eiko sitä todistusta enään anneta asiakkaalle ?
18v vanhan auton katsastus..
päästömittaustodistus katsastuksessa
6
992
Vastaukset
- Anonyymi
Onko automiehet kaljalla ? vissiin...
- Anonyymi
Kyllähän päästömittausarvot pitäisi näkyä katsastustodistuksessa, jos on vaan mitattu konttorilla.
Jos ollut mukana päästömittauslappu korjaamolta, niin se jää katsatusasemalle ja arkistoidaan muistaakseni 2 vuodeksi. Sitä ei itse saa, mutta kopion voinee pyytää katsastajalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän päästömittausarvot pitäisi näkyä katsastustodistuksessa, jos on vaan mitattu konttorilla.
Jos ollut mukana päästömittauslappu korjaamolta, niin se jää katsatusasemalle ja arkistoidaan muistaakseni 2 vuodeksi. Sitä ei itse saa, mutta kopion voinee pyytää katsastajalta.Olin katsastuksessa toukokuun alussa eikä minullakaan tullut enää mittaustuloksia katsastustodistukseen. Oli vaan maininta että hyväksytty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin katsastuksessa toukokuun alussa eikä minullakaan tullut enää mittaustuloksia katsastustodistukseen. Oli vaan maininta että hyväksytty.
Uskon, näkyy olevan säädökset muuttuneet, päästöarvot eivät ole enää ilmeisesti pakollisia tietoja katsastustodistuksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin katsastuksessa toukokuun alussa eikä minullakaan tullut enää mittaustuloksia katsastustodistukseen. Oli vaan maininta että hyväksytty.
Onko autosi alle 10 vuotta vanha? Silloinhan ei mitata käytönaikaisia päästöjä, luetaan vain vikakoodit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko autosi alle 10 vuotta vanha? Silloinhan ei mitata käytönaikaisia päästöjä, luetaan vain vikakoodit.
Vuosimallin 2003 diesel, enkä ollut hallissa mukana katsastuksessa (korona) että olisi nähnyt itse arvot (aiemmin olen norkoillut mukana).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 951028
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36801Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6744- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676