The top ten (of the 50 listed) are:
1. Tony Iommi
2. Dave Murray, Adrian Smith & Janick Gers – Iron Maiden
3. Jimmy Page – Led Zeppelin
4. Kirk Hammett & James Hetfield – Metallica
5. Glenn Tipton & K.K. Downing – Judas Priest
6. Slash – Velvet Revolver / Guns N’ Roses
7. Daron Malakian – System Of A Down
8. Kerry King & Jeff Hanneman – Slayer
9. Marten Nagstrom & Fredrik Thordendal – Meshuggah
10. Edward Van Halen
Read the full piece in Metal Hammer issue 137 available from news stands now
metal hammerin kitaristit top 10
5
806
Vastaukset 5
- Kautta-aikain
Muttei mikään paras kitaristi, kyllä tuo R.Blackmore
pesee koko porukan 6-0 vaikkei 10 vuoteen ole metallia soittanutkaan, siitä tämä sijoittumattomuus!
Nykyisistä tämä Maiden kolmikko lienee voittamaton... - SooloKitaristi!
R.Blackmore on kone ja sitte metallican ja maidenin kitaristit tietty Tommy Iommi
- odt
Kai Hansen
- Sabbathisti/Motörheadisti
Olen viestiketjun aloittajan kanssa ykkösestä samaa mieltä, mutta sitten korjailen vähän itseni makutottumusteni mukaiseksi.
Siis...
1. Tony Iommi: Black Sabbath (Todellinen legenda)
2. Kirk Hammett & James Hetfield: Metallica (Löymätön kaksikko)
3. Randy Rhoads: Quet Riot/Ozzy Osbourne (Olisi listan ykkönen jos ei soittaisi taivallisessa orkesterissa kahdettakymmenettäkolmattavuotta 23)
4. Josh Homme: Queen Of The Stone Age (Kova hemmo muutenkin)
5. Ritchie Blackmore: Deep Purple/Rainbow/Blackmore's Night (Pelkästään yhden biisin ansiostakin todellinen legenda)
6. Zakk Wylde: Ozzy Osbourne/Black Label Society (Hikinen, karvainen ja lihaksikas, silti kova kuin ikirouta täällä pohjoisessa)
7. Brian May: Queen (Hänestä en ole varma, mutta aika legendaarinen hänkin)
8. Slash: Guns N' Roses/Velvet Revolver (Hattumiehellä rullaa edelleen)
9. Dave Mustaine: Megadeth (Ei laulajana niin hyvä kuin kitaristina ja biisintekijänä)
10. Jimmy Page: Led Zeppelin (Kyllä hänkin kuuluu siihen ryhmään Blackmoren ja Iommin kanssa. Kaikki kolme ovat legendoja)- Sabbathisti/Motörheadisti
Olen viestiketjun aloittajan kanssa ykkösestä samaa mieltä, mutta sitten korjailen vähän itseni makutottumusteni mukaiseksi.
Siis sori, tuli virhe, siis olen metal hammerin kanssa samaa mieltä mutta juuri se yksi oli minulle vähän huonompi vaihtoehto. Kirjoitin vaan tän viestin ja vaikka näinkin että kyse oli metal hammerin äänestyksestä, mutta silti tuli oikosulku joten sori!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398