Persu valehteili Teille ja Pahasti.... Katsokaappa tätä !

Persu äijä mikä se oli Malinen ? Sanoi Markkaan palaamista... No tuossa
sitä on: https://www.lidl.pl/pl/gazetki/oferta-wazna-od-29-06-do-01-07-
gazetka-pon-kw27/view/flyer/page/44

Tämä tarkoittaa halpatyöntekijöitä ja kyllä kyllä halpaa ruokaa jos on Euroja !
1 euro on 4,445 lotia ja 2,23 on 0,50 senttiä. Mutta Tajuaako Persu edes itse,
että jos sinä teet työtä markalla tai lotilla, niin hintataso ja elintaso on tämä !

Muistakaa, että Malin myös valehteli ja jätti asioita kertomatta tai oli niin
tyhmä ! Hän ei kertonut mitä teollisuuden aloja hän tarkoitti devanvoinnilla ...
siis Markalla.¨ Eläkeläiset menettää eläkkeen hän myönsi sen markassa!
Sitten joku UFO juttu, että hän oli kuullut, että puhelimessa oli päätetty hei
jäikö siitä pari asiaa auki ... ??? Hullu, luulo, kuvitelma mitä ?

Malinen tarkoitti käyttää hyväksi yksinkertaisia työntekijöitä, jotka ei osaa
tehdä juuri mitään, näiden halpatyötä hän tarkoitti! Erolla Euroopan unionista
hän tarkoitti, kait metsäteollisuutta ja halpoja puunhintoja ja kilpailua venäjän
puuntuotannon kanssa ... Eli sosiaaliseeraa metsänomistajien omaisuuden eli
sosiaaliseeraa metsänomistajien omaisuuden. Miten koulutettu väki ja toisen
asteen pakollinen koulutus ja ihmisten vapaus mennä töihin ulkomaille ja
saada parempaaaaaaa palkkaa sitten ? Maksetaan, kuin pohjoiskoreassa osa
palkasta valtiolle vai?

Toiseksi se oli, joko niin tyhmä, että ei osannut selventää suomessa olevan
teollisuuden ja liiketoimien rakennetta ja millä hartioilla suomen teollisuus
pystyy kilpailemaan ja toimittamaan yhtään mitään... Saatika ihmiset pystyy
ostamaan mitään ruokaa tai materiaalia mitkä tuotetaan devalvaation jälkeeen
muissa teollisuusmaissa? Jäi pari kysymystä todella pahasti auki !

Tyypillinen paskap*** persu täys idiootti ryssän nuolija !
Pari kysymystä jäi vielä auki, että Meneeekö suomi sitten WTO:n säännöillä
vai miten ? Tuleeko myös ongelmia ihmisoikeuksista ja halpatyöstä EU:n
kanssa? Nämä pari kysymystä kannattaa ensin miettiä, ennen, kuin menee
päätään aukomaan.

METSÄTEOLLISUUS ON SUOMEN SUURIN TEOLLISUUS !

11

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli Toisin sanoen Malinen sanoi, että valtio ottaa velkaa ja maksaa Teidän
      korkeampaa elintasoa, kuin Teille voidaan tulojen mukaan järjestää !

    • Anonyymi

      Malinen nyt on 100% hupiukko jonka horinat voi jättää omaan arvoonsa.

    • Anonyymi

      Ota sinä vaan lääkkeesi ajoissa ja jätä nämä kommentoinnit viisaammille jookosta?

      • Anonyymi

        Ne on jo unohtuneet pitkän aikaa.


      • No mitä se Malinen, sitten mahtoi muuta tarkoittaa ... ?


    • Nyt, kun tuli todistettua persujen tyhmyys ja yksinkertaisuus ja monesti
      vielä ne on ruman näköisiä ja yksinäisyydestä kärsiviä ja he vihaavat
      Euroopan unionia mistä syystä ?

      Tiedän mielenterveysaiheista sen verran, että monet psyykkisesti sairaat
      ja masentuneet ja ahdistuneet ja alistetut ja kiusatut ja muuten poikkeavat
      yhdistävät vaikeutensa johonkin yhdistävään asiaan. Yhteisöllisyys ja oikea
      tasa-arvoinen asennoituminen ihmisten kanssa puuttuu ja siksi pyritään
      saamaan mielenterveysongelmiin ratkaisuja jostakin ryhmistä tai vastaavista.
      Haetaan yhteistä nimittäjää, jotta voidaan itselle osoittaa olevansa jotakin ja
      kuuluvan johonkin yhteisöön ja näin on muodostunut monia eri yhteisöjä.

      Venäjällä tämä näkyy hyvin Putinin kannatuksena ja uhona, jota tehdään
      ulkopuolisille. Eli ollaan alistetussa asemassa ja siitä pyritään löytämään
      jotakin arvokkuutta ja itsetuntoa. Toki Venäjän ihmisiä on helpompi
      manipuloida kielen ja kirjoitustavan kautta ja muistuttaa toisesta maailman
      sodasta ja tätä rataa. Eli toisin sanoen ihmisten yksillöllisyys tuhotaan.

      Venäjän ihmisille sanon, että ottakaa toki maa itselle haltuun ja vaatikaa
      omia maapalasia ja yksityistäkää koko maa ihmisille jos he sen muka omistaa.

      Yksityistäminen poistaa rasismin ja valtiollisen ja rodullisen olemisen esim.
      suomalaisen ja venäläisen. Suomen valtiolla on sama ongelma. Eli mitä
      enemmän yksityiset ihmiset omistaa, niin sitä vähemmän heihin voidaan
      eri mielikuvilla vaikuttaa.

    • Niin, kuin minä olen panostanut koko elämän, että voin elää Euroopan
      unionissa tai muualla maailmassa koko elämäni. Opiskelin tein koin ja
      katsoin ja menin ja heräsin ja ymmärsin... Ei suomi ja sen valtio ole
      yhtään mitään jos sinulla on vapaus ja kielitaito ja osaaminen ja tieto.
      Sen kun pelottelette ja haukutte toistenne kielitaitoa tai muut ihan mitä
      vaan, mutta muualla mailmaa nyt, vain sattuu asumaan aika aika paljon
      ihmisiä ... Eikä ne todellakaan ole suomeen tulossa !

      Meinaatteko, että aurinkorantojen ihmiset tulisi juntteihin takas vai ???
      Varmasti on niin, että varmasti yli miljoona ihmistä suomesta asuu
      ulkomailla, eivätkä tule koskaan takaisin. Samoin on varmaa, että kaikista
      maista maailmassa asuu toisissa maissa ilman valtioa satoja miljoonia
      ihmisiä ihan kaikkialta maailmasta. meinaatteko Persut estää näitä ihmisiä
      markalla ja kiristää erolla EU:sta muuttamaan takaisin suomeen ja muihin
      maihin takaisin vai ... Sitä ette tee ilman verilöylyä tai maksa näitä ihmisiä.

      Meille sopii diili, että maksatte meidät ulos valtiosta ja saatte pitää valtionne.
      Rahalla, rahalla Te saatte ja me kyllä äänestetään Teitä jos saamme rahaa.

      Sitä en tiedä, miten britit saa rahaa euroopan unioiniin eläkkeellä ja
      kuinka heidän inflaatiokorotukset pelaa en tiedä. Mutta tiedän, että aika
      moni Britti joutuu tiukentamaan budjettia. Jotenkin kuitenkin näyttää,
      että Britit ei ole kovin iloisia enään täällä... Ulkomailla. Katsellaa katsellaan.

      • Anonyymi

        Miten velkaisesta valtiosta ostetaan ketään ulos? Koska ja miksi sinusta tuli noin katkera? Oletko kommunisti, köyhä vai molempia?


    • Anonyymi

      Malinen tarkoittaa yhteisvastuita veloista. Jos markka otettaisiin nyt käyttöön putoaisi se hetken. Se toki auttaisi suomalaista vientiteollisuutta ja aikansa heilahdeltuaan markka olisi melko vakaa seuraten suhdanteitamme. Toki se etu markatsa olisi vastasyklisyys. Niin markan kuin euronkin kohdalla on hyvä huomata se että käynnistynyt konkurssiaalto yhdessä ovella kolkuttavan pankkikriisin kanssa ei lupaa hyvää syksyksi. Eurooppalaiset pankit eivät tällä hetkellä tosiasiassa luota ihan kaikki toisiinsa mutta korko ei nouse EKP:n vuoksi. Vielä. Nyt on kuitenkin tilanne se että yrityslainoitus on aika lailla hankaloitunut. Kun tuotantopotentiaali on ja tulee olemaan rajoittunut ja EKP tekee massiivisia tukiostoja niin eihän tämä meno voi kauan jatkua.

    • Olisiko eläkkeet, talletukset, metsäomaisuus, maaomaisuus, kiinteistöt
      euro-sidonnaisia ja kuinka pitkään.... Mikäli markka tulisi takaisin ?
      Eikö tämä ole se tärkein kysymys ... Kuka maksaa sen teidän markkanne
      ja Teidän vidun lippunne ja valtionne !

      Eli tarkoittaa, että lisäätte markkojanne tai vaihdettavia ruplianne niin
      paljon, että vastaa euromääräisiä talletuksia inflaatiokorotuksineen ??

      Silloin jos näin ei ole ... Niin olette varkaita ... Siis, Persu on varas varas !

      Persulla ei ole rahaa eikä omaisuutta ja tällä todistitte olevanne paskaa
      ja yhteiskunnan pohjasakkaa ... Köyhää ja mielenterveydestä kärsiviä
      yksineläviä, jopa omien vanhempienne hylkäämiä !

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe