etsimässä itseään kuvailuista. Sama kuin ihastuminen palstalla. Mitä hyödytte siitä "jos" tunnistatte itsenne. Itsetunnon nostatusta? Egon hivelyä?
Minusta tuntuu, että täällä käy vain narsistit
15
<50
Vastaukset
- AnonyymiJoo. Itse en näe itseäni missään, toiset näkee itsensä kaikessa. En ole"rakas mies", en "suloinen", en "ihana". Olen vähän pullea kyllä, mutta sitä ei mainitse kukaan. - AnonyymiValtakunta Aitoripuli näkee itsensä kaikissa ketjuissa 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Valtakunta Aitoripuli näkee itsensä kaikissa ketjuissa Trollilla se sitten taas kiukuttaa koko naisväki. Säälittävää. 

- AnonyymiKun tietää että seläntakana haukutaan, juonitaan yms niin tietääpähän ainakin ketkä tuota tekee ja ketkä ei kun tarkkailee hiukan... Mielummin yksin kuin narsistien seurassa. 
- AnonyymiMistä päättelet, että tällainen mahdollinen itsensä tunnistaminen olisi nimenomaan positiivinen momentti? Riippuu varmaan siitä, että millainen kirjoittelija siellä kirjoitusten takana olisi, olisiko joku normaali vai millimetrin tarkkuudella lantion kaaria ym kuvaileva utopistisia lässyttävä hyypiö. Tämä naisen näkökulmasta kirjoitettuna 
- AnonyymiLähinnä vituttaa salaa kirjoitetut "ihailuviestit". Ei siitä mitään hyödy. - AnonyymiPitääkö kaikesta jotenkin aina päästä hyötymään? Eikö voi vaan heittäytyä ja kokea, antaa tunteiden tulla ja olla? Ihme ryppynahkaotsaisuutta. Nautitaan kyydeistä, ajelu loppuu kuitenkin aina liian pian hurjissakin härveleissä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Pitääkö kaikesta jotenkin aina päästä hyötymään? Eikö voi vaan heittäytyä ja kokea, antaa tunteiden tulla ja olla? Ihme ryppynahkaotsaisuutta. Nautitaan kyydeistä, ajelu loppuu kuitenkin aina liian pian hurjissakin härveleissä. No aloituksessa kysyttiin hyötyykö mitään. Ei hyödy, enemmänkin päinvastoin, voi aiheuttaa haittaa kun ei pysty ottamaan kyseistä henkilöä vakavasti. 

- AnonyymiEi se ole tuollaista. Täällä saa paljon enemmän turpaan ja itsetunnossa pitelemistä kun haukutaan päivittäin. En ole koskaan eläissäni kohdannut niin epäkohteliaita, sairaita ja pahoja ihmisiä kuin täällä. Mut saa kirjoittamaan tänne vahva usko siihen, että muutama viesti on ollut siltä jota ikävöin. Mitään egoa en nostata vaan olen todella rakastunut. Parempi kuvitella täällä kuin ei mitään. 
- AnonyymiOnks se nyt niin väärin jos toivoo jonkun edes joskus ihastuvan mutta ei kukaan koskaan.. 
- AnonyymiSe on totta, nähdäkseen peilistä olemattoman sinänsä olentona, joka kätkee muitakin tummia sävyjä sisimmässään. 
- AnonyymiEi näistä voi tietää kenelle ovat, liian yleisen tason kuvauksia, sopivat ihan keneen tahansa. Trollausta. 
- AnonyymiMä kyllä ainakin tykkään ihan kauheesti sen yhden viesteistä, tulee hyvä mieli, jaksaa taas. - AnonyymiIhanasti sanottu. Nätisti sanottu. Jollekin joltakin. Sitähän tämä on parhaimmillaan, lämpimiä tunteita joltakin jollekin. 

- AnonyymiKovasti suosittu sana tuo narsisti. Pitäiskö välillä käyttää vaikka sosiopaatti tai jos oikein heittäydytään niin psykopaatti? Onhan noita "ylisanoja" mistä valita 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424915
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521321