Minkälaisia kokemuksia cars Perho nimisestä autoliikkeestä?
Cars Perho
10
5989
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti kukaan ei ole ostanut tuosta liikkeestä autoa tai ei uskalla arvostella...
- Anonyymi
Eikös itse autot ratkaise enemmän kuin se onko myyjä tyylikäs metroseksuaali vai hikinen pullukka?
- Anonyymi
Nimenomaan autot ratkaiseekin😉
- Anonyymi
Yksi auto ostettu ja eipä ole valittamista kun kaikki sujui hyvin eikä ongelmia auton kanssa ole ollut. Jos autoa vaihtelen uudestaan niin käyn kyllä liikkeessä josko on sopivaa vaihdokkia itselle. Rintajoupille minua ei enää ikinä saa.
- Anonyymi
Eikä kamuxille hyh.
- Anonyymi
Paljon käytän autoja siinä huollossa ja välillä ostanutkin autoja kyseisestä liikkeestä. Palvelu on hyvää ja todella joustavaa. Helppoa kaupankäyntiä, ku asiakastakin kuunnellaan. Suosittelen.
- Anonyymi
Olen käyttänyt autoa huollossa.
Edullinen hinta, hyvä palvelu.
Tekivät enemmänkin kuin alunperin oli puhe,
mutta eivät veloittaneet lisähinnasta.
Olen kyllä tyytyväinen ja suosittelen. - Anonyymi
Tietääkö kukaan miksi Cars Perhon korjaamo vedettiin pois Perhosta? Cars Perhon autokauppias Jarkko Kellokoski perustelee asiaa Facebook-sivustolla: "Omistusjärjestelyiden seurauksena Mika ja Kyösti jäivät pois yrityksen toiminnasta ja tämän myötä Perhon korjaamo on suljettu pysyvästi tänään 31.10.2022. Iso kiitos kaikille asiakkaille ja kumppaneille tähän astisesta yhteistyöstä ja tervetuloa palveltavaksi edelleen. Yhdessä on hyvä touhuta" Tuohan ei siis kerro mitään syitä miksi Cars Perho vedettiin pois Perhosta. Toisaalta eihän sitä voi julkisesti tarkasti perustella. Mutta olisiko jollain jotain sisäpiiritietoa?
- Anonyymi
kierrä kaukaa kyseinen liike. lupaa paljon, hoitamatta jää.
- Anonyymi
Kannattaa ostaa auto, jos haluaa ongelmia.
- Anonyymi
Juuri näin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää431280Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271082- 75911
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49865Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.94819Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14766- 43743