Körttiradio avattu

Anonyymi

osoitteessa herattajajuhlat.fi
Menossa suorana veisuut Helsingin Seuratuvalta.
Kuuntele.Et tule pettymään.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuuntelin ja petyin. Missä synninpäästöt? Korostettiin vain armoa. Elä miten elät, Jeesus silti pelastaa -sanomaa

      • Anonyymi

        Synninpäästö on Golgatalla annettu.
        Nyt alkamassa vuoroveisuut, Vantaan juhlilta 2016 tallenteena.
        " Körtin mopo ei keuli".
        Asenne on : ole minulle syntiselle armollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synninpäästö on Golgatalla annettu.
        Nyt alkamassa vuoroveisuut, Vantaan juhlilta 2016 tallenteena.
        " Körtin mopo ei keuli".
        Asenne on : ole minulle syntiselle armollinen.

        Mopohan ei keuli kun moottori köhii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synninpäästö on Golgatalla annettu.
        Nyt alkamassa vuoroveisuut, Vantaan juhlilta 2016 tallenteena.
        " Körtin mopo ei keuli".
        Asenne on : ole minulle syntiselle armollinen.

        joo, synninpäästö annettiin sielä, muttei se oikeuta ihimisen ellää juluki jumalattomasti, kirroilemaan ja juomaan kaljaa. Kyllä ihimisen pittää myös laittaa sitä syntiä pois, jotta pääsisi Abrahamin helemaan. Jos et tee matkaa synnin poijes panijana, et peri iankaikkista taivasta, vaan kuolet vain pois ja kaikki loppuu siihen pisteeseen. Et tunne, etkä koe sen jäläkeen ennää yhtää mittää. Ja samaan aikaan uskovaiset ovat taivaassa nauttimassa ikusesta elämästä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synninpäästö on Golgatalla annettu.
        Nyt alkamassa vuoroveisuut, Vantaan juhlilta 2016 tallenteena.
        " Körtin mopo ei keuli".
        Asenne on : ole minulle syntiselle armollinen.

        Kuunnelkaa enemmin Youtubesta - Slayer.


    • Anonyymi

      Näin sanoen ilmaistuna moottori on heikko ja kuskilla verenkierto huonona. Ei nouse keula ei.

      • Anonyymi

        Körtin mopo ei keuli, koska körtti haluaa olla lainkuuliainen ja ottaa toiset huomioon.

        Hän ei myöskään halua tyhjällä , hyödyttömällä pärinällä häiritä muita tai kiinnittää huomiota mopoonsa, vaan ajaa siististi muiden joukossa nostamatta nokkaansa muiden yläpuolelle uskon asiassa.
        Körtti ajattelee- aivan oikein- että Jumala on Jumala, eikä ihminen voi hänen paikkaansa ottaa. Jumalalta tulee molemmat, sekä armo että tuomio , keuliminen ei auta eikä hyödytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Körtin mopo ei keuli, koska körtti haluaa olla lainkuuliainen ja ottaa toiset huomioon.

        Hän ei myöskään halua tyhjällä , hyödyttömällä pärinällä häiritä muita tai kiinnittää huomiota mopoonsa, vaan ajaa siististi muiden joukossa nostamatta nokkaansa muiden yläpuolelle uskon asiassa.
        Körtti ajattelee- aivan oikein- että Jumala on Jumala, eikä ihminen voi hänen paikkaansa ottaa. Jumalalta tulee molemmat, sekä armo että tuomio , keuliminen ei auta eikä hyödytä.

        Tosi humoristinen ja naseva slogan kuvaamaan tuota herätysliikettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi humoristinen ja naseva slogan kuvaamaan tuota herätysliikettä.

        Tämä herätysliike pyrkii siihen , ettei ole painamassa eikä jaottelemassa ihmisiä, vaan nostamassa ja rohkaisemassa kaikkia Jumalan armolla.
        Virren veisuussa huomaa niiden sanoissa, että he itse tekevät parannusta ja ovat pienellä paikalla Jumalan edessä, eivätkä siis vain muille saarnaa parannuksen teon tarpeellisuuta, vaan myös itselleen.
        Tämänhenkinen liike ei ole luotaantyöntävä, vaan kutsuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi humoristinen ja naseva slogan kuvaamaan tuota herätysliikettä.

        Mistähän Raamatun kohtaa tunnus löytyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän Raamatun kohtaa tunnus löytyy?

        Vaikkapa Vuorisaarnasta: ota ensin hirsi omasta silmästäsi ja sitten pikku roska lähimmäisesi silmästä.

        Sama asia. Ei pidä keulia muiden yläpuolelle, kun itse on kaikkein suurin syntinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikkapa Vuorisaarnasta: ota ensin hirsi omasta silmästäsi ja sitten pikku roska lähimmäisesi silmästä.

        Sama asia. Ei pidä keulia muiden yläpuolelle, kun itse on kaikkein suurin syntinen.

