Luotettava, ruosteeton, mukava käyttöauto. Osta sinäkin oma Citroenisi jo tänään.
Onni on oma Citroen
9
106
Vastaukset
- Anonyymi
Lääkkeet, muista ottaa lääkkeet.
- Anonyymi
Vuosien ja kymmenien tuhansien kilometrien kokemuksella komppaan aloittajaa.
Ennen minäkin ajoin tojotilla ja foordeilla, nyt vain paras kelpaa Citroen.- Anonyymi
Citroen C4 vm 2014 med dieselmotor ja robottivaihdelaatikko. Kaikki toimii loistavasti. Olen hyvin tyytyväinen autoon. Eikä ole ensimmäinen ranskalainen auto, luotan heidän omaan tapaansa tehdä auto.
- Anonyymi
Joo no en taida ostaa. Jonkinlainen arvostus autoilua kohtaan on jäljellä.
- Anonyymi
laatuauto
- Anonyymi
Olen samaa mieltä .. mun petit Renault!
t: André Citroen perikunta
- Anonyymi
Arvostan autoilua ja pidän sitikasta sillä niillä liikkuminen on edullista.
Öyhöttäjät ajakoot millä lystää.
Järki ihmisen valinta on luotettava parikymppinen sitroen.
Kun vaihtoehtoina on liikkuminen tai premium merkin korjaamolla seisottaminen, valitsen liikkumisen.- Anonyymi
Pitkäaikaisena Citikka kuskina haksahdin Volvoon.
Yhdelläkään sitikalla ajo ei ole ollu niin kallista kuin Volvolla.
Volvo ei kestä, jättää tielle useasti.
Paljon enemmän ajettu sitikka ei ole pettänyt koskaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkäaikaisena Citikka kuskina haksahdin Volvoon.
Yhdelläkään sitikalla ajo ei ole ollu niin kallista kuin Volvolla.
Volvo ei kestä, jättää tielle useasti.
Paljon enemmän ajettu sitikka ei ole pettänyt koskaan.Täysin samaa mieltä. Olen omistanut sekä Volvon että Citroenin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2578960IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3116237Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661340Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61291- 1091101
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.78949Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60857Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43778MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk310680Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23676