kumma miten olen

Anonyymi

kämäki s-24 jotunut vikapäisten, vaan ei päävikaisten purkausten selvittäjäksi terapiomaan yli kuumenneita, het kun uuden kirjeen puukstaan alkaa hulluksi huuto ja kaikki sen kategoriaan kuuluvat ala-ja yläwiitteet, merkinnee sitä, että kmäessä on vikapää hoito ja sulakkeitten vaihto retuperällä ja vuosien tukahdetut paineet s-24 lyö yli laitojen.

141

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se ihmeellistä voi että?

      Sillähän ei tietenkään ole mitään merkitystä että sinä olet tunnustanut provoavasi muita kirjoittajia riitelemään kanssasi lopputuloksella missä AINA haukut kaikki hulluiksi lopulta uhriutuen huolimatta siitä, että tietoisesti el i tahallisesti pyrit haastamaan riitaa hihitellen kuinka kettu söi myrkyn kun saalis ui trolleihis mitä tämäkin avaus edustaa. Mikä naurettavinta, puhut kuinka terapoit muita raivotessasi ja uhkaillessasi muita käräjillä vaatien korvauksia hulluksi haukkumisesta haukkuen hulluiksi joita käräjillä uhkailet. Mikä hulluinta, toistat saman jokaisessa avauksessa niiden aiheista viis joissa käännät aiheen aina koskemaan itseäsi lopputuloksen ollessa aina identtinen käräjäuhkailuineen jne.

      • Anonyymi

        parhaita ne, joissa itkee miksi hänen esittämiin kysymyksiisi vastataan sen ollessa vainoa ja hihittelyt kuinka hänen kysymyksiin ei osata vastata tapauksissa missä hän ei ole edes kysynyt mitään heh heh


      • Anonyymi

        Onhan se ihan käsittämätöntä miten keskustelupalstalla vastataan kirjoitettuihin avauksiin sen ollessa keskustapalstojen kantava idea...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        parhaita ne, joissa itkee miksi hänen esittämiin kysymyksiisi vastataan sen ollessa vainoa ja hihittelyt kuinka hänen kysymyksiin ei osata vastata tapauksissa missä hän ei ole edes kysynyt mitään heh heh

        Tai ne, joissa herne nenässä vinkuu mitä se (käsiteltävä aihe meneillään olevassa keskustelussa) sinulle kuuluu kieltäen muita osallistumasta aiheeseen mistä itse puhuu?


    • Anonyymi

      Avaatko terapeutti hiukan tarkoitatko sinä hulluksi huutelulla ja kaikella siihen kategoriaan kuuluvalla esim. vikapäisiä ja heidän hoitoaan kärsämäessä joka on kertomasi mukaan retuperällä?

      Katsos kuningasajattelija kun sinä itse tulit taas kirjoittaneeksi avauksen missä syytät muiden huutavan hullua haukkuen itse muita hulluiksi tällä kertaa kutsumalla heitä vikapäisiksi.

      Miten meni niinku omasta mielestä?

      • Anonyymi

        ps. Mitä tulee vuosia tukahdettuihin paineisiin eli traumoihin jotka kertomasi mukaan lyö yli laitojen s24:lla, sitä harrastaa näillä sivuilla yksinomaan sinä mistä annat kohta esimerkin alkaen taas jauhamaan vuosia jos ei jopa -kymmeniä vanhoja asioita korvausvaatimuksinesi yms. jotka kaikki osaa jo ulkoa valtavien toitomäärien pohjalta. Niin että pienenä vihjeenä et sinä mikää terapeutti ole vaan ihminen jonka tulisi traumojaan sellaisen kanssa käsitellä sen sijaan että purat niitä vuodesta toiseen s24:lla.


    • Anonyymi

      No niin, sainhan minä syyliset kolostan paitsi 1si, syylliset huutaa syyllisyyttään, samalla tunnustavat olevansa syyllisiä!

      • Anonyymi

        teitä jakotautisia lukee kuin aapista kukko kanalassa, kanaverkko ympärillä, kanat kukolle kotkottaa ja sitten kukko kiekuu!


      • Anonyymi

        Einstein taas loistaa. Minun kertoessa viestiketjun alussa kuinka tämä avaus on taas jatkumoa trolleillesi etkös sinä neropatti taas tunnusta sen sitä myös olleen. Miten meni niinku..


    • Anonyymi

      The olette tulosta Keskustapuolueen alias DDR yhteiskunta politiikasta vähäosisia kohtaan.

      • Anonyymi

        ,,# ja jäljet vain jää.
        Heikki Lounaja/varsitien varrelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,,# ja jäljet vain jää.
        Heikki Lounaja/varsitien varrelta.

        "merkinnee sitä, että kmäessä on vikapää hoito ja sulakkeitten vaihto retuperällä ja vuosien tukahdetut paineet s-24 lyö yli laitojen."

        Anna nyt vielä tulla meetoot vuosikymmenien takaa niin voitkin sitten kirjoittaa uuden avauksen missä toistat kaiken saman kuin muissakin avauksissa?


    • Anonyymi

      noh lyhyesti; minun kohdalla 13v aikana Kärsämäeltä saamani Meto päättyi, kun työkollegani kesk.valtuutettu/kh jäsen väitti minun tappaneen työ-tsto esimieheni, rusahti Aasin selkä poikki. en voinut siinä tstossa enää työskennellä, sitä aiemmin Piiri MH kävi kysymässä "olenko Hullu, noh mistä minä sen tiesin vastata, sanoin, että menen Hullun tutkintaan,tulos en ollut Hullu, em tapahtumat lisäksi Keskustan srk valtuutetun #hoitokoukset oli mausteena, sitenpä minulle riitti Kärsämäen Mpp työt ja läksin lätkimään, olinhan jo vsta-63 niitä harrasdanut Oulun MKpp- alaisuudessa.

      noh, sitte liityin S-24 keskustelu kerhoon niin siellä oli jo sama henkilö joka em kertomani oli pohjustanut, lisäksi käenkukkuma ja sama Meto jatkui s-24 sivuilla.

      Mutta se Meton pohjustajan motiivi oli #kostaa minulle v73-82 aikana kaivamatta jääneet. Jotka hyväveli häneltä toiselle hyvälle antoi, mutta syy oli kuulemma minun ei hyväveljen.
      by Kmäen Sp h-vston jäsen.

      • Anonyymi

        "Temmotta.


      • Anonyymi

        "sama Meto jatkui s-24 sivuilla"

        Joko sinä esität YHDEN viestin missä sinua nimen kanssa meetoillaan? Niimpä niin, et koska et sellaista löydä et yhtä ainoaa.


      • Anonyymi

        "Hiukan" syö uskottavuutta höpinäsi siitä, ettet ole hullu tuodessasi koko ajan harhojasi esille joilla tulet todistaneeksi olevasi hullu.

        Se on jännä juttu teissä harhaluuloisissa että te poikkeuksetta kuvittelette jokaisen viestin takana olevan teidän vainonne kohde tai kohteet?

        Joko se alkaa muistumaan mieleen millä diagnoosilla sinulle myönnettiin eläke?


    • Anonyymi

      em en kertonut yksin "sinulle kun pilkalla kysyit, vaan koko s-24 kämäen lukijolle, jokainen käsittäköön aattensa mukaan, jos totuus ei kelpaa.

    • Anonyymi

      ,,siispä kaikki the, jotka olette minua "Hulluksi huutaneet s-24 Kärsämäen osioss, joudutte 500,000€ jako-kulmaan korvauksen maksajaksi.

      • Anonyymi

        Perusteettomat #Tapposyytös 4 #hoitokoukset korvsusvaade 300,000€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perusteettomat #Tapposyytös 4 #hoitokoukset korvsusvaade 300,000€

        "merkinnee sitä, että kmäessä on vikapää hoito ja sulakkeitten vaihto retuperällä ja vuosien tukahdetut paineet s-24 lyö yli laitojen."


      • Anonyymi

        Sinä anonyyminä esiintynyt ja sellaisena kohdeltu joka koko ajan muita HULLUKSI HUUDAT et löydä ensimmäistäkään viestiä vuosien ajalta mistä sinua nimen kanssa meetoiltaisiin mutta kirjoittamiasi viestejä joissa meetoilet yksityishenkilöitä nimien kanssa löytyy ja paljon. Mikä ihme siinä ei mene jakeluun että SINÄ olet ainoa ihminen näillä sivullla jolta kohteesi joita nimen kanssa olet mustamaalannut ovat niitä, joilla on perustelut viedä sinut käräjille jos siihen aihetta katsovat olevan?


    • Anonyymi

      kts IP oletko jakajassa?

      • Anonyymi

        Kopiomasi lausumani koskee Kärsämäkisiä.


      • Anonyymi

        Terkoituksena oli käyttää puollustuksenasi lausumaani minua vastaan, paljastaa syyllisyytesi. olet jakokulmassa mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kopiomasi lausumani koskee Kärsämäkisiä.

