Kuka julkkiksistamme toistelee tätä lausetta?
NO TENGO DINERO!
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kynsilakka-Lippis-esko ja tottahan se on ei ole rahaa. Siihen kynsilakan espanjan kielen taito jääkin.
- Anonyymi
Hyvä kommentti, juuri niin .... diplomaatin poika... hahaa
- Anonyymi
Ei tämä Eerikäisen isä mikään diplomaatti ole koskaan ollut, samaa feikki paskaa kuin ex:nsä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä Eerikäisen isä mikään diplomaatti ole koskaan ollut, samaa feikki paskaa kuin ex:nsä...
Jos Eerikäisen isä on ollut diplomaatti niin silloin lehmätkin lentää...
- Anonyymi
Eikö tanssipoeka saa enää keikkaa??
- Anonyymi
Eskon lause (huokaisu) joka storyssa on "Ai että".
- Anonyymi
Onha sekin jotain, " Ai että " hahhaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onha sekin jotain, " Ai että " hahhaa
Ay Papiiiii!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ay Papiiiii!!!!
On se niin surkuhupaisa tämä Eerikäinen ja Familia......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se niin surkuhupaisa tämä Eerikäinen ja Familia......
Sicario?
- Anonyymi
Kuinkahan monta viestiä tämä herkkänahkainen kynsilakkapoika poistattaa vielä? Yhdessäkään ei ole ollut mitään sääntöjen vastaista. Itse silti laittaa uhkauksia instaansa, joista voisi jopa rikosilmoituksen tehdä.
- Anonyymi
Pero su ex-mujer tiene dinero, solo hay que volver con ella...
Kuinka monta minuuttia menee ennen kuin kun tämä pseudo-espanjalainen lause katoaa täältä?
7 poistettua viestiä, ja kaikki ihan asiallisia. Karmatiikerit omassa instassa, mutta äijä ei kestä itse mitään.- Anonyymi
Juuri näin, uhkailee itse omassa instassa, mutta siihen se sitten jääkin, kaikki muu on suurta feikkiä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, uhkailee itse omassa instassa, mutta siihen se sitten jääkin, kaikki muu on suurta feikkiä....
Eskolla hitsaa kiinni..
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4143302Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1022478On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat722411Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12349Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll282074Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1921564Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel121372Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2031194Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,441152- 931081