Onko sinulla joku diagnoosi?
Miltä se mania tuntuu?
9
281
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole maniaa. Olen kärsinyt kokaiini vieroitukswsta ja kerroin työnantajalle, että minulla on lievä bipolaarinen mt ongelma, vaikka oikeasti ei ole. Valehtelin, että saan pitää työpaikkani.
- Anonyymi
Olisikin joskus joku mania.Oli vaan kipeä ja hankala päivä siksi ehkä tuli kirjoitettua enemmän eilen onhan minulla diagnooseja parikin mutta ei ne mitenkään mielenterveyteen vaikuta . Mutta tää vaikuttaa eli pakko lopettaa.
- Anonyymi
Se on maanista jos täyttää palstan aloituksella joista osa feikkidialogeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole maanista. Manian aikana ihminen voi tuntea olonsa kuolemattomaksi, tai repeää liitoksistaan, eli toimii impulsiivisesti ja räjähdysalttiisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä ole tehnyt niinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä ole tehnyt niinkään.
Sitä yritin tässä sanoa.
- Anonyymi
Se tuntuu just siltä, että minulla on mania. Just tuli palkan päälle kesälomarahatkin ou jeeh. Ja elokuussa mättää taas mania oikein roppakaupalla, kun veronpalautukset, ja palkka kaikkine muhkeine lisineen ou jeeh..
- Anonyymi
Ei paljo kiinnosta perseestä vedetty diagnoosit.
- Anonyymi
Asiahan ei minulle kuulu, mutta miksi täällä ikävä-palstalla käsitellään tällaisa aiheita??
Tämä ei ensinnäkään kuulu tänne ja kysymyksestä saa tosiaankin vaikutuksen, että aloittaja olisi kohdistanut tämän jollekin tietylle. Tämä taas saa ihmettelemään, että miten ANONYYMIpalstalla voi joku tietää ja tuntea muut anonyymikirjoittajat??
Tässä olisi sivuston ylläpitäjille tarkastelun paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427