Peppuun kullia

Anonyymi

Hei. Olen 30v mies ja minulle on tullut kauhea hinku saada munaa perseeseen. En ole ikinä ollut miehen kanssa, mutta himot rupeaa olemaan kovat. Etsinkin miestä kuka haluaisi viedä multa peppuneitsyyden.

23

165

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missäpäin olet

      • Anonyymi

        Keski Suomessa.


      • Anonyymi

        Savossahan se peräsuoli mätänee.


    • Anonyymi

      TULE HEINOLAAN OLEN 44 VUOTIAS AITO HOMO SETÄ RANE MIELELLÄÄN NUOLEN ENSIN PERSEEN SIT SPERMAAN SEN EI HAITTAA JOS PISSAAT SUUHUN

      • Anonyymi

        Aja Keski Suomeen ja tämä persereikä odottaa sinua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aja Keski Suomeen ja tämä persereikä odottaa sinua.

        Minne ajelen ens viikolla?


      • Anonyymi
        Um53Tre kirjoitti:

        Minne ajelen ens viikolla?

        Aja jyväskylään. Ootko minkä ikäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aja jyväskylään. Ootko minkä ikäinen?

        Lähe nyt ajaa kohti jyväskylää ja pari tuntia ja pystyt työntymään mun sisään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aja jyväskylään. Ootko minkä ikäinen?

        53 v motoristi. Ukm. Onko paikkaa sulla ?


      • Anonyymi
        Um53Tre kirjoitti:

        53 v motoristi. Ukm. Onko paikkaa sulla ?

        Ei oo. Joutuu melkein hotellin ottaa. Ajattelitko vielä tänään tulla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo. Joutuu melkein hotellin ottaa. Ajattelitko vielä tänään tulla?

        Oon lomalla ja hiukan viiniä nauttinut nyt. Mut ens viikolla joku päivä ? Imeskeltäis ja tulisin sisääsi.....


      • Anonyymi
        Um53Tre kirjoitti:

        Oon lomalla ja hiukan viiniä nauttinut nyt. Mut ens viikolla joku päivä ? Imeskeltäis ja tulisin sisääsi.....

        Okei. Ensi viikolla käy hyvin. Saat tulla sisääni. Aivan juurta myöten. Mun kulli on nyt ihan kovana. Ai että kun saisi nyt kovaa kalua takaapäin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Ensi viikolla käy hyvin. Saat tulla sisääni. Aivan juurta myöten. Mun kulli on nyt ihan kovana. Ai että kun saisi nyt kovaa kalua takaapäin...

        Jos on hyvä ilma niin voidaanhan luonnossakin rakastella. Tiedätkö hyvää paikkaa ?


      • Anonyymi
        Um53Tre kirjoitti:

        Jos on hyvä ilma niin voidaanhan luonnossakin rakastella. Tiedätkö hyvää paikkaa ?

        Eiköhän me jokin suojaisa metsä paikka löydetä, jossa voidaan rakastella. En ole sitten ikinä ollut miehen kanssa, mutta luulen että saadaan kyllä mälli lentämään. Onko sinulla kuinka iso? Otan kyllä ensiksi suihin ennen kuin päästän sinut mun pyllyn kimppuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän me jokin suojaisa metsä paikka löydetä, jossa voidaan rakastella. En ole sitten ikinä ollut miehen kanssa, mutta luulen että saadaan kyllä mälli lentämään. Onko sinulla kuinka iso? Otan kyllä ensiksi suihin ennen kuin päästän sinut mun pyllyn kimppuun.

        Kuulostaa ihanalta. Mihin kellon aikaan ja mikä päivä sulle sopis ?


      • Anonyymi
        Um53Tre kirjoitti:

        Kuulostaa ihanalta. Mihin kellon aikaan ja mikä päivä sulle sopis ?

        Tiistai kello 18.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiistai kello 18.

        Ok. Paikan kun vielä keksit. Uskaltaako @ antaa täällä vai miten yhteydenoidon hoidamme ?


      • Anonyymi

        Vahava feikki ensimmäisestä viestistä alkaen selkeästi.


      • Anonyymi
        Um53Tre kirjoitti:

        Ok. Paikan kun vielä keksit. Uskaltaako @ antaa täällä vai miten yhteydenoidon hoidamme ?

        Niin, en tiedä miten pitäisi yhteydenpito tehdä. Täällä vai miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, en tiedä miten pitäisi yhteydenpito tehdä. Täällä vai miten?

        Asia ei minulle kuulu mutta tosiaan feikille haiskahtaa joten kovin montaa sataa kilometriä en ajaisi tälläisen takia :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asia ei minulle kuulu mutta tosiaan feikille haiskahtaa joten kovin montaa sataa kilometriä en ajaisi tälläisen takia :D

        Voinet olla oikeassakin.


    • Anonyymi

      Minulla samanlaiset halut.Ei ole koskaan naitu,sauvaa olen käyttänyt.Minulla on sukkanauhafetissi,tykkään siis pukeutua niihin.
      Olen 55v ukm lähellä Tamperetta.

    • Anonyymi

      Voiko miehen aamupala olla enää parempi. Ei nyt ihan joka aamu saa sykkivää sisääni. mieheni makaa perseeni päälle ja hänellä oli aneleva ilme, joten tajusin mitä hän haluaa. Okei, laita ensin tuota liukkarii sinne mun perseeseen ja ala naimaan sanoin hänelle. Perseenreikäni sykki jo kovin ja se tuntui oikeastaan melko hyvältä. Sitten tunsinkin terskan painautuvan anaaliani vasten, yritin rentouttaa sulkijalihaksiani, ettei se sattuis kovin paljoa. Hitaasti sain nuoren pojan kyrpää aamulla perseeseeni. Tuollainen aamupala tällä kertaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      113
      2555
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      450
      1894
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      110
      1605
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      28
      1517
    5. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1433
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1369
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      349
      1364
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      206
      1192
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1149
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1061
    Aihe