        Eikä tuo slogani juhlatunnus ollutkaan, olipa vaan huumoriakin jossain juhlamainoksessa, kun nuorekkaassa Vantaan kaupungissa juhlivat.
        Juhlatunnus oli varmaan joku arvokkaampi, jae jostain Siionin virrestä tai Raamatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tuo slogani juhlatunnus ollutkaan, olipa vaan huumoriakin jossain juhlamainoksessa, kun nuorekkaassa Vantaan kaupungissa juhlivat.
        Juhlatunnus oli varmaan joku arvokkaampi, jae jostain Siionin virrestä tai Raamatusta.

        Nyt etäherättäjäjuhlien tunnus näytti olevan Suojassas suo mun olla.

        Aika osuva, kun tässä ollaan koko valtakuntana haettu suojaa kulkutaudita puoli vuotta jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä herätysliike pyrkii siihen , ettei ole painamassa eikä jaottelemassa ihmisiä, vaan nostamassa ja rohkaisemassa kaikkia Jumalan armolla.
        Virren veisuussa huomaa niiden sanoissa, että he itse tekevät parannusta ja ovat pienellä paikalla Jumalan edessä, eivätkä siis vain muille saarnaa parannuksen teon tarpeellisuuta, vaan myös itselleen.
        Tämänhenkinen liike ei ole luotaantyöntävä, vaan kutsuva.

        Ite en oo saanu körttiseuroista vaan mitään irti. Liian pehmennettyä ja kesytettyä sanomaa julistetaan. Kun menin sitten Vapaaseurakuntaan, niin johan alkoi löytymään kunnon sananjulistusta!


    • Anonyymi

      Onko nykyään vielä niin pöljää väkeä että uskoo jumalaan ? enemmin vaikka muumeihin. Ne on nähty sentään TV,ssä !

      • Anonyymi

        Älähän nyt, kun kylillä puhuvat että soon Jussikin alakanu
        körttilääseks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän nyt, kun kylillä puhuvat että soon Jussikin alakanu
        körttilääseks

        Miten niin pöljää ? Jumala pelko on viisauden alku.
        Parempi se on antaa kunnia Jumalalle.


      • Anonyymi

        Jumalahan on luonut meidät kaikki. Muumiankat ovat piirroksia ja piirroksina niihin voikin uskoa. Todellisina hahmoina ei. Jumala on antanut meille Jeesuksensa, jotta pelastuisimme.


    • Anonyymi

      Katoavaa kansan perinnettä tämä körttisyys. Elämän tapa. Eikö ole?

      • Anonyymi

        Herännäisyys on voimissaan , myös pää kaupunkiseudulla ja varsinkin siellä, Seuratupa toimii keskellä Helsinkiä Kampissa.

        Paikallisyhdistyksiä on 137, jotka järjestävät siioninvirsiseuroja, Haapavedellä pj:na on Nivalan kirkkoherra Martti Viljanen ja sihteerinä Liisa Rytky.

        Ensi kesänä Herättäjäjuhlat ovat Kauhavalla, tunnuksena on Siipiesi suojaan, kun entisellä lentosotakoulualueella ovat.

        Herätysliikkeet eivät kilpaile keskenään, vaan ovat kaikki samalla Jumalan pelastavan armon asialla, tässä liikkeessä veisataan rukoillen " ja nosta syntisiä, Sun laumaas, saarnallas".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herännäisyys on voimissaan , myös pää kaupunkiseudulla ja varsinkin siellä, Seuratupa toimii keskellä Helsinkiä Kampissa.

        Paikallisyhdistyksiä on 137, jotka järjestävät siioninvirsiseuroja, Haapavedellä pj:na on Nivalan kirkkoherra Martti Viljanen ja sihteerinä Liisa Rytky.

        Ensi kesänä Herättäjäjuhlat ovat Kauhavalla, tunnuksena on Siipiesi suojaan, kun entisellä lentosotakoulualueella ovat.

        Herätysliikkeet eivät kilpaile keskenään, vaan ovat kaikki samalla Jumalan pelastavan armon asialla, tässä liikkeessä veisataan rukoillen " ja nosta syntisiä, Sun laumaas, saarnallas".

        Kiitos, että saa esitellä körttiläisyyttä, se ei ole itsetarkoitus, vaan Jumalan kutsu. Tässä vielä juhlavirsi ja tervetulotoivotus Kauhavalle:

        "Airuet nyt maailmalle rauhan juhlaa soittakaa. Kuuluttakaa kaikkialle, kansat kokoon saapukaa. Juhla alkaa Siionin pidoin yltäkylläisin.
        Ontuvat ja raajarikot, köyhät, maahan poljetut, mykät, sokeat ja kuurot, kaikki juhlaan kutsutut! Syökää nyt ja nauttikaa maitoa ja hunajaa.
        Herramme on huonoillekin runsaan pöydän kattanut.Tulla rohkenemme mekin , kujiltamme kutsutut. Armon ovi aukeaa, joka tahtoo tulla saa."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1812
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1245
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      261
      935
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe