Tässä erittäin ammattitaitoinen laattamies Tampereelta. Referenssit löytyy. Teen töitä y-tunnuksellani. Voin hoitaa kylpyhuoneremontissa purkutyöt, tasoitukset ja kaatovalut, vedeneristykset, laatoitukset ja kattojen paneloinnit sekä listoitukset. Linjasaneeraustyömaat ovat ykkösosaamistani. Haen itse tavarat rautakaupoista ja tukkuliikkeistä ja voin hoitaa myös työmaan logistiikkaa.
Olen harkitsemassa Helsinkiin lähtöä joksikin aikaa.. voinko pyytää 38 eur/h alv? Mikä olisi sopiva tuntiveloitus?
Laatoittajan tuntiveloitus Uudellamaalla
Anonyymi
2
172
Vastaukset
- Anonyymi
Voin siis toimia saneeraustyömaan nokkamiehenä ja työnjohdossa yleisesti.
- Anonyymi
Nähdäkseni tuolla itsensäkehumisella on 12€ aivan ylärajoilla. Sitten kun asiakka kehuu sua, voit alkaa pätemään. t: Muuraukset, tulisijat muut/ laattahommat jo 40v kokemuksella.. 50€/ tunti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836269
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524443- 764197
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?513127Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263058Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72717- 322358
- 2042171
- 451945