Ei ollut hiljaista

Anonyymi

kyse ei ole uhriutumisesta vaan käsittämättömän määrän rankkoja kokemuksia monen vuoden aikana. Yksikään ulkopuolinen ei voi sanoa mitä ja miten yksilö saa kokea eri tilanteet. Kun arkena pelkän oven aukaisu kertoi heti että taas on edessä kokopäiväinen ahdistus ja kärsimys. Sen jälkeen tuli kymmeniä kertoja sellainen tunne että se kaikki voi loppua vain kuolemaan. Yhä on osittain se sama tunne. Siksi ei ole enää yhtään päivää mahdollista sietää ns. kertomista tuntemattomien taholta. Jos ei ole hiljaisuutta se on ns. koko projektin loppu ja kaikki keskeisessä osassa mukana olleet saavat pakit aina.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jep ihmiset ovat paskaa.

    • Anonyymi

      Rankat kokemukset voivat lisätä tuskan tunnetta, vaikka sanotaan niiden vahvistavan omaa minä-kuvaa. Selviytymisprosessi on käytävä itse läpi. Aina ei ole tarvetta ottaa yhteyttä ulkopuolisiin, jotka voivat joskus olla tekemässä virhearvioita ja lisäävät tuskaa.

    • Anonyymi

      Disintegraatio on käynnissä ja se kuuluu jokaisen kehitykseen. Susta puhkeaa vielä voimakas kukka kun integraatio vaihe alkaa.

      • Anonyymi

        Kuin perhonen on ensin toukka, sitten kotelossa minkä jälkeen siitä kasvaa kaunis. Niin nyt me olemme tuossa kotelossa, valmiina pääsemään vapaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin perhonen on ensin toukka, sitten kotelossa minkä jälkeen siitä kasvaa kaunis. Niin nyt me olemme tuossa kotelossa, valmiina pääsemään vapaaksi.

        Muutos täytyy hyväksyä, jotta integraatio vie seuraavalle tasolle. Dabrowskin teorian mukaan myös lasku takaisin edeltävälle tasolle on mahdollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutos täytyy hyväksyä, jotta integraatio vie seuraavalle tasolle. Dabrowskin teorian mukaan myös lasku takaisin edeltävälle tasolle on mahdollinen.

        Olemmeko sitten vapaita kuin taivaan lintunen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemmeko sitten vapaita kuin taivaan lintunen?

        Korkeimmalla tasolla omaamme niin voimakkaan persoonan, että uskoisin sen tarkoittavan myös suurta vapautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeimmalla tasolla omaamme niin voimakkaan persoonan, että uskoisin sen tarkoittavan myös suurta vapautta.

        Minulla alkaa olla voimakas persoona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla alkaa olla voimakas persoona.

        Olet kokenut useamman depressiivisen jakson, jotka ovat olleet edellytyksenä kehitykselle. Jokaista tasoa aina edeltää sellainen. Kasvukipujahan ne ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kokenut useamman depressiivisen jakson, jotka ovat olleet edellytyksenä kehitykselle. Jokaista tasoa aina edeltää sellainen. Kasvukipujahan ne ovat.

        Kyllä vain ja tiedostankin jo tilanteen. Osaan maadoittua tarvittaessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vain ja tiedostankin jo tilanteen. Osaan maadoittua tarvittaessa.

        Hyvä niin. Se voi tulla monessa tilanteessa tarpeeseen, mutta kaikkein tärkeintä on oma suhtautuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin. Se voi tulla monessa tilanteessa tarpeeseen, mutta kaikkein tärkeintä on oma suhtautuminen.

        Maadoitun ja suhtaudun jokseenkin järkevällä tasolla, kovin leikkisästi tosin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maadoitun ja suhtaudun jokseenkin järkevällä tasolla, kovin leikkisästi tosin.

        Sä olet upea ja rohkea ihminen. En voi muuta sanoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet upea ja rohkea ihminen. En voi muuta sanoa!

        Ja sinulla on fiksua tekstiä, kiitos siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinulla on fiksua tekstiä, kiitos siitä.

        On aina ilo jakaa sitä muille. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On aina ilo jakaa sitä muille. Kiitos.

        On minulla apuvoimiakin, enpä vaan tiedä ovatko he vain taakka. Enkeleitä, onko heitä.


    • Anonyymi

      Littyvätkö nuo pakit työhösi vai mihin? Hieman epäselvää.

    • Anonyymi

      Kokemusten siirtymävaihe transition selittää pitkälle oman elämän etenemissuuntaa. Tutkimus omaan itseen tekee mahdottomuuden mahdolliseksi.

      • Anonyymi

        Minulla ainakin oli, mielen ja egon muutostyö. Nyt tuntuu jonkin verran paremmalta.


    • Anonyymi

      Tässä kuussa on ehkä hyvä lähteä. En ennen ajatellut juuri pidempään. Olen näin olemassa. Entinen näky on vaihtunut tosiaan uneksi. Kyllä elämä on ihanaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe