Jakohihna venyi.

Anonyymi

Jouduin tekemään autollani voimakkaan jarrutuksen enkä muistanut painaa kytkintä pohjaan,
Nyt auto ei käy kunnolla tyhjäkäyntiä.
Auto on Peugeot 207
Vein auton merkkiliikkeeseen korjattavaksi. Siellä sanottiin että jokohihna on venynyt ja täytyy kiristää.
Voiko tämän tehdä itse kun rahaa ei ole paljoa.
Se hihnahan näkyy siinä moottorin päädyssä, tilaa ei kyllä ole liikaa.
Kiitos asiallisista vastauksista.

10

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Outo on merkkiliikkeen diagnoosi. En usko tuohon.

• Anonyymi

Jakohihna ei näy moottorin päässä.

• Anonyymi

Voiko tämän tehdä itse kun rahaa ei ole paljoa.-no voitko? en minä tiedä voitko sinä tehdä sen itse,kyllä se täytyy itse tietää.

• Anonyymi

Jakohihna voi todellakin venyä voimakkaassa moottorijarrutuksessa. Jakohihnoja on jopa katkennut jarrutuksen aikana kun tulee liian kovaa vääntöä.
      Jos autossasi on jakohihna muista aina painaa kytkin pohjaan ennen jarrutusta.
      Kyllä sen voi itse kiristää.

• Anonyymi

Älä satuja kerro. Meinaatko, että nokka-akseli vapaasti pyrkii pyörimään nopeammin kuin moottori jarruttaa ?

• Anonyymi

Jakohihna ei ole mikään vetohihna pyöriin joka voisi venyä tai joutua jarrutuksessa suurempaan kuormaan. Eihän tuollaisessa äkkijarrutuksessa tapahdu muuta kuin moottori pysähtyy ellei paina kytkintä pohjaan.

• Anonyymi

kovaa vääntöä ei ole kun sinun vessa reissulla

• Anonyymi

Pikku humalassa näitä on mukavaa lukea. Varmaan aloittajalta on on jakohihna hypännyt hampaalla. Tiedän. Olem Tekniikanmaailman keskotilaaja.

• Anonyymi

Aivan ensin tarkistamme onko jakopää kohdallaan. Seuraavaksi täytyy miettiä valittajan motiiveja, onko ostettu kelvoton auto ylihintaan. Onko tuo ihan thmä.

• Anonyymi

aloittajalta rahat loppu ja silti auto merkkiliikkeeseen korjattavaksi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      304
      26925
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      48
      2304
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      201
      1640
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      154
      1560
    5. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      35
      1411
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1321
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1018
    8. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      932
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      92
      880
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      81
      820
    Aihe