Mä olen pahoillani! Anna minulle vielä mahdollisuus tutustua. Älä heitä tätä kaikkea mitä meillä oli roskiin. Luota minuun ja anna meille mahdollisuus...
M-N
Mikset sinä vastaa mulle?
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaanhan.
- Anonyymi
Vastaisikin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaisikin...
Vastaan ennemmin tai myöhemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan ennemmin tai myöhemmin.
Anna minulle jokin vinkki että olet lukenut viestini, niin voisin paljon paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna minulle jokin vinkki että olet lukenut viestini, niin voisin paljon paremmin.
Mikä viesti?
- Anonyymi
Mitä meill' sitten mielestäsi oli? Ei ainakan luottamusta sun puolelta, olit mustasukkainen, epäilit, stalkkasit, yritit alistaa, arvosteli tvaatetustani, ulkonäköäni, pian olisit varmasti loukannut rakkaimpianikin. Sulla on helkutin huono itsetunto, pieni pippelisenä miehenä sen toisaalta ymmärtää, ettet käy ihan täysillä. On miehelle vakava paikka omata pikkuskidin vehkeet.
- Anonyymi
Aloittaja kirjoittaa että haluaa tutustua ja sä kirjoitat jostain exästä joka arvosteli vaatetusta. Miksi pitää omia sellaisetkin, jotka ei voi olle itselle millään?
- Anonyymi
Jätä muutama provopäivä väliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja kirjoittaa että haluaa tutustua ja sä kirjoitat jostain exästä joka arvosteli vaatetusta. Miksi pitää omia sellaisetkin, jotka ei voi olle itselle millään?
Mitä sinä puutut muiden casrsuksiin. Ei tainnut olla sinullekaan. Kuka tuossa kirjoittanut mitään exästä? Jos itse oot ollu tuommoinen exä niin tuskin sulle kukaan kirjoittaa täällä.
- Anonyymi
Vastaa missä?
- Anonyymi
Facessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Facessa.
Et ole lähettänyt mitään niin miten voin lähettää?
- Anonyymi
Taidat olla se joka täällä sanoi ottavansa yhteyttä.
- Anonyymi
Jos on niin että haluaa ottaa yhteyttä ja haluaa selvittää joitain asioita niin saa sen tehdä.
- Anonyymi
Eipä ole kukaan laitellu henkilökohtaisesti viestiä.
- Anonyymi
Minulla ei edes ole fb profiilia. Ellei joku ole luonut minusta feikki sellaista. Kerran vuosia sitten oli ja siinä koirani kuva profiilissa. En koskaan poistanut sitä, mutta en vuosiin edes kirjautunut sinne.
- Anonyymi
Montako sanaa viestissäsi oli?
- Anonyymi
Montako vuotta viestistäsi oli?
- Anonyymi
Unohtakaa! Hän vastaa jos vastaa. Turhaan minä täällä palstalla sitä kyselen...
Ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828