Johtuu sitä etten sua enää missään näe ja rakastuin suhun. Eikö tälle voi mitään tehdä? Potuttaa tällanen. Lähettäisit mulle mies kuvasi, jos se auttaisi. Eikö ole yhteystietoja, miksi ei ole? :(
Oon äkäinen tänään
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sit kun laitan jotain viestiä, muutut etäiseksi. En tykkää
- Anonyymi
Ei hän laita mulle viestiä. Enhän edes tiedä onko hänellä yhteystietoja. Kuten kirjoitin aloituksessa.
- Anonyymi
Kuinkahan kauan menee, että joku vimmainen harhaluulo takertuu tähän provoon?
- Anonyymi
Niin tai entäs jos tämä ei olekaan provo ja se oikea sattumalta vastaa. Sitähän sinä et voi katkeroituneena tietää ja sekös sua vituttaa. Poljetko jalkaa ja hakkaat seinää. Tee vaan nii . Muut rakastelee palstalla sun silmien alla. Vituttaako?
- Anonyymi
Tällä palstalla neitsyetkin tulevat raskaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti ja ovatkin sitten tiineenä kauemmin kuin elefantit, välillä prosessia voi jopa tauottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli kyllä kova väite. Nyt munkin uskoa horjuu tämän palstan kirjoituksiin.
Voitko todistaa🙄 - Anonyymi
Eikö sulla ole muuta tekemistä? Sä erehdyt. Sä et koskaan osu oikeaan noilla veikkauksillasi. En tajua miten jaksat luulla. Olen nainen senkin pöhkö. Riston viestejä en edes lue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli kyllä kova väite. Nyt munkin uskoa horjuu tämän palstan kirjoituksiin.
Voitko todistaa🙄Se on kova väite jo siksi, että palstan keski-ikä on varmaan 40. Täällä mitään neitsyitä käy.
- Anonyymi
Tuo on valetta, ettei muka ole yhteystietoja.
- Anonyymi
En tiedä onko hänellä yhteystietoja. Se oli kysymys, että eikö ole ja miksi ei, jos ei.
- Anonyymi
Mulla oli eilen samanlainen ärtynyt fiilis mikä johtui vain siitä kun kaipaan erästä naista.
- Anonyymi
Sitä pittää mennä sen luo ketä kaipaa, ettei levitä ärtymystä ympäriinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä pittää mennä sen luo ketä kaipaa, ettei levitä ärtymystä ympäriinsä.
Kun se ei ola aina mahdollista! Lisää ärsytystä siitäkin.
- Anonyymi
Joko se sitten sulla helpotti vai mihin ärtymys katosi? Kysyy aloittaja.
Joku aina vastaa mun puolesta kun poistun tästä. Paljon on näitä jotka ei itse kirjoita vaan kyttää sopivia kommentteja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "884209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770