18 - 20 ikäinen, max 175 cm / 70 kg, kaveri, tässä elämäsi tilaisuus. Löytyykö halukkaita ? Saa esiintyä naamioituna.
Vastaukset 11
- Anonyymi
Mä voisin olla sopiva. Ikä 18v, jonkin verran kokemusta. 177/68 kokoinen. Mitä kaikkea kuvaukseen kuuluu ? Entä vastanäyttelijäni ?
- Anonyymi
162/ 58 Rouva, 43v. vaalea. ja B :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
162/ 58 Rouva, 43v. vaalea. ja B :)
Miten yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten yhteyttä?
Mistäpäin olet ?
- Anonyymi
19v. armeijassa, noissa mitoissa ja mulle käy myös ei perverssit fetissit. Ehdottomasti naamioituna.
- Anonyymi
Mistä päin olet ?
- Anonyymi
Tuota noin, mitä kuvattaisiin ja kuinka kauan. Siis joit normi juttuja, vai ? Miehesikö kuvaa, onko muita paikalla,
kuin me kolme ? Jan 18v. - Anonyymi
Kelpaako 164cm/53kg poika? Olen 03a
- Anonyymi
Entä jollei sovi tohon ikähaarukkaan mutta muuten intoa ja halua löytyisi mukaan?
- Anonyymi
vieläkö on paikka avoinna?
- Anonyymi
Mä oli pari vuotta sitten tuollaisen avoparin rouvan touboyna. Mies halusi kuvata seksiämme ja suostuin. Ei pöllömpää, puoli tuntia kaikkea mahdollista. Voisin tehdä sen uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161625Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498