No niiden saatavuus heikko. Metro-Auto kyllä tilailee, muta hinta järkyttävä noin vanhaan ja huokeaan kulkuneuvoon.
Itsellä oli ongelmantapainen nariseva takatukivarsi, siis sen puslat ja pallonivelkin vaihtokunnossa. Metroauton hinta 300-400€.
Netistäpä OEM -numerolla löytyy, hinta kiinassa 25€ 50 rahti, ei paha jos viitsii pari viikkoa odottaa.
Viron puolelta tuli kolmessa päivässä rahteineen hieman yli 50€.
Lievä sopimattomuusongelma, mutta pikku vaivalla paikalleen.
Tuota lievästi ihmettelin, että myyvä taho (Eesti) kertoo osa olevan Epicaan. Evandaa ei heidän katalogi tunne.
Lienee kuitenkin täysin sama osa?
Tyyppivikana olevan veemäisen narinan saa kyllä pois myös purkamalla koko tukivarren osiin ja voitelemalla perusteellisesti.
Tulevaisuutta silmäillen, onko kenelläkään tietoa mistä saa pakoputkiston osia ja iskareita? Onko jonkin muun mallin iskarit esim. yhteensopivia?
Pakoputkistoon sain itse välivaimentimen 20€ hintaan Lontoosta tilaamalla, Puolasta tosin lähetettiin. Moottorin osia saa aika hyvin Motonetistäkin, tuossahan on vanha Opelin kone.
Ai niin ja tuo onneton Blapunktin monitoimi mediasoitin. Mihin olette vaihtaneet, ja onko kukaan vaihdon jälkeen kyennyt hyödyntämään vakiokaukosäädintä ratissa?
Sama pska myös muissa korean chevyissä ja mahdollisesti vanhemmissa kia malleissa...
Evanda Chevrolet/Daewoo varaosat
Anonyymi
4
1320
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyykö tuolta mitään, outo merkki ... https://www.trodo.fi/varaosat/chevrolet-evanda-2-0-96kw-40134-cid
- Anonyymi
Osta Nimark ilta niin saat mitä sattuu
- Anonyymi
No joo, Nimarkilta tulee vaihtelevasti. 10 kpl kannenpjlttisarjasta / paffilaatikko, tuli 8 kpl...
- Anonyymi
Itteäkin kiinnostais, mistä evandaan sikarit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1403177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101433
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1421171Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601007
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41817
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22793