NO TENGO DINERO!

Anonyymi

Kuka julkkiksistamme toistelee tätä lausetta?

14

219

Vastaukset

• Kynsilakka-Lippis-esko ja tottahan se on ei ole rahaa. Siihen kynsilakan espanjan kielen taito jääkin.

• Hyvä kommentti, juuri niin .... diplomaatin poika... hahaa

• Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ei tämä Eerikäisen isä mikään diplomaatti ole koskaan ollut, samaa feikki paskaa kuin ex:nsä...

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tämä Eerikäisen isä mikään diplomaatti ole koskaan ollut, samaa feikki paskaa kuin ex:nsä...

Jos Eerikäisen isä on ollut diplomaatti niin silloin lehmätkin lentää...

• Eikö tanssipoeka saa enää keikkaa??

• Eskon lause (huokaisu) joka storyssa on "Ai että".

• Onha sekin jotain, " Ai että " hahhaa

• Anonyymi kirjoitti:

Onha sekin jotain, " Ai että " hahhaa

Ay Papiiiii!!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Ay Papiiiii!!!!

On se niin surkuhupaisa tämä Eerikäinen ja Familia......

• Anonyymi kirjoitti:

On se niin surkuhupaisa tämä Eerikäinen ja Familia......

Sicario?

• Kuinkahan monta viestiä tämä herkkänahkainen kynsilakkapoika poistattaa vielä? Yhdessäkään ei ole ollut mitään sääntöjen vastaista. Itse silti laittaa uhkauksia instaansa, joista voisi jopa rikosilmoituksen tehdä.

• Pero su ex-mujer tiene dinero, solo hay que volver con ella...

Kuinka monta minuuttia menee ennen kuin kun tämä pseudo-espanjalainen lause katoaa täältä?

7 poistettua viestiä, ja kaikki ihan asiallisia. Karmatiikerit omassa instassa, mutta äijä ei kestä itse mitään.

• Juuri näin, uhkailee itse omassa instassa, mutta siihen se sitten jääkin, kaikki muu on suurta feikkiä....

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, uhkailee itse omassa instassa, mutta siihen se sitten jääkin, kaikki muu on suurta feikkiä....

Eskolla hitsaa kiinni..

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia on 2 viikkoa Hangossa Stefun kanssa

Kertoi ig. Mihis Isbe? Martina ei tytöstä huolehdi. Isbe ollut vain Hangossa Stefun suvulla. Vai hoitaako myös Sofia Isbeä Hangossa? Maralla ei ole
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1996