Masentaa kun en ole mies

Anonyymi

Siitä lähtien olen ollut alakuloinen kun tajusin etten ole oikea mies. Tästä on sellaiset 7 vuotta aikaa.
Kaikki alkoi oikeastaan siitä kun äitini sanoi minua lyhyeksi. Sitten aloin katsella kavereitani ja ympäristöäni ja totesin että olen lyhyt. Kaikki kaverini ja sukulaiseni on yli 180 senttisiä. Itse olen 175cm tappi. Isäni on lähes 190.
Olen myös hoikka kun taas muilla on hartoissa leveyttä ja he ovat vahvoja. Isäni oli nuorena todella vahva. Hän nosti 150 kiloa päänsä päälle. Itse en koskaan kykene samaan.
Heillä kasvaa partaa ja itselläni ei kasva kuin tuonne leuan alle ja pulisongit.
Muut ovat todella rajun näköisiä partoinensa. Itse olen sellainen peewee herman kun tahtoisin olla se uuden aquamanin kaltainen.
En halua poistua kotoani koska olen tälläinen kiltin miehen näköinen. Pakko töihin on mennä ja kauppaan menen kerran viikossa.
Olen sellainen beta mitä olen netistä lukenut alfoista ja meistä huonommista.
Menee välillä yöt itkiessä että miksi en voi olla kuten muut. Että miksi olen minä.

25

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osta muskeli auto ja anna palaa !

    • Anonyymi

      Älä masennu mies.
      Sinussa ei ole mitään vikaa. Ainoa vika on se kun vertaat itseäsi muihin.
      Kaikkien ei tarvitse olla isoja tai vahvoja tai karvaisia.

      Olet myös kohtuullisen pitkä mieheksi, lyhyempiäkin on olemassa.
      Ja sehän on hyvä että olet kiltin näköinen, ajattele jos olisit jotenkin pelottavan näköinen, silloin harva tykkäisi tai saattaisi ehkä jopa pelätä.

      Miehessä on muutakin tärkeää kuin ulkomuoto. Luonne on hyvinkin tärkeä. Kun on kiltti, kohtelias, huomaavainen, kohtelias jne.. elämä sujuu ihan hyvin.

      Älä vaivu synkkyyteen, olet sellainen kuin olet. Ei tarvitse olla samanlainen kuin muut.

      Naisena voin sanoa että itse ainakin tykkään kiltimmän näköisistä ja mieluummin myös parrattomista miehistä.

    • Anonyymi

      Olet ihan oikea mies. Eivät kaikki miehet ole pitkiä, vahvoja ja parrakkaita. Monet naiset eivät edes pidä parrasta ja muutenkin naisilla on erilaisia makuja miesten ulkonäön suhteen. Ja sitten on naisia joille ulkonäöllä ei ole edes juuri väliä. Pituudeltasi et ole erityisen lyhyt, 5cm keskivertoa lyhempi. Tiedän useita pituisiasi tai lyhempiä miehiä joilla ei ole ollut vaikeuksia löytää naisystävää. Ja ei, he eivät ole kaikki varakkaita.
      Miehen testosteronitasot muuten nouseva vajaa 30v saakka joten jos olet alle sen, ulkonäkösi voi vielä muuttua. Mm. parrankasvu voimistua, hartiat leventyä ja lihasmassa lisääntyä.

    • Anonyymi

      Ole huoletta monet naiset juuri haluavat tuollaisen munattoman luuserin jota voi huoletta läksyttää ja kaataa kaiken paskan niskaan. Voit olla todella haluttu mutta kukaan ei vaan tiedä sitä etenkään sinä. Olet naisten ihanne tällä vuosisadalla. Toivottavasti olet myös todella köyhä että hän saa ostaa sinulle kaikkea jota sinun on pakko pitää päällä. Sinulla on kyky olla tunteikas ja itkeä paljon. Jos asuisit saharassa olisi ympärilläsi keidas.

      • Anonyymi

        Ihana vastaus. Tuli tippa linssiin. 😢


    • Anonyymi

      Pituus on asia jolle ei voi mitään, ja jos katselet ympärillesi, niin huomaat että osa ihmisistä on lyhkäisiä, osa pitkiä, ja osa tavallisen pituisia.

      Voimaa tai itsepuolustaitojaann voi lisätä treenaamalla, mutta pituuden osalta joudut tyytymään siihen että jokainen meistä nyt vaan on joku.

      Itsesääli on useimpien mielestä sellainen beta-juttu josta mainitsit. Voi olla että kuuntelijat ja hoivaavat voivat olla sinulle seurana ajoittain, mutta ihastumista sellainen että ei edes itse kunnioita itseään ei oikein tuota.

      Lisäksi alfat huomaavat heikkouden, joten "eccedentiast" voisi olla päivän harjoitus. Se ei alkuun poista ongelmaa, mutta se toimii lääkkeenä ja voi johtaa parantumiseen.

    • Anonyymi

      Myös "sonder" voi olla yksi määritelmä mitä voisi pohtia hetken. Se on sitä että ymmärtää sen että jokaisella vastaantulijalla (kuin myös heillä jota et ole koskaan nähnytkään) on oma elämänsä, iloineen ja suruineen, ylpeyden ja häpeän aiheineen.

    • Anonyymi

      Aloittajalle vastaan tässä.

      Kaikki on suhteellista. Maapallolla on paljon sinua lyhyempiä miehiä, jotka ovat aivan epäilyksettä miehiä. Kaverinikin on minua päätä lyhyempi, ja paljon sinua lyhyempi, mutta hänellä on monia muita vahvuuksia joita minulla ei ole, eikä tule koskaan olemaan. Ja naisia hänellä on ollut, toisin kuin minulla, on aika vähälle jäänyt.

      Sinulla on vain tuollainen vaihe, epäilyksinensä, joka menee kyllä ajallaan ohi.

      Olipa kuinka miehekäs tai komea tahansa, niin sairaus voi viedä nopeasti hautaan. Hartoihin saat kyllä halutessasi leveyttä käymällä kuntosalilla.

      Kumpi on sitten helpompi vaihtoehto, vatvoako mielessään sitä ettei ole hartioita vaikka haluaisi, vaikko käydä treenaamassa salilla ja hankkia niitä hartioita?

    • Anonyymi

      175 cm. on pitkä pituus, on oikeasti lyhytkasvuisia ihmisiä jotka olisivat kateellisia pituudestasi, kannattaa aina muistaa se että on ihmisiä joilla menee huoosti ja ihmisiä joilla menee hyvin.

      ja sinä kuulut siihen porukkaan jolla menee hyvin jos pituus tai parrankasvu ovat ainoat huolenaiheesi.

      erittäin moni ihminnen elää kädestä suuhun ja tekevät kellon ympäri töitä elätääkseen itsensä ja vaikka osa on todella vaikeasti sairaita, kuten minä olen skitsofreenikko, silti jaksan nostaa lipun korkealle ylös ja yrittää joka päivä eteenpän sillä elämä on kallisarvoinen asia, jota ei sovi haaskata millään tavalla.

      ei kannata kiinnittää ulkonäköön huomiota tai pituuteen, niin, paljon. vitsinä voisi heittää että haluatko vanhempana mahtua esim. normaaliin autoon, jos on pituutta paljon se on todella hankalaa sekin, tuo pituus on juuri sopiva sinulle, ole ylepä siitä.

      ja lihaksia jos haluat, voit treenata ihan kotona, voimpayörä tai käsipainot ja ihan suomalainen puhdas ja monipuolinen kotiruoka on siihen ihan hyviä ratkaisuja ja treenata kannattaa ensiksi vaikka maksimissaan 45 minuuttia päivä 15 minuuttia lopuksi venyttelyä, se kahdesti viikossa, eikä liian paljon painoja missään nimessä vaan se että se tuntuu jollain tavalla lihaksistossa ja liian raskaat painot rikkovat paikat jolloin ei ehkä ole toimintakykyinen enää vanhempana.

      muista pyhä kolminaisuus, ruoka lepo treeni. siitä se lähtee.

      äläkä mieti kamppailulajeja, sinä olet sen verran nuori että lihas tarttuu helposti sinuun ja se herättää kunnioitusta sinussa itsessään jos sitä haet. =)

      ystävällisin terveisin Timo

    • Anonyymi

      Jos on ruipelo niin on ruipelo. ei kannata surra sellasia asioita jolle ei mitään voi. Suon täytyy kehittää itsestäs jotain muita ominaisuuksia ulkonäkö on meillä se mikä se on . Pidä hyvä ryhti nii kapeet hartiat ja pituus ei niin korostu ja aja ne kaikki parta haivenet kokonaan pois. harva parta on ällöttävä. leikkauta hiuksiin joku lyhyt miehekäs malli.Kyllä kivat ja kiltit miehet on naisten mieleen ja makuja on monia.

    • Anonyymi

      Nyt kannattaa tarkistaa käsitystään siitä, mitä tarkoittaa olla mies. Kaikki eivät voi olla laumanjohtajia.

      • Anonyymi

        Onneksi kaikkien edes ei tarvitse olla laumanjohtajia.
        Jos ja kun joku kuvittelee johtavansa koko laumaa niin on aika paljon pis......aa päässä.
        On johtajatyyppejä ja " johtajatyyppejä ".
        Mies voi olla vaikka ei olisikaan johtaja.

        -Yks nainen-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi kaikkien edes ei tarvitse olla laumanjohtajia.
        Jos ja kun joku kuvittelee johtavansa koko laumaa niin on aika paljon pis......aa päässä.
        On johtajatyyppejä ja " johtajatyyppejä ".
        Mies voi olla vaikka ei olisikaan johtaja.

        -Yks nainen-

        Laumanjohtajat ovat usein niitä stereotyyppisen kuvan omaksuneita miehiä, jota media tyrkyttää. Heidän ei ole tarvinnut ikinä miettiä muuta kun ovat tottuneet olemaan alfoja.
        Heillä ei ole käsitystä muunlaisesta miehuudesta eikä se kyllä rajoitu pituuteen ja partaan.
        Kampea itsesi irti ahdasmielisistä muoteista ja nauti elämästäsi. Nykyaika on paradoksaalista siinä mielessä, että arvostetaan yksilöllisyyttä korkealle, mutta silti on olemassa ne tietyt muotit joihinka pitäisi kuulua ollakseen vielä "hyväksyttävä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laumanjohtajat ovat usein niitä stereotyyppisen kuvan omaksuneita miehiä, jota media tyrkyttää. Heidän ei ole tarvinnut ikinä miettiä muuta kun ovat tottuneet olemaan alfoja.
        Heillä ei ole käsitystä muunlaisesta miehuudesta eikä se kyllä rajoitu pituuteen ja partaan.
        Kampea itsesi irti ahdasmielisistä muoteista ja nauti elämästäsi. Nykyaika on paradoksaalista siinä mielessä, että arvostetaan yksilöllisyyttä korkealle, mutta silti on olemassa ne tietyt muotit joihinka pitäisi kuulua ollakseen vielä "hyväksyttävä".

        Nyt oli hahahahaaaa hauska juttu et ole tosissasi?!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oli hahahahaaaa hauska juttu et ole tosissasi?!

        Voi tuo hyvinkin pitää paikkansa että isoveli, tai ainoa lapsi, tai muu olosuhde on saanut pojan olettamaan että hän hoitaa homman kuin homman. Ysin arvosana (vaikka ei olekaan täydellinen) on mahtava suoritus, koska kasi olisi ollut keskiarvon suoritus

        Ja pikkuveli, tai suvun kuopus, tai ilkeä äiti / isä on puolestaan voinut opettaa että kaikki mitä poika tekee on turhaa, väärin tehty tai muutoin pielessä. Ysin arvosana on surkea, kun kymppiä odotettiin jne. Hieno suorituskaan ei siis riitä, vaikka kuinka teki parhaansa, eli ei voi luottaa siihen että onnistuu tehtävässä.

        Geeniperimä on yksi mikä tekee ihmisen sellaisen kuin on, ja olosuhteet ja kasvatus on toinen.

        "Psykologinen manupulointi" (löytyy wikipediasta) on asia jota voidaan tehdä tajuamatta että tekee sitä. Kun luotettava(na pidetty) henkilö toistaa samoja asioita, niin ei sitä aina ymmärrä kyseenalaistaa.


    • Anonyymi

      Syö 12 000 kaloria päivässä niin kyl tuut tosi vahvaksi.

      • Anonyymi

        Ja muista pinaatti! Sitä ei saa vallan unohtaa.


    • Anonyymi

      Minä olen 172 cm pitkä nainen ja minulle olisit juuri sopivanpituinen mies. En pidä kovin pitkistä ja kookkaista miehistä. He jotenkin pelottavat minua, vaikuttavat kömpelöiltäkin. Pidän noin itseni mittaisista ja hoikista miehistä. (Saa olla vielä vaalea ja hento,:) On hyvä jos on sen verran urheilullinen että näkyy että käyttää kehoaan, harrastan itsekin liikuntaa, mutta en pidä "rakennetun" näköisistä lihaksista.

      Tuo on ehkä vähän samantapainen juttu kuin rinnat ovat joillekin naisille. Eräällä ystävättärelläni on pienet, kauniit rinnat. Hänellä oli niistä aina hirveä kompleksi, kun eivät ole isommat. Kunnes hän tapasi miehensä, noin kolmikymppisenä, ja kompleksi lensi taivaan tuuliin kun hänen miehensä piti nimenomaan pienirintaisista naisista. Nykyään ystäväni on ylpeä rinnoistaan ja tietää, että on paljon miehiä, jotka eivät pidä isorintaisista naisista...

      Olet juuri siinä iässä, jossa ihminen muodostaa itselleen komplekseja melkein mistä vain. Jos ei se ole pituus tai rinnat niin se on joku muu. Omia kiusallisia ja tuskallisia kompleksejani en rupea tässä luettelemaan. Ne tuntuivat aikoinaan ylitsepääsemättömiltä, ja sellaisilta, ettei kenelläkään voi olla niin pahaa fyysistä ulkonäkövikaa kuin minulla oli. Mutta ohi sekin meni.

    • Anonyymi

      Toi on siis niin rasittavaa ihmisten vertailu toisiin ihmisiin. Siis yritämmekö jakautua kahteen kastiin? Pitkät jumalat ja lyhyet kuolevaiset? Mulle on aivan sama oletko lyhyt tai pitkä, kunhan oot ystävällinen ja mukava. Sinussa ei ole mitään vikaa. Jollain ihmisillä on vaan asenne ongelma ja suuri ylpeys olla "mahtava".

    • Anonyymi

      Erilaisuus on elämän suola.
      Kannattaa olla ylpeä jos on erilainen kuin muut, ei ainakaan sulaudu massaan.

    • Anonyymi

      175cm & "lyhyt". 😂

      Miksi joku haluaa jotain tursuavia muskeleita & mikä helkutin alfa- & betauros? 😂

    • Anonyymi

      https://www.youtube.com/watch?v=0SYKA00eFWY

      Tuossa 175cm oikeiden miesten vieressä.

    • Anonyymi

      Ei pituus tuo miehekkyyttä vaan fyysinen kunto. Putin on pieni mies (170cm) mutta näyttääkö Putin nössöltä? On niitä nössömmältäkin vaikuttavia janttereita. Tom Cruise on myös pieni mies (170cm) mutta vaikuttaako Tom Cruise jotenkin epämiehekkäältä? Fyysisestä kunnosta se on kiinni.

      Aloita fyysinen treenaus ja raudan nostaminen.

      Esim. Käsipainoilla tai kahvakuulalla voi aloittaa ja sitten kun on voimaa niin voihdä vaikka maastanostoja isommilla painoilla yms.

      Sillä tavoin saa raamikkutta.

      • Anonyymi

        Kyllähän minä salilla käyn, eli nostelen painoja pihassani. Pystypunnerruksia, vetoja, kyykkyä, farmarikävelyä, säkin ja kivien kantoa muun muassa. Jo useita vuosia.
        Kyllähän moni sanoo että olen lihaksikas ja raamikas ja joku välillä puristelee käsiä mutta en näe itseäni sellaisena.
        Taidan nähdä oman kehoni väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minä salilla käyn, eli nostelen painoja pihassani. Pystypunnerruksia, vetoja, kyykkyä, farmarikävelyä, säkin ja kivien kantoa muun muassa. Jo useita vuosia.
        Kyllähän moni sanoo että olen lihaksikas ja raamikas ja joku välillä puristelee käsiä mutta en näe itseäni sellaisena.
        Taidan nähdä oman kehoni väärin.

        Niin ja kiitos kaikille kommenteista.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe