Jokihelmen opisto

Anonyymi

Onpa mennyt kurssitarjonta surkiaksi Haapaveden osalta,tosi suositut venyttelyjumpat,lavis ja kevytlavis poistettu,muissa kunnissa ryhmät näkyy olevan.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä Haapaveden opistossa ei ole riittävästi tarjontaa eri kursseista,olen asunut täällä kuudetta vuotta ja joka vuosi katsonut mitä kursseja täällä on jotka kiinnostaisi ja kävin vielä toivomansa että laittaisivat tarjonnan monipuolisemmaksi,ei yhtään kurssia mitä ehdotin ja toivoin laitettu näiden vuosien aikana,ei kaikki ole kiinnostuneet jostain kahvipussiaskartelusta toisia kiinnostaa toiset kurssit.Naapurikunnissa olis mieluisimpia mutta kun ei ole omaa autoa jolla kuljet, Haapavedellä ei ole eläkeläisille ja keski-ikäisille mitään toimintaa,kaikki muukin toiminta on suunniteltu nuorille.

      • Anonyymi

        Mitä toimintaa täällä on nuorille? Missä voi 5 v poika harrastaa kamppailulajeja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä toimintaa täällä on nuorille? Missä voi 5 v poika harrastaa kamppailulajeja?

        Kansalaisopiston tarjonnassa oli kaikki tunnit annettu pikkuväen musiikkipiireille. Hyvä ettei kattilankansisoittopiiriä ollu!
        Aikuisilta on viety kaikki parhaat liikuntapiirit keskustassa. Moni ihmettelee uuden johtajan linjaa, kyllä Vornasen aikana oli tanssi ja musiikkiliikuntaa monenlsista ja ne olivat suosituimmat.
        Kyllä ei tylsempää kylää maan päältä löydy. Miten naspuriopistot kykenevät parempaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansalaisopiston tarjonnassa oli kaikki tunnit annettu pikkuväen musiikkipiireille. Hyvä ettei kattilankansisoittopiiriä ollu!
        Aikuisilta on viety kaikki parhaat liikuntapiirit keskustassa. Moni ihmettelee uuden johtajan linjaa, kyllä Vornasen aikana oli tanssi ja musiikkiliikuntaa monenlsista ja ne olivat suosituimmat.
        Kyllä ei tylsempää kylää maan päältä löydy. Miten naspuriopistot kykenevät parempaan?

        Onko jouvuttu supistaa ,että saahhaan kyläkoulut ylläpiettyä pikkuporukoille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansalaisopiston tarjonnassa oli kaikki tunnit annettu pikkuväen musiikkipiireille. Hyvä ettei kattilankansisoittopiiriä ollu!
        Aikuisilta on viety kaikki parhaat liikuntapiirit keskustassa. Moni ihmettelee uuden johtajan linjaa, kyllä Vornasen aikana oli tanssi ja musiikkiliikuntaa monenlsista ja ne olivat suosituimmat.
        Kyllä ei tylsempää kylää maan päältä löydy. Miten naspuriopistot kykenevät parempaan?

        Minua harmittaa sellainen asia, että sähköisesti saa ilmoittautua jo paljon aikaisemmin kuin puhelimitse soittamalla. Pitäisi olla puhelimessa sovellukset ja pankkitunnukset ilmottautumiseen, jos ei ole niin saa ilmottautua paljon myöhemmin. Kurssihan ehtii täyttyä näistä joilla on sovellukset ja puhelimitse asioivat asetetaan eri arvoiseen asemaan. En kyllä hyväksy tällaista. Puhelimella kurssille pääsee vain jos tilaa sattuu enöä jäämään. Pitkööt herkkunsa sitten.


    • Anonyymi

      Ei se kovin kaksista ollu kurssitarjonta Vornasenkaan aikana, niitä rimpunrämpyn- ja sätkytyskursseja olivat. Kun muistaa "Ingan yliopistoa" niin kovin köykäistä on ollut tarjonta hänen jälkeensä. Moni aloitti yliopistolliset opintonsa Ingan "järkkäämillä"kursseilla ja päätti ne yliopistolla loppututkintoon.

    • Anonyymi

      No eipäs listasta löytynyt aikuisten liikuntaa.

      Kyläkoulujen pönkittämistä ja persut on onnessaan.

    • Anonyymi

      Mitä tuollaisella opistolla on virkaa joka ei palvele kaikkia kuntalaisia

    • Anonyymi

      Ei kun harrastamaan naapurikuntiin, vilkutetaan kyläkouluille ohi ajaessa

      • Anonyymi

        Niin kannattaa tehä, ei tuu pettymyksiä.
        Tämä Kituperä haapavesi on taas kerran luonteensa ja tyylisä näyttäny.


    • Anonyymi

      Haapavedellä ei tarvita kuin luokanopettajille töitä persut vaativat.

