdyin hyvin hänen seurassaan, lähellä oli hyvä olla. Oli mukavaa katsella silmiin. Se vaan tapahtui, ihastuin ja aika paljonkin.

      • Anonyymi

        Oli miksi mennyt muoto, eikö kellään ole juuri nyt mitään tän hetkistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli miksi mennyt muoto, eikö kellään ole juuri nyt mitään tän hetkistä

        Aika moni kaipaa jotakin mennyttä ja saavuttamatonta, niinkuin itsekin.


    • Anonyymi

      Ihastuin itsevarmaan mutta ei ylimieliseen katseeseen... silmät jotenkin sopivalla etäisyydellä toisistaan, että tuntuu miellyttävältä katsoa silmiin. T. silmäkammoinen

    • Anonyymi

      Luonne , silmät ja hymy S ❤️

      • Anonyymi

        Monta kirjainta S-naisen nimessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta kirjainta S-naisen nimessä?

        Sivusta yksi S samalla kirjain lukumäärällä kuin hänelle on. Hänellä yleinen, minulla harvinainen. Kolme samaa kirjainta löytyy. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta yksi S samalla kirjain lukumäärällä kuin hänelle on. Hänellä yleinen, minulla harvinainen. Kolme samaa kirjainta löytyy. 😉

        A, J, O?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A, J, O?

        Ei osumaa, valitan. S


    • Anonyymi

      Vasemman puoleiseen palliin, ihan niin kuin se olisi aina kuiskinut "ota kiinni tästä".

    • Anonyymi

      Kaikki miehessä teki vaikutuksen. Mitä enemmän häntä näin sitä enemmän menin pyörälle päästäni. Minä työnarkomaani ja manuaalien plärääjä kävelin yhtäkkiä pilvissä!

      • Anonyymi

        Kävelit, taas joku vanha juttu haha. Etkö enää kävele pilvissä?


    • Anonyymi

      Nenu

    • Anonyymi

      Samin pieni pili

    • Anonyymi

      Se on fiksu, hauska ja myös tunneälykäs, hyvä ilmaisemaan itseään,
      Ulkonäkö viehättää 15-vuotiasta sieluani, aika hämmentävää.

      • Anonyymi

        Monen olet itse jos sielu tulee jäljessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monen olet itse jos sielu tulee jäljessä?

        Teinipojan unelma? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monen olet itse jos sielu tulee jäljessä?

        Ihmisessä kaikki iät läsnä, ehkä jollain tasolla nekin, joita ei vielä ole elänyt.


    • En ole ihastunut häneen.. Jotain merkittävämpää..

      • Anonyymi

        Se on se toinen vaihtoehto niistä..?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on se toinen vaihtoehto niistä..?

        Ei ole mitään toista vaihtoehtoa..


      • Anonyymi
        Pimperopom3 kirjoitti:

        Ei ole mitään toista vaihtoehtoa..

        Niin ei ole kuin yksi vain


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei ole kuin yksi vain

        Kun kärsin ja kaipasin
        ja tahdoin rakastaa
        en tiennyt vielä
        miten kärsii ja kaipaa se
        joka tahtomattaan rakastaa.
        ( Lainaus)


    • Anonyymi

      Joku kirjoitti tässä ketjussa:

      "No se salamanisku silmiemme välillä meidän ensikohtaamisessa ja meinasi jalat mennä alta. Mä mies en ole taikauskoinen mutta ja mutta, aina kun nähdään, ollaan siinä hetkessä kumpikin kuin kotona ja sielun puolikkaat ovat löytäneet vastinkappaleensa."

      Oletko "croco"? Katseidemme välillä on sähköä, ja keskustelu viriää, kuin vuosia ei olisi välissä. "Nobi"

    • Anonyymi

      Kun tavattiin se oli menoa. Olit jotain erikoista. Miestä kaipaan😍.

    • Anonyymi

      Ensimmäiseksi huomion kiinnitti hänen ihanan matala ja miehinen äänensä, eikä sitä katsettakaan pysty unohtamaan, kun hänen silmiinsä jäin jumiin sopimattoman pitkäksi aikaa. Pitkä ja raamikas mies, jolla ihanan lempeä katse 🥰

    • Anonyymi

      Olen mia ei mia

      Ihastun kaikkeen pinnalliseen.


