Oletteko jostakin syystä tinkineet tai antaneet ilmaiseksi jollekin asiakkaalle ?
Oletteko antaneet ilmaiseksi asiakkaalle ?
29
2102
Vastaukset
- Anonyymi
En ole, raha ensin ja sitten tavara.
- Anonyymi
16 v. tuli luokseni ja maksoi. Kun olin laittamassa kondomia pojalle, siltä tuli päälleni. Annoin pojalle rahan takaisin. Seuraavallakin kerralla homma meni pipariksi ekalla kerralla. Jatkossa kuitenkin kaikki meni sujuvasti.
- Anonyymi
Älä alennu tuollaiseen!! Kaikella on hintansa etkä voi alkaa myymään pilluasi halvemmalla kuin sen hinta on!!
- Anonyymi
kaveri tuli ja maksoi,ei meinannut hommasta tulla mitään. lopetin10 min ennen aikaa, seuraavalla kerralla huomautti asiasta. annoin puoleen hintaan
- Anonyymi
En oo antanut asiakkaan raiskata ilmaiseksi. Enkä ees tinkiny. Eikä kannata. Pokat selittää mitä lystää, et kuinka ovat saaneet halvemmalla kuin muut tai peräti ilmaiseksi, kun omaa niin hyviä iskurepliikkejä verrattuna muihin miehiin, mut paskaa ne vaan puhuu kusettaakseen tyhmää huoraa.
- Anonyymi
Olen käyttänyt muutaman kerran yhtä naista, joka tekee hommia harrastuksenaan. Hänen käytäntönsä on, että maksu on session jälkeen, eikä tarvitse maksaa jos ei ole ollut tyytyväinen. Aina oon kuitenkin maksanut, rouva osaa hommansa kyllä.
- Anonyymi
Siinäpä tuli jälleen penni eunukin ajatuksista
En ole koskaan antanut tinkiä enkä antanut ilmaiseksi. Ei aina ole hinnat miellyttänyt , mutta olen sanonut jos ei kelpaa niin voi lähteä menemään.
- Anonyymi
Paljonko sit veloitat 'palveluistasi'?
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko sit veloitat 'palveluistasi'?
Se oli sitä aikaa kun ei ollut lapsia ja asuin yksin niin 250€ oli vakio summa.
- Anonyymi
Gothic_girl kirjoitti:
Entä nykyisin?
Anonyymi kirjoitti:
Entä nykyisin?
Nykyään ei oo aikaa kun on lapsia niin mun NS. Duuni puhelin on sammutettu. Sitten kun lapset kasvavat niin sitten Back to business ☺️
- Anonyymi
Oikein. :)
- Anonyymi
Gothic_girl kirjoitti:
Minulla hinta on 200 euroa / tunti. Mutta yleensä miehet eivät jaksa kuin puoli tuntia kerrallaan ja silti veloitan aina vähintään tuunista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla hinta on 200 euroa / tunti. Mutta yleensä miehet eivät jaksa kuin puoli tuntia kerrallaan ja silti veloitan aina vähintään tuunista
... veloitan aina vähintään tunnista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä nykyisin?
Nykyisin antaakin aina ilmaiseksi tuo Gothic_girlkin 🤪
- Anonyymi
En ole antanut alennuksella enkä myös tule antamaankaan. 200 €/h
- Anonyymi
Kovat on taksat jos 200 tunnista joutuu maksamaan. Sata Eur tunnista on sellainen kohtuuhinta jolla pillua saa.. Taitaa nyt muutamat vedättää jotta saisivat tulevaisuudessa parempaa hintaa pillustaan.
- Anonyymi
Älä puhu poika! Luulet kai että kun tapaamme niin siinä on kaikki? Kyllä meillä on työ olla aina valmiit ja nättinä teille : pitää täytyy itse puhtaana teitä varten, yöllä ja päivällä! Ymmärtääkö herra poika? Työ ei ole sitä kuin luulet, joudumme valvomaan erittäin hyvin!!
- Anonyymi
En ole antanut alennusta tai velaksi edes vajioasiakkailleni. Taksani on tällä hetkellä 200 euroa tunnilta mutta saatan muuttaa sitä hyvinkin pian koska kaikki muukin kallistuu jatkuvasti. Ainoastaan annan ilmaiseksi kahdelle tyttö ystävilleni. Onneksi ei tarvitse maksaa veroa! Ja mikäli veroa pitäisi maksaa niin hinta nousisi ehkä satasella tunnissa?
- Anonyymi
Minua on alkanut oikeastaan jo ituttamaan nuo kuolaavat miehet joilla tuntuu olevan rahaa loputtomasti! Aion nostaa vulvan hinnan kahdesta sadasta kolmeen! Tietty tämä hinnan korotus koskee kipeimmin köyhempää väkeä. Syy ei kuitenkaan ole minussa vaan jos ja kun tarvii pillun ajaksi niin aina voi lainata kavereiltaan, viedä jotain panttilainaamoon tms.!! Mutta en tule koskaan edes näyttämään ilman maksua.
- Anonyymi
Hei. Olen tyttö ja kiinnostuin sinusta. En tarkoita mitään mutta jokin kiihotti minua kun luin viestisi?? Uskon ja toivon tulevani samanlaiseksi kuin sinä olet nyt! Älä loukkaannu, tarkoitin vain että ihailen sinua!
- Anonyymi
Upeat ja taitavat nuoret tytöt veloiitavat 50-100e/h, täällä PKS.
- Anonyymi
Kyllä olen antanut,ilman rahaakin. Kun on suhde kehittynyt tarpeeksi,erikoisen irstaa kiihkeeksi,mistä voidaa nauttia jopa mielipuolisesti,että miehellä on isoo melaa aisaa,ja kestävyyttä ottamaa naiselta vittua sääliä tuntematta kurittamalla vittua,tästä nautin,niin sanotusti väkivalta irstaasta sexistä.
Miehet jotka tätä kykenee tekemää,heitä kiinnostaa kun saavat toisen miehen vaimoo rva, kurittaa rääkätä kunnolla vittua,tehdä väkivalta sexiä.
Tämä on todellisuudessa,käsittämättömä pirulline tunne mitä haluaa,tosi petomaiselta mieheltä,naisena rvana. Mistä saa nauttia.
Six annan ilman rahaa tietyille miehille,jotka ottavat mua.
Olen rva xxl Siru pulukka, 44v. - Anonyymi
Kerran kun olin asiakkaan ja sovittiin pelkkä suikkari, niin kaunis ammattilainen hetken imettyyään sanoi haluavansa ratsastaa, että hän haluaa tuntea miltä se tuntuu sisällä. No tottakai suostuin ja peuhattiin kunnolla varmaan tunnin toista. Toisen kerran lauettuani hän pyörähti ympäri ja alkoi imemään antaamuksella ja siitä alkoi sellainen sarjatulitus minkä muistan ikäni. Mutta ei hänenkään orgasmit varmaan näyttelyä ollut kun hymyillen halusi antaa maksamani rahat takaisin, kun olin lähdössä.
- Anonyymi
Veikkaampa että kun tuosta yrität alkaan tinkiin ni joudut maksaan kovemman hinnan
- Anonyymi
Onhan asioita mistä ei tingitä, mutta on myös niin että ei raha kaikke ratkaise, kyllä mut on riisunut monikin mies,täysin alastomaksi ottanut vittuni nussittavaksi ja homman hotanu että tyytyväinen olen vittuuni ja ilman rahaa .näin se vaan menee.
Ei todellakaan! Tinkimisen hetteikköön jos lähdetään, sinne upotaan. Asiakkaissa on paljonkin niitä, jotka yrittävät tinkiä tai vedättää vaikka millä tavalla. Ei siitä tule mitään. Periaate on siis, että maksu ensin ja sitten palvelu. Se on asiakkaallekin kivempi, kun ei enää palvelusta nauttiessa tarvitse miettiä maksamista.
Irwinin sanoin maailma on kaunis ja hyvä elää sille jolla on aikaa ja tilaa unelmille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161688
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371431Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641263Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1191227- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1451167- 521155
- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979