      • Anonyymi

        Onko tuollainen kahden lainen ilmoittautumismenettely edes LAILLINEN???

        Sehän vie asukkast ja veronmaksajat täysin eriarvoiseen tilanteeseen!!!

        Koulutukseen tulee LAIN mukaan kaikilla olla samanlaiset mahdollisuudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuollainen kahden lainen ilmoittautumismenettely edes LAILLINEN???

        Sehän vie asukkast ja veronmaksajat täysin eriarvoiseen tilanteeseen!!!

        Koulutukseen tulee LAIN mukaan kaikilla olla samanlaiset mahdollisuudet.

        Itse olen kulkenut vuosikaudet vesijumpassa kaksi kertaa viikossa,nyt toinen niistä lopetettiin,ilmeisesti ohjaajan puuttuessa.Olen pysynyt kunnossa noiden johdosta,saa nähdä miten jatkossa käy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen kulkenut vuosikaudet vesijumpassa kaksi kertaa viikossa,nyt toinen niistä lopetettiin,ilmeisesti ohjaajan puuttuessa.Olen pysynyt kunnossa noiden johdosta,saa nähdä miten jatkossa käy!

        Nivalan tarjonta ei ole heikentynyt.
        Mutta ei siellä ylläpidetäkään tyhjyyttään kumisevia kyläkouluja kuten Haapaveellä.
        Riittää palveluita muillekin kuin lapsille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nivalan tarjonta ei ole heikentynyt.
        Mutta ei siellä ylläpidetäkään tyhjyyttään kumisevia kyläkouluja kuten Haapaveellä.
        Riittää palveluita muillekin kuin lapsille.

        Kyläkoulut ovat täerkeimpiä, koska Ilkka tarvitsee töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyläkoulut ovat täerkeimpiä, koska Ilkka tarvitsee töitä.

        Kyllä ne on aivan muut tahot! Ilkan työpaikka on Hyttikallion koulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne on aivan muut tahot! Ilkan työpaikka on Hyttikallion koulu.

        Papparais valtuutetut näyttäs näitä lapsiasiantuntijoita olevan.

        Voisivat jättää paikkansa nuoremmille ja siirtyä hoitamaan lastenlapsiaan.


    • Anonyymi

      No voi hyvät hyssykät ..... ettekait te ole niin tumpeloita, ettette yksin osaa jumpata vesialtaissa uimahallissa, siellä kun on se pienempi jumppa-allaskin juuri sitä varten. Ei aina tartte olla jonkun neuvomassa, milloin nostat kättä tai jalkaa, vaan kyllä niitä osaat nostella itsekkin. Minun mielestäni välttämättä vesiryhmäliikuntoja ei tartte ollenkaan, sillä jokainen, jolla on etes jollain lailla järki päässä, osaa liikkua vedessä ilman neuvojakin.

      • Anonyymi

        Kyllä semmonen ryhmäliikunta on mukavampaa,kuin yksin koittaa jumpata.Toki jokainen varmaan osaa kotonakin tehä jumppaliikkeitä,mutta kun se on niin tylsää,ryhmässä tunti menee ihan huomaamatta.Ja mielikin virkistyy,kun tapaa ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä semmonen ryhmäliikunta on mukavampaa,kuin yksin koittaa jumpata.Toki jokainen varmaan osaa kotonakin tehä jumppaliikkeitä,mutta kun se on niin tylsää,ryhmässä tunti menee ihan huomaamatta.Ja mielikin virkistyy,kun tapaa ihmisiä.

        Olen samaa mieltä,on täällä vielä viisaintakin jtaka oikein kirjoittavat.


    • Anonyymi

      "Voisivat jättää paikkansa nuoremmille ja siirtyä hoitamaan lastenlapsiaan"

      Kun löytyisikin niitä työelämässä osaamisensa hankkineita henkilöitä. Sellaisia,
      joilla on näkemystä ja käytännön kokemusta. Niitä, jotka pystyisivät soveltamaan
      kokemustaan ja osaamistaan kuntalaisten eduksi.
      Pelkkä ikä, oli sitten nuori tai vanha ei tee tai luo kyvykkyyttä.

    • Anonyymi

      Millaisia uusia piirejä haluaisitte ? Olisi hyvä tietää, millaisista asiakkaat tykkäisivät, jotta tarjontaa voisi alkaa kehittään ?

    • Anonyymi

      Seuratkaapa piirejä niin joillakin opettajilla on monioita tunteja viikossa kait he ovat osanneet vankua itelleen tunteja , sitten kun ois haluttu jotakin toista piiriä, niin eipä vain ole saatu.
      Sitten seki vielä että monissa piireissä aina vuojesta toiseen on sulku ettei sinne oteta uusia , opisto maksaa opettajan palkan noille eliiteille ja noilla verukkeilla pitävät yksityisiä piirejä kansalaisopiston laskuun, se ei ole oikein

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe