Ufokeissi vai pelkkää lapsen mielikuvitusta?

Anonyymi

Olin lapsena (n.9-11v) pyöräilemässä tutulla metsätiellä. Se oli sellainen sopivan pituinen kiertoreitti jonka olin useasti aikaisemminkin pyöräillyt läpi koska tykkäsin maaston vaihtelevuudesta ja rauhallisesta yksinäisyydestä.
Siinä kun poiketaan päätieltä siihen metsätielle on ensin sellaista aukeaa peltomaisemaa missä kulkee pieni joki keskellä.
Siinä jokiuomassa oli aina lehmiä laitumella, monina vuosina ennen ja jälkeen tämän tapauksen. Siinä ei siis kasvanut puita vaan se oli sellaista vehreää laidunta pikkuruisen joen kummallakin puolella.
Minä pyöräilin siinä kuten aina, turvallisin mielin ja katselin lehmiä siinä viereisellä pellolla.
Ihan yht´äkkiä yksi lehmistä seisoi keskellä sitä upottavaa hiekkatietä suoraan edessäni.
Katsoin laitumelle, ja huomasin, että kaikki muut lehmät olivet edelleen kiltisti siellä missä pitikin, eikä aidassa näkynynyt minkäänlaista reikää mistä tuo lehmä olisi voinut tulla siihen tielle.

Ensimmäiset ajatukset mitä siinä kohtaa kelasin, oli, että mitä tiedän lehmien käyttäytymisestä; käykö lehmät ylipäätään ihmisten kimppuun vai onko ne just niin söpöjä ja viattomia kuin ulkonäkö vois olettaa.
Mun lapsuudenusko väitti, että lehmät on säyseitä ja kivoja. En sit heti hermostunut kympillä, mutta ysillä kummiskin.
Siinä katselimme hetken toisiamme silmiin, mulla se polkupyörä siinä upottavaan hiekkaan uponneena, ja sitten se lehmä päättää oikein pontevasti ottaa vauhtia ja ruveta ryntsiä mua kohti.
Ei siinä ihan kauheesti ollut aikaa fundeerata mitään kun heivasin pyörän ojaan ja lähdin juoksemaan kohti metsäsaareketta joka oli siinä muistaakseni noin 500-700 metrin päässä siitä tieltä.
Ja sen jälkeen en sitten muista yhtään mitään.
Ei mitään käsitystä miten pääsin sieltä kotiin (noin 3 kilometrin päähän), ei mitään käsitystä kuinka polkupyörä sieltä pelastettiin.
Mielestäni kysyin asiaa joskus vaariltani ja hän kertoi jotain, että olin päässyt puiden suojaan tms. Mutta myöhemmin hän ei osannut sanoa asiasta mitään.
Nyt en enää pysty tenttaamaan kun vaari on jo häipynyt ajat sitten.
En ymmärrä miksen heti kysynyt asiasta.
Nää on näitä isoja kysymyksiä, että miksen selvittänyt tätä asiaa heti.
En todellakaan tiedä miksen.

No ainakin olen pelännyt silleen tervehenkisesti lehmiä tuon jälkeen.
Koskaan ei minulle selvinnyt, että miten se yksi lehmä oli päässyt sieltä ehjästä aitauksesta ulos suoraan siihen tielle juuri minun eteeni seisomaan.
Eikä koskaan selvinnyt kuinka siitä tilanteesta lopulta selvisin.

Näitten outojen juttujen kanssa saa täällä pienessä Suomessa olla aika yksin.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerron lisää myöhemmin.

    • Anonyymi

      Oliko sitä lehmää silvottu vai mitä ne nyt olikaan.

      • Anonyymi

        Ei ollu silvottu. harmi ettei mitään nii jännää.
        Ihan vaan tavallinen lehmä tavallisella hiekkatiellä.


      • Anonyymi

        Korkeintaan varmaan vaan lypsetty samana päivänä, ei onneksi mitään pahempaa.


    • Anonyymi

      Saattoi olla , että lehmä oli ufon naudansieppauksen kohteena, ja oli siitä syystä aggressiivinen.

      • Anonyymi

        Juu saattaa olla toki. Ehkä pääset joku päivä sanomaan rinta rottingilla että : No niin mitä mä sanoin!!


    • Anonyymi

      Onko se lehmä vielä siellä keskellä tietä

      • Anonyymi

        Peräkammarin pojat sen sieltä liiteriin salaa veivät,
        ettei siitä tullut mitään todistetta näistä tuntemattomasta ilmiöstä.


    • Anonyymi

      Lehmä menee aidasta ali ja yli hyvin näppärästi jopa lentäen

    • Anonyymi

      Lehmät osaavat myös hypätä, ja jos on esim. lepsu piikkilanka-aita, niin siitäkin könytään helposti yli. Ei tapauksessa ole mitään ufoa. Lehmä vain on päässyt aidan yli ja köpötteli tiellä.

    • Anonyymi

      Se, että et muista, kuinka polkupyörän hylkäämisen jälkeen selviydyit
      kotiin, yli kolmen kilometrin päähän, viittaa vahvasti kyseessä
      olleen ufosieppauksen. Se, että lehmä käyttäytyi agressiivisesti
      saattoi johtua siitä , että se havaitsi ufon lähestymisen , ja oli ehkä
      tulossa sinua auttamaan.
      Sieppauksen aikana olit tiedottomassa tilassa ufossa tutkittavana,
      jonka jälkeen sinut kuljetettiin kotipihaan ja energiakehosi
      palautettiin fyysiseen kehoosi.

    • Anonyymi

      Hieno muisto. Eläimillä on kyllä kyky mennä ihan uskomattomiin paikkoihin ja vaikka minkälaisista aidoista yli, ali tai läpi. Varsinkin jos ne peljästyvät jotakin. Se ei niinkään ole suuri ihme. Lapsena jos peljästyy jotakin, voi mennä tietysti jonkun aikaa niin kuin sumussa. Lapsella on usein mielikuvitus ihan huipussaan. Yleensä pojilla nämä kaikki seikkailutarinat iskevät helposti päälle. Se on toisaalta ihan hyvä asia.

      Toki esimerkiksi lapset näkevät herkemmin esimerkiksi enkeleitä. Niistä uskon, että ne usein ovat ihan todellisia hengellisiä kokemuksia.
      Hauskaa oli lukea lapsuutesi jännittävää kokemusta.

      • Anonyymi

        Mutta tätä jännittävää lapsuudenkokemusta on hyvin vaikea selittää ilman ufosieppausta.


      • Anonyymi

        Lapsien kovalevyllä ei ole vielä rationaalisuus rajoittamassa henkistä puolta siinä määrin. He ovat lähempänä rajaa samoin kuin kuolevat. Tajunnan laajentajilla saattaa päästä toisiin maailmoihin tai onnettomuuksissa, tai uniapnean aiheuttamassa aivojen hapettomuudessa.
        Ne maailmat voi vallan hyvin olla olemassa. Niitä ei vaan aina kaikki näe eikä koe.


    • Anonyymi

      Tuli yksi arkipäivän mysteeri mieleen joka vieläkin mietityttää.
      Läksin aamulla töihin normaalisti siinä 7.45. Otin mukaani lompakon, kännykän ja avaimet. Ajoin kolmen kilometrin päähän toimistollemme. Pääovi oli jo auki. Menin oman toimistoni lukitusta ovesta sisään, laitoin lompakon, kännykän ja avaimet toimistopöytäni kulmalle.
      Ovi takanani meni automaattisesti lukkoon.

      Väliovi toimistostani johti kahvihuoneen kautta assistentin huoneeseen, joka oli jo töissä. Kahvi oli kahvihuoneessa jo tippumassa. Vaihdoin siinä pari sanaa assistentin kanssa, kun puhelin soi.
      Puhelu tuli eräästä pienestä rautakaupan erikoisliikkeestä noin 12km päästä, toisesta suunnasta kuin kotini. Lompakkoni oli löytynyt kyseisen kaupan edustalta. Naurahdin, että ei se voi olla mun lompakko, koska mun lompakko on tuolla toimistopöydän kulmalla.

      Hän kuvaili lompakon sisältöä että täällä on sun kortit, rahaa ja ajokortti sun muuta. Kävin katsomassa toimistopöydältäni ja toden totta lompakko oli kadonnut.
      Lähdin sitten hakemaan lompakkoani sieltä ja mietin pääni puhki että miten se sinne oli joutunut. Kaikki oli koskematta. Rahaakin muutama satanen. Kaikki tallella. Rautakauppa oli toisella suunnalla kuin kotini ja paljon kauempana. Toimiston oveni oli lukossa. Ketään muuta ei ollut toimistolla kuin minä ja assistentti.

      Kukaan ei voinut mennä ohitseni huomaamatta minun toimistooni. Pääovi näkyi siihen assistentin luokse lasiovesta ja kukaan ei siitä kulkenut. Mitään oven käymisen ääniä ei kuulunut. Jos kyseessä olisi ollut piiloutunut varas, miksi hän olisi heittänyt lompakkoni koskematta toiselle puolelle kaupunkia ja miten hän olisi ehtinyt sinne parissa minuutissa ja huomaamatta?

      Mietin sitäkin että kävinkö eilen siellä puolella kaupunkia. En käynyt ja kaiken lisäksi olin edellisenä iltana asioinut kotini lähellä olevassa kioskissa, joten se ei ollut kateissa edellisenä iltana senkään vuoksi ja muistin hyvin että lompakko oli sinä aamuna mukana tullessani kuten aina. Lompakko, kännykkä ja avaimet. Aina mukana.

      En tänä päivänäkään tiedä miten se sinne joutui. Pähkäiltiin sitä assistentin kanssa siinä kahvitellessa eikä keksitty mitään syytä.

      • Anonyymi

        Jos olet aiemmin asioinut kertomassasi rautakaupassa, tapaus voi selittyä
        ufosieppauksen kautta:
        Matkalla työpaikkaasi fyysinen kehosi ja mukana ollut materiaalinen
        esineistö (ajoneuvosi mukaanlukien) dematerialisoitiin.
        Energiakehosi siirrettiin ufoon tutkimuksia varten.
        Niiden jälkeen fyysinen kehosi ja mukanasi ollut materiaalinen esineistö
        lompakkoa lukuunottamatta materialisoitiin tavanomaisiin sijaintipaikkoihin
        työpaikkaasi, sekä energiakehosi palautettiin fyysiseen kehoosi.

        Lompakon osalta materialisaatioprosessissa tapahtui virhe, lompakko
        materialisoitiin rautakauppaan , jossa prosessori totesi sinun aiemmin
        vierailleen, mutta lompakon materialisoinnissa prosessori sekoitti
        työpaikan ja rautakaupan koordinaatit keskenään.

        Edistyneinkään tekniikka ei ole vapaa virhetoiminnoista, ei edes ufojen
        käyttämä materialisaatio / dematerialisaatiotekniikka !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet aiemmin asioinut kertomassasi rautakaupassa, tapaus voi selittyä
        ufosieppauksen kautta:
        Matkalla työpaikkaasi fyysinen kehosi ja mukana ollut materiaalinen
        esineistö (ajoneuvosi mukaanlukien) dematerialisoitiin.
        Energiakehosi siirrettiin ufoon tutkimuksia varten.
        Niiden jälkeen fyysinen kehosi ja mukanasi ollut materiaalinen esineistö
        lompakkoa lukuunottamatta materialisoitiin tavanomaisiin sijaintipaikkoihin
        työpaikkaasi, sekä energiakehosi palautettiin fyysiseen kehoosi.

        Lompakon osalta materialisaatioprosessissa tapahtui virhe, lompakko
        materialisoitiin rautakauppaan , jossa prosessori totesi sinun aiemmin
        vierailleen, mutta lompakon materialisoinnissa prosessori sekoitti
        työpaikan ja rautakaupan koordinaatit keskenään.

        Edistyneinkään tekniikka ei ole vapaa virhetoiminnoista, ei edes ufojen
        käyttämä materialisaatio / dematerialisaatiotekniikka !

        Vähän menee monimutkaiseksi tuo selitys. Itse aattelin että jos sittenkin rosvo oli käytävällä ja oveni ei mennytkään lukkoon, se nappasi lompakon ja hiipi huomaamatta ulos, kurvasi kaupungin toiselle puolelle ylinopeutta ja sitten pudotti vahingossa lompakon taikka meni paniikkiin siitä jos jääkin kiinni ja heitti sen pois, tai joku kaverinsa sanoi että et kyllä varasta sitä ja heitti sen auton ikkunasta. Tuo olis luonnollinen selitys, mutta aika epäuskottava kuitenkin että rosvo ei olis vienyt ees käteistä. Yleensä kun rosvo varastaa tarpeeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän menee monimutkaiseksi tuo selitys. Itse aattelin että jos sittenkin rosvo oli käytävällä ja oveni ei mennytkään lukkoon, se nappasi lompakon ja hiipi huomaamatta ulos, kurvasi kaupungin toiselle puolelle ylinopeutta ja sitten pudotti vahingossa lompakon taikka meni paniikkiin siitä jos jääkin kiinni ja heitti sen pois, tai joku kaverinsa sanoi että et kyllä varasta sitä ja heitti sen auton ikkunasta. Tuo olis luonnollinen selitys, mutta aika epäuskottava kuitenkin että rosvo ei olis vienyt ees käteistä. Yleensä kun rosvo varastaa tarpeeseen.

        Virhe matrixissa jossa elämme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virhe matrixissa jossa elämme?

        Ei ole aivan tavallinen selitys tuonlainen lompakon varastuskaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1912
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe