Ei ole ehkä oikea palsta kysyä tätä, mutta onkos täällä ketään muuta joka harrastaa "juoksutakseja"? Itse jätän kaikki 20 euroa kalliimmat kyydit maksamatta, lähden vain juoksemaan karkuun eivätkä kuskin rääpäleet ikinä uskalla lähteä perään. Koskaan en tietenkään lähde kahta kertaa saman kuskin kyytiin jotteivät he vahingossakaan tunnistaisi minua.
Teen tätä ihan osoittaakseni mieltä järjettömän kalliita taksikyytejä kohtaan. Jos joku ei tykkää niin se voi vaikkapa haistaa p*skan :D
Juoksutaksi
66
1295
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanan lutunen oot. Miälenosotus on niin siistii.
- Anonyymi
😄👍👍
- Anonyymi
Kirjoitustasi lukiessasi paska tosiaan haisee.
- Anonyymi
Et kai unohda juosta myös kaupoissa maksamatta kassoista ohi?
Eikö kaikki, missä maksua vaaditaan, ole RIISTOA sinun arvomaailmassasi?- Anonyymi
En minä sentään rikollinen ole. Kuten jo ensimmäisessä viestissäni kerroin niin kyydin maksamatta jättäminen on minun keinoni osoittaa mieltä taksikyytien järjettömän korkeista hinnoista. Mielenosoitus ja rikos eivät ole samoja asioita, kai sinä sen tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä sentään rikollinen ole. Kuten jo ensimmäisessä viestissäni kerroin niin kyydin maksamatta jättäminen on minun keinoni osoittaa mieltä taksikyytien järjettömän korkeista hinnoista. Mielenosoitus ja rikos eivät ole samoja asioita, kai sinä sen tiedät?
Olet järjiltäsi. Taksikyydin maksamatta jättäminen on petos. Ja petos on rikos. Kait nyt sen ymmärrät? Et.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet järjiltäsi. Taksikyydin maksamatta jättäminen on petos. Ja petos on rikos. Kait nyt sen ymmärrät? Et.
Hohhoijaa. Onko sinulla ongelmia luetun ymmärtämisessä vai esitätkö tyhmää? En minä mitään petoksia tee. En edelleenkään ole rikollinen, paina se jo kalloosi. Mi-nä o-soi-tan miel-tä-ni. Ymmärrätkö nyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hohhoijaa. Onko sinulla ongelmia luetun ymmärtämisessä vai esitätkö tyhmää? En minä mitään petoksia tee. En edelleenkään ole rikollinen, paina se jo kalloosi. Mi-nä o-soi-tan miel-tä-ni. Ymmärrätkö nyt?
Kun poistut taksista kyytiä maksamatta kyseessä on petos. Pe-tos on ri-kos.
Et ole lain yläpuolella, vaikka psykopaateille ominainen grandiositeetti ulostuloistasi huokuukin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osoita mieltäsi ja hommaudu pohjalaiselle minkkitarhalle minkinrehuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun poistut taksista kyytiä maksamatta kyseessä on petos. Pe-tos on ri-kos.
Et ole lain yläpuolella, vaikka psykopaateille ominainen grandiositeetti ulostuloistasi huokuukin.Outo kommentti. Mielenosoitus ei tarkoita petosta eikä ole Suomen laissa kiellettyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo kommentti. Mielenosoitus ei tarkoita petosta eikä ole Suomen laissa kiellettyä.
Mutta silloinhan pitäisi jäädä siihen taksin ympärille marssimaan kantaen kilpeä että osoitat mieltäsi taksikyytien riistohintaa vastaan.
Sitten odotetaankin paikalle poliisia joka tekee tulkinnan oliko kyse mielenosoituksesta vai petoksesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omituisia kuvitelmia sinulla. Rikos on rikos, ei sitä mielen osoittaminen kumoa. Muutenhan sitä saisi tehdä ihan mitä vaan rikoksia luvallisesti muka osoittaakseen mieltään.
Eikös mielenosoituksistakin pidä etukäteen ainakin ilmoittaa poliisille? Vai onko se ihan vaan ilmoitusasia vai pitääkö oikeastaan anoa lupaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omituisia kuvitelmia sinulla. Rikos on rikos, ei sitä mielen osoittaminen kumoa. Muutenhan sitä saisi tehdä ihan mitä vaan rikoksia luvallisesti muka osoittaakseen mieltään.
Eikös mielenosoituksistakin pidä etukäteen ainakin ilmoittaa poliisille? Vai onko se ihan vaan ilmoitusasia vai pitääkö oikeastaan anoa lupaa?Nyt sinä yrität tahallisesti vääristellä asioita. Kaikkien pitäisi sitä paitsi ymmärtää, että enhän minä juoksutakseja kovinkaan usein ota, ehkä vain noin kerran kuussa, ja halvimmat kyydit kyllä maksan mukisematta. Heti kun taksikyyti maksaa korkeintaan euron kilometriltä niin sitten kyllä lopetan mielenilmaukseni ja voin tyytyväisin mielin todeta, että minä ja muut kaltaiseni riistokapitalismin vastustajat voitimme ahneet taksiyrittäjät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sinä yrität tahallisesti vääristellä asioita. Kaikkien pitäisi sitä paitsi ymmärtää, että enhän minä juoksutakseja kovinkaan usein ota, ehkä vain noin kerran kuussa, ja halvimmat kyydit kyllä maksan mukisematta. Heti kun taksikyyti maksaa korkeintaan euron kilometriltä niin sitten kyllä lopetan mielenilmaukseni ja voin tyytyväisin mielin todeta, että minä ja muut kaltaiseni riistokapitalismin vastustajat voitimme ahneet taksiyrittäjät.
Kyllä se nyt sinulla itselläsi on asioiden ymmärrys jotenkin vääristynyt. Ei se mielen osoittaminen mitenkään tee rikosta hyväksyttäväksi, eikä tuo tuollainen toiminta edes ole mitään oikeaa mielen osoittamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahneella on kuulemma pas... loppu. Joku kaunis päivä joku kuski sut nappaa. Varas olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahneella on kuulemma pas... loppu. Joku kaunis päivä joku kuski sut nappaa. Varas olet.
Tyypillistä ylipainoisen taksikuskin uhoa ;)
- Anonyymi
Ei kai haittaa, jos pakoonjuostessasi kompastut ja lyöt pääsi ? Joku kuski on todennäköisesti kovempi juoksemaan kuin sinä.
- Anonyymi
Laske niitä kyytiesi hintoja järkevälle tasolle niin minun ei tarvitse enää osoittaa mieltäni. Sinä voit vaikuttaa siihen, minä en. Jos kuitenkin olet jääräpää etkä tee kuten pyydän niin omapa on ongelmasi. Turha sitten on valittaa kun joku jättää kyydin maksamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laske niitä kyytiesi hintoja järkevälle tasolle niin minun ei tarvitse enää osoittaa mieltäni. Sinä voit vaikuttaa siihen, minä en. Jos kuitenkin olet jääräpää etkä tee kuten pyydän niin omapa on ongelmasi. Turha sitten on valittaa kun joku jättää kyydin maksamatta.
Väitteesi, että taksinkuljettajat olisivat riistokapitalisteja, on harvinaisen kaukana totuudesta. Taksinkuljettajat työskentelevät Suomessa matalapalkka-alalla tyypillisesti yli 200 tuntia/kk terveytensä kustannuksella.
Teidän takseihin kohdistuvan vihamielisyytenne juuret ovat teissä, eivät takseissa.
Seuraavassa uutisessa lueteltu, mitä kuluja 20 €:n taksikyydistä taksiyrittäjän tulee kattaa. Aloittaja tietysti ei laskelman lukuja hyväksy, koska hän on pakkomielteisesti kiintynyt tosiasioiden sijasta omiin, harhaisiin kuvitelmiinsa. Mutta ehkä lukijoiden joukossa on joitakuita, jotka ovat tosiasioille vastaanottavaisempia?
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1697368 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitteesi, että taksinkuljettajat olisivat riistokapitalisteja, on harvinaisen kaukana totuudesta. Taksinkuljettajat työskentelevät Suomessa matalapalkka-alalla tyypillisesti yli 200 tuntia/kk terveytensä kustannuksella.
Teidän takseihin kohdistuvan vihamielisyytenne juuret ovat teissä, eivät takseissa.
Seuraavassa uutisessa lueteltu, mitä kuluja 20 €:n taksikyydistä taksiyrittäjän tulee kattaa. Aloittaja tietysti ei laskelman lukuja hyväksy, koska hän on pakkomielteisesti kiintynyt tosiasioiden sijasta omiin, harhaisiin kuvitelmiinsa. Mutta ehkä lukijoiden joukossa on joitakuita, jotka ovat tosiasioille vastaanottavaisempia?
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1697368Lasket kai leikkiä? Helsingin Uutiset on vihervasemmistolaista propagandaa suoltava julkaisu, jonka kaikiiin uutisiin pitää suhtautua suurella varauksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasket kai leikkiä? Helsingin Uutiset on vihervasemmistolaista propagandaa suoltava julkaisu, jonka kaikiiin uutisiin pitää suhtautua suurella varauksella.
Kun vasta-argumenttisi loistavat poissaolollaan, jää jäljelle Helsingin Uutisten leimaaminen vihervasemmistolaiseksi. Säälittävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun vasta-argumenttisi loistavat poissaolollaan, jää jäljelle Helsingin Uutisten leimaaminen vihervasemmistolaiseksi. Säälittävää.
No väännetäänpä rautalangasta: todellisuudessa 20 eurosta jää yrittäjälle autoon liittyvien kulujen jälkeen noin 15 euroa, josta suurin piirtein 50% menee mahdollisille rengeille. Tämä on ihan faktatietoa kaveriltani, joka joskus työskenteli renkinä mutta kyllästyi isäntien harrastamaan riistoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No väännetäänpä rautalangasta: todellisuudessa 20 eurosta jää yrittäjälle autoon liittyvien kulujen jälkeen noin 15 euroa, josta suurin piirtein 50% menee mahdollisille rengeille. Tämä on ihan faktatietoa kaveriltani, joka joskus työskenteli renkinä mutta kyllästyi isäntien harrastamaan riistoon.
Olet taksikyytien kannattavuuden suhteen kujalla kuten kaverisikin. Ei auta vääntää rautalangastakaan, ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieleen meni tämäkin. 20 eurosta kun aletaan vähentää, yrityksen kassaan jää jotakin ja yrittäjän henkilökohtaisiin ansioihin vain murusia. Pelkästään kuljettajan palkkakulut noin 50 % koko alvittomasta summasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet taksikyytien kannattavuuden suhteen kujalla kuten kaverisikin. Ei auta vääntää rautalangastakaan, ei.
Yritätkö sinäkin siis väittää, että ystäväni muka olisi valehdellut minulle? Minä kyllä uskon häntä ennemmin kuin joitain randomeita internetissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö sinäkin siis väittää, että ystäväni muka olisi valehdellut minulle? Minä kyllä uskon häntä ennemmin kuin joitain randomeita internetissä.
Olisikohan se kaverisi pistänyt osan maksuista ohi kassan jotta saisi parempaa katetta.
Juoksutaksit vaikuttavat vain taksin hintoja kohottavasti ja yleistessään lopulta siten, että taksimatka on maksettava etukäteen, ennen matkaa.
Sellainen varoituksen sana rikollisille, että taksikuskeissa on nykyään paljon henkilöitä omaamme paljon raaemmista kulttuureista. Voi käydä _todella_ huonosti ennen pitkää.- Anonyymi
Tervetuloa kokeilemaan. Olen käynyt salilla noin 15 vuoden ajan ja pystyn kyllä mennen tullen pyörittelemään isompaakin kaveria. Myönnän kyllä, että varmaankin lihaksikkuuteni takia kukaan ei ole ikinä edes uskaltanut lähteä perääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervetuloa kokeilemaan. Olen käynyt salilla noin 15 vuoden ajan ja pystyn kyllä mennen tullen pyörittelemään isompaakin kaveria. Myönnän kyllä, että varmaankin lihaksikkuuteni takia kukaan ei ole ikinä edes uskaltanut lähteä perääni.
Nosturit ja tuliaseet on jo keksitty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos teet tuon juoksutempun itsesi kaltaiselle idiootille, se kyllä ajaa tarvittaessa vaikka ylitsesi jos ei uskalla perään lähteä. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uih..ihana hurrja poika. Minä kyllä tykkään lähteä lihakksikkaitten könsikkäitten perään ja myönnä pois, että vähän tykkäätkin jos joku tällanen taksarisetä juoksee sun perässä..hih
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uih..ihana hurrja poika. Minä kyllä tykkään lähteä lihakksikkaitten könsikkäitten perään ja myönnä pois, että vähän tykkäätkin jos joku tällanen taksarisetä juoksee sun perässä..hih
Heh! Valitettavasti en ole sekusaalisesti kiinnostunut saman sukupuolen edustajista. Kiitos kuitenkin "tarjouksesta".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh! Valitettavasti en ole sekusaalisesti kiinnostunut saman sukupuolen edustajista. Kiitos kuitenkin "tarjouksesta".
Hupsista, tarkoitin tietenkin "seksuaalisesti". Typo päivässä pitää mielen virkeänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jakomäessä on taas leikitty liiman kanssa. Sinä et olekäynyt koskaan salilla. Sinä et pysty pyörittelemään edes alakerran Ramia. Kaikkea se liiman haistelu teettääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jakomäessä on taas leikitty liiman kanssa. Sinä et olekäynyt koskaan salilla. Sinä et pysty pyörittelemään edes alakerran Ramia. Kaikkea se liiman haistelu teettääkin.
Lopeta sitten se imppaaminen niin jossain vaiheessa havahdut todellisuuteenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo selittää kaiken. 15 vuotta salilla nappeja popsien, aivot ja munat surkastuneet. Pelkkää uhoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, koko ketjun aloitus ja nämä muut jutut ovat taas yksinäisyyteni tuotosta. Pahoittelut siitä kaikille.
En ole taksilla matkustanut ja juoksemaanhan en pysty. Liikun katkokävvellen sekakäyttöni takia jota on jatkunut jo yli 15 vuotta, salilla, joksi kellarimme pannuhuonetta leikkisästi kutsumme.
Lihaksia minulle ei koskaan ole ollut. Olen aina olllut pienikokoinen ns. rääpäle. Pelkään muita ihmisiä mtta tänne on kiva kirjoitella juoksutakseista, mielikuvitus mielenosoituksestani ja mielikuvitus treenatusta vartalostani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, koko ketjun aloitus ja nämä muut jutut ovat taas yksinäisyyteni tuotosta. Pahoittelut siitä kaikille.
En ole taksilla matkustanut ja juoksemaanhan en pysty. Liikun katkokävvellen sekakäyttöni takia jota on jatkunut jo yli 15 vuotta, salilla, joksi kellarimme pannuhuonetta leikkisästi kutsumme.
Lihaksia minulle ei koskaan ole ollut. Olen aina olllut pienikokoinen ns. rääpäle. Pelkään muita ihmisiä mtta tänne on kiva kirjoitella juoksutakseista, mielikuvitus mielenosoituksestani ja mielikuvitus treenatusta vartalostani.Hehe! Olen näköjään osunut jotain renkiä arkaan paikkaan ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehe! Olen näköjään osunut jotain renkiä arkaan paikkaan ;)
Sinua on osuttu huolella arkaanpaikaan kun olet maannut lääketokkurassa kellarissa. Näin lakimiestiimisi kertoi juuri Pohjanpojassa. Äitisi Ritu vahvisti tämän myös. Olit kuulemma tykännyt siitä touhusta suuresti. Kukin tavallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua on osuttu huolella arkaanpaikaan kun olet maannut lääketokkurassa kellarissa. Näin lakimiestiimisi kertoi juuri Pohjanpojassa. Äitisi Ritu vahvisti tämän myös. Olit kuulemma tykännyt siitä touhusta suuresti. Kukin tavallaan.
Sekoittanet minut johonkin toiseen henkilöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekoittanet minut johonkin toiseen henkilöön.
Emme sekoita. Tuttu Jakomäen wanabe taksinpesijä olet lukuisine nimimerkkeinesi. Onko ministeriössä kaikki hyvin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme sekoita. Tuttu Jakomäen wanabe taksinpesijä olet lukuisine nimimerkkeinesi. Onko ministeriössä kaikki hyvin?
Olet oikessa, minähän se taas olin.
- Anonyymi
Sopimushinta etukäteen onkin hyvä käytäntö joidenkin ryhmien kohdalla. Jätän ne nyt mainitsematta, etteivät puolestaloukkaantujat riehaantui. Lisätään siihen sitten ruohoa peittelevät mielenosoittajat, jos alkaa tulla paljon maksamattomia kyytejä.
- Anonyymi
Minä otan kaupasta kalliimmat tuotteet kassiin tai takin alle. En siis varasta vaan osoitan mieltäni!
- Anonyymi
Joskus juoksupokalta jäikin iphone takapenkille, en palauttanut enkä vastannut siihen koska osoitin mieltäni heittämällä sen mereen.