        Ei muuta mitään sinun ollessa yksin se, joka "kmäessä on vikapää hoito ja sulakkeitten vaihto retuperällä ja vuosien tukahdetut paineet s-24 lyö yli laitojen." eli vuosien takaisia traumojaan s24lla purkaa yksinomaan sinä sinun väittäessäsi sitä harrastavan muut mikä ei pidä paikkaansa mutta missä ei ole mitään uutta tai ihmeellistä koska olet myös patologinen valehtelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terkoituksena oli käyttää puollustuksenasi lausumaani minua vastaan, paljastaa syyllisyytesi. olet jakokulmassa mukana.

        ei ole sanaa mitä sinä harhainen hullu et päässäsi kääntäisi meetooksi tms. vaatien korvauksia jokaisesta sanasta sinun ollessa edelleen ainoa, jonka vainosi kohteet halutessaan voi viedä käräjille sinun kirjoittaa viestejä joissa nimeät ihmisiä joita mustaamaalaat.

        Joko se alkaa löytymään se YKSI viesti mikä oikeuttaa sinut ketään käräjille viemään? Niimpä niin et löydä koska sellaista ei ole mutta kun ei nouse hissi ylös asti sinä jatkat korvauksien vaatimista vaikka ET LÖYDÄ YHTÄ ENSIMMÄISTÄ VIESTIÄ joka sinut siihen oikeuttaisi.

        Noin se jakari kääntää. Sanoi kuka tahansa mitä tahansa sinä sekopää harhaisessa päässäsi muunnat sen vainoksi, tappouhkaukseksi meetooksi tms. sairasta paskaa. Mikä naurettavinta vaikka kukaan ei vastaisi vaikka kuinka provoat sinä alat huutamaan samaa meetoota jne.

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä. Häiriö on psykoottinen tila, koska mitkään vastakkaiset todistelut eivät voi horjuttaa uskoa harhaluuloon, ja havainnot tulkitaan aina tukemaan harhaluuloa.
        Harhaluuloisuushäiriöt ja vastaavat lievemmät uskomukset voivat aiheuttaa monenlaisia ongelmia henkilön suhteissa puolisoonsa, ystäviinsä, työtovereihinsa. Harhaluuloisuushäiriöstä kärsivällä on alttius tulkita ympäristön tapahtumat ja ihmisten eleet tavalla (merkityselämykset ja suhteuttamisharhat), joka tukee heidän uskojaan. Tuloksena ovat riitaisat väittelyt ja kaikkien osapuolten ärtyneisyys."
        No niin. Mitenkäs se avauksessa kertomasi terapointi sujuu sinun taas uhkaillessa muita käräjillä jne? Aivan, helvetin huonosti sujuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole sanaa mitä sinä harhainen hullu et päässäsi kääntäisi meetooksi tms. vaatien korvauksia jokaisesta sanasta sinun ollessa edelleen ainoa, jonka vainosi kohteet halutessaan voi viedä käräjille sinun kirjoittaa viestejä joissa nimeät ihmisiä joita mustaamaalaat.

        Joko se alkaa löytymään se YKSI viesti mikä oikeuttaa sinut ketään käräjille viemään? Niimpä niin et löydä koska sellaista ei ole mutta kun ei nouse hissi ylös asti sinä jatkat korvauksien vaatimista vaikka ET LÖYDÄ YHTÄ ENSIMMÄISTÄ VIESTIÄ joka sinut siihen oikeuttaisi.

        Noin se jakari kääntää. Sanoi kuka tahansa mitä tahansa sinä sekopää harhaisessa päässäsi muunnat sen vainoksi, tappouhkaukseksi meetooksi tms. sairasta paskaa. Mikä naurettavinta vaikka kukaan ei vastaisi vaikka kuinka provoat sinä alat huutamaan samaa meetoota jne.

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä. Häiriö on psykoottinen tila, koska mitkään vastakkaiset todistelut eivät voi horjuttaa uskoa harhaluuloon, ja havainnot tulkitaan aina tukemaan harhaluuloa.
        Harhaluuloisuushäiriöt ja vastaavat lievemmät uskomukset voivat aiheuttaa monenlaisia ongelmia henkilön suhteissa puolisoonsa, ystäviinsä, työtovereihinsa. Harhaluuloisuushäiriöstä kärsivällä on alttius tulkita ympäristön tapahtumat ja ihmisten eleet tavalla (merkityselämykset ja suhteuttamisharhat), joka tukee heidän uskojaan. Tuloksena ovat riitaisat väittelyt ja kaikkien osapuolten ärtyneisyys."
        No niin. Mitenkäs se avauksessa kertomasi terapointi sujuu sinun taas uhkaillessa muita käräjillä jne? Aivan, helvetin huonosti sujuu.

        no menikö einsteinin kärsään jauhot
        oi lapsi
        The vapiset


    • Anonyymi

      Kepu mamuttaa ja kumartaa EU,ta ja Islamisteja !!

    • Anonyymi

      oleko sinä joskus harhoissasi luulut olevasi joku, et sinä ole muuta kuin tunkion taustaja..

      en sano hi, kun se on pahinta hermoillesi ja sekoat sberisti..

      • Anonyymi

        ..jos et nyt saa illalla unta, nouse wintillesi kätkyeen ha humbuta...itsesi uneen..


      • Anonyymi

        Hihittele minun puolesta niin paljon kuin haluat ei tunnu missään mutta missä ihmeessä se YKSI viesti viipyy mistä sinä voisit ketään käräjille viedä?

        Niimpä niin et löytänyt.

        Hi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..jos et nyt saa illalla unta, nouse wintillesi kätkyeen ha humbuta...itsesi uneen..

        Kerrotko lisää rituaaleista joita harrastat saadaksesi unta?

        Tai älä sittenkään en jaksa lukea enempää alapääjuttujasi pidä ne jatkossa omana tietonasi.


      • Anonyymi

        dubla dableti laskee botensi, ain niin, mutta mihis sinä sitä tarviit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        dubla dableti laskee botensi, ain niin, mutta mihis sinä sitä tarviit?

        Eikös se me juuri sovittu ettet jaa enää alapääjuttujasi mutta onhan se ihan kiva että kokemuksesta tiedät kuinka tuplanapit vie seisokkisi. Siinäkin olit ihan oikeassa etten minä tarvitse tavallasi lääkkeitä.


      • Anonyymi

        "Harhaluuloisuushäiriöstä kärsivällä on alttius tulkita ympäristön tapahtumat ja ihmisten eleet tavalla (merkityselämykset ja suhteuttamisharhat), joka tukee heidän uskojaan. Tuloksena ovat riitaisat väittelyt ja kaikkien osapuolten ärtyneisyys."

        tämä ylläoleva on sinun ongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Harhaluuloisuushäiriöstä kärsivällä on alttius tulkita ympäristön tapahtumat ja ihmisten eleet tavalla (merkityselämykset ja suhteuttamisharhat), joka tukee heidän uskojaan. Tuloksena ovat riitaisat väittelyt ja kaikkien osapuolten ärtyneisyys."

        tämä ylläoleva on sinun ongelma

        Sinä varmaan kerrot yhden ihmisen jonka kanssa sinulla ei olisi sukset ristissä?

        Niimpä niin et keksi yhtä ainoaa nimeä koska olet riidoissa koko maailman kanssa kertoen jopa itse kuinka oma jälkikasvusikin sinua hulluksi huutaa. Harhoissasi kerran jopa kysyit ovatko he antaneet toimeksiantoja sinua vastaan ja sinä joka kuvittelet kaikkien sinua vainoavan muilta päästä papereita vailla olet?


    • Anonyymi

      minäpä kysyn sinulta kaikkien kuullen, voisitko mennä Työ-ja Terveyslsitos Merikoskeen #Hullun tutkintaan, mene Tk ja vaadi lähete.

      sitten jatketaan koska Käräjäoikeus passittaa sinut välittömästi em Tutkintaan, kävisit sitä ennen, vois olla tuomio laihempi.

      • Anonyymi

        Ja minä vastaan sinulle kaikkien kuullen että voihan se olla etten minä taida ottaa päälääkäriin yhteyttä kysyen aikaa hulluintutkintaan koska hullu minulta sitä vailla on.

        Ihan vapaasti vie käräjille vaikka et löydä yhtä ensimmäistä kirjoittamaani viestiä mikä sinut niin oikeuttaisi tekemään lopputuloksen ollessa sellainen missä se olet yksinomaan sinä joka vastuisiin joutuu mikä tarkoittaisi sinun tapauksessa hoitoon ohjausta.

        Minä en jaksa enää jankkaamistasi mikä tarkoittaa sitä, että sinä etsit vihdoin ja viimein YHDEN viestin missä sinua anonyyminä esiintynyttä ja sellaisena kohdeltua olisi nimen kanssa hulluksi haukuttu tms. mikä on edellytys korvausten vaatimiselle tms. Vastaukseksi ei riitä taas jälleen kerran että niitä on vuosien ajalta pilvin pimein vaan sinä kopioit vastaukseksi tähän YHDEN viestin missä sinua nimen kanssa mustamaalataantai sitten sinä voit olla ihna hiljaa lopettaen ihmisten perättömän uhkailun s24 kirjoittajien suhteen.


    • Anonyymi

      Tarkasti ottaen, jokaisen lääkityksethän löytyy tarvittaessa jokaisen terveysrekisteristä onko hullun lääkkeitä määrätty.

      #vai että yksikö viesti?, hehe koko s-24 sivulla sinun ketju on sinun minua hulluksi huutaminen ja alkanut jo 4 vuotta sitten, muistatko, kun kirjoitin Metsäasioista niin hyppäsit langale wiisaana tietämättä ko asioista mitään ja sen sinulle ilmoitin, nii silloin sulla repesi hermo, kun joku tulee sinua neuvomaan ja vastasit, että olen #Hullu ja kun vastasin, että "sanoppa vielä kerran hulluksi, niin vastasit 3 kertaa peräkkäin,, että minä olen Hullu ja sitä rataa sinä olet vuosia jatkanut, monesti joka vko, välillä vihjaten Homoksi, ja sitten mikä eriskummallista, että #työeläkkeeni vuodesta kolmanteen mollasit #Hullun eläkkeeksi, et kuitenkaan #Tappajaksi kuin eräs kuntavaltuutettu,
      että jatkoit sitten Pietu/Sigrid/ työ kollekani v-86 aloittamaa Metota kohtaani, joka jatkuu delleen..
      Levittelitte #Hullun sanomaanne työni vahingoittamiseksi joka levisi Piiri MH korviin ja tuli kysymään; #Olenko Hullu? näytöt riittää etten ole Hullu, sinula on päinvastoin se asia, näyttöjä sinulle ei ole, ettet ole Hullu?

      Olen monta kertaa vfaroittanut korvaus-seuraamuksesta kaikille jotka on leikkiisi yhtyneet

      • Anonyymi

        ,,sitäpaitsi ja ilmankin, huomasin sinut "erikoiseksi jo olikohan v.77/78 käydessäni Pietulla työasioissa, seuraavan kerran huomasin samaa teillä käydessäni, en vuotta muista, mutta silloin teit pihaan korotus-pengerystä, tulit kahvipöytään ja silmissäsi oli vihaa kohtaani, Pietu alensi ääntään ja oli vaivautuneen oloinen, seuraava muistikuva on "Ramilta joskus 95 vuonna kun kävin, samoin työ asioissa hänen poikamieboksissaan, niin keken asioitten alkoi loihtamaan; "ei se ooo, ei se oo, minä, että mikä eioo, niin sanoi, ettet ole kauppiaalle sukua, minä silloin ensimmäisen kerran kuulin koko stoorista, mutta en tuota enempää, enkä ole asiaa kiinostanut enkä levitellyt, joku oli em pannut suuhuni ramille, se on kmäessä bravuuri, kun tulin Kmäkeen töihin niin kollegani valtuutettu alkoi säännöllisesti tupsauttelmaan "kuka on puhunut hänen suullan paskaa, en ollut aiemmin muualla työssäni moista koskaan kuullut, joten ilm hän oli suullani Ramille puhunut, että olen puhunut paskaa.


      • Anonyymi

        Ja missä se YKSI viesti viipyy missä sinua nimen kanssa hulluksi huudetaan siinä missä sinä itse olet tehtaillut valtavia määriä avauksia ja viestejä joissa nimeät ihmiset joita mustamaalaat ja hulluksi haukut??

        Jo tuo edellinen on todiste siitä, miten sekaisin sinä olet vaatiessasi päivittäin korvauksia syytöksistä jotka ovat perättömiä koska et löydä yhtä ensimmäistä viestiä joka oikeuttaisi sinua viemään ketään käräjille sinun itsesi syyllistyessä toistuvasti viestien kirjoitteluun joiden mustamaalauksien kohteet voisivat halutessaan sinut vastuisiin saattaa. Toinen todiste ovat nuo sinun vainoharhasi kuten viesti mihin vastaan jossa kuvittelet taas harhoissasi minun olevan milloin kukakin ihminen joita minä en edes tunne saati tapahtumia. Tarkoittaa sitä, että siinähän käräjille viet mutta ainoa joka vastuisiin joutuu olet sinä, anonyyminä esiintynyt ja sellaisena myös kohdeltu ja puhuteltu. Nämäkin sivut ihan täynnä viestejäsi joista kenelle tahansa selviää ja nopeasti kuinka olet hyvin selkeästi vainoharhainen kuvitelminesi miten sinua uhataan eri tavoin jopa henkeä yms. Olet ennenkin uhkaillut luetuttaa lakimiehelläsi s24 viestit ja kun minä sitä vaadin menit hiljaiseksi koska sinulla ei ole pienintäkään aikomusta viedä ketään käräjille kosk tiedät ettei sille ole aihetta s24 kirjotuksien vuoksi muiden puolesta kunhan traumoajsi purat a24lla kun se pitäisi hoitaa ammattiauttajan kanssa. Mitä työelämässä jne. vastaavasti on tapahtunut en yhtään epäile etteikö siellä olisi ollut ongelmia hoitokokoustamiset jne. kun on tätä päivää edelleenkin näissä takahikiöissä mutta näiltä sivuilta sinä et löydä ensimmäistäkään viestiä josta ketään käräjille voisit viedä eikä asiaasi auta yhtään se, että tunnustat kirjallisesti viestiketjuissa provoavasi ihmisiä riitelemään kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja missä se YKSI viesti viipyy missä sinua nimen kanssa hulluksi huudetaan siinä missä sinä itse olet tehtaillut valtavia määriä avauksia ja viestejä joissa nimeät ihmiset joita mustamaalaat ja hulluksi haukut??

        Jo tuo edellinen on todiste siitä, miten sekaisin sinä olet vaatiessasi päivittäin korvauksia syytöksistä jotka ovat perättömiä koska et löydä yhtä ensimmäistä viestiä joka oikeuttaisi sinua viemään ketään käräjille sinun itsesi syyllistyessä toistuvasti viestien kirjoitteluun joiden mustamaalauksien kohteet voisivat halutessaan sinut vastuisiin saattaa. Toinen todiste ovat nuo sinun vainoharhasi kuten viesti mihin vastaan jossa kuvittelet taas harhoissasi minun olevan milloin kukakin ihminen joita minä en edes tunne saati tapahtumia. Tarkoittaa sitä, että siinähän käräjille viet mutta ainoa joka vastuisiin joutuu olet sinä, anonyyminä esiintynyt ja sellaisena myös kohdeltu ja puhuteltu. Nämäkin sivut ihan täynnä viestejäsi joista kenelle tahansa selviää ja nopeasti kuinka olet hyvin selkeästi vainoharhainen kuvitelminesi miten sinua uhataan eri tavoin jopa henkeä yms. Olet ennenkin uhkaillut luetuttaa lakimiehelläsi s24 viestit ja kun minä sitä vaadin menit hiljaiseksi koska sinulla ei ole pienintäkään aikomusta viedä ketään käräjille kosk tiedät ettei sille ole aihetta s24 kirjotuksien vuoksi muiden puolesta kunhan traumoajsi purat a24lla kun se pitäisi hoitaa ammattiauttajan kanssa. Mitä työelämässä jne. vastaavasti on tapahtunut en yhtään epäile etteikö siellä olisi ollut ongelmia hoitokokoustamiset jne. kun on tätä päivää edelleenkin näissä takahikiöissä mutta näiltä sivuilta sinä et löydä ensimmäistäkään viestiä josta ketään käräjille voisit viedä eikä asiaasi auta yhtään se, että tunnustat kirjallisesti viestiketjuissa provoavasi ihmisiä riitelemään kanssasi.

        ei ole ainoa suomi24 sivuilla tämä edellinen joka kuvittelee jokaisen viestin takaa löytyvän hänen vainoajansa jota todellisuudessa vainoaa itse hokien hänestä somessa helposti tuhansia viestejä ilman kykyä sitä lopettaa. Eniten sekaisin oleva mielen horjuessa alkaa näkemään vainoajiaan jokaisen viestin takana jopa lukuisilla eri palstoilla hänet nimeten joista edellinen on helposti todettavissa.

        Suomen mielenterveys ja sen hoito on ihan retuperällä. Valtava määrä ihmisiä hoidon ulkopuolella jota vailla selkeästi ovat. Hyvin valitettava asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole ainoa suomi24 sivuilla tämä edellinen joka kuvittelee jokaisen viestin takaa löytyvän hänen vainoajansa jota todellisuudessa vainoaa itse hokien hänestä somessa helposti tuhansia viestejä ilman kykyä sitä lopettaa. Eniten sekaisin oleva mielen horjuessa alkaa näkemään vainoajiaan jokaisen viestin takana jopa lukuisilla eri palstoilla hänet nimeten joista edellinen on helposti todettavissa.

        Suomen mielenterveys ja sen hoito on ihan retuperällä. Valtava määrä ihmisiä hoidon ulkopuolella jota vailla selkeästi ovat. Hyvin valitettava asia.

        Syyntakeettomien on helppo huudella mutta mikä erikoisinta luotsit seuraa vain katseella vierestä vaikka nämä päivittäin sääntöjä rikkovat olisi pitänyt siiivota palstoilta pois jo vuosia sitten? Trollit toinen ryhmä joiden toiminnalle ylläpito ei tee yhtään mitään ilmoituksista huolimatta. S24 sivujen taso on sitten sen mukainen.


      • Anonyymi

        Tarkasti ottaen sinun lääkityksen puute tai sopivan lääkityksen puute paistaa läpi ihan jokaisesta viestistäsi. Sitäpaitsi "hullun lääkkeitä" määrätään tapauskohtaisesti ihan tervepäisillekkin ihmisille joilla ei ole mielenterveysongelmia vaan esim. masennusta tms.

        Niin että joko se alkaa mieleen muistumaan millä diagnoosilla sinulle eläke irtosi? Niimpä niin et kerro koska sen tehdessäsi kaikki vuosien aikaiselta huutamiseltasi katoaisi pohja koska hullu ei voi viedä ketään käräjille hulluksi huutamisesta sen edellyttäessä perättömän tiedon tai vahingollisen tiedon levittämistä yksityishenkilöstä nimen kanssa millaista sinä et löydä et sitä ensimmäistäkään mikä jo yksin on merkki ettet sinä todellakaan käy ihan kympillä. Mikä irvokkainta sinä itse tehtailet valtavia määriä viestejä yksityishenkilöistä nimien kanssa joista kohteesi halutessaan voisi kiikuttaa sinut käräjille milloin tahansa ilman että sinä löydät ensimmäistäkään viestiä jossa sinua nimen kanssa mustamaalataan tms. Yhtä järjetöntä kuin hulluksi huutamisesta korvauksien vaatiminen haukkuen hulluiksi kaikki joilta korvauksia hulluksi haukkumisesta vailla olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyntakeettomien on helppo huudella mutta mikä erikoisinta luotsit seuraa vain katseella vierestä vaikka nämä päivittäin sääntöjä rikkovat olisi pitänyt siiivota palstoilta pois jo vuosia sitten? Trollit toinen ryhmä joiden toiminnalle ylläpito ei tee yhtään mitään ilmoituksista huolimatta. S24 sivujen taso on sitten sen mukainen.

        Jaa,a olisikohan sillä mitään tekoa asian kanssa että luotsien seassa on näitä trolleja ja mielenterveysongelmaisia jotka ovat hyvin usein näiden häirikköviestien takana? Kuka täysipäinen yleensä alkaisi sheriffiksi suoli24lle jos sillä ei ole jokin omia etuja ajava tarkoitus? Esim. edellisestä voisin nimetä ihan tuosta vain palstoja joiden luotseina on esim. kepuja jotka ovat antaneet estot persuille etteivät he toisi julki epäkohtia mihin edelliset syyllistyy kuntapolitiikassa. Eikä keput ole ainoita jotka käyttävät s24 sivuja oman propagannan levittämiseen mitä näillä sitä ei ole näkynyt enää pitkään aikaan mutta sivut on edelleen hyvävelien hyvin tarkan valvonnan alaisuudessa. Terveisiä


    • Anonyymi

      Pietu oli minuun suivautunut ja on hautaani asti ja kai vielä kuseksii kivelleni, siitä syystä kun ValtioVapossa ollessani olisi Sigridin mielestä pitänyt hänelle järjestää kaikki v73-82 väliset kaivut joita oli 1600 km, samaanaikaa kaivajia oli työntarpeessa n.6 kaivuria, joten Maatilayhtymänjohtaja Sigrid´n vaatimus oli mahdoton ja samaan aikaan minun yläpuolella oli "hyväveli isommalla palkkaluokalla kuin minä, joten HÄN järjesteli niitä kuka kaivaa ja missäkin, en isommasti minä. Paitsi niissä tapauksissa missä suonsa myyjä oli kauppakirjaan lause, jossa toivoi kuka ensimmäisenä pääsee kaivamaan, niitä tap. oli Kuonalla ja Konnulla.

      • Anonyymi

        .. Pietu ei niistä välittänyt, tai siis muista kaivureista piitanut Kuonalla eikä Konnulla Konnullekin tuli keneltää mitään kysymätä koneineen yöllä ja oli vielä m-osoituksena ajanut kaivurinsa Pyhännän kaivurin telan viereen ja sitten tuli aamulla tstolle, että nyt katotaan miten pyhäntäsen kaivuri pärjää, no ei minua haitanut olihan siellä vasta 2si kaivuria jo kaivamassa, toinen kärsämäeltä tasapuolisesti.

        #Lapsen kuullen kun jostain hlöstä vanhemmat puhuu ns paskaa se tarttuu,,


    • Anonyymi

      10,49

      tulihan se sieltä; tunnisti sairastavasi #syvää masennusta, sitä on monen tasosta, sinulla se on niin syvä kuin järvi Inarin.

      tervä älyni ajat sitten on huomannut sekaisuutesi.

      • Anonyymi

        millä diagonaalilla sain eläkkeelle itseni, vdsta-63 elokuun 10 pv aloitin työt ja veronmaksun tosin eläkekertymä alkoi vsta-73 kaikille(uusi työeläke laki),niillekin jotka oli ennen v-73 työtä jo tehneille, kuden minäkin 10 vuotta josta eieläkettä karttunut, ne meni h-jen taskuun.
        Oravaisten sarkaa 1-diagonaalia on kulutettu kymmeni housuja.


      • Anonyymi

        Heh heh...Vai oli se taas tunnustus ja tällä kertaa masennuksesta kertoessani kuinka hullujen lääkkeet ei ole automaattisesti merkki hulludesta vaan niitä annetaan myös terveille ihmisille antaen siitä esimerkkinä masennuksen jolla ei ole välttämättä pienintäkään asiayhteyttä hulluuteen. Ja suureksi pettymykseksi sinulle, minulla ei ole käytössä masennuslääkkeitä sen enempää kuin muitakaan mielenterveysongelmiin tarkoitettuja lääkkeitä pahoittelen. Yhtä paljon kuin sitä, ettet sinä piruparka ole saanut itsellesi kaipaamaasi apua esim. lääkityksen suhteen mikä näkyy mm. siinä, että tuot harhojasi päivittäin enemmän kuin esille lopputuloksella missä ei löydy yhtä ainoaa ihmistä jolle ei olisi enemmän kuin päivänselvää kuinka kärsit mm. harhaluuloista. Sen sinä onneton tulet todistaneeksi päivittäin kirjoittamalla viestejä joissa harhasi julki tuot tämä avaus yhtenä lukuisten vastaavien joukossa ja lisää tulee koko ajan koska lääkityksesi ei ole kunnossa.

        Jos minä puhun kiinan keisarista sinun laskuopillasi se on todiste siitä, kuinka minä olen kiinan keisari? Sinun hihitellessä kuinka myrkkyjäsi syötät vastaus siihen on TAPPOUHKAUS kun ei nouse hissi ylös asti sinun käännellessä koko ajan muiden sanomisia kuten jakareilla tapana on.

        Sinun ajattelussa ei ole mitään tervettä esimerkkinä edellisestä joko sinä olet löytänyt YHDEN s24 viestin mistä voit todistetusti ketään käräjille viedä? Niimpä niin et löydä koska väitteesi on hullun harhaa ja vähäisen älyn seuraamuksia. Sen enempää kuin että olisit löytänyt eläkepäätöksestäsi diagnoosia minkä perusteella sinulle eläke on myönnetty koska et kehtaa ääneen sanoa joutuneesi eläkkeelle päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh...Vai oli se taas tunnustus ja tällä kertaa masennuksesta kertoessani kuinka hullujen lääkkeet ei ole automaattisesti merkki hulludesta vaan niitä annetaan myös terveille ihmisille antaen siitä esimerkkinä masennuksen jolla ei ole välttämättä pienintäkään asiayhteyttä hulluuteen. Ja suureksi pettymykseksi sinulle, minulla ei ole käytössä masennuslääkkeitä sen enempää kuin muitakaan mielenterveysongelmiin tarkoitettuja lääkkeitä pahoittelen. Yhtä paljon kuin sitä, ettet sinä piruparka ole saanut itsellesi kaipaamaasi apua esim. lääkityksen suhteen mikä näkyy mm. siinä, että tuot harhojasi päivittäin enemmän kuin esille lopputuloksella missä ei löydy yhtä ainoaa ihmistä jolle ei olisi enemmän kuin päivänselvää kuinka kärsit mm. harhaluuloista. Sen sinä onneton tulet todistaneeksi päivittäin kirjoittamalla viestejä joissa harhasi julki tuot tämä avaus yhtenä lukuisten vastaavien joukossa ja lisää tulee koko ajan koska lääkityksesi ei ole kunnossa.

        Jos minä puhun kiinan keisarista sinun laskuopillasi se on todiste siitä, kuinka minä olen kiinan keisari? Sinun hihitellessä kuinka myrkkyjäsi syötät vastaus siihen on TAPPOUHKAUS kun ei nouse hissi ylös asti sinun käännellessä koko ajan muiden sanomisia kuten jakareilla tapana on.

        Sinun ajattelussa ei ole mitään tervettä esimerkkinä edellisestä joko sinä olet löytänyt YHDEN s24 viestin mistä voit todistetusti ketään käräjille viedä? Niimpä niin et löydä koska väitteesi on hullun harhaa ja vähäisen älyn seuraamuksia. Sen enempää kuin että olisit löytänyt eläkepäätöksestäsi diagnoosia minkä perusteella sinulle eläke on myönnetty koska et kehtaa ääneen sanoa joutuneesi eläkkeelle päästä.

        Noh, eikö ala löytymään edes sitä yhtä viestiä mikä antaa sinulle syyn viedä s24 kirjoittajia käräjille?

        Miten se nyt niin ylivoimaisen vaikeaa on löytää edes yksi viesti s24lta josta voisit käräjille viedä ja vaatia korvauksia sinun kertoessa että siihen oikeuttavia viestejä on tehtailtu jo vuosien ajan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, eikö ala löytymään edes sitä yhtä viestiä mikä antaa sinulle syyn viedä s24 kirjoittajia käräjille?

        Miten se nyt niin ylivoimaisen vaikeaa on löytää edes yksi viesti s24lta josta voisit käräjille viedä ja vaatia korvauksia sinun kertoessa että siihen oikeuttavia viestejä on tehtailtu jo vuosien ajan?

        Edellisessä viestissä en sitten tarkoita niitä viestejä joissa sinä itse nimien kanssa ihmisiä mustamaalaat niitä kun on tuhansia.


    • Anonyymi

      Mitempä sinulle hullunlääkkéitä voi määrätyä, kun pupuli pöksy ei uskalla mennä tutkintoon

      • Anonyymi

        Kas siinäpä se vitsi ettei ole tarvetta koska löytyy jo puhtaat paperit.

        No niin pupuli pöksy paskanjauhaja palataampa itse aiheeseen:

        "Noh, eikö ala löytymään edes sitä yhtä viestiä mikä antaa sinulle syyn viedä s24 kirjoittajia käräjille?

        Miten se nyt niin ylivoimaisen vaikeaa on löytää edes yksi viesti s24lta josta voisit käräjille viedä ja vaatia korvauksia sinun kertoessa että siihen oikeuttavia viestejä on tehtailtu jo vuosien ajan?

        Edellisessä viestissä en sitten tarkoita niitä viestejä joissa sinä itse nimien kanssa ihmisiä mustamaalaat niitä kun on tuhansia."


    • Anonyymi

      Kommentin avaajalle: Onko se niin Miten "metsään" huutaa.. se voi palata omaan kinttuun!

    • Anonyymi

      Hulluudestakin voi parantua ,mutta TYHMYYDESTÄ EI

      • Anonyymi

        No niin pupuli pöksy paskanjauhaja palataampa itse aiheeseen:

        "Noh, eikö ala löytymään edes sitä yhtä viestiä mikä antaa sinulle syyn viedä s24 kirjoittajia käräjille?

        Miten se nyt niin ylivoimaisen vaikeaa on löytää edes yksi viesti s24lta josta voisit käräjille viedä ja vaatia korvauksia sinun kertoessa että siihen oikeuttavia viestejä on tehtailtu jo vuosien ajan?

        Edellisessä viestissä en sitten tarkoita niitä viestejä joissa sinä itse nimien kanssa ihmisiä mustamaalaat niitä kun on tuhansia."


      • Anonyymi

        Perätöntä Paskaa Puhuva Pupuli Pöksy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perätöntä Paskaa Puhuva Pupuli Pöksy.

        Hah hah hah..reikani järjestää taas viihdettä sensuroimalla mitä naurettavimpia viestejä. Hymyilyttää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah hah..reikani järjestää taas viihdettä sensuroimalla mitä naurettavimpia viestejä. Hymyilyttää..

        tottahan toki se viesti piti poistaa missä kerrottiin einsteinin uhkailleen s24 kirjoittajia vuosia perättömästi eli aiheetta. Ihan tyypillistä reagania eli ei mitään järkeä saati logiikkaa sensuroitavien viestien suhteen eikä varsinkaan niiden, jotka jättää sensuroimatta.


    • Anonyymi

      jajaa, vai löytyy puhtaat paperit, eli ei mitään.
      kenen allekirjaamat ne on?

      • Anonyymi

        Löytyy kyllä eli ihan oikein arvasit ei mitään mielenterveysongelmaa kuten sinulla.
        en ole edes katsonut enkä todellakaan kirjaa sinulle yksityisihmisten nimiä älä unta näe.

        Joko sinulle alkaa muistumaan mieleen millä diagnoosilla sinulle eläke myönnettiin päästä?
        kenen allekirjaamat ne on?

        No niin pupuli pöksy paskanjauhaja palataampa itse aiheeseen:

        "Noh, eikö ala löytymään edes sitä yhtä viestiä mikä antaa sinulle syyn viedä s24 kirjoittajia käräjille?

        Miten se nyt niin ylivoimaisen vaikeaa on löytää edes yksi viesti s24lta josta voisit käräjille viedä ja vaatia korvauksia sinun kertoessa että siihen oikeuttavia viestejä on tehtailtu jo vuosien ajan?

        Edellisessä viestissä en sitten tarkoita niitä viestejä joissa sinä itse nimien kanssa ihmisiä mustamaalaat niitä kun on tuhansia."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy kyllä eli ihan oikein arvasit ei mitään mielenterveysongelmaa kuten sinulla.
        en ole edes katsonut enkä todellakaan kirjaa sinulle yksityisihmisten nimiä älä unta näe.

        Joko sinulle alkaa muistumaan mieleen millä diagnoosilla sinulle eläke myönnettiin päästä?
        kenen allekirjaamat ne on?

        No niin pupuli pöksy paskanjauhaja palataampa itse aiheeseen:

        "Noh, eikö ala löytymään edes sitä yhtä viestiä mikä antaa sinulle syyn viedä s24 kirjoittajia käräjille?

        Miten se nyt niin ylivoimaisen vaikeaa on löytää edes yksi viesti s24lta josta voisit käräjille viedä ja vaatia korvauksia sinun kertoessa että siihen oikeuttavia viestejä on tehtailtu jo vuosien ajan?

        Edellisessä viestissä en sitten tarkoita niitä viestejä joissa sinä itse nimien kanssa ihmisiä mustamaalaat niitä kun on tuhansia."

        No niin pupuli pöksy paskanjauhaja vastauksia kiitos vai menikö pupuli pöksyyn?


    • Anonyymi

      siis tutkittu on, miksi?

      • Anonyymi

        asiayhteydessä mikä ei sinulle kuulu koska lopputulos ei muutu miksikään eli se, että minulla on päästä puhtaat paperit ja sinulla eläke päästä.


        No niin pupuli pöksy paskanjauhaja palataampa itse aiheeseen:

        "Noh, eikö ala löytymään edes sitä yhtä viestiä mikä antaa sinulle syyn viedä s24 kirjoittajia käräjille?

        Miten se nyt niin ylivoimaisen vaikeaa on löytää edes yksi viesti s24lta josta voisit käräjille viedä ja vaatia korvauksia sinun kertoessa että siihen oikeuttavia viestejä on tehtailtu jo vuosien ajan?

        Edellisessä viestissä en sitten tarkoita niitä viestejä joissa sinä itse nimien kanssa ihmisiä mustamaalaat niitä kun on tuhansia."


    • Anonyymi

      asiayhteydessä mikä ei sinulle kuulu koska lopputulos ei muutu miksikään eli se, että minulla on päästä puhtaat paperit ja sinulla eläke päästä.

      • Anonyymi

        aneeminen veto esim. siinä mielessä että esim. tämä viestiketju on täynnä viestejäsi joissa todistat kärsiväsi mm. harhoista.

        No niin pupuli pöksy paskanjauhaja palataampa itse aiheeseen:

        "Noh, eikö ala löytymään edes sitä yhtä viestiä mikä antaa sinulle syyn viedä s24 kirjoittajia käräjille?

        Miten se nyt niin ylivoimaisen vaikeaa on löytää edes yksi viesti s24lta josta voisit käräjille viedä ja vaatia korvauksia sinun kertoessa että siihen oikeuttavia viestejä on tehtailtu jo vuosien ajan?

        Edellisessä viestissä en sitten tarkoita niitä viestejä joissa sinä itse nimien kanssa ihmisiä mustamaalaat niitä kun on tuhansia."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aneeminen veto esim. siinä mielessä että esim. tämä viestiketju on täynnä viestejäsi joissa todistat kärsiväsi mm. harhoista.

        No niin pupuli pöksy paskanjauhaja palataampa itse aiheeseen:

        "Noh, eikö ala löytymään edes sitä yhtä viestiä mikä antaa sinulle syyn viedä s24 kirjoittajia käräjille?

        Miten se nyt niin ylivoimaisen vaikeaa on löytää edes yksi viesti s24lta josta voisit käräjille viedä ja vaatia korvauksia sinun kertoessa että siihen oikeuttavia viestejä on tehtailtu jo vuosien ajan?

        Edellisessä viestissä en sitten tarkoita niitä viestejä joissa sinä itse nimien kanssa ihmisiä mustamaalaat niitä kun on tuhansia."

        Hulluhan se sellainen joka vuosia uhkailee s24 kirjoittajia heidän viesteistään käräjillä vaatien korvauksia ja pyydettäessä esittämään YKSI sellainen viesti josta voit korvauksia käräjillä vaatia et löydä et yhtä ensimmäistäkään vaikka olet vuosia syyttänyt perättömästi s24 kirjoittajia milloin mistäkin.

        Sitä ne harhat teettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulluhan se sellainen joka vuosia uhkailee s24 kirjoittajia heidän viesteistään käräjillä vaatien korvauksia ja pyydettäessä esittämään YKSI sellainen viesti josta voit korvauksia käräjillä vaatia et löydä et yhtä ensimmäistäkään vaikka olet vuosia syyttänyt perättömästi s24 kirjoittajia milloin mistäkin.

        Sitä ne harhat teettää.

        kukas nyt taaas Hulluksi haukkuu?
        ja jakrin merkki; "olet vuosia syyttänyt perättömästi s24 kirjoittajia milloin mistäkin."
        siis huudat koko kärsämäen avuksesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kukas nyt taaas Hulluksi haukkuu?
        ja jakrin merkki; "olet vuosia syyttänyt perättömästi s24 kirjoittajia milloin mistäkin."
        siis huudat koko kärsämäen avuksesi

        Hmm..mietitäämpä?

        Anonyymi anonyymia.

        Sitten voitkin vuorostasi vastata montako viestiä esim. tästä viestiketjusta löydät jossa anonyyminä hulluksi haukut ihmisiä heidät nimeten?

        SE ero mitä sinä et tajua et sitten millään koska ei järki päätä pakota.

        Viittauksella edelliseen:

        No niin pupuli pöksy paskanjauhaja palataampa itse aiheeseen:

        "Noh, eikö ala löytymään edes sitä yhtä viestiä mikä antaa sinulle syyn viedä s24 kirjoittajia käräjille?

        Miten se nyt niin ylivoimaisen vaikeaa on löytää edes yksi viesti s24lta josta voisit käräjille viedä ja vaatia korvauksia sinun kertoessa että siihen oikeuttavia viestejä on tehtailtu jo vuosien ajan?

        Edellisessä viestissä en sitten tarkoita niitä viestejä joissa sinä itse nimien kanssa ihmisiä mustamaalaat niitä kun on tuhansia."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm..mietitäämpä?

        Anonyymi anonyymia.

        Sitten voitkin vuorostasi vastata montako viestiä esim. tästä viestiketjusta löydät jossa anonyyminä hulluksi haukut ihmisiä heidät nimeten?

        SE ero mitä sinä et tajua et sitten millään koska ei järki päätä pakota.

        Viittauksella edelliseen:

        No niin pupuli pöksy paskanjauhaja palataampa itse aiheeseen:

        "Noh, eikö ala löytymään edes sitä yhtä viestiä mikä antaa sinulle syyn viedä s24 kirjoittajia käräjille?

        Miten se nyt niin ylivoimaisen vaikeaa on löytää edes yksi viesti s24lta josta voisit käräjille viedä ja vaatia korvauksia sinun kertoessa että siihen oikeuttavia viestejä on tehtailtu jo vuosien ajan?

        Edellisessä viestissä en sitten tarkoita niitä viestejä joissa sinä itse nimien kanssa ihmisiä mustamaalaat niitä kun on tuhansia."

        ja jakrin merkki; "olet vuosia syyttänyt perättömästi s24 kirjoittajia milloin mistäkin."

        Hi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kukas nyt taaas Hulluksi haukkuu?
        ja jakrin merkki; "olet vuosia syyttänyt perättömästi s24 kirjoittajia milloin mistäkin."
        siis huudat koko kärsämäen avuksesi

        tuommosta miestä vastaan ei tarvitse koko kärsämäkeä avuksi pyytää ei edes yhtä sinun ollessa valehteleva tyhjänjauhaja joka ei edes löydä väitteidensä todisteeksi yhtä viestiä josta voisi ketään käräjille viedä vaikka väität niitä tehtaillun jo vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm..mietitäämpä?

        Anonyymi anonyymia.

        Sitten voitkin vuorostasi vastata montako viestiä esim. tästä viestiketjusta löydät jossa anonyyminä hulluksi haukut ihmisiä heidät nimeten?

        SE ero mitä sinä et tajua et sitten millään koska ei järki päätä pakota.

        Viittauksella edelliseen:

        No niin pupuli pöksy paskanjauhaja palataampa itse aiheeseen:

        "Noh, eikö ala löytymään edes sitä yhtä viestiä mikä antaa sinulle syyn viedä s24 kirjoittajia käräjille?

        Miten se nyt niin ylivoimaisen vaikeaa on löytää edes yksi viesti s24lta josta voisit käräjille viedä ja vaatia korvauksia sinun kertoessa että siihen oikeuttavia viestejä on tehtailtu jo vuosien ajan?

        Edellisessä viestissä en sitten tarkoita niitä viestejä joissa sinä itse nimien kanssa ihmisiä mustamaalaat niitä kun on tuhansia."

        Väännetään nyt rautalangasta.

        ANONYYMIÄ SAA ihan estoitta HAUKKUA vaikka HULLUKSI JOUTUMATTA JURIDISIIN VASTUISIIN hällä väliä siitä, esiintykö sen sanoja anonyyminä vai nimellään. Vastaavasti..nyt tarkkana einstein...ihmisen HAUKKUESSA anonyyminä tai nimellään anonyymin sijaan IHMISTÄ HULLUKSI NIMETEN HÄNET silloin JOUTUU JURIDISIIN VASTUISIIN jos mustamaalauksen kohde sille aihetta katsoo olevan.

        Siinä sinulle miettimistä kun seuraavan kerran syyttelet aiheetta s24 kirjoittajia kirjoittaen itse koko ajan viestejä joissa nimeät kohteesi joita mustamaalaat. En tosin usko että viesti tavoittaa maaliaan tälläkään kertaa koska sama on sanottu sinulle lukuisia kertoja aikaisemminkin ilman että koskaan olisit sitä ymmärtänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väännetään nyt rautalangasta.

        ANONYYMIÄ SAA ihan estoitta HAUKKUA vaikka HULLUKSI JOUTUMATTA JURIDISIIN VASTUISIIN hällä väliä siitä, esiintykö sen sanoja anonyyminä vai nimellään. Vastaavasti..nyt tarkkana einstein...ihmisen HAUKKUESSA anonyyminä tai nimellään anonyymin sijaan IHMISTÄ HULLUKSI NIMETEN HÄNET silloin JOUTUU JURIDISIIN VASTUISIIN jos mustamaalauksen kohde sille aihetta katsoo olevan.

        Siinä sinulle miettimistä kun seuraavan kerran syyttelet aiheetta s24 kirjoittajia kirjoittaen itse koko ajan viestejä joissa nimeät kohteesi joita mustamaalaat. En tosin usko että viesti tavoittaa maaliaan tälläkään kertaa koska sama on sanottu sinulle lukuisia kertoja aikaisemminkin ilman että koskaan olisit sitä ymmärtänyt.

        Edellisen referaatti kun luetun ymmärtäminen tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa:

        ANONYYMIÄ SAA HAUKKUA HULLUKSI JOUTUMATTA JURIDISIIN VASTUISIIN

        HAUKKUESSA IHMISTÄ HULLUKSI NIMETEN HÄNET JOUTUU JURIDISIIN VASTUISIIN jos mustamaalauksen kohde sille aihetta katsoo olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellisen referaatti kun luetun ymmärtäminen tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa:

        ANONYYMIÄ SAA HAUKKUA HULLUKSI JOUTUMATTA JURIDISIIN VASTUISIIN

        HAUKKUESSA IHMISTÄ HULLUKSI NIMETEN HÄNET JOUTUU JURIDISIIN VASTUISIIN jos mustamaalauksen kohde sille aihetta katsoo olevan.

        paitsi jos olet persu silloin napsahtaa tuomio tuomion perään vaikka et ensimmäistäkään nimeä mainitsisi.
        Sellaisessa suomessa sitä nyt eletään ja ollaan jo eletty kauan. Persu ei saa sanoa terroristia muslimiksi koska se on kiihottamista kansanryhmää vastaan eli vihapuhetta tarkemmin RIKOS mutta Husseini saa sanoa persuja äänestäjineen rasisteiksi ilman että syyttäjä näkee siinä mitään syytä syytteen nostamiselle eli se ei ole vihapuhetta jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kukas nyt taaas Hulluksi haukkuu?
        ja jakrin merkki; "olet vuosia syyttänyt perättömästi s24 kirjoittajia milloin mistäkin."
        siis huudat koko kärsämäen avuksesi

        Onko sinusta maailman "vakavin" tauti HULLUUS VAI ,VAJAAÄLYISYYS EHKÄ KEHITYSVAMMAINEN vai mikä?Itsehän olet omasta mielestä kärsän"terävin"ihminen. Menehään se kesä näinkin ja talvi perään miettiessä kuka ON HULLU YMS.. ?

        Sitten voi tehdä pientä salapoliisityötä :ONKO NAAPURI RIKASTUNUT ENEMMÄN KUIN MINÄ ITSE?
        Välillä voi käydä palaverissä että pysyy ajan "hermoilla"kärsän asioissa ja juoruissa.


    • Anonyymi

      siksipä olen heti alussa itseni selvästi tuonut ja montakertaa s-24 esille, kuka minä olen mitä Kärsämäessä tehnyt ja kenen palveluksesdsa ollut ja ketkä työ kollegani.
      Takuu varmasti olet tienyt ketä mollaat.
      Nyt sinä sen tunnustit!

      se siitä sinun anonyymiustasi

      • Anonyymi

        koko Kärsämki on tullut myös tietoiseksi ketä mollaat ja naapuri kunnat.

        heikko oli rautalankasi


      • Anonyymi

        Taas sinä valehtelet. Sillä kun ei ole paskankaan merkitystä oletko sinä kertonut missä olet ollut töissä koska et ole koskaan nimeäsi kertonut tai keitä sinun työkollegasi ovat olleet koska se ei paljasta sinun henkilöllisyyttäsi enkä minä todellakaan tiedä kenestä on kyse etkä sinä löydä edelleenkään yhtä ainoaa viestiä missä minä tai kukaan muukaan olisi sinua esim. hulluksi haukkunut nimen kanssa mutta mikä naurettavinta sinä olet nimien kanssa haukkunut ihmisiä jo vuosia ollen ainoa ihminen näillä sivuilla joka on syyllistynyt kirjoitteluun joista voit joutua vastuisiin mustamaalauksiesi kohteiden siihen päätyessä.

        PISTE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas sinä valehtelet. Sillä kun ei ole paskankaan merkitystä oletko sinä kertonut missä olet ollut töissä koska et ole koskaan nimeäsi kertonut tai keitä sinun työkollegasi ovat olleet koska se ei paljasta sinun henkilöllisyyttäsi enkä minä todellakaan tiedä kenestä on kyse etkä sinä löydä edelleenkään yhtä ainoaa viestiä missä minä tai kukaan muukaan olisi sinua esim. hulluksi haukkunut nimen kanssa mutta mikä naurettavinta sinä olet nimien kanssa haukkunut ihmisiä jo vuosia ollen ainoa ihminen näillä sivuilla joka on syyllistynyt kirjoitteluun joista voit joutua vastuisiin mustamaalauksiesi kohteiden siihen päätyessä.

        PISTE!

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä. Häiriö on psykoottinen tila, koska mitkään vastakkaiset todistelut eivät voi horjuttaa uskoa harhaluuloon, ja havainnot tulkitaan aina tukemaan harhaluuloa.
        Harhaluuloisuushäiriöt ja vastaavat lievemmät uskomukset voivat aiheuttaa monenlaisia ongelmia henkilön suhteissa puolisoonsa, ystäviinsä, työtovereihinsa. Harhaluuloisuushäiriöstä kärsivällä on alttius tulkita ympäristön tapahtumat ja ihmisten eleet tavalla (merkityselämykset ja suhteuttamisharhat), joka tukee heidän uskojaan. Tuloksena ovat riitaisat väittelyt ja kaikkien osapuolten ärtyneisyys."


      • Anonyymi

        sen tiedät itsekkin ja patologisena valehtelijana yrität itsesi vakuuttaa, kirjoittamalla CapsLocki päällä, ISOSTI


      • Anonyymi

        SINÄ TUNNUSTIT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sen tiedät itsekkin ja patologisena valehtelijana yrität itsesi vakuuttaa, kirjoittamalla CapsLocki päällä, ISOSTI

        no jos capslock päällä kirjoittaminen on merkki patologisesta valehtelusta miksi sinä kirjoitit capslocki päällä tunnustaen siten olevasi patologinen valehtelija?

        Mistä näitä sikiää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SINÄ TUNNUSTIT

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä. Häiriö on psykoottinen tila, koska mitkään vastakkaiset todistelut eivät voi horjuttaa uskoa harhaluuloon, ja havainnot tulkitaan aina tukemaan harhaluuloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SINÄ TUNNUSTIT

        patologisena valehtelijana yrität itsesi vakuuttaa, kirjoittamalla CapsLocki päällä, isosti


      • Anonyymi

        Välttääksesi korvausvaatimukseni sinun pitää esittää itsestäsi "Hullun paperit, josta selviää holhoojasi, myös avohoidossa ollessasi, kuten ilmeisesti olet, jos on kuten väität puhtaat paperit etkä ole käynyt tutkinnossa, sinut määrätään tutkintoon, jotta vastuut selviää.


      • Anonyymi

        Joko naurattaa, että sittenhän saat "Hullun paperit jakari moodilla, elä nuolase ennenkuin tipahtaa, nimittäin tutkinto on niin tarkka, että siitä #moodit huomataan, sitä et huijjaa.

        hi


      • Anonyymi

        rahalle on käyttöä vie vain käräjille. Maksatko käteisellä vai metsähehtaareilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rahalle on käyttöä vie vain käräjille. Maksatko käteisellä vai metsähehtaareilla?

        Käykö luotsi ihan kympillä kun katoaa taas ihan naurettavia viestejä? Nyt katosi viesti jossa oli perustelut miksi syytteiden nostolle ei ole pienintäkään perustetta ihan kuin luotsi varmistaisi sillä että perättömät uhkailut jatkuisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö luotsi ihan kympillä kun katoaa taas ihan naurettavia viestejä? Nyt katosi viesti jossa oli perustelut miksi syytteiden nostolle ei ole pienintäkään perustetta ihan kuin luotsi varmistaisi sillä että perättömät uhkailut jatkuisi?

        Keräätkö sinä tästä mikä tai kuka hän onkaan vastaan materiaalia jota hyödyntää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keräätkö sinä tästä mikä tai kuka hän onkaan vastaan materiaalia jota hyödyntää?

        Hänen itsensä, sairaan ihmisen kirjoittamaa materiaalia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rahalle on käyttöä vie vain käräjille. Maksatko käteisellä vai metsähehtaareilla?

        Mielellään oravannahkoilla!


    • Anonyymi

      Tälle sivustolle tarvittas AMMATTIAUTTAJAA. Näyttää hullujen jahtaaminen kiihtyvän vaikka helle on hellittänyt.

      On se kumma kun tällä sekopäällä ei ole järjellesempää keskustelua!? Mutta ei voi kyllä vaatikkaan.

      Täällä aika menee ainakin hukkaan. Taidan siirtyä persujen nahkurinorrille ainakin vuodeksi.

      Hyvää kesänjatkoa teräväpäät

    • Anonyymi

      #Luotsionsääst'änyt teiltä miljoonia poistamalla aivosairaat viestit
      luotsihan on paras ystävänne, mutta ettehän the aivo ödeeman kaivamilla aivoillanne sitä tajua, paljon siinä on perinnöllistä ja hegemonialaista, kuorutettuna Keskustalla.

      • Anonyymi

        "Kuntakirjasta näkee, että jopa nejännes on, mahdollisesti, jonkinasteisen kallonkutistuksen tarpeessa.


      • Anonyymi

        johtunee hegemonialaisesta sisäsiittoisuudesta?
        ehkä


      • Anonyymi

        kuda tserkumpi sen herkumpi.


      • Anonyymi

        ..ja dukkimetät säilyy suvussa.


      • Anonyymi

        olisko k-jakomäkeen syytä harkita geeni siirtoa?


      • Anonyymi

        ,, vaikkapa uusia S-kauppiaita..


      • Anonyymi

        "luomu KultaKatariinassa ei ole kahvipensas ötököitten ulosteita, kahvi sopinee ulostetuille Kh jäsenille, puhdistukseksi.


      • Anonyymi

        Siinähän syyntakeeton louskutat mutta sattuuko muistumaan mieleen mistä esim Remestä vastaan kerättiin aineistoa käräjille, keiden toimesta ja mistä napsahti tuomio? Aivan niin mm somesta ja juuri siitä mitä sinä päivittäin näillä sivuilla harrastat ja josta perättömästi muita s24 kirjoittajia syytät löytämättä ensimmäistäkään viestiä siitä todisteeksi.

        Pienenä vihjeenä näillä sivuilla on ihmetelty ja kauan miksi luotsi sallii sinun estoitta mm uhkailevan muita keskustelijoita käräjillä päivittäin vuosien ajan minkä lisäksi nimien kanssa mustamaalaat ihmisiä? Mikä naurettavinta vastauksia sinulle kyllä katoaa esim sellainen missä perusteltiin yksityiskohtaisesti kuinka käräjämateriaalia ei näillä sivuilla kirjoita kukaan muu kuin sinä. Tarkoittaa sitä, ettei mielikuvalta voi välttyä missä luotsi tarkoituksella antaa sinun rikkoa sääntöjä päivittäin esim uhkailemalla syyttä muita s24 kirjoittajia syytä ei voi kuin arvailla miksi?

        kuin hai laivaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän syyntakeeton louskutat mutta sattuuko muistumaan mieleen mistä esim Remestä vastaan kerättiin aineistoa käräjille, keiden toimesta ja mistä napsahti tuomio? Aivan niin mm somesta ja juuri siitä mitä sinä päivittäin näillä sivuilla harrastat ja josta perättömästi muita s24 kirjoittajia syytät löytämättä ensimmäistäkään viestiä siitä todisteeksi.

        Pienenä vihjeenä näillä sivuilla on ihmetelty ja kauan miksi luotsi sallii sinun estoitta mm uhkailevan muita keskustelijoita käräjillä päivittäin vuosien ajan minkä lisäksi nimien kanssa mustamaalaat ihmisiä? Mikä naurettavinta vastauksia sinulle kyllä katoaa esim sellainen missä perusteltiin yksityiskohtaisesti kuinka käräjämateriaalia ei näillä sivuilla kirjoita kukaan muu kuin sinä. Tarkoittaa sitä, ettei mielikuvalta voi välttyä missä luotsi tarkoituksella antaa sinun rikkoa sääntöjä päivittäin esim uhkailemalla syyttä muita s24 kirjoittajia syytä ei voi kuin arvailla miksi?

        kuin hai laivaa..

        Ei mennyt kuin strömsössä sekään projekti siihen ryhtyneiltä. Tai meni siihen asti kun lehdessä siitä kirjoitettiin mutta eikös toimittajan perkele mennyt lipsauttamaan kuinka Haapajärvisen puolesta käräjille vuosia vanhasta asiasta keräsi materiaalia kärsämäkiset..Tämä Remes "fun club" joka suuresti häntä "ihailee" voisi jopa sanoa sairaalloisilla mittasuhteilla pakkomielteineen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mennyt kuin strömsössä sekään projekti siihen ryhtyneiltä. Tai meni siihen asti kun lehdessä siitä kirjoitettiin mutta eikös toimittajan perkele mennyt lipsauttamaan kuinka Haapajärvisen puolesta käräjille vuosia vanhasta asiasta keräsi materiaalia kärsämäkiset..Tämä Remes "fun club" joka suuresti häntä "ihailee" voisi jopa sanoa sairaalloisilla mittasuhteilla pakkomielteineen .

        tiedätkö sinä einesteini miksi näille sivuille ei uskalla kirjoittaa kukaan? No sen takia että mäkiset tietää minkälaisen valvonnan alaisuudessa nämä sivut ovat. Esimerkkinä edellisestä kepulaiset sai vuosia sitten kiellon osallistua viestittelyyn ettei tule sanomista eli materiaalia käräjille kun mopo karkasi muutamalla kuntapäättäjältä käsistä sen suhteen mitä tuli suusta päästettyä asema kuntapolitiikassa huomioiden. Porukalla sovittu juttu ja kiitettävästi sitä ovat noudattaneet. Ei vain paljon auta kun kaikki mikä someen kirjoitetaan sinne myös jää jopa sensuroidut viestit.

        Niin että siinähän ihmisiä nimien kanssa maalitat yksin et ole mistä olen maininnut ennenkin mutta mitä en enää jatkossa tee. Ja siinähän minua käräjillä aiheetta uhkailet joka sinua lukuisia kertoja on ohjeistanut että se olet yksinomaan sinä, joka näillä sivuilla käräjämateriaalia kirjoittaa varoittaen mitä siitä saattaa mahd. seurata.


    • Anonyymi

      oliko teillä asiaakin vaiko tuuliko huulianne heiluttaa?

      • Anonyymi

        Noinhan se aina menee. Vaikka sinua esim. ohjeistaa mitä someen kannattaa kirjoittaa ja mitä ei, ettet joudu kuseen, etkös sinä neropatti vastaa jatkamalla pään aukomista ja provoamista? Ja kun saat lopulta riidan aikaiseksi mihin pyrit, alkaa ne perinteiset uhkailut uhriutumisineen sinun ollessa se, joka tietoisesti riitaa haastaa provoamalla minkä onneton olet myös tunnustanut lukuisia kertoja. Huolimatta siitä, että lopputulos on vakio eli edellämainittu missä pyrkiessäsi provoamaan muita ainoa joka provosoituu olet sinä itse saaden raivarit joita seuraa em:t uhkailut käräjillä jne. kun itse riitaa haastat siinä myös onnistuen.


    • Anonyymi

      Kärsämäen kärät on kokoontunut, tuomioita solkenaan tulee..

      • Anonyymi

        ja kukahan oli se ihminen joka päivittäin vuosien ajan taakse- ja eteenpäin käräjöi näillä sivuilla niillä uhkaillen löytämättä yhtä ensimmäistäkään s24 viestiä josta voisi ketään käräjille viedä?

        Aivan niin, sinä.


    • Anonyymi

      Sanonta:KATEUS vie kalatkin vedestä ,näyttää pitävän paikkansa TÄLLÄKIN SIVUSTOLLA.

    • Anonyymi

      ,,ja Kärsämäellä työpaikat/n

    • Anonyymi

      10,39 käy välillä lataamolla, sinulta maito kaatui jo..

    • Anonyymi

      Oisko sinusta kasvotusten niinkö mies miehelle... Ei huuveta netin välityksellä. Sano missä tavataan? Onhan ne "lähiomaiset" käyneet ennenkin lukitun ovesi takana..

    • Anonyymi

      niinkö, sinähän eilen kielsit tuntevasi minut..

      • Anonyymi

        Elähän puhu PA........"KETKU"....Oli joku muu jonka kansa härkit...


    • Anonyymi

      ,, rrratkaiseva tieto käräjille

    • Anonyymi

      75v vanhuksen yksinasuja keskellä susia kaks-ja nelijalkaisia 2 desanttia, ooooon parasta pitää ovet lukittuna

    • Anonyymi

      kts tämänpäiväisesi kommenttisi #ovet lukittuna", viittauksena uhkaus!

      • Anonyymi

        Koirat ulvo ja talon "isäntäkin" limmakoi


    • Anonyymi

      17,16 no hänenkö edusmiehenä haluat minut tavata, olen armeijan sissikursin käynyt ja väijytykset...

      • Anonyymi

        Olitko esikuntakomppaniassa?,vai sivari?


    • Anonyymi

      "harhaiselle, kuten nyt itse itsesi todistit, kuuluu virtuaali todellisuus.

    • Anonyymi

      "vanhuksen kiussamisesta, tsunamineen uhkauksesta vielä 100,000€ korvausta jo ilmoittamani lisäksi.

    • Anonyymi

      Eläkepäiväni ON Kärsäin toimesta, kuin myös KPMLmpp työni tekemiseni pilattu, täydellisesti!

      ja #Meto-jatkuu!

      • Anonyymi

        Kannattaako täällä roikkua? Parintunnin päästä on täys tiaknoosi pääkopan sisällöstä. Täällä on yks psykoloki joka kirjoittaa kaikille muille paitsi ehkä itsellekin HULLUNPAPERIT. hULLUJA ON 99,9%JA TERVEITÄ 0,1%(LIEKKÖ OLLU SUKULAINEN TÄMÄ 0,1% TAPAUS?


    • Anonyymi

      Menet nousu vkla Tk hakemaan lähete Merikoskeen, kun lääkäri kysyy mitä asiaa, niin vastaat päästä HULLUN tutkimukseen, jos sieltä saat hullun paperit niin sinulle määrätty/t huoltaja/tt on vastuussa, jos niitei ole niin kunnan sosiaali maksaa.

      • Anonyymi

        Mitä järkeä on mennä hullun tutkimukseen eikö se ole paljon järkevämpi mennä tervepäisen tutkimukseen?

        ja mitä helvettiä sinä roikut somessa kun se saa näköjään hajoamaan? Pysy poissa jos ei pää kestä


    • Anonyymi

      Sama ohje #työkollegoilleni!

      • Anonyymi

        Onko teillä oikein tiimi?


    • Anonyymi

      ,,ja Koposperäläinen; #Hirvi va eiiiii!

    • Anonyymi

      19,41
      niinpäh kenen pää sei näköjään kestä, mutta pysy kanavalla aina uutta päästäsi löytyy

      • Anonyymi

        No lueppa esim. tästä viestiketju ja kerro kenen pää ei kestä mikä näkyy valtavina viestimäärinä joissa mm. uhkailet muita kirjoittajia saaden raivarit jokaisesta saamastasi vastauksesta esittämiisi kysymyksiin tämä mukaanlukien?


    • Anonyymi

      21,51


      joo, son minun käly..

    • Anonyymi

      22,34
      eiku minut koulutettiin kmäen kh-jäsenen hautaamia lynnäleitä etsimään..

      • Anonyymi

        Mitä jos tekisit historiaa vastaamalla ensimmäisen kerran sinulle esitettyyn kysymykseen....."lueppa esim. tämä viestiketju ja kerro kenen pää ei kestä mikä näkyy valtavina viestimäärinä joissa mm. uhkailet muita kirjoittajia saaden raivarit jokaisesta saamastasi vastauksesta esittämiisi kysymyksiin tämä mukaanlukien?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos tekisit historiaa vastaamalla ensimmäisen kerran sinulle esitettyyn kysymykseen....."lueppa esim. tämä viestiketju ja kerro kenen pää ei kestä mikä näkyy valtavina viestimäärinä joissa mm. uhkailet muita kirjoittajia saaden raivarit jokaisesta saamastasi vastauksesta esittämiisi kysymyksiin tämä mukaanlukien?"

        "Merikosken" kirjoittaja on oma lukunsa ,jota olet hiillostanut vuositolkulla (vaihtelevalla menestyksellä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Merikosken" kirjoittaja on oma lukunsa ,jota olet hiillostanut vuositolkulla (vaihtelevalla menestyksellä)

        Vaihtelevalla? No sittempä etsi yksi avaus jossa tämä em. ei olisi polttanut päreitään raivareineen joita seuraa jo perinteeksi muodostuneet uhkailt käräjillä jne? Niimpä, et löydä ensimmäistäkään kuten ei löydä uhkailijakaan ensimmäistäkään viestiä mistä voisi ketään edes käräjillä uhkailla. SE vitsi kaikessa meuhkaamisessa ja huutamisessa.


    • Anonyymi

      12,07 vadstaan; kuin myös!

      • Anonyymi

        oliko tädillä muuta?


      • Anonyymi

        sori, ethän sinä minun täti ole, mutta sananlasku sanoo jos tädillä ois munat seos Setä!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe