Perussuomalaisille tulee oma digitaalinen ohjelma jossa liitymme kansainvälisten poliittisten liitolaistemme digitaaliselle lohkoketjualustalle. Tämä on uusi hajautettu pankkijärjestelmä kansainväliselle kaupankäynnille jolla voimme siis sulkea poliittiset vastustajamme ulos talousmaailmasta ja välttää maksamasta veroja epäisänmaallisella Kommunistihallitukselle.
Perussuomalaisuus a digitaalinen despotismi
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä sinulle sopivaa digitaalisuutta:
https://hiki.pedia.ws/wiki/Foliohattu- Anonyymi
Onkos sinulla paljonkin noita harhoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos sinulla paljonkin noita harhoja?
Ei ole harhaa. Löytyy ihan Googlesta. Mä en nyt ala kuitenkaan tässä paljastaa sulle linkkiä koskaa oot meidän vihollinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole harhaa. Löytyy ihan Googlesta. Mä en nyt ala kuitenkaan tässä paljastaa sulle linkkiä koskaa oot meidän vihollinen.
Käkikellossasi viiraa ja pahasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käkikellossasi viiraa ja pahasti.
Opettele koodaamaan
- Anonyymi
Persujen oma virtuaalivaluutta shitcoin????????
- Anonyymi
Se ei ole Persujen oma, vaan se on maailman konservatiivien oma. En kerro kuitenkaan mikä sen nimi on. lällälällälälääää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole Persujen oma, vaan se on maailman konservatiivien oma. En kerro kuitenkaan mikä sen nimi on. lällälällälälääää
Valuutan nimi on riisto, jja se jakaantuu 100 roistoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Me viedään teiltä kaikki eikä anneta teille mitään. Saatte asua roskiksissa kaupungin laitamilla. Se on tää plääni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista tappoetäisyys haisuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Me viedään teiltä kaikki eikä anneta teille mitään. Saatte asua roskiksissa kaupungin laitamilla. Se on tää plääni
Natsukalla on suuret kuvitelmat. Joko Neljäs Valtakunta on kohta valmis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natsukalla on suuret kuvitelmat. Joko Neljäs Valtakunta on kohta valmis?
Kyllä se on jo valmis. Sulla on ikuinen porttikielto.
- Anonyymi
Nejäs valtakunta on siis digitaali alusta
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082