Sinua. Ensin kyllä tuli vaikutelma, että jotain välillämme olisi, mutta ei sitten kuitenkaan.
Viestittelykin on aina minusta kiinni, jos minä en laita viestiä, en kuule sinustakaan mitään.
Ei taida edetä mihinkään tämä juttu.
Tyypillistä.
En tainnut sitten kiinostaa tämän enempää
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole aina sinusta kiinni mies.
- Anonyymi
Tuntuu olevan, kuk ei tee itse mitään, niin ei tee toinenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu olevan, kuk ei tee itse mitään, niin ei tee toinenkaan.
Teen jotakin. Olen ottanut itsekin yhteyttä.
- Anonyymi
Juuri kirjoitit, että kaikki oli teatteria ja osa koetta. Siksi loppu.
- Anonyymi
Avaus ei sitten ollut mieheltä, joka osaa kirjoittaa ”kiinnostaa”.
- Anonyymi
Milloin oot laittanut viestiä?
- Anonyymi
Kerron tänne salaisuuden kun tästä muutenkin tuli yksi mieleen.
Silloin kun hän sanoi menevänsä jonkun tyypin luokse niin se vähän pisti... tunsin itseni vähän hölmöksi samalla kun ajattelin kuvitelleeni liikaa. Aloin sit kattoo muualle enkä miettiny häntä enää ja ihastuinkin vähän yhteen toiseen. Mut nyt mietin vaa häntä taas jota tällä kommentilla tarkoitin.
Täl kommentil ei oo merkityst ku ei taida häntä enää niin kiinnostaa. Vai kiinnostaako? On ainakin vähän hiljainen ollut viimeiset kolme neljä päivää.- Anonyymi
Mitä sä kyselet siellä?
- Anonyymi
Jotkut tiedätkö voi olla saanu jo ihan tarpeeksi siipeensä. Antanu kaikkensa mut mitään Ei saa takas, sillon Ei tee enää mieli ottaa riskiä.
- Anonyymi
ujoja pitää potkia persseelle . toisaalta myös turha pleijereihin tuhlata aikaansa, ehkä sulla on liikaa ottajia jonossa niin siinä on turha seisoskella jonon hännillä..
- Anonyymi
Että sen mallista ikävää.
- Anonyymi
Riippuu siitä kuka oot..
- Anonyymi
Mulla on nyt nuita kirkonmenoja huomenna.
- Anonyymi
Hautajaisetko sulla?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837