Varkaus imago nähdään muualla Suomessa vitsinä

Anonyymi

Kaikki kiertyy Rajamäen ympärille.Hyväveliverkosto.Hyvä että joku sen sanoi Lehdessä , ette sitä voineet estää . Muualla Suomessa nauretaan 🤣Ette saa vaivasta uimahallia homnattua.Räkyttäkåä ja käskyttäkää.Teette itsenne naurunalaiseksi muualla Suomessa 🤣🤣🤣🤣

78

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Okei. En kyllä henkilökohtaisesti välitä imagoista. Elän elämääni. Minulla on työtä,läheiset ja asunto ja mökki sekä asiat kunnossa. Olkoot imagot ja ego minun puolesta muiden ongelma.

    • Anonyymi

      Uida voi kylpylöissä ja kesällä luonnonvesissä. Autolla pääsee nopeasti esim Rauhalahti,Vesileppis,Kunnonpaikka!

      • Anonyymi

        Juurikin näin ja monilla on mökit että ihan omassa rannassa pystyy uimaan.


    • Anonyymi

      Demarit ajaneet kaupungin ja sen omistamat yhtiöt katastrofin partaalle. Itse eivät edes tajua missä mennään.

      • Anonyymi

        Paras,kun elää omaa elämää,sulkee silmät muiden asioilta. Ei aina tarvitse puuttua,kytätä tms. Helpommalla pääsee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras,kun elää omaa elämää,sulkee silmät muiden asioilta. Ei aina tarvitse puuttua,kytätä tms. Helpommalla pääsee!

        Demarisuosiolle käy niinkuin Päikkärin lyskälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarisuosiolle käy niinkuin Päikkärin lyskälle.

        Järvisydämeen ensi viikonloppuna. Jes. Ilmaista mainosta saivat ja moni on heidän puolellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järvisydämeen ensi viikonloppuna. Jes. Ilmaista mainosta saivat ja moni on heidän puolellaan.

        Käytin juuri lapsenlapsiani uimassa Järvisydämessä, kyllä kelpasi. Hieno paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytin juuri lapsenlapsiani uimassa Järvisydämessä, kyllä kelpasi. Hieno paikka.

        Se on hyvä,jos siellä saa rauhassa olla. Ei häiriköitä.


    • Anonyymi

      Uskon Rajamäen olevan viisaammasta päästä Varkauden asioista huolehtimaan. Kertokaa kuka olisi toinen Suhonenko?

    • Anonyymi

      Varkaus on kuin kuvaus demareista, varkauden Demarit on kuin kasakkoja - vie kaiken irti saamansa.
      Nyt teollisuusasentaja Suhonen pitää itseään niin fiksuna, että ehdotti itsensä Navitas Kehityksen hallituksen puheenjohtajaksi ja korvasi itsellään professorin.

      Konkkaan menee koko pulju, tosin demarien taskut täyttyy ja köyhät eläkeläiset tulee maksaa viulut ja demarien juhlat. Kaikki lähtee pois, ketkä vaan kykenee, fiksut nuiret lähtee jo nyt.

      • Anonyymi

        Juuri näin, ihme on jos äijä vielä tällä sähellyksellä eduskuntaan pääsee. Perseennuolija on äänestäjille ennen vaaleja, mutta katsohan kun on vaalit ohi. Sama Rajamäen kanssa. Tulis nyt äänestäjät järkiinsä ja lopettaisivat tämän punaisen ääliöpolitiikan.


    • Anonyymi

      Varkaudessa on kiva asua. Ei valittamista. Ja hyvä vaan,jos vähenmän ihmisiä.

      • Anonyymi

        Juu juu,olen pummi. Mitäs sitten.


    • Anonyymi

      Elä häpeä varkautta!,viat on muualla.

      • Anonyymi

        En häpeä Varkautta enkä itseäni. Voin hyvin.


      • Anonyymi

        Totta. Enkä ymmärrä politiikasta. En äänestä koskaan. Riittää,kun tulen omalla työllä toimeen.


    • Anonyymi

      Tuntuu aivan käsittämättömältä, että joku rasvari ohittaa korkeakoulutuksen ja professorin arvonimen omaavan henkilön. Tämä kyseinen rasvari voisi mennä peilin eteen ja kysyä itseltään," miten olemme saattaneet Varkauden tällaiseen tilaan". Onko tämä kaupunki enää minkään arvoinen, kun olemme velkaantuneet yli kriisirajan.

      • Anonyymi

        Kyllä ne pummitkin maksaa veroja 20% kelan rahoista alvia ruuasta bensasta,sähköstäkun Ei ole pummeille isukki hommannut Mersuja eikä työnjohtaja vakanssia kattofirmasta.Demarit hommaskatyopujulle ja isälle sairaalan kattohommat , korruptiota parhaimmillaan.Työterapiselle yhdistykselle päihdetalon korruptiota parhain.Kyllä Demarit järjestää vöhön vinkasee että hei tartte tätä ilmoitustaululla kyllä tulee tunnissa.


      • Anonyymi

        Mitäpä ne veloista välittää.Sairaalasta48milliä lisää velkaa kouluista 25milliä lisää ja 15milliä on Anztitzille hallin velka.siihen päällä 300millin velat..Ikomenkin mut hyppii Rajamäen käskystä poliitikot tytäryhtihin.Eikö siinä Wartalon veloissa ja Akkutehtasn veloissa ole nähtävissä miten hyvin poliitikot hoitaa hommansa.Kädetöntä ja ammattitaidotonta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne pummitkin maksaa veroja 20% kelan rahoista alvia ruuasta bensasta,sähköstäkun Ei ole pummeille isukki hommannut Mersuja eikä työnjohtaja vakanssia kattofirmasta.Demarit hommaskatyopujulle ja isälle sairaalan kattohommat , korruptiota parhaimmillaan.Työterapiselle yhdistykselle päihdetalon korruptiota parhain.Kyllä Demarit järjestää vöhön vinkasee että hei tartte tätä ilmoitustaululla kyllä tulee tunnissa.

        Puhut asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne pummitkin maksaa veroja 20% kelan rahoista alvia ruuasta bensasta,sähköstäkun Ei ole pummeille isukki hommannut Mersuja eikä työnjohtaja vakanssia kattofirmasta.Demarit hommaskatyopujulle ja isälle sairaalan kattohommat , korruptiota parhaimmillaan.Työterapiselle yhdistykselle päihdetalon korruptiota parhain.Kyllä Demarit järjestää vöhön vinkasee että hei tartte tätä ilmoitustaululla kyllä tulee tunnissa.

        Itse en piittaa ilmoitustaulusta,en hylätyistä pyöristä ilmoittele. Olkoot. Jos maassa lompakko,otan maholliset siinä olevat käteiset,muuten maatkoon sitten siinä.


      • Anonyymi

        Rasvarin pitää maksaa jollakin käytettynä ostettu volvo😂

        Kuntosali rahatkin luovuttaa kuopiolaisille, ei vahingossakaan varkautelaiselle, sellainen on demari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne pummitkin maksaa veroja 20% kelan rahoista alvia ruuasta bensasta,sähköstäkun Ei ole pummeille isukki hommannut Mersuja eikä työnjohtaja vakanssia kattofirmasta.Demarit hommaskatyopujulle ja isälle sairaalan kattohommat , korruptiota parhaimmillaan.Työterapiselle yhdistykselle päihdetalon korruptiota parhain.Kyllä Demarit järjestää vöhön vinkasee että hei tartte tätä ilmoitustaululla kyllä tulee tunnissa.

        En arvaa kenen firmasta puhut, mutta eikö oman kaupungin asukkaille pitäisi työpaikat ensisijaisesti tarjota. Jää veroeurot oman kylän käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä ne veloista välittää.Sairaalasta48milliä lisää velkaa kouluista 25milliä lisää ja 15milliä on Anztitzille hallin velka.siihen päällä 300millin velat..Ikomenkin mut hyppii Rajamäen käskystä poliitikot tytäryhtihin.Eikö siinä Wartalon veloissa ja Akkutehtasn veloissa ole nähtävissä miten hyvin poliitikot hoitaa hommansa.Kädetöntä ja ammattitaidotonta..

        Varkauden tilanne on huolestuttava ja miksi. Samat demari hemmot työntää itsensä joka paikkaan, eikä ymmärrä, että äly ei riitä asioiden hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en piittaa ilmoitustaulusta,en hylätyistä pyöristä ilmoittele. Olkoot. Jos maassa lompakko,otan maholliset siinä olevat käteiset,muuten maatkoon sitten siinä.

        Niin pitääkin tehdä eikä sanoa kellekkään.


    • Anonyymi

      Työterveyshuolto on jo imagoa. Epäpäteviä.

      • Anonyymi

        Syöminen,juominen,ulostaminen,virtsaaminen ja nukkuminen/suihkussa käynti. Ne riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syöminen,juominen,ulostaminen,virtsaaminen ja nukkuminen/suihkussa käynti. Ne riittää.

        Totta👍😂


    • Anonyymi

      Varkauden imago. :) Pelkkä vitsi koko paikka.

      • Anonyymi

        Niin on. Paras vaan elää omissa oloissaan täällä. Eikä välitä epäkohdista. Ohi vaan,jos joku apua vailla ja ottaa minkä irti saa itselleen hyötyä. Olen hyvin onnellinen,kun päästin irti empaattisesta luonteestani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Paras vaan elää omissa oloissaan täällä. Eikä välitä epäkohdista. Ohi vaan,jos joku apua vailla ja ottaa minkä irti saa itselleen hyötyä. Olen hyvin onnellinen,kun päästin irti empaattisesta luonteestani.

        Näille demaripelleille ei mahda kukaan muu mitään kuin äänestäjät, nyt alas punavalta ja kehitys oikeasti käyntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Paras vaan elää omissa oloissaan täällä. Eikä välitä epäkohdista. Ohi vaan,jos joku apua vailla ja ottaa minkä irti saa itselleen hyötyä. Olen hyvin onnellinen,kun päästin irti empaattisesta luonteestani.

        Sama täällä. Elämä koheni,kun päätin,että välitän vain itsestä ja aivan läheisimmistä ihmisistä ja eläimistä. Muut saa olla. Apua turha ruinata,täältä ei tipu!


    • Anonyymi

      Eikö nämä demarit osaa edes hävetä.

    • Anonyymi

      OON KÄYNY VARKAUDESSA VIIMEKS VUONNA 2002..18 V SITTEN JA JOSKUS 90-L ALUSTA MUT MILLASTA SIEL NYKYÄÄN ON

      • Anonyymi

        Samalaista täällä on kuin Varkauden ruukki aikoinaan perustettiin. Ei ole kuin pari kauppaa ja koulu. Siinä ne tärkeimmät...


    • Anonyymi

      MILLASTA TUOL ON KYL TULIS KÄYMÄÄN JOS SIELLÄ JOTAIN ENÄÄ ON

      • Anonyymi

        No ei ole mitään ei. Prisma löytyy. Kaupungin ostomekka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole mitään ei. Prisma löytyy. Kaupungin ostomekka.

        Kerran kuukaudessa Matkuksessa, sieltä saa hyvää palvelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole mitään ei. Prisma löytyy. Kaupungin ostomekka.

        Kuopioon auton nokka suuntaa🌞Ostoksille.


      • Anonyymi

        Uusi prisma. Sinne käymään.


    • Anonyymi

      Kaupungilla on liikaa henkilöstöä? Kannattaisiko lopettaa/yhdistää niitä turhia kaverille töitä- työsuhteita. Kummallista että tarvitaan vaikka minkälaisen tittelin omaavia henkilöitä. Pitää olla töissä ihmisiä jotka tekevät oikeasti töitä. Samoin sieltä kaupunginhallituksesta voi karsia ne jäärät veks. Vuodesta toiseen tappelevat samoista asioista. Järki pitäisi ottaa käteen.

      Punikit vedättää kaupunkia sata nolla. Rahaa työnnetään vaikka minkälaisiin hankkeisiin ja näyttöä toimivuudesta ei ole.

    • Anonyymi

      Hyväveliverkostot on monissa yhtiöissä ihan tätä päivää.Eduskuntatalolla kallein veronmaksajille.

      • Anonyymi

        8.sähkölaskua 260e joista perintäkuluja 180€että se siitä soskupummittelusta. Varkaus Savon Voima osakas. Saahan sillä pullakahvit Kaupungin hallitus toivottavasti Piirakkapaja toimittaa hyvät munkit. Hyvää kahvihetkeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        8.sähkölaskua 260e joista perintäkuluja 180€että se siitä soskupummittelusta. Varkaus Savon Voima osakas. Saahan sillä pullakahvit Kaupungin hallitus toivottavasti Piirakkapaja toimittaa hyvät munkit. Hyvää kahvihetkeä

        Mikset maksa ajoissa sähköjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset maksa ajoissa sähköjä?

        Maksan silloin kun on rahaa ja kaikki maksankin itse, ei tule soskusta tt tukia eikä Kelasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksan silloin kun on rahaa ja kaikki maksankin itse, ei tule soskusta tt tukia eikä Kelasta

        Vattuvuoren kuntoportaat pelkkä ääntenkalastustemppu. Paskat ja loivat. Samoin sairaala Rajamäen äänikalastusta sekä 15milliä anriz halliin samaa sarjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksan silloin kun on rahaa ja kaikki maksankin itse, ei tule soskusta tt tukia eikä Kelasta

        Okei. Mulla tosi pienet nuo sähkölaskut,siirto alta 30€ ja sähkön osuus 25-50€,riippuu vuoden ajasta. En saa minäkään mistään,kun olen töissä.


    • Anonyymi

      Voi että. On se semmosta.

      • Anonyymi

        Voi voi nyt on demareilla palikat hukassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi nyt on demareilla palikat hukassa.

        Ja veronmaksajien rahat taskuissa...

        Varkaus taitaa olla suomen punaisin ja typerin kaupunki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja veronmaksajien rahat taskuissa...

        Varkaus taitaa olla suomen punaisin ja typerin kaupunki.

        Oletteko te kirjoittelujat töissä,kun ette kelasta saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko te kirjoittelujat töissä,kun ette kelasta saa.

        Ei töissä vaan Röissä. Retkotettaan terassilla oluttölkki köessä ja te maksatte. Kiitos kela ja sosku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei töissä vaan Röissä. Retkotettaan terassilla oluttölkki köessä ja te maksatte. Kiitos kela ja sosku.

        Vai pitäisi sponsoroida Zone goes oldiesia. Eikös siellä ole Kaupungin hallituksen jäsen. Kyllä Demarit sponssaa omiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei töissä vaan Röissä. Retkotettaan terassilla oluttölkki köessä ja te maksatte. Kiitos kela ja sosku.

        Nykyään kuule tulee tt tuki kelan kautta. Ei ole enää sosku ,sossu eikä soppa pääosissa.


    • Anonyymi

      Viis veisataan egoista ja imagoista.

    • Anonyymi

      Suhosen vastine aamun läpyskässä on alakoululaisen kirjoituksen tasoa. Miten tämmöinen henkilö voi johtaa kaupunkia ja sen tärkeintä yhtiötä. Jos ei itse ymmärrä väistyä, olisiko mahdollista, että joku koulutettu henkilö voisi kertoa missä olisi kyseisen henkilön paikka.

      • Anonyymi

        Kunnallispolitiikassa on usein ongelmana, annettu vastuu ei ole missään suhteessa kapasiteettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnallispolitiikassa on usein ongelmana, annettu vastuu ei ole missään suhteessa kapasiteettiin.

        Wärkäyden lähti siinä oikea nimi lehdelle. Keskusta poliitikko Demari poliitikko. Poliitikkojen oma ruokakauppa. Siinä päivän tärkeimmät uutiset. Joutaakin lehti ulkohuussiin takapuolen pyyhi tää varten. Päätoimittajalle tiedoksi ilmoitetaan konsernista julkisen sanan neuvostoon. Loppuu puolueiden nuoleskelu


    • Anonyymi

      Politiikan "irvikuva", kun itseään ajaa joka politiikan suomaan paikkaan.

    • Anonyymi

      Miten menee demareiden keihäänkärjellä, elikkä AKKUTEHTAALLA?

    • Anonyymi

      Voe ettäe huumorija piisoo. Minä täännää katoin juutuubista näitä hyvijä ppp videoita. Elikäs Pirkka pekan aitoja vanhoja huumor plähäyksiä. Sitten kävinnä kaapasta vähä ruokoo. Ei täs mittää ja hyvä,että pittää vitsinä saahaa olla ja ellee raahassa varkaatelaiset. Kunno savolaisia ollaa. Olkoot muut mitä on ,myä ollaa mitä halutaan👍

      • Anonyymi

        Paksu poika taaas lurauttaa valheita. Missään e töissä.Heräsin eräänä aamuna hyvin alakuloisena ihan ilman syytä. Edellisenä päivänä kaikki oli hyvin ja maailma hymyili. Nyt tunsin vain valtavaa ahdistusta ja olin yhtäkkiä varma, että yritykseni kaatuu, kukaan ei pidä minusta, enkä ikinä enää rakastu.

        Olin sopinut näkeväni illalla ystävääni, tuota samaista, joka on pitkään kärsinyt PMS:stä. Lähetin hänelle itkuisen viestin, jossa kerroin, että minua ei ehkä kannata tänään nähdä. Itkettää vain, ja maailma kaatuu päälle, voisiko kyseessä olla PMS?

        Katsaus kalenteriin sen varmisti: muutama päivä menkkoihin. Hormonini sekoilevat, yay. oöe ollut


    • Anonyymi

      Joroisissa kokoukset aloitetaan naurulla ja Varkaus vitseillä.

    • Anonyymi

      Siellä muualla ei varkaudesta tiedetä mitään, ja tuskin kiinnostaakaan.

      • Anonyymi

        Varmasti kiinnostaa. Olihan iltaläpyskässä Tangokuninkaalliset Varkaudesta. Rammariin ja Zomeen Emmanuellet pyörimään isolle näytölle kyllä riittää väkeä pailaamasa


    • Anonyymi

      Säälin ihmisiä, joiden itsetunto on riippuvaista muiden hyväksynnästä. Heillä täytyy tuntua melkein aina paskamaiselta ja syylliseltä.

      • Anonyymi

        Varkauden suosituin urheilulaji on koukistelu. Viina olut pullon ja kaljalasin


    • Anonyymi

      Turhaa vinkuu ne joilta voi vähiten odottaa. Tässä aloitukseen osallistuneissa olisi kunnallisvaali ainesta! Vaan miten on?
      Tuuliko se huulia heiluttaa vai oletteko kenties? Jonkin asteen koulukiusattuja taas yhden kerran, sekä selkäänsä saamattomia jotka kuuluvat jonkun asteen trendi-trauma porukkaan kenties.

    • Anonyymi

      Niin, siis kyllä muista kun muutimme aikoinaan Varkauteen, niin ystävät ja sukulaiset pk-seudulla lähinnä järkyttyivät. En silloin ymmärtänyt miksi. Nyt vuosia asuneena, pakko sanoa, että oli kyllä elämän yksi suurimmista virheistä. Varkaus on yksi kamalaimpia paikkoja Suomessa. Sen tietävät monet sieltä pois muuttaneet tai ihmiset, jotka ovat mm. kauppasuhteita hoitaneet Varkauteen. Kuulemma pahin paikka Suomessa monelle yritykselle on Varkaus.

      • Anonyymi

        Onneksi täällä ei ole pakko asua. En ymmärrä näitä tyhjäpäisiä narisijoita. Senkun otat muuttoauton ja nokka sinne missä ihanuus odottaa. Helevettiäkö täällä kuppaat jos on vaikeaa. Todennäköisesti kyse on luusereista joista ei ole muuhun kuin leukojen louksutukseen. Ainahan se on muiden syy kun elämässään epäonnistuu... Buhahahahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi täällä ei ole pakko asua. En ymmärrä näitä tyhjäpäisiä narisijoita. Senkun otat muuttoauton ja nokka sinne missä ihanuus odottaa. Helevettiäkö täällä kuppaat jos on vaikeaa. Todennäköisesti kyse on luusereista joista ei ole muuhun kuin leukojen louksutukseen. Ainahan se on muiden syy kun elämässään epäonnistuu... Buhahahahaa

        Varkauden poliitikot kommunikoi mielipidepalstalla ja sinä täällä skeidasivulla 🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Jos on hyvä työpaikka, niin harvemmin sellainen muuttaa muualle.

    • Anonyymi

      Halla-aho teki selväksi mitä mieltä on maalaiskunnista, kaikki vaan kaupunkeihin lätisemään jaa sossunrahoja nauttimaan. Demarien vallankäyttö on varkaudessa nähty mihin kaikkeen se voi talouden ja ihmisten viihtymisen viedä.

      • Anonyymi

        Näpy, näpy, rysty,klick,klak. Pallo pomppii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näpy, näpy, rysty,klick,klak. Pallo pomppii

        Sgittakaulaan ja riffisoimaan ja isähankeen.


    • Anonyymi

      Minä asun sen takia Varkaudessa,koska minulla on huumorintajua eli tiedän asuvani vitsikkäässä kaupungissa ja minusta on mukavaa ja hauskaa asua täällä enkä kaipaa väenpaljoutta. Olen saanut tarpeeksi ihmisistä. Täällä saa elellä rauhassa ja puuhailla mieleisiä asioita. Joten mikäpä on ollessa. Paljon iloa joulun odotukseen. Huomenna päästään kalenterien kimppuun.

    • Anonyymi

      paljasjalka

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe