m - > n
Mielessä
....
Hyvät yöt ')
14
77
Vastaukset
- Anonyymi
Niin sinäkin, olisinpa kainalossasi joku yö.
- Anonyymi
Niinpä niin, kuka kenenkin mielessä.
- Anonyymi
Mahtuuko sinne? ... Pölynimuriin 😂
- Anonyymi
Nyt jo?
Ilta vasta edessä.
Öitä. - Anonyymi
n -> m
Sinä myös
..... - Anonyymi
Kuka, kenelle, minnepäin ap viesti on suunattu?
Kysyy ..... nainen - Anonyymi
Kävin lukemassa täällä ja mietin että on hyvä jäädä lomalle...Lomalle monista asioista. Kaipaan lepoa. Tunnelmat on vähän haikeat. Kuin jokin aika olisi jäänyt lopullisesti taakse...
"Parhaat ystävät ovat niitä, jotka tietävät kuinka kahjo olet, ja silti näyttäytyvät kanssasi julkisesti..."
(lainaus)- Anonyymi
Joskus aikoinaan tuntui,että olin niin rikki ja repaleinen kirjoittaessani tänne. Ehkei mikään ole juuri muuttunut elämässäni kuin se, että olen kypsynyt, miettinyt asioita, varttunut ikäni puolesta ja hyväksynyt oman elämäntilanteeni.
🦋🌻🌾 Levollista yötä 💕 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus aikoinaan tuntui,että olin niin rikki ja repaleinen kirjoittaessani tänne. Ehkei mikään ole juuri muuttunut elämässäni kuin se, että olen kypsynyt, miettinyt asioita, varttunut ikäni puolesta ja hyväksynyt oman elämäntilanteeni.
🦋🌻🌾 Levollista yötä 💕Niin Tigru, myös sinun kaveri Virhe.Käsittelyssä poistatti oman käyttäjätunnuksen, kaikki on katoavaista ja lähtevät lomille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Tigru, myös sinun kaveri Virhe.Käsittelyssä poistatti oman käyttäjätunnuksen, kaikki on katoavaista ja lähtevät lomille
Levollista yötä Ystis. Olit aina parhain ystäväni ja se joka ymmärsi minua ja nauroi "tekniikan tyhmälle lapselle" ymmärtäväisesti...😔 Toivoin sinun suhteesi,että olisimme tutustuneet paremmin.
Kiitos kun sain jakaa ajatuksiani ja olojani kanssasi.
🖐️😌
🐅 tigrueikirj. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Levollista yötä Ystis. Olit aina parhain ystäväni ja se joka ymmärsi minua ja nauroi "tekniikan tyhmälle lapselle" ymmärtäväisesti...😔 Toivoin sinun suhteesi,että olisimme tutustuneet paremmin.
Kiitos kun sain jakaa ajatuksiani ja olojani kanssasi.
🖐️😌
🐅 tigrueikirj.Oletko sinä AP?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä AP?
En ollut ap.
Kirjoitin vain vielä ajatuksieni ripsuja tänne.
Tähän ketjuun oli helppo kirjoittaa. On sellainen olo ettei minulla ole enää sanottavaa tänne. Se on eri asia etteikö olisi puhuttavaa hänen kanssaan jolle tänne kirjoitin...
Kiitos ystikselle Virhe. käsittelyssä siitä yhteydestä ja ajatusten jakamisesta. Olit ihana ystävä palstalla. Tämä ei vaan ollut minun kotini...
🌾🌠🧡
🐅tigrutoivottaa kirjoitti:
En ollut ap.
Kirjoitin vain vielä ajatuksieni ripsuja tänne.
Tähän ketjuun oli helppo kirjoittaa. On sellainen olo ettei minulla ole enää sanottavaa tänne. Se on eri asia etteikö olisi puhuttavaa hänen kanssaan jolle tänne kirjoitin...
Kiitos ystikselle Virhe. käsittelyssä siitä yhteydestä ja ajatusten jakamisesta. Olit ihana ystävä palstalla. Tämä ei vaan ollut minun kotini...
🌾🌠🧡
🐅Mä tiedän ettei ollut, koti on siellä, missä on sydän ❤
- Anonyymi
Koti on kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2083987Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k203003Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2581815Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast371155Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,11145Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1421002Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin79734- 63715
- 176700
- 30667