Tosi vähän uskoa

Anonyymi

Olen 8 vuotta etsinyt Jeesusta ja minulla ei ole paljon uskoa enää ollenkaan. Jumala on antanut minulle todella vähän uskoa ja olen luopumassa kristinuskosta kokonaan. 8 vuoden aikana Jeesus on ollut minuun yhteydessä 2 kertaa. Kerran 4 vuodessa. Tällaisellako uskolla pitäisi pärjätä? En halua enää sanallakaan kuulla evankelumista. Tätäkö Jumala haluaa?

68

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totuus on, että pelastus on lähtöisin juutalaisista. Itse kun en saanut rukouksiin vastausta sain kutsun lähteä Israeliin rukoilemaan. Siellä elämäni muuttui melkoisesti. Sain paljon hengellistä tukea ja esim. sanottiin On vain yksi Jumala ja voit vapaasti mennä kaikkien uskontojen ja seurakuntien tilaisuuksiin etsimään Jumalaa. Sitä ennen olin kokeillut vain Luterilaista kirkkoa, jonka kautta ei rukouksiin paljoa vastausta tullut.
      Löysin Islamin, Hare Krishna liikkeen ja Jehovan todistajat sen jälkeen kun ensin olin käynyt vuoden verran Vapaakirkossa 2002. Vapaakirkossa loppui kiroileminen kuin seinään ja täysin risa selkä parannettiin alttarilla. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ei ole tyydyttävää vain yksi raamatun käännös, vain yksi seurakunta tai vain yksi uskonto. Pitää saada ymmärrystä ja johdatusta englanninkielisestä koraanista ja tietoa Hare Krishna liikkeen kirjoista. Tänä päivänä on vaikeampaa luottaa seurakuntiin ja uskontoihin kuin ennen Arabikevään yms. tapahtumien takia. Mutta tahdoinkin kertoa vain oman tieni AUTUUTEEN eli sen, että lopettaa yksisilmäisen yhden raamatun käännöksen lukemisen ja yhteen seurakuntaan tukeutumisen. En milloinkaan olisi saanut vastuksia satoihin eri kysymyksiin Luterialisesta 33/38 käännöksestä. Sen sijaan sain kaikki vastaukset Jehovan todistajilta, Hare Krishna liikkeen kirjoista sekä Koraanista.

      • Anonyymi

        Eli sinulle ei riitä Jeesus, maailman Vapahtaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinulle ei riitä Jeesus, maailman Vapahtaja?

        Tarkoitatko kristittyjen Jeesusta? Vääriin laittomuuden profeettoihen Kaikkivaltias Jeesus kielsi uskomasta ja kieltoa tottelemattomat tuomitsi ikuiseen tuleen. Yhden kristinuskon perustajista, Paavalin herrat ovat tässä ja katuessaan rukoili saatanan enkeleiden seurassa eroa kolme kertaa, eroa saamatta joten jäivät kristittyjen herroiksi:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        (((viitaten yllä olevaan Apostolien teot:13:6 tekstiin:)))
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko kristittyjen Jeesusta? Vääriin laittomuuden profeettoihen Kaikkivaltias Jeesus kielsi uskomasta ja kieltoa tottelemattomat tuomitsi ikuiseen tuleen. Yhden kristinuskon perustajista, Paavalin herrat ovat tässä ja katuessaan rukoili saatanan enkeleiden seurassa eroa kolme kertaa, eroa saamatta joten jäivät kristittyjen herroiksi:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        (((viitaten yllä olevaan Apostolien teot:13:6 tekstiin:)))
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Apt 10:43
        ” Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apt 10:43
        ” Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

        Usko loppu jeesukseen kun kuulin ,että hän oli esiintynyt saarnamiehenä humalassa synagoogassa ja saanut sinne ikuisen porttikiellon. - että silleee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko kristittyjen Jeesusta? Vääriin laittomuuden profeettoihen Kaikkivaltias Jeesus kielsi uskomasta ja kieltoa tottelemattomat tuomitsi ikuiseen tuleen. Yhden kristinuskon perustajista, Paavalin herrat ovat tässä ja katuessaan rukoili saatanan enkeleiden seurassa eroa kolme kertaa, eroa saamatta joten jäivät kristittyjen herroiksi:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        (((viitaten yllä olevaan Apostolien teot:13:6 tekstiin:)))
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Vie barjeesuksesi hemmettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apt 10:43
        ” Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

        Apt 10:43 on eri herraa jumaloivien oppia ja niitä herroja palvelevat ovat raamatun mukaan jo tuomittu. Näihin, kristittyjen laittomuuden herroihin uskominen on Kaikkivaltias Jeesus kieltänyt ja uskoville tuomion antanut:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'


    • Anonyymi

      Minä erosin kirkosta neljäkymmentä vuotta sitten. Oli kuin kauhea taakka olisi pudonnut harteilta, tunsin olevani vapaa uskonnon kuristusotteesta.
      Nykyään uskon henkimaailmaan, ufoihin ja jälkeensyntymiseen. Myös muinasen Egyptin historia ja mysteerit kiinnostaa.
      Voimia kaikille jotka aikovat hankkiutua uskonnosta eroon.

      • Anonyymi

        Se että uskoo kaikkeen on parempi kuin väittää olevansa yhden valheen seuraaja.


      • Anonyymi

        Todella hyvä päätös!
        Maailman eri kulttureilla on tieteen mukaan 11-miljoonaa jumalaa ja uusia syntyy koko ajan ja entisiä katoaa. Kristittyjen jumalien määrästä ei lukemassani tieteen kirjoituksessa ollut tietoa mutta valtion kirkon lisäksi on lestadiolaisia noin 18 eri lahkoa jumalineen ja sitten on niitä "made in usa" osta taivaspaikka lahkoja useita joten on suomalaisille rahastajia ja petollisia ovatkin sillä mikään lahko tai uskontuunta ei ole löytänyt raamatun ensimmäisen lauseen touteuttaa, siis maailman kaikkeutta luonutta Jumalaa. Liekö uskonpuutetta vai eikö edes raha jumalana osaa ihmisille totuuksia kertoa!?!!!


    • Anonyymi

      Mitä otit silloin, kun viimeksi tapasit jeesuksen.

      • Anonyymi

        Otettiin huikat taskulämmintä koskenkorvaa.


    • Anonyymi

      Se on tosi surullista, kun joku luopuu Jeesuksesta. Itse en halua luopua mistään hinnasta. Jumala antakoon minulle voimaa pitää kiinni Jeesuksesta loppuun asti, sillä kyse on, ei vähempää kuin ikuisuudesta.
      Jeesuksen aikana jotkut luopuivat hänestä.
      Jeesus kysyi sitten opetuslapsiltaan:
      "Tahdotteko tekin mennä pois?"
      Simon Pietari vastasi hänelle: "Herra, kenen tykö me menisimme? Sinulla on iankaikkisen elämän sanat.”
      Joh 6:67,68
      Näin se on edelleen. Kaikki eivät pysy Jeesuksen omina loppuun asti, vaikka kyseessä on iankaikkinen elämä!

      • Anonyymi

        Ei vaan osa tajuaa, että jeesus on pahemman luokan kusettaja ja lähtevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan osa tajuaa, että jeesus on pahemman luokan kusettaja ja lähtevät.

        laittomuuden Barjeesus mutta Lait antanut Jeesus oppeineen mielestäni ihan hyvä sillä ne Lait ovat maailman sivistyneiden maiden perustuslain perustana ihmisikunnalla hyvät!
        Mm näin pahentaa maailmaa kristittyjen herrojen oppi..
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        Raamatun Kaikkivaltias Jumala ja Jeesus korvataan näillä kristittyjen herroilla:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        -
        laittomuus tapatti Lait antaneen Jeesuksen kun vihasivat Lakia
        ja Lakia vihaavat kristitytkin, eksytettyinä...
        Kaikkivaltias Jeesus antoi Pietarille Avaimet ja Vallan maailman parantamiseksi tällaiseksi mutta laittomuus tappoi pietarinkin estääkseen tämän:
        Pietarin Jeesukselta saamasta tehtavästä, LAINATTUA tekstiä:

        uskominen koostuu kolmesta eri tyypistä:
        1. Laillinen.
        2. Neutraali.
        3. Laiton.

        1. ja 2. ei tänään eikä historiassa sisällä minkäänlaista fyysistä ja/tai psyykkistä väkivaltaa.
        -
        Jeesus ( kaikki muut eri kielelliset muunnokset) samalla tavalla niinkuin mikä nimi tahansa tarkoittaa jotain: viisas, hyvä johtaja kaikki synonyymit jotka voit yhdistää tähän päivään saakka koskien "hyvä johtaja".
        -
        1 Ota Raamatusta Laki - jota Jeesus käskee noudattaa. Ensisijainen vastuu on aina niillä jotka virassaan opettavat.
        2. Ota Raamatusta ne osat joissa kerrotaan Jeesuksesta, hänen opeista.
        2b Ota Vanhasta Testamentista ne osat joihin Jeesus viittaa.
        3. Ota uudesta testamentista ne osat joihin Jeesus yhdistää k e Pietarin kirjeeet/testamentti.
        -
        Kaiken muun voi laittaa sivuun, ja näin ollen Jeesus ei perustanut uskontoa vaan vahvisti demokratian. Hän valitsi Simon Pietarin jatkamaan työtään. Edellinen siihen aikaan, ja vertaat Suomen perustuslakiin/testamenttiin §1 - §10 - §11 - §12.

        == == == == ==
        --Lähteet--
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
        -
        Suomen Perustuslaki;
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        ( §1 - §10 - §11 - §12 )
        -
        Lastensuojelulaki:
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2007/20070417
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        -
        Sekä Suomen Valtion allekirjoittamat Yk:n kansainväliset asiakirjat mm ihmisoikuksista, lasten suojelusta jne.
        -------------------
        HUOM!!!
        Nyt on laittomuus riistämässä kristillisten Jeesuksen opetuslapsen, tapattamansa Pietarin avaimineen sovittamaan kristittyjen, tai ainakin uskovat niin pappienkin lapsiin kohdistuneet rikokset jne.
        PIETARI ei ollut kristittyjen katolilaisuuden ensimmäinen paavi vaan sen viran haltijana oli Paavali ja on edelleen.
        Eikä Petari ollut apostoli vaan Kaikkivaltiaan Jeesuksen tärkein opetuslapsi!
        -
        Tiede ja raamattu oppeineen vastustaa laittomuuden pykimyksiä väärentää totuuksia mm täällä wikipediassakin jotta koululaiset aivopestäisiin uskomaan uusiin valheisiin tulevina pappaine ja uskovaisina....
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Pietari_(apostoli)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan osa tajuaa, että jeesus on pahemman luokan kusettaja ja lähtevät.

        ”Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        laittomuuden Barjeesus mutta Lait antanut Jeesus oppeineen mielestäni ihan hyvä sillä ne Lait ovat maailman sivistyneiden maiden perustuslain perustana ihmisikunnalla hyvät!
        Mm näin pahentaa maailmaa kristittyjen herrojen oppi..
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        Raamatun Kaikkivaltias Jumala ja Jeesus korvataan näillä kristittyjen herroilla:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        -
        laittomuus tapatti Lait antaneen Jeesuksen kun vihasivat Lakia
        ja Lakia vihaavat kristitytkin, eksytettyinä...
        Kaikkivaltias Jeesus antoi Pietarille Avaimet ja Vallan maailman parantamiseksi tällaiseksi mutta laittomuus tappoi pietarinkin estääkseen tämän:
        Pietarin Jeesukselta saamasta tehtavästä, LAINATTUA tekstiä:

        uskominen koostuu kolmesta eri tyypistä:
        1. Laillinen.
        2. Neutraali.
        3. Laiton.

        1. ja 2. ei tänään eikä historiassa sisällä minkäänlaista fyysistä ja/tai psyykkistä väkivaltaa.
        -
        Jeesus ( kaikki muut eri kielelliset muunnokset) samalla tavalla niinkuin mikä nimi tahansa tarkoittaa jotain: viisas, hyvä johtaja kaikki synonyymit jotka voit yhdistää tähän päivään saakka koskien "hyvä johtaja".
        -
        1 Ota Raamatusta Laki - jota Jeesus käskee noudattaa. Ensisijainen vastuu on aina niillä jotka virassaan opettavat.
        2. Ota Raamatusta ne osat joissa kerrotaan Jeesuksesta, hänen opeista.
        2b Ota Vanhasta Testamentista ne osat joihin Jeesus viittaa.
        3. Ota uudesta testamentista ne osat joihin Jeesus yhdistää k e Pietarin kirjeeet/testamentti.
        -
        Kaiken muun voi laittaa sivuun, ja näin ollen Jeesus ei perustanut uskontoa vaan vahvisti demokratian. Hän valitsi Simon Pietarin jatkamaan työtään. Edellinen siihen aikaan, ja vertaat Suomen perustuslakiin/testamenttiin §1 - §10 - §11 - §12.

        == == == == ==
        --Lähteet--
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
        -
        Suomen Perustuslaki;
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        ( §1 - §10 - §11 - §12 )
        -
        Lastensuojelulaki:
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2007/20070417
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        -
        Sekä Suomen Valtion allekirjoittamat Yk:n kansainväliset asiakirjat mm ihmisoikuksista, lasten suojelusta jne.
        -------------------
        HUOM!!!
        Nyt on laittomuus riistämässä kristillisten Jeesuksen opetuslapsen, tapattamansa Pietarin avaimineen sovittamaan kristittyjen, tai ainakin uskovat niin pappienkin lapsiin kohdistuneet rikokset jne.
        PIETARI ei ollut kristittyjen katolilaisuuden ensimmäinen paavi vaan sen viran haltijana oli Paavali ja on edelleen.
        Eikä Petari ollut apostoli vaan Kaikkivaltiaan Jeesuksen tärkein opetuslapsi!
        -
        Tiede ja raamattu oppeineen vastustaa laittomuuden pykimyksiä väärentää totuuksia mm täällä wikipediassakin jotta koululaiset aivopestäisiin uskomaan uusiin valheisiin tulevina pappaine ja uskovaisina....
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Pietari_(apostoli)

        Barbar jeesus barbar jeesus. Hulluko olet?


      • Anonyymi

        Oletko ihan varma ettei ole luopunut... rippikouluissa eksyttävät....
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        Luopumalla Heistä yhdestä, luopuu Heistä ja pelastuksesta.
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!


    • Anonyymi

      Loppusuoralla ollaan. Pyytäisin sinuna Jeesukselta uskoa. Hän sitä kuitenkin ylläpitää. Itsekin on tullut heitettyä Raamattu vihaisena lattialle. En voinut käsittää miten Jumala on niin epäreilu. Mutta tein tuon vain siksi, että ajattelin että itse tietäisin paremmin. Suututti kun Hän sallii kaiken tämän vääryyden tapahtua. Mutta kuka minä olen Hänelle sanomaan mitään? Hän on kaikkivaltias. Ei Hänen yläpuolellaan ole lakia. Pakko vaan luottaa, että se hyvä mikä on edessä tekee kaiken pahan mitättömäksi. Siihen uskon. Ihmeitä olen itsekin kaivannut mutta omalla kohdallani oman sydämen muutoksen ihme on se suurin. Se todistaa minulle Jeesuksesta.
      Siihen kannattaa kääntää katseensa. Syntisiä Jeesus tuli pelastamaan. Jos koet ettei sitä ihmettä sinussa ole, niin pyydä sitä uutta sydäntä. Silloin et tarvitse ulkopuolisia vakuutuksia uskollesi.

      • Anonyymi

        Suojelusenkeli on olemassa.


      • Anonyymi

        Onko jokainen avioton lapsi Jeesus? Jos ei niin mix ei? Monessa tapauksessa ennustettu on, niin kuin Jeesuskin. Pitäiskö osata taikatemppuja vai riittääkö että on liukaskielinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jokainen avioton lapsi Jeesus? Jos ei niin mix ei? Monessa tapauksessa ennustettu on, niin kuin Jeesuskin. Pitäiskö osata taikatemppuja vai riittääkö että on liukaskielinen?

        Raamatulliseti aviottomat lapset eivät ole äpäriä jne heukuttuina
        SILLÄ
        raamatussa ei Kaikkivalktias Jumale ole avioliittoa asettanut eikä Kaikkivaltias Jeesuskaan vaikka oli Kaanan häissä kutsivieraana viinin valmistajan ja Hänen Pyhä Äiti tarjoilemassa niin siellä ei pappiakaan tarvittu sillä siihen aikaan häät olivat kahden suvun ja kutsuttujen vieraiden julhla jossa olivat todistamassa KAHDEN TOISILLEEN ANTAMAA PYHÄÄ LUPAUSTA YHTEISESTÄ LIITOSTA PERHEEN PERUSTAMISEKSI.
        Joten kirkkohää markkinat ovat pakanallisia "maksakaa ja uskokaa" hömpötyksiä ja Kaikkivaltias Jeesus ei ole käskenyt kastaa ketään, lapsiakaan, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne laittomuuden jäseniksi.
        Kaikkivaltias Jeesus siunasi lapsia ja toisin lapsia kohteleville samassa tilaisuudessa antoi myllynkivien käyttöohjeet opiksi! Kas kun kukaan ei laittomuden käyttöön sitä oppia ottanut opiksi!!! Alla olevista selviää tarpeellisuutta tutkia Lakia ja oppeja tarkemmin...
        -
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        "Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]

        Suomalaista lapsirakkautta seurauksineen....
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)


      • Anonyymi

        Usko laittomuuden (kouluttamiin) profeettoihin on Kaikkivaltias kieltänyt joten siinä on ihmiskunnan suurin ansa että eksyy antamaan uskontunnustuksen ja luopuu Lait antaneista.

        Ihminen, joka ymmärtää ettei usko ole tieto, on jo tavallaan "kutsuttu" etsimään sielullista turvaa Laille kuuliaisuuksista ja kaltaisistaan.
        Jos uskominen on kielletty niin se ei tarkoita etteikä Lakia pidä uskoa - todellisuudessa noudattaa.
        Yksinkertaisin ja selvin ihmisyyden kannalta tie pelastukseen mielestäni on hyvin yksikertainen kun vain pitää raamatulliset sekä maailliset Lait mahdollisuukdien mukaan:
        Mielestäni, näiden ymmärtäminen ja noudattaminen ei ole uskoa vaan ylintä tietoa:
        Matt. 24:3-4 Mark.13:5
        Matt. 7:23 25:41 24:23-24
        Varokaa... Apostolien teot:13:6 sillä:
        Matt. 7:23 25:41


      • Anonyymi

        Auttasko jos pyytäisit Barjeesuksen oikeaan nimeen uskoa
        SILLÄ
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


    • Anonyymi

      Minuakin ajoittain haittaa että Jumala sallii tuhansia vuosia kestävän pahuuden. Mutta sitten mietin mitä vielä Raamatusta täytyy toteutua jotta viimeinen tuomio tulisi. Ja se on pedon kuva ja pedon merkki. Ne eivät olleet vielä hitlerin aikaan olemassa joten maailman loppu ei vielä silloin voinut suuresta pahuudesta huolimatta tulla.
      Tai sitten vaikka yhden kaupungin kannalta. Jos vaikka Oulu suosii terroria ja pedofiliaa mutta Jumala ei vielä tuhoa sitä niin ehkä Hän näkee että siellä on vielä ihmisiä jotka voisivat pelastua ja valita Jeesuksen.
      Sitten kun Jumala näkee että kaikki ovat päättäneet valita pahuuden eli pedon palvomisen niin sitten on oikea aika tuomita ja lopettaa kaikki pahuus.

      Jumala siis sallii pahuuden jatkua niiden yksilöiden takia joilla vielä on mahdollisuus pelastua.
      Sama kuin siinä vanhan testamentin Niiniven tuomiossa. Tuho ei tullut kun ihmiset katui pahaa. Tuho tuli toki muutaman sadan vuoden kuluttua kun pahuutta ei enää kaduttu.

      Samoin nykyään kun pahuutta ei enää kukaan kadu niin tuomioiden on oikea aika tulla.

      • Anonyymi

        Maallistuminen, materialismi aikamme uskonto vie ihmiset pahuuteen ym.tekijät.

        Minulle teologia on opiskelua, ihan yksityisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maallistuminen, materialismi aikamme uskonto vie ihmiset pahuuteen ym.tekijät.

        Minulle teologia on opiskelua, ihan yksityisesti.

        Opiskelet kusetuksen jaloa taitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskelet kusetuksen jaloa taitoa.

        *melkein tapoit minut nauruun.....*
        Totuus on että mm pappiskouluksen monet jättävät kesken kun oppivat ymmärtämään kristittyjen todelliset herrat paavalin teksteistä... Ei näiden herrojen tuolla ahdas portti aukea...:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        MUTTA Kaikkivaltias ei unohtanut kieltonsa rikkojia....
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        ((viitaten yllä olevaan tekstiin Apostolien teot:13:6 )))
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi

        Heittääkö haittamasta jos tutkit asiaa...

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        SIIS;
        Kaikkivaltias Jumala korvataan:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        Ja Kaikkivaltia Jeesus korvataan laittomuuden Barjeesuksella:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        Ja synti onkin todellisuudessa laittomuus joka puolestaan on rikollisuutta....
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        1 Johanneksen kirje 3:4-10
        "Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus.... "
        JA MITEN LOPUKSI KÄVIKÄÄN:
        laittomuudet ovat rikoksia joita Kaikkivalias Jeesus ei sovittanut!
        Joten eksyttäjän seuraaminen johtaa leveälle portille... ja jo annettuun tuomioon Kaikkivaltiaan Jeesuksen antaman tuomion mukaan.
        Matteuksen evankeliumia: 7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        Matteuksen evankeliumia:23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Kaikkivaltiaan Jeesuksen anatama tuomio:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        7:23 25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
        --
        Poikkeuksena varmuudella ovat sotimiseen pakotetut sotilaat. Heidän laittomuuksista tappajina on esivalta vastuussa. Vastaavia armoon oikeudettuja voi olla muitakin mutta ei sitä automaattisesti anneta vaan se pitää ansaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *melkein tapoit minut nauruun.....*
        Totuus on että mm pappiskouluksen monet jättävät kesken kun oppivat ymmärtämään kristittyjen todelliset herrat paavalin teksteistä... Ei näiden herrojen tuolla ahdas portti aukea...:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        MUTTA Kaikkivaltias ei unohtanut kieltonsa rikkojia....
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        ((viitaten yllä olevaan tekstiin Apostolien teot:13:6 )))
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Voi barjeesus sentään miten väärä profeetta olet itse. Helvetin portit ovat sinulle auki, astu sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heittääkö haittamasta jos tutkit asiaa...

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        SIIS;
        Kaikkivaltias Jumala korvataan:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        Ja Kaikkivaltia Jeesus korvataan laittomuuden Barjeesuksella:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        Ja synti onkin todellisuudessa laittomuus joka puolestaan on rikollisuutta....
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        1 Johanneksen kirje 3:4-10
        "Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus.... "
        JA MITEN LOPUKSI KÄVIKÄÄN:
        laittomuudet ovat rikoksia joita Kaikkivalias Jeesus ei sovittanut!
        Joten eksyttäjän seuraaminen johtaa leveälle portille... ja jo annettuun tuomioon Kaikkivaltiaan Jeesuksen antaman tuomion mukaan.
        Matteuksen evankeliumia: 7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        Matteuksen evankeliumia:23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Kaikkivaltiaan Jeesuksen anatama tuomio:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        7:23 25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
        --
        Poikkeuksena varmuudella ovat sotimiseen pakotetut sotilaat. Heidän laittomuuksista tappajina on esivalta vastuussa. Vastaavia armoon oikeudettuja voi olla muitakin mutta ei sitä automaattisesti anneta vaan se pitää ansaita.

        Barjeesus meni baariin ja otti kauhiat kännit, sai alkoholimyrkytyksen ja kuoli siihen. Sen pituinen se, barjeesuksen loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *melkein tapoit minut nauruun.....*
        Totuus on että mm pappiskouluksen monet jättävät kesken kun oppivat ymmärtämään kristittyjen todelliset herrat paavalin teksteistä... Ei näiden herrojen tuolla ahdas portti aukea...:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        MUTTA Kaikkivaltias ei unohtanut kieltonsa rikkojia....
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        ((viitaten yllä olevaan tekstiin Apostolien teot:13:6 )))
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Miksi yrität kusettaa ihmisiä?


    • Anonyymi

      Älä hellitä.Saatana on sinussa lujasti kiinni. Olet potentiaalinen tuleva uskova,koska saatana sinua noin kovasti riepottelee. Niin se teki minullekin Nuoruuteni oli kuin helvettiä. Mutta aina, kun aloin kaivaa hirttonarua taskustani,huusin Jumalaa avuksi ja Hän auttoi. Ylimaallinen rauha ja ilo levisi mieleeni. Näin äkkiä asiat oikeissa suhteissa elämääni ja ahdistuksen aiheuttanut asia meni aina ihmeellisesti ohi. Näin tapahtui niin usein, että se ei ollut enää sattumaa. Nyt 70:senä olen saanut elää Jumalan lapsena tyynesti ja siunauksen alla. Kohta rakas Isäni kutsuu minut kotiinsa ,odotan sitä tyynenä ja iloisena.

      • Anonyymi

        Aamen kiitos Jeesus!


    • Anonyymi

      Suomen Perustuslain uskonvapaus on hyvä asia, vahinko vaan ettei kaikki suomalaisten lapset saa sitä kun kastattavat jo sylivauvoina ettei vaan syntyissään lahjaksi saamat pyhät ominaisuuden pääse vaikuttamaan...
      Sama Laki ei kiellä olemattu laittomuuden herroja palveleva.
      Ei tulis mieleenkään maksaa laittomuudelle ihmiskunnan turmelemisista... alaikäisiä lapsiakin aivopesevät tällaisiksi:

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'
      'Meillä ei ole ymmärrystä'
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'

      "JUMALAN VASTUSTAJISTA" kirjoittajalle....
      (Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopuminen)
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

      (Saatanan ja Barjeesuksen orjaksi)
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
      ( HUOM! Lait antaneet kristillisten Jumala ja Jeesus korvataan laittomuuden herroilla, miksi ne muuten olisi raamatussa????!!!!
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

      (Synti=Rikos)
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
      Jeesus ei rikoksia sovittanut ja synti on sama kuin Lain vastainen rikos:
      Kenen lapsiahan laittomuuden kristityt uskovat olevansa:
      1 Johanneksen kirje 3:4-10
      "Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus.
      Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä. Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut. Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta."

      • Minkä vuoksi sinun täytyi tulla tähänkin aloitukseen tätä iänikuista liturgiaasi julistamaan? Ketjun aloittaja ei välttämättä ole kovin aktiivisesti palstalla vieraillut - ja saa avunhuutoonsa tälllaisen ihmeellisen asiaan mitenkään liittymättömän viestipötkön. Se jos mikä voi saada hämilleen. Vai sekö juuri on tarkoituksesikin? Meille vakiopalstalaisille sinun on turha ihmeellistä teologiaasi enää julistaa, olemme osanneet sen jo kauan ulkoa.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Minkä vuoksi sinun täytyi tulla tähänkin aloitukseen tätä iänikuista liturgiaasi julistamaan? Ketjun aloittaja ei välttämättä ole kovin aktiivisesti palstalla vieraillut - ja saa avunhuutoonsa tälllaisen ihmeellisen asiaan mitenkään liittymättömän viestipötkön. Se jos mikä voi saada hämilleen. Vai sekö juuri on tarkoituksesikin? Meille vakiopalstalaisille sinun on turha ihmeellistä teologiaasi enää julistaa, olemme osanneet sen jo kauan ulkoa.

        Saitko kilpailijaksi sellaisen joka tietää raamatusta enemmän ihmisyydelle tärkeistä asioista eksyttäjien kumoamiseksi?
        Oletko kenties haudankaivaja vai pappi?


    • Anonyymi

      Tuomarien kirja:
      6:12 Ja Herran enkeli ilmestyi hänelle ja sanoi hänelle: "Herra olkoon sinun kanssasi, sinä sotaurho!" > Jakeen lisätiedot
      6:13 Niin Gideon vastasi hänelle: "Oi, Herrani, jos Herra on meidän kanssamme, miksi sitten kaikki tämä on meitä kohdannut? Ja missä ovat kaikki hänen ihmeelliset tekonsa, joista isämme ovat meille kertoneet sanoen: 'Herra on johdattanut meidät tänne Egyptistä'? Mutta nyt Herra on hyljännyt meidät ja antanut meidät Midianin kouriin." > Jakeen lisätiedot
      6:14 Silloin
      Herra
      kääntyi
      häneen
      ja sanoi:
      "Mene tässä voimassasi
      ja vapauta Israel Midianin kourista;
      minä lähetän sinut." > Jakeen lisätiedot
      6:15 Hän vastasi hänelle: "Oi, Herra, millä minä vapautan Israelin? Minun sukunihan on heikoin Manassessa, ja minä itse olen kaikkein vähäisin isäni perheessä." > Jakeen lisätiedot



      7:2 Mutta Herra sanoi Gideonille: "Sinulla on kanssasi liian paljon väkeä, antaakseni Midianin heidän käsiinsä; muuten Israel voisi kerskua minua vastaan ja sanoa: 'Oma käteni vapautti minut.'> Jakeen lisätiedot
      7:4 Ja Herra sanoi Gideonille: "Vielä on väkeä liian paljon; vie heidät alas veden ääreen, niin minä siellä heidät sinulle tutkin. Se, josta minä sinulle sanon: 'Tämä lähteköön sinun kanssasi', se lähteköön kanssasi; mutta jokainen, josta minä sinulle sanon: 'Tämä älköön lähtekö sinun kanssasi', se älköön lähtekö." > Jakeen lisätiedot
      7:5 Niin hän vei väen alas veden ääreen. Ja Herra sanoi Gideonille: "Aseta erikseen jokainen, joka latkii vettä kielellään, niinkuin koira latkii, ja samoin jokainen, joka laskeutuu polvilleen juodaksensa." > Jakeen lisätiedot
      7:7 Silloin Herra sanoi Gideonille: "Niillä kolmellasadalla miehellä, jotka latkivat, minä vapautan teidät ja annan Midianin sinun käsiisi; kaikki muu väki menköön kukin kotiinsa." > Jakeen lisätiedot

      • Anonyymi

        Jaa vai sanoi herra...
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
        Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
        Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä."

        herra ei ole sama kuin Jumala tai/ja Jeesus vaan herra on mm. tämä jumalaksi uskottu:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        herran uskovaisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."


    • Ota asia levosta käsin.

      Usko on kokonaan Jumalan antama lahja, ihminen ei voi sitä omin voimin aikaansaada. Jumala on selvästi vetänyt sinua puoleensa jo pitkään. Ja kun tämä aika pitkittyy ja pitkittyy ilman lopullista uskoontuloa, voi ihminen helposti turhautua, Samoin on käynyt monen muunkin kohdalla. Itsekin kamppailin lapsenuskovaiheeni jälkeen monenlaisissa myrskyissä jumalasuhteeni kanssa, kunnes lopulta sain kokea uudestisyntymän.

      Muistan sinua rukouksissa.

      • Anonyymi

        Jumala ja Jeesus ei ole uskontunnustusta asettanut vaan Jeesus on jopa kieltänyt uskomasta.
        Niin kutsuttu "uskontunnustus" on yksi ihmisyydestä luopumisen pahimpia ominaisuuksien sieluun/mieleen katekismuksessa asetettuna selitysten mukaan, tarkistakaa..

        HUOM! Tällaisiksi ei ihminen synny vaan tällaisiksi heitä aivopestään.

        (uskontunnustuksen antaneiden järjettömyydestä)
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        (Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopuminen)
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        (Saatanan ja Barjeesuksen orjaksi)
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        ja Kaikkivaltias Jumala ja Jeesus korvataan näillä kristittyjen herroilla:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        (Synti=Rikos)
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        Jeesus ei rikoksia sovittanut ja synti on sama kuin Lain vastainen rikos: 1 Johanneksen kirje 3:4-10

        Joten syntien/rikoksien sovitus jäi saamatta niin kuin Pyhän Hengen tuki:Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!

        Joten uskominen on todellisuudessa muita kuin Kaikkivaltiaden tunnustaminen.
        Joka toisin väittää niin todistakoon kristittyjen kaikki laittomuudet Kaikkivaltiaan Jumalan ja Jeesuksen asettamiseksi.
        Esimerkki:
        Käskikö Kaikkivaltias Jeesus mennä kaikkeen maailmaan tappameen lapsiakin vielä 2000-luvulla todellisten laittomuuden herrojenne palveljoina?
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]

        Ellei Kaikkivaltias Jeesus käskenyt niin vastakkaapa rehellisesti ketä palvelevien herra käski?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ja Jeesus ei ole uskontunnustusta asettanut vaan Jeesus on jopa kieltänyt uskomasta.
        Niin kutsuttu "uskontunnustus" on yksi ihmisyydestä luopumisen pahimpia ominaisuuksien sieluun/mieleen katekismuksessa asetettuna selitysten mukaan, tarkistakaa..

        HUOM! Tällaisiksi ei ihminen synny vaan tällaisiksi heitä aivopestään.

        (uskontunnustuksen antaneiden järjettömyydestä)
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        (Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopuminen)
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        (Saatanan ja Barjeesuksen orjaksi)
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        ja Kaikkivaltias Jumala ja Jeesus korvataan näillä kristittyjen herroilla:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        (Synti=Rikos)
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        Jeesus ei rikoksia sovittanut ja synti on sama kuin Lain vastainen rikos: 1 Johanneksen kirje 3:4-10

        Joten syntien/rikoksien sovitus jäi saamatta niin kuin Pyhän Hengen tuki:Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!

        Joten uskominen on todellisuudessa muita kuin Kaikkivaltiaden tunnustaminen.
        Joka toisin väittää niin todistakoon kristittyjen kaikki laittomuudet Kaikkivaltiaan Jumalan ja Jeesuksen asettamiseksi.
        Esimerkki:
        Käskikö Kaikkivaltias Jeesus mennä kaikkeen maailmaan tappameen lapsiakin vielä 2000-luvulla todellisten laittomuuden herrojenne palveljoina?
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]

        Ellei Kaikkivaltias Jeesus käskenyt niin vastakkaapa rehellisesti ketä palvelevien herra käski?

        Ja jälleen tämä sinun kaikkein hulluin "opetuksesi" että Jeesus kielsi uskomasta. Kun sitä kerran ihmettelin, väitit, ettet tarkoita, että Jeesus kielsi uskomasta häneen, vaan epäjumaliin, kuten Raamattukin käskee, mutta nyt jälleen kirjoituksestasi saa yksiselitteisesti käsityksen, että tarkoittaisit, ettei Jeesuksen mielestä saa uskoa Jumalaan eikä Jeesukseen.


    • MItä tarkoitat Jeesuksen etsimisellä? Mitä odotat löytäväsi?

    • Anonyymi

      Uskovaisilla vaikuttaa olevan suuria vaikeuksia uskontunnustuksen kaltaisina erottaa laittomuuden herrat Kaikkivaltiaista ja Pyhästä Hengestä, HEISTÄ LUOPUNEINA JA TILALLE raamatun mukaan Saatana jumalaksi ja Barjeesus eksykseksi syntienne sovittajaksi.
      Tässä muutamia uskontunnustuksen sisällön mielestäni ihmisyydelle vaarallisimpien kohtia jotka sieluun/mieleen manipuloituina (tunnetaan kansankielessä aivopesuna) joita voitte itse tutkia ja mieluummin ITSELLENNE REHELLISINÄ.
      Huomatkaan, ETTÄ KAIKKIVALTIAS JUMALA JA KAIKKIVALTIA JEESUS EI OMILTAA USKONTUNNUSTUKSIA VAADI.
      Joten uskontunnustuksen antaneiden on syytä tarkistaa paljon asioita....

      järjettömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'
      'Meillä ei ole ymmärrystä'
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'
      (Tuo on periaatteessa ihmisyydestään luopumista.)

      Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
      (Valmistelut Kaikkivaltiasita ja Pyhästä Hengestä luopumiseen.)

      (Kaikkivaltiaista luopuminen ja Saatana jumalaksi ja Barjeesus syntien/rikoksien sovittajaksi)
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
      Tuo luopuminen on ero syntien sovittamisesta sillä:
      Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
      10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
      Luopumalla Heistä Yhdestä; luopuu Heistä ja Heidän antamista lupauksista pelastukseen. Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
      Jäljelle tuon jälkeen kristitylle jää usko, että palvelee Kaikkivaltiaita mutta järjettömänä ei ymmärrä palvelevansa Heidän Pyhiin Nimiin pilkaten laittomuuden herrojaan:
      Raamatun Kaikkivaltias Jumala ja Jeesus korvataan näillä kristittyjen herroilla:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
      Ja pelastuksen toivoa tuskin on Barjeesukselta.
      Ja synti onkin oppien mukaan todellisuudessa laittomuutta joka on Lakien vastaista rikollisuutta ja Kaikkivaltias Jeesuskaan ei rikoksia sovittanut.

      Olen pahoillani jos rehellisesti opeillanne ja raamattunne Kaikkivaltiaan Tietoja ja laittomuuden herranne asetin esiin sellaisena kuin ne ovat ymmärrettäväksi uskovaisten uskottavaksi (ei tutkittavaksi) asetettu sillä uskontunnustuksen tavallaan on miellellinen / sielullinen sairaus joka aiheuttaa mm psyykkisiä ongelmia jopa nuorille kun esimerkiksi Kaikkivaltias kieltää "älä tapa" ja kristityt lähettää lapsiakin tappameen noitina kehitysmaihin KAIKKIVALTIIN JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMIIN!!!
      Sitten mm nuorisolla on psyykkisiä ongelmia kouluissa jne ja monet menee ymmärtämättömyyttään pakoo alkohollin tai huumeisiin ja sitten syytetään kamalaa nuorisoa mutta ei koskaan sitä saatanallisuuden alkuperää joka sitä on maailmaan noin 2000vuotta laittomuuden viruksena levittänyt.

      Joten Kaikkivaltiaan Jeesuksen antama KIELTO ON TODISTETTAVASTI vakavasti otettava ihmiskunnan tueksi tulevien sukupolvien parammasta elämän toivosta. Ja asetettava kuriin laittomuuden toiminnat mm alaikäisten seksuaaliset hyväksi käytöt niin uskovaisten kuin papistonkin laittomuuksina.
      Ne, laittomuuden omavanhurskaus opit tulisi Lailla kieltää kun niillä laittomuus jakaa rikollisilleen itse sovituksia KAIKKIVALTIAIDEN PYHYYN NIMIIN pilkatanen HEITÄ! Sellaisa oppeja ovat mm rippi, salarippi, rippisalaisuus, syntien päästö. Nuo yhdistettynä laittomuuden seurakuntien seurakunta kuriin on järkyttävää ja salatua rikollisuutta jotka paljastuu usein vasta rikoksen tehneiden kuoltua tai/ja uhrien aikuistumisen myötä. Tuollais oikeuksia ei KAIKKIVALTIAAT ole laittomuudelle antanut vaikka papistonnekin "luontais etuineen."
      http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
      Finlexin sisällön tuottaa ja sitä ylläpitää Edita Publishing Oy
      11 § (24.7.1998/563)
      Rikoksentekijän suojeleminen
      Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi."

      Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

      "Älkää uskoko" kieltoakin rikkomisista on tuomio annettu:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

    • Anonyymi

      JK.
      Se, että näen uskovaisilla puutteita EI TARKOITA, että TE itse olisitte niihin uskontunnustuksenne kanssa syyllisiä MUTTA jokaisella on vastuu Omasta itsestään JA Lapsistaan ettei heiltä jo laittomuuden lapsikasteessa "varasteta" oikeutta omaan Lailla suojattuun uskonvapauteensa.
      http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
      "Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
      2 luku
      Perusoikeudet
      6 §
      Yhdenvertaisuus
      Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
      Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.

      Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.

      Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.
      11 §
      Uskonnon ja omantunnon vapaus
      Jokaisella on uskonnon ja omantunnon vapaus.
      Uskonnon ja omantunnon vapauteen sisältyy oikeus tunnustaa ja harjoittaa uskontoa, oikeus ilmaista vakaumus ja oikeus kuulua tai olla kuulumatta uskonnolliseen yhdyskuntaan. Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."
      .............................

      Monet täällä kirjoittaneista eivät ole tuota oikeuttaan saaneet MUTTA se ei anna oikeutta omilta lapsiltaa riistää Laillisia oikeuksia, EI EDES TÄLLÄ VERUKKEELLA JOSSA LASTENVANHEMMISTA TEHDÄÄN "rikollisia" omia lapsiaan kohtaan:

      ttps://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1993/19931055?search[type]=pika&search[pika]=kaste
      15 §
      "Kirkon jäsenten tulee saattaa lapsensa kastettavaksi ilman tarpeetonta viivytystä. Jos lapsen kastaminen viivästyy, kirkkoherran asiana on muistuttaa siitä lapsen vanhempia tai huoltajia.
      Milloin toinen tai kumpikaan vanhemmista ei kuulu kirkkoon tai milloin lapsi ei ole vanhempiensa kasvatettavana, hänet voidaan kastaa ottaen huomioon, mitä lapsen kuulumisesta kirkkoon erikseen säädetään."

      Kaikkivaltias Jeesus ei ole koskaan käskenyt kastaa ketään, LAPSIAKAAN, lapsiakin laittomasti kohtelevien laittomuuden jäseniksi.
      Kaikkivaltias siunasi lapsia ja toisin lapsia kohteleville antoi myllynvien käyttöohjeet opiksi!

      On todella ihmisyyden oikeuksien vastaista LAPSIAKIN tappaneen laittomuudelle antaa oikeus laittaa JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUTEEN SYNTYNEEN LAPSEN OTSAAN KUOLLEEN MERKKI, HENGELLISESTI TERVEEN OTSAAN!
      ........................................

      Lakien hierarkia:
      Jumalan ja Jeesuksen Laki = korkein Laki
      Suomen Perustuslaki = ei saa olla ristiriidassa yllä olevan Lain suhteen.
      suomen kirkkolaki = ei saa olla ristiriidassa YLLÄ MAINITTUJEN LAKIEN SUHTEEN.

      Niin, ettei ne yhteiskunnan ongelmat niin nuorten kuin aikuisten osalta ole tervejärkisten aikaan saamaa joten kannattis ihmisyyden oikeuksia ja järjellistä toimintaa tukea.
      Kaikkivaltiaat eivät ole "uskonviruksia" asettaneet ihmiskuntaan laittomuuksineen vaikka laittomuus toimiikin HEIDÄN PYHIIN NIMIIN seurakunta kurillaan jne.
      Joten eksytyksillä on seurauksia joita kristittyt itse eivät uskontunnustuksensa kaltaisina näe ja usko todeksi....

      • Ihmisten monimutkaiset ajatusrakennelmat eksyttävät, mutta ei Jumala, sillä hänen valtakuntaansa pääsevät kaikki, joilla on lapsen kaltainen mielenlaatu. (Matt 11:25-30)


      • Anonyymi
        EJKR kirjoitti:

        Ihmisten monimutkaiset ajatusrakennelmat eksyttävät, mutta ei Jumala, sillä hänen valtakuntaansa pääsevät kaikki, joilla on lapsen kaltainen mielenlaatu. (Matt 11:25-30)

        voihan olla, että lastenkaltaisuus on kristillisen Jeesuksen käyttämänä vertauksena ja Jeesus opetti Jumalan valtakunnan lasten kaltaisuudesta mutta ongelma on se, ettei kristitty ole kristillinen jolloin ehdot muuttuvat laittomuuden opeien osalta mm näin....
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        Luopumalla Heistä yhdestä, luopuu Heistä ja pelastuksesta.
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!


      • Anonyymi
        EJKR kirjoitti:

        Ihmisten monimutkaiset ajatusrakennelmat eksyttävät, mutta ei Jumala, sillä hänen valtakuntaansa pääsevät kaikki, joilla on lapsen kaltainen mielenlaatu. (Matt 11:25-30)

        On kyseessä vertaus.... Lasten kaltaisuus edellyttää syntyissään saaman sielullista puhtautta ja sehän kristittyjen osalta periaatteessa poistetaan lapsikasteessa liittämällä lapsia lapsiakin laittomasti kohtelevien kristittyjen seurakuntaan jäseniksi ja Kaikkivaltias Jeesus ei ole käskenyt ketään kastaa laittomuuden jäseniksi... Joten usko ja kaste ei pelasta. Ei uskossa ollut, kastamaton ryövärin Kaikkivaltias Jeesus otti mukaansa Paratiisiin osoittaen selvyyder uskon ja kasteen suhteen.


      • Anonyymi

        Suomessa noudatetan Suomen lakia, jotkut jeesuksen lait ja vastaavat ovat roskakorikamaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa noudatetan Suomen lakia, jotkut jeesuksen lait ja vastaavat ovat roskakorikamaa.

        Todellakin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        On kyseessä vertaus.... Lasten kaltaisuus edellyttää syntyissään saaman sielullista puhtautta ja sehän kristittyjen osalta periaatteessa poistetaan lapsikasteessa liittämällä lapsia lapsiakin laittomasti kohtelevien kristittyjen seurakuntaan jäseniksi ja Kaikkivaltias Jeesus ei ole käskenyt ketään kastaa laittomuuden jäseniksi... Joten usko ja kaste ei pelasta. Ei uskossa ollut, kastamaton ryövärin Kaikkivaltias Jeesus otti mukaansa Paratiisiin osoittaen selvyyder uskon ja kasteen suhteen.

        Ei kyse ole vertauksesta. Omille oppilalleen Jeesus sanoi:

        "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, te ette pääse taivasten valtakuntaan. " Matt 18:3

        Kyse on mielenlaadusta. Jeesuksella oli itsellään lapsen kaltainen, epäilemätön luottamus Isäänsä. Hän kannustaa seuraajiaan omaksumaan saman mielenlaadun, sillä sellaiset ihmiset voivat elää Jumalan yhteydessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On kyseessä vertaus.... Lasten kaltaisuus edellyttää syntyissään saaman sielullista puhtautta ja sehän kristittyjen osalta periaatteessa poistetaan lapsikasteessa liittämällä lapsia lapsiakin laittomasti kohtelevien kristittyjen seurakuntaan jäseniksi ja Kaikkivaltias Jeesus ei ole käskenyt ketään kastaa laittomuuden jäseniksi... Joten usko ja kaste ei pelasta. Ei uskossa ollut, kastamaton ryövärin Kaikkivaltias Jeesus otti mukaansa Paratiisiin osoittaen selvyyder uskon ja kasteen suhteen.

        Kun Jeesus sanoo taivasten valtakunnan olevan lasten kaltaisten, hän puhuu aikuisille. Hän kannustaa heitä omaksumaan samanlaisen lapsen kaltaisen, Isään Jumalaan luottavan mielenlaadun kuin hänellä itsellään on. Jeesus pyrkii siis osoittamaan, millaista on todellinen hengellinen elämä viittaamalla omaan lapsen kaltaiseen mielenlaatuunsa.

        Kasteeseen nämä Jeesuksen kommentit eivät liity mitenkään. Lapset näyttävät inhimillisesti arvoiden puhtailta, mutta he ovat syntyessään erossa Jumalasta. Heidän olemuksensa on siten luonnostaan taipuvainen syntiin (Jumalasta erossa elämiseen), vaikka he eivät olisi vielä mitään tehneetkään.
        Kaste on ulkoinen toimenpide, aivan kuten ympärileikkauksin. Kumpikaan ei itsessään liitä kenenkään sisintä Jumalaan eikä pelasta häntä . Kyse on ihmisen sisimmästä, sydämen tilasta, sydämen ympärileikkauksesta. Ihmisen sydämen tilan tuntee viime kädessä Jumala. Vain Hän tietää, kuka oikeasti turvaa Häneen eikä ihmisiin, kasteisiin, opinkappaleisiin jne.


    • Anonyymi

      Voi olla puuduttava tunne. Älä kuitenkaan vielä luovuta. Huuda tästä eteenpäin vain Jeesusta, Kristusta elämääsi, häneltä apua ja armoa. Jumala ei voi olla vastaamatta. Luota tähän. Kaikkea Hyvää!

    • Anonyymi

      Siitä se paraneminen lähtee. Tervetuloa realimaailmaan.

    • Anonyymi

      Tässä se uskovaisten YMMÄRTÄMÄTTÖMYYDEN puute pelastuksen este on.
      Ymmärtäväisille avautuu näistä Kaikkivaltiaan Jeesuksen antamat pelastukseen tarvittavat perusteet ja uskovaiset eivät tätä ymmärrä, omaksi tuomiokseen uskomalla vääriin....
      Matt. 24:3-4 Mark.13:5
      Matt. 7:23 25:41 24:23-24
      Varokaa... Apostolien teot:13:6 sillä:
      Matt. 7:23 25:41

    • Anonyymi

      > En halua enää sanallakaan kuulla evankelumista.

      Siksi, että Jeesus ei ilmesty useammin? Aika erikoista. Itse haluan olla Jeesukselle ja Jumalalle uskollinen, koska se on mielestäni hyvä ja he ovat ainoa toivo paremmasta.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista. Miten Jumala on ollut aloittajaan yhteydessä? Mistä huomasit, puheellako vai jollakin teolla? Kun elämässäni sattuu asioita, hyviä tai huonoja, miellän ne kyllä Jumalan tarkoitukseksi mutta en tunne että välttämättä näin olisi. Toisethan puhuvat hyvästä ja huonosta tuurista. Olen uskonut lapsesta asti, mutta mitään voimakasta Jumal-tuntemusta ei ole koskaan tullut. Puolestani on paljon rukoiltu, jatkan esirukousta. En jätä uskoani, luotan siunaukseen vaikka Jumala ei erikseen juuri minuun otakaan yhteyttä.
      Mielelläni kuulisin, millaista on kun Jumala puhuttelee. Ja toinen asia, mikä ei tosin ollut aloituksessa. Haluaisin jonkun uskoon tulleen kertovan millainen on se tunne kun usko valtaa ihmisen, kun tulee uskoon. Onko se joku humaus vai kestääkö pidempään? En ole koskaan keneltäkään uskoon tulleelta kehdannut tivata.

    • Anonyymi

      Minusta teosofia sopii kristinuskon tilalla mainiosti. Se on vain äkikseltään vaikeatajuista.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti haluaa!!! Ehkä tai todenäköisesti kuulut valittuihin.
      -
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."
      EHTODON KIELTO:
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
      KIELTO koskee näihin kristittyjen profeettoihin uskomista:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      Ilmeisesti tähän; kristittyjen raamatussa olevan laittomuuden herraan saavat jo tuomionsa saaneet uskovaiset uskoa:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      -
      Kieltoa rikkoneidenkin, siis kieltoa rikkovien uskovaisten on asiallista tietää...
      Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
      24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

    • Anonyymi

      Miksi Jumalasta luopuneet kristityt eivät palvele todellista herraansa/herrojansa niiden omilla nimillä ja opeilla?
      Kaikkivaltiaan Jumalan ja Jeesuksen Pyhää Nimeen levitätte laittomuuden rikollisuutta tietoisesti vielä 2000-luvulla lapsia rovioilla polttamalla. Se todistaa saatanan palveljoiden törkeää pakanallisuutta:
      Kaikkivaltiaista luopuminen sille HE ovat yhtä:
      Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
      10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
      Ja korvaatte Kaikkivaltiaa laittomuuden epäpyhyyksien herroilla:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      -
      Tällaista saa kristityt aikaan todelliset herransa todistaen;
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
      "Noitavainot nykyaikana
      Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]"

      kristityt kouluttaa vielä 2000-luvulla lapsia pakanoiksi:
      http://www.luterilainen.com/fi/lapsille/paavali-pakanain-apostoli/paavali-sauluksen-nuoruus/saulus-kohtaa-jeesuksen-damaskon-tiellä
      Ilmeisesti kristityt eivät rakasta Jumalan valtakunnan kaltiasina syntyneitä lapsiaan sielullisella rakkaudella vaan kastattavat lapsensa lapsia tappavien, tapattavien, raiskaavien jne laittomuuteen jäseniksi.
      Kaikkivaltia kristillisten Jeesus ei ole käskenyt kastaa KETÄÄN, lapsiakaan; laittomuuden seurakuntiin jäseniksi.
      Kaste ja usko ei pelasta. Ne ovat laittomuuden omia oppeja.
      Kaikkivaltias Jeesus otti ei uskossa olleen, kastamattoman ryövärin paratiisiin.
      Ja uskomisen Kaikkivaltias Jeesus on kieltänyt ja uskovat tuominnut:
      Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      (((viitaten yllä olevaan ja oleviin Apostolien teot:13:6 tekstiin:)))
      24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

      Viittaatte usein uskonvapautteen, joka on Lailla suojattu oikeus MUTTA kaikki uskovaiset eivät anna edes sitä LAILLISTA oikeutta omille lapsilleen.
      Näin on teille käynyt useimmille herrojanne seuraavina uskovaisina.

      • Anonyymi

        Oppinne mukaan syntinne ovat todellisuudessa Lain vastaisia rikoksia ja KAIKKIVALTIAS JEESUS EI OLE RIKOKSIA SOVITTANUT. Kuka teidät pelastaa, Saatana vai Barjeesusko?

        1 Johanneksen kirje 3:4-10
        "Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus.
        Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä. Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut. Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta."


    • Anonyymi

      Järkyttävän pitkiä viestejä, en jaksa. Löytääkö muka aloittaja noista vastauksen, vai kenelle te vastaatte. Eikö kannattaisi ihan itse kertoa eikä vain heittää raamatunlauseita. minulle ainakin liian vaikeata.
      Olen Anonyymi, Tänään 11:03 ja edelleen odotan että joku kertoisi miten Jumala on vastannut juuri sinulle ja mitä/miten tunsit kun tulit uskoon.

      • Tulisi järkyttävän pitkä viesti, jos kertoisin kaikki vaiheet, joiden kautta Jumala on hiljalleen vakuuttanut minua itsestään. Asia avautuu jokaiselle hieman eri tavoin, sillä kyse on meidän sielustamme, meidän subjektiivisesta todellisuudestamme. Ei kukaan voi löytää uskoa Jumalaan muuta kautta.
        Toinen puoli asiasta on tämä ulkoinen, objektiivinen todellisuus. Jotkut vaativat, että tieteen tulisi todistaa Jumala. Tämä olisi sielun tuho, meidän subjektiivinen todellisuutemme tehtäisiin silloin ulkoisten, objektiivisten faktojen avulla turhakkeeksi.
        Silti tarvitsemme myös ulkoisia, objektiivisia faktoja, jotta sielumme kaipauksilla olisi jokin kiinnekohta ulkoisessa todellisuudessa. Tässä tullaan peruskysymykseen: Onko Jumala oikeasti ilmoittanut itsestään jotain?
        Tässä kohden voi ryhtyä kertomaan itsestäni. Henkiset asiat askarruttivat minua jo nuorena. Etsin eri puolilta hyvyyden, totuuden ja rakkauden jälkiä ja olin löytävinäni niitä hyvin monilta suunnilta. Raamatunkin luin jossain vaiheessa, mutta en tuolloin löytänyt siitä vastauksia.
        Mikä siis vakuutti minut? Lähinnä oma elämä ja työ, jossa pyrin sydämestäni toimimaan oikein ja rakastavasti muita ihmisiä kohtaan. Yksi painava todiste Raamatun Jumalan puolesta oli se, että hänen yhteyteensä pääsee vähäisilläkin lahjoilla ja kyvyillä kuten lapset, sairaat, oppimattomat jne. Tämä oli erittäin painava argumentti ja todiste minulle, että nämä sanat ovat Jumalasta, joka on oikeasti tasapuolinen ihmisiä kohtaan. Lopulta tulin uskoon aivan tavallisena iltana ei-uskovan ystäväni kanssa jutellessani. Sydämeeni oli yksinkertaisesti kertynyt niin paljon todisteita Jumalan teosta, että lausuin, että en löydä mitään muuta oikeasti arvokasta, kuin etsiä sitä rakkautta, joka on ilmoitettu Raamatun evankeliumeissa.
        Entä vaikutus? Oli, kuin korkki olisi vedetty pois ja olisin päässyt vapaaksi. Vapaus merkitsi minulle ennen kaikkea vapautta etsiä Jumalan rakkauden teitä riippumattomana kaikista inhimillisistä ja opillisista auktoriteeteista. Tuo vapaus ei ole vuosikymmenienkään aikana haihtunut.


    • Anonyymi

      Samassa veneessä ollaan. Elämänohjeet ( rukoile, etsi, rukoile, etsi,lue raamattua, lue raamattua, rukoile, mene srk,lue raamattua yms yms yms) , mutta ei auta . Ei aukea ja nämä barjeesukset ja jehovista puhumattakaan, vain sotkee kuviota. Mielenkiinnolla silti seuraan tätä hulluutta joka päivä päivältä hullummaksi vain menee, vilpittömän etsijän silmissä.Tsemppiä. Terveisin kohtalotoveri.

    • Anonyymi

      Kirjoitin Eilen 18:23. Uskon Johdatukseen. Kävin eilen illalla kaupassa ja nappasin mukaani ilmaisen Kirkko ja kaupunki-lehden. Petri Laaksonen kertoo uskoontulostaan: Tunsin Jumalan kutsua, annoin elämäni Herralle ja tulin uskoon. Se oli huumaava, psykofyysinen kokemus. Seuraavana aamuna oloni oli samanlainen kuin ennen, Huuma ei kestänyt yön yli.
      Loppujutusta päättelin että usko kuitenkin pysyi. Siinäpä yksi kuvaus uskoontulosta.
      Mistä tietää vaikka minä olisin kokenut saman Huuman kohdussa tai muuten niin pienenä etten muista. Miten voi mihinkään tulla jos on aina ollut.

    • Anonyymi

      Odota vielä noin sata vuotta, sitten valkenee.

    • Anonyymi

      Vai on ollut 2 kertaa 8:ssa vuodessa yhteydessä. Esittikö viemärien kuvausta, vai sähköasennusten uusintaa?

      • Anonyymi

        Minulle tulee tuon sortin yhteydenottoja erään lahkon toimesta tuon tuostakin.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on toivomuksesi

      Tällä hetkellä
      Ikävä
      170
      1581
    2. Nimesi nainen

      On koko päivän ollut ajatusteni ykkönen. Jotenkin kaipaan sinua nyt entistä enemmän ja se on saanut minut miettimään tos
      Ikävä
      66
      1429
    3. Tavio toi uudet tuulet ministeriöön: Rukoushetkiä kabinetissa, vähemmistöpuheet pannaan

      Ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavio on ilmoittanut, ettei hänen puheisiinsa saa kirjoittaa mitään seksuaali-
      Ateismi
      165
      1421
    4. Laita koko etunimi

      Ketä ikävöit. Ei tää muuten rupee selviimään. M-N
      Ikävä
      59
      1205
    5. Eihän nyt mikään

      Sitten varmasti jäänyt hiertämään meidän välejä. Meillähän ei ole varsinaisesti edes koskaan mitään ollut ja siksi itse
      Ikävä
      58
      977
    6. Life is Life...

      Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää ikävään. ☕🌞🐺😊❤️
      Ikävä
      211
      897
    7. Olet nainen

      Taipuvainen masennukseen ja paniikkihäiriöihin. Tunnistin sen kun katsoin sinua silmiin.
      Ikävä
      60
      825
    8. 300 valtion maksamaa henkilöä Pariisissa, nolla olympiamitalia

      Pitäskö jotain tehä? Satsata vain skeittaukseen, naisten nyrkkeilyyn ja ratsastukseen? Vai tuplata joukkueen koko? Ot
      Maailman menoa
      72
      797
    9. Uskon että

      Hänellä ja minulla on molemmilla paha olla.
      Ikävä
      52
      751
    10. Jasmin Mäntylän jäätävät roikkorinnat instagramissa!

      Hrr! Rintojen kärki näyttää olevan lähes metrin etäisyydellä kaulasta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      725
    Aihe