Pian on syntymäpäiväsi. Aiotko juhlia isosti?
Eilinen onnentoivotus poistettiin, kun joku keksi lisätä horoskooppiasioita ketjuun. En uskalla laittaa otsikkoon "täyttää pyöreitä", kun sekin tuntui olevan jollekin arka paikka.
Pieni muistutus.. Kaikki on lainaa, koko elämäkin. Ja väliaikaista kaikki on vain..
Hyvää syntymäpäivää ja paljon Onnea! Jo etukäteen.
5
100
Vastaukset
- Anonyymi
Ravit kauheita ihmis- paskoja. Sitäkö halusit tietää. Kyllä vain ne pettää minkä kerkeää.
- Anonyymi
Mitähän tuo tarkoittaa? Onko joku salaviesteily, josta en ymmärrä mitään.
En kirjoita rakas enkä muutakaan sellaista, koska synttärisankari ei ole minun rakas, on vain muuten tärkeä. En ole hänelle tärkeä, tiedän sen..
Enkä millään lailla ole tuppaamassa hänen elämäänsä. Pelkkä syntymäpäivätoivotus ja sillä hyvä. Tuskin edes saavuttaa häntä, mutta onpahan toivotettu.
- Anonyymi
kiitos kiitos;))
- Anonyymi
Tattis, jalat maassa, onnista ja noidista en perusta. Sämpylätaikina nousee näin kuun viimeisenä päivänä.
- Anonyymi
Eli sämpylöitä syntymäpäivänäkin, mutta eihän se syntymäpäivä ollut kuun viemeinen päivä vaan keskellä kuuta. Päiviä on paljon kuukaudessa ja synttäreitäkin monilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658