      Juuh komistus koreella ulkokuorel

      Sit pitää olla rahaa, puku päällä
      Luottokorttii
      Hienoo autoo
      Ja kirjasivistynyt
      Johtava asema. Miel. Toimitusjohtaja tai ylilääkäri
      Akateeminen


      Juuh olen pintaliitäjä

      • Anonyymi

        Mikähän sullakin on ongelmana? Ootko sä menettänyt jonkun naisen jollekin varakkaammalle. Muuten en ymmärrä näitä juttuja lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän sullakin on ongelmana? Ootko sä menettänyt jonkun naisen jollekin varakkaammalle. Muuten en ymmärrä näitä juttuja lainkaan.

        Tuo kirjoitti siitä m-nainen-ei-ap-ei-mia nimimerkillä kirjoittavasta. ei-mia kirjoitti täällä joskus aikanaan paljonkin. Tuli sotkemaan kaikki ketjut pitkillä viesteillään. Minullekin on tullut hänestä tuollainen kuva, kuin tuossa pilaviestissä.


    • Anonyymi

      En kaipaa ketään. Ihmissuhteet eivät kiinnosta lainkaan, rikkinäisellä ei ole tunteita. Mikään ei tunnu miltään.

    • Anonyymi

      Jotenkin tiesin etukäteen että se ensimmäinen katse olisi merkittävä kuten olikin.
      Ja mitä enemmän tutustuimme , tuntui vain palaset asettuvan kohdilleen. Oli helppoa jutella ja olla hänen kanssaan. Meillä oli myös samanlaisia kokemuksia.
      Hänen läheisyys ja tietty miehekkyys tuntui hyvältä. Ja noh , onhan hän komea .
      Myös sitä kuuluisaa vetovoimaa tunsin aika voimakkaasti.

      • Anonyymi

        Miksi menneessä aikamuodossa?joku vanha keissi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi menneessä aikamuodossa?joku vanha keissi

        Ei oikeastaan , koska ei ne tunteet niin vain muutu. Emme vain näe siellä yhdessä tietyssä paikassa enää. Toivottavasti voimme jossain muualla nähdä vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikeastaan , koska ei ne tunteet niin vain muutu. Emme vain näe siellä yhdessä tietyssä paikassa enää. Toivottavasti voimme jossain muualla nähdä vielä.

        Ihme jaarittelua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme jaarittelua

        Ihme kommentointia..
        Jos kysytään miksi? Yleensä vastataan . Että siksi..


    • Anonyymi

      Hänen ulkomuotonsa ihanan nallemainen. Hymy herkässä muuten en osaa kuvailla.

      Ohikulkija

      • Anonyymi

        Taitaa olla vähän pullea.


    • Anonyymi

      Yksi ihana harmaavarpunen..anteeksi adjektiivi..btw
      10 000 supamodelii pstaraa wadeva..ei samalla Gaussin käyrällä..de facto..
      Imo in my world..

    • Anonyymi

      Kireisiin pieruihin ihastuin

      • Anonyymi

        Sanoo Jarno 5v


    • Anonyymi

      Hänen äänensä.. sitä etsin joskus kaikkialta.

    • Anonyymi

      Siihen kun hän istui ensi kertaa tuolillani, hänellä oli aivan tavalliset perussiisit vaatteet ja tietyt sukat jalassa, niihin pitkiin jalkoihin.
      Hymyyn kun juteltiin ja hän katsoi minuun, itse sohvalla istuin.
      Olin kokeneempi kuin hän, mutta hän sai sydämeni sykkimään. Se tunnelma. Rakastelimme..
      Siitä se lähti pikkuhiljaa.
      Ensimmäisen kerran hänen luokseen mentyäni ihmettelin sitä kaikkea uutta, toisen kotia ja erilaista asuinympäristöä.
      Vaikutuksen teki kokonaisuus, ei mikään yksittäinen asia

    • Anonyymi

      Tyyppi on pyöriny mun ympärillä useamman vuoden ja aina aijemin oon torjunut hönet syystä tai toisesta. Mutta nyt suostuin tapaamaan häänet romantiisessa merkityksessä ....
      Ja tapaamisella oli lähtemäton vaikutus muhun ..
      Mä rakastuin palavasti häneen ja me ollaan yhdessä tällähetkelä ja kuulemma mikään muu kun kuolema ei erota meitä....
      Mä oon aijenmin miettiny voiko tälläsiä miehiä ollakaan mut voi näköjään....

      • Anonyymi

        Onpa kiva kommentti. Kiva kuulla, jos jollain on asiat hyvin.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe