18 - 20 ikäinen, max 175 cm / 70 kg, kaveri, tässä elämäsi tilaisuus. Löytyykö halukkaita ? Saa esiintyä naamioituna.
Rouvalle kotiseksivideoon vastanäyttelijä ?
11
649
Vastaukset
- Anonyymi
Mä voisin olla sopiva. Ikä 18v, jonkin verran kokemusta. 177/68 kokoinen. Mitä kaikkea kuvaukseen kuuluu ? Entä vastanäyttelijäni ?
- Anonyymi
162/ 58 Rouva, 43v. vaalea. ja B :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
162/ 58 Rouva, 43v. vaalea. ja B :)
Miten yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten yhteyttä?
Mistäpäin olet ?
- Anonyymi
19v. armeijassa, noissa mitoissa ja mulle käy myös ei perverssit fetissit. Ehdottomasti naamioituna.
- Anonyymi
Mistä päin olet ?
- Anonyymi
Tuota noin, mitä kuvattaisiin ja kuinka kauan. Siis joit normi juttuja, vai ? Miehesikö kuvaa, onko muita paikalla,
kuin me kolme ? Jan 18v. - Anonyymi
Kelpaako 164cm/53kg poika? Olen 03a
- Anonyymi
Entä jollei sovi tohon ikähaarukkaan mutta muuten intoa ja halua löytyisi mukaan?
- Anonyymi
vieläkö on paikka avoinna?
- Anonyymi
Mä oli pari vuotta sitten tuollaisen avoparin rouvan touboyna. Mies halusi kuvata seksiämme ja suostuin. Ei pöllömpää, puoli tuntia kaikkea mahdollista. Voisin tehdä sen uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782