Kuka julkkiksistamme toistelee tätä lausetta?
NO TENGO DINERO!
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kynsilakka-Lippis-esko ja tottahan se on ei ole rahaa. Siihen kynsilakan espanjan kielen taito jääkin.
- Anonyymi
Hyvä kommentti, juuri niin .... diplomaatin poika... hahaa
- Anonyymi
Ei tämä Eerikäisen isä mikään diplomaatti ole koskaan ollut, samaa feikki paskaa kuin ex:nsä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä Eerikäisen isä mikään diplomaatti ole koskaan ollut, samaa feikki paskaa kuin ex:nsä...
Jos Eerikäisen isä on ollut diplomaatti niin silloin lehmätkin lentää...
- Anonyymi
Eikö tanssipoeka saa enää keikkaa??
- Anonyymi
Eskon lause (huokaisu) joka storyssa on "Ai että".
- Anonyymi
Onha sekin jotain, " Ai että " hahhaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onha sekin jotain, " Ai että " hahhaa
Ay Papiiiii!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ay Papiiiii!!!!
On se niin surkuhupaisa tämä Eerikäinen ja Familia......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se niin surkuhupaisa tämä Eerikäinen ja Familia......
Sicario?
- Anonyymi
Kuinkahan monta viestiä tämä herkkänahkainen kynsilakkapoika poistattaa vielä? Yhdessäkään ei ole ollut mitään sääntöjen vastaista. Itse silti laittaa uhkauksia instaansa, joista voisi jopa rikosilmoituksen tehdä.
- Anonyymi
Pero su ex-mujer tiene dinero, solo hay que volver con ella...
Kuinka monta minuuttia menee ennen kuin kun tämä pseudo-espanjalainen lause katoaa täältä?
7 poistettua viestiä, ja kaikki ihan asiallisia. Karmatiikerit omassa instassa, mutta äijä ei kestä itse mitään.- Anonyymi
Juuri näin, uhkailee itse omassa instassa, mutta siihen se sitten jääkin, kaikki muu on suurta feikkiä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, uhkailee itse omassa instassa, mutta siihen se sitten jääkin, kaikki muu on suurta feikkiä....
Eskolla hitsaa kiinni..
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405785
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?765351Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2475241Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️474650Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k274526Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1693892- 1313399
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!283106Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233095Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe42441