Kuka julkkiksistamme toistelee tätä lausetta?
NO TENGO DINERO!
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kynsilakka-Lippis-esko ja tottahan se on ei ole rahaa. Siihen kynsilakan espanjan kielen taito jääkin.
- Anonyymi
Hyvä kommentti, juuri niin .... diplomaatin poika... hahaa
- Anonyymi
Ei tämä Eerikäisen isä mikään diplomaatti ole koskaan ollut, samaa feikki paskaa kuin ex:nsä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä Eerikäisen isä mikään diplomaatti ole koskaan ollut, samaa feikki paskaa kuin ex:nsä...
Jos Eerikäisen isä on ollut diplomaatti niin silloin lehmätkin lentää...
- Anonyymi
Eikö tanssipoeka saa enää keikkaa??
- Anonyymi
Eskon lause (huokaisu) joka storyssa on "Ai että".
- Anonyymi
Onha sekin jotain, " Ai että " hahhaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onha sekin jotain, " Ai että " hahhaa
Ay Papiiiii!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ay Papiiiii!!!!
On se niin surkuhupaisa tämä Eerikäinen ja Familia......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se niin surkuhupaisa tämä Eerikäinen ja Familia......
Sicario?
- Anonyymi
Kuinkahan monta viestiä tämä herkkänahkainen kynsilakkapoika poistattaa vielä? Yhdessäkään ei ole ollut mitään sääntöjen vastaista. Itse silti laittaa uhkauksia instaansa, joista voisi jopa rikosilmoituksen tehdä.
- Anonyymi
Pero su ex-mujer tiene dinero, solo hay que volver con ella...
Kuinka monta minuuttia menee ennen kuin kun tämä pseudo-espanjalainen lause katoaa täältä?
7 poistettua viestiä, ja kaikki ihan asiallisia. Karmatiikerit omassa instassa, mutta äijä ei kestä itse mitään.- Anonyymi
Juuri näin, uhkailee itse omassa instassa, mutta siihen se sitten jääkin, kaikki muu on suurta feikkiä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, uhkailee itse omassa instassa, mutta siihen se sitten jääkin, kaikki muu on suurta feikkiä....
Eskolla hitsaa kiinni..
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104738- 36613
- 47613
- 39608
- 30601
- 40595
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 50550
- 36493