- Anonyymi
Kiva kuulla että on muitakin saman lailla mieltä osoittavia. Kannattaisi kertoa monelle tästä mielenosoittamisesta juostaisiin aina karkuun maksamatta taksia. Uskoisin että tällä saataisiin taksien hinnat alas. Yhdessä meissä olisi voimaa.
- Anonyymi
Tässäpä ”oiva” keino kaikille rikollisille: nimetkää rikoksenne mielenosoitukseksi ja välttäkää joutumasta lailliseen edesvastuuseen.
Mistä näitä järjen jättiläisiä sikiää?- Anonyymi
No katsoppa vaikka mitä esimerkiks blm-liike tekee. Ne aiheuttaa mielettömästi aineellista ja henkistäkin tuhoa mutta kuvittelevat sen olevan sallittua koska kyseessä on "mielenosoitus" vaikka todellisuudessa kyse on enemmänki mellakoinnista. En ihmettelis yhtään vaikka alottaja kuuluis ko. liikkeen kannattajiin.
- Anonyymi
Tuosta en tiedä, mutta olen kyllä säännöllisesti irroitellut varakkaan oloiset asiakkaat käteisvaroistaan yövuorossa. Minun taksista ei pääse juoksemalla pakoon ellei maksa poistumismaksua, joka on varakkaalle 150 euroa.
Tämä on minun kannanottoni BLM liikkeeseen.
Ja ..oikeastaan ihan kaikkeen. Otan mistä irti saan. - Anonyymi
Yks kaveri lähti juoksemaan kun oli parikymppiä mittarissa. Koitin perään huudella , että urpo sun lompakko on takapenkillä..mutta ei mitään, hän paineli kerrostalon rappuun. No lompakosta otin 80e käteistä ja kortit työnsin koiranpaska roskikseen..kyllä on naurattanut tämä mielenosoitus jo vuodenpäivät!
- Anonyymi
Joku kerta on semmoinen kuski että et enää juokse mihinkään, eikä kävelykään onnistu.
- Anonyymi
Jos olet taksikuski niin sinulla on mahdollisuus vaikuttaa kyytien hintoihin alentavasti jolloin minulla ei välttämättä enää olisi tarvetta mielenosoituksiin. Mutta ei, täällä sinäkin vain uhoat sen minkä ehdit ja ummistat silmäsi oikeilta ongelmilta.
- Anonyymi
Voiko olla tyhjänpäiväisempää aloitusta kuin tämä :(
Itse asiassa tällä palstalla ei taida enää juurikaan alan ammattilaisia kirjootella.- Anonyymi
Mielenosoitus on kansalaisoikeus johon meillä kansalaisilla on oikeus. Jos taksikuski pahoinpitelee minua osoittaessani mieltäni. Pyydän poliisin paikalle ja vaadin taksilta korvauksia. Sanokoot taksikuskit mitä tahansa . Terveisin sukupuolineutraali henkilö kalliosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenosoitus on kansalaisoikeus johon meillä kansalaisilla on oikeus. Jos taksikuski pahoinpitelee minua osoittaessani mieltäni. Pyydän poliisin paikalle ja vaadin taksilta korvauksia. Sanokoot taksikuskit mitä tahansa . Terveisin sukupuolineutraali henkilö kalliosta.
Ja kun niitä todistajia löytyy tuollaisessa tilanteessa aina kaikkiaan ei ensimmäistäkään, käy herkästi niin, että kompastuneen ja naamansa kolhineen kännisen juoksupokan juttuja ei uskota. Toinen vaihtoehto on sitten rikosilmotus ja syyte petoksesta, parhaassa tapauksessa molemmat jos kyytimaksua ei poliisin saapumisen jälkeenkään ala näkyä.
Testattu monta kertaa ja toimii kuin junan vessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun niitä todistajia löytyy tuollaisessa tilanteessa aina kaikkiaan ei ensimmäistäkään, käy herkästi niin, että kompastuneen ja naamansa kolhineen kännisen juoksupokan juttuja ei uskota. Toinen vaihtoehto on sitten rikosilmotus ja syyte petoksesta, parhaassa tapauksessa molemmat jos kyytimaksua ei poliisin saapumisen jälkeenkään ala näkyä.
Testattu monta kertaa ja toimii kuin junan vessa.Työttömältä maksuhäiriöiseltä et todennäköisesti kuitenkaan koskaan tule saamaan senttiäkään. Tyhjästä on paha nyhjäistä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Testattu monta kertaa ja toimii kuin junan vessa.Sitä paitsi et sinä ole tuollaista edes "testannut". Kunhan tyypillisen taksikuskin tapaan uhoat täällä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö siinä mielenosoitusoikeudessa ole joku ÄÖ raja muistaakseni, ettei kaikenmaailman retardit ala ottamaan kantaa asioihin joista ne ei ymmärrä höykäsen pöläystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö siinä mielenosoitusoikeudessa ole joku ÄÖ raja muistaakseni, ettei kaikenmaailman retardit ala ottamaan kantaa asioihin joista ne ei ymmärrä höykäsen pöläystä?
ei tunnu olevan kun katsoo blm-mellakoita, tai siis "mielenosoituksia".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi et sinä ole tuollaista edes "testannut". Kunhan tyypillisen taksikuskin tapaan uhoat täällä ;)
Elä sinä "mielenosoittaja" haavemaailmassasi. Saatpahan mielenkiintoisen yllätyksen kun jäät noista juoksuistasi kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työttömältä maksuhäiriöiseltä et todennäköisesti kuitenkaan koskaan tule saamaan senttiäkään. Tyhjästä on paha nyhjäistä ;)
Ei saakaan. Tuleepahan uusi rivi ulosottolistaan ja kun sen muistaa uudistaa sopivin väliajoin, kyllä se raha sieltä korkoineen joskus tulee. Tai jää tulematta, saapahan tyyppi sitten mielenosoitella uutta vuokrakämppää tai muuta vastaavaa luottohäiriömerkinnän kanssa. Kiusa se on pienikin kiusa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saakaan. Tuleepahan uusi rivi ulosottolistaan ja kun sen muistaa uudistaa sopivin väliajoin, kyllä se raha sieltä korkoineen joskus tulee. Tai jää tulematta, saapahan tyyppi sitten mielenosoitella uutta vuokrakämppää tai muuta vastaavaa luottohäiriömerkinnän kanssa. Kiusa se on pienikin kiusa.
Maksuhäiriöiseltä pitkäaikaistyöttömältä et edelleenkään tule todennäköisesti ikinä saamaan senttiäkään, varsinkin jos ulosottovelkaa on paljon ja vaikka saisitkin, niin korkoineenhan sinä et sitä velkaa saa. Itse asiassa et saa edes alkuperäisen saatavan suuruista summaa koska isohko osa velallisen maksamasta rahamäärästä menee ulosottomiehelle. Oikeista naruista vetämällä koko velan voi muuten saada jopa mitätöityä ja sehän se vasta polleaa taksi"ammattilaista" ärsyttäisi ;)
Ps. Maksuhäiriö ei ole ylitsepääsemätön ongelma vuokrakämpän löytämisessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksuhäiriöiseltä pitkäaikaistyöttömältä et edelleenkään tule todennäköisesti ikinä saamaan senttiäkään, varsinkin jos ulosottovelkaa on paljon ja vaikka saisitkin, niin korkoineenhan sinä et sitä velkaa saa. Itse asiassa et saa edes alkuperäisen saatavan suuruista summaa koska isohko osa velallisen maksamasta rahamäärästä menee ulosottomiehelle. Oikeista naruista vetämällä koko velan voi muuten saada jopa mitätöityä ja sehän se vasta polleaa taksi"ammattilaista" ärsyttäisi ;)
Ps. Maksuhäiriö ei ole ylitsepääsemätön ongelma vuokrakämpän löytämisessä.Uskon, että olet asiantuntija rahattomien konsteissa.
- Anonyymi
Mees kurren kyytiin (musta vito) ja katso etteikö uskalla, muista päästä karkuun tai tappele kuin mies, hän ei väistä 😂
Pisti pari villiäkin kuriin.- Anonyymi
Jassoo. Taas näitä taksikuskien keksimiä "sankareita" jotka pyörittelevät yhdellä kädellä vaikka elefanttia.
- AnonyymiUUSI
Varmaankin myös kaupassa käydessäsi otat tuotteita maksamatta niitä, osoittaaksesi mieltä "järjettömän kalliita tuotteita kohtaan"? Ja varmaan otat myös juoksuparturit ja lääkärit jne..., eli kaikista tilanteista mistä pitäisi jotain maksaa. Mahtaa sulla olla hyvä kunto kaikkien noiden juoksujen jälkeen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567785Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675881Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615370Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515263Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084612Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1072313Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e31196Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol41165Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371016Